Stran 1 od 1
2.0 FSI motor/ 2.0 TDI ?
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 5:39 pm
Napisal/-a soso
Pozdravljeni,
čim več bi rad zvedel o tem motorju. Je 2.0 Fsi 150 KM v passatu 05. Poraba, vzdžljivost, serijske napake, vzdrževanje?
Če ima kdo čas pa se lahko še o avtu razpiše
Hvala
LP
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 6:35 pm
Napisal/-a Blinder
za letnik 2007: 150hp @ 6000 rpm, 200 nm@3500 rpm, 213 km/h, 9"4s o-100, 8.3 L/100 km.
Za 200 konjskega tfsi-ja pa je deklarirana poraba enaka.
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 6:42 pm
Napisal/-a simply
Glede na direktni vbrizg niti ne porabi tako malo. Vsekakor ni šparovc.
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 6:47 pm
Napisal/-a sašo5
simply je napisal/-a:Glede na direktni vbrizg niti ne porabi tako malo. Vsekakor ni šparovc.
.........najhujše od vsega je , da nikamor ne gre (isti šrot, kot 1.8 atmosferc) ko mu pa pritaknemo turbino, pa se prelevi v najboljši stroj na planeti
PS če delaš 10-12 t.km na leto kupi, če ne, raje 1.9 tdi.....
PS.1. in verjemi mi, poraba je kr dvomestna cifra....
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 6:54 pm
Napisal/-a lukp
sašo5 je napisal/-a:če delaš 10-12 t.km na leto kupi, če ne, raje 1.9 tdi.....
A misliš 2.0 tdi ne 1.9 tdi
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 6:58 pm
Napisal/-a sašo5
lukp je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:če delaš 10-12 t.km na leto kupi, če ne, raje 1.9 tdi.....
A misliš 2.0 tdi ne 1.9 tdi
lahko tudi, vendar 2.0 16v je do mod. leta 2007 delal že znane probleme (poroze glave in s tem povezana izguba olja ter hladilne tekočine-(BKF oznake motorjev)
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 7:01 pm
Napisal/-a BraaZ
Doma ima oče 2.0 FSI 150KM. Avto je zelo udoben in tud kar lepo gre. Realna poraba je med 8-9L. Redni so se mi zdi okoli 350 EU, ker je olje kar drago. Avto je bil kupljen nov in ga ima 3-4 leta in nobenih težav. Če te še kaj zanima bolj specifičnega kar....
Lp Miha
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 7:06 pm
Napisal/-a soso
Moje sanje so vsekakor pri alfi 159 , saj si lastim trenutno že drugo. Ja vem ja popolnama različna avta. Problem je v tem, da delam letno zelo malo km, nekje do 12000 in se mi nikakor ne splača nabavit dizla, sploh alfe več ne dobiš drugega kot pa dizla in prav tega so mi odsvetovali zaradi malo km. 2.2 in 3.2 motor ne pride v poštev. Sem prebral, da lahko imam same stroške z dizlom. Plus tega se pa moja vozi z avtom v službo , vsak dan samo 5 km v eno stran . Posledično naj bi zaradi kratkih relacij imel tudi težave z dpf, egr.
LP
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 7:28 pm
Napisal/-a Gricko
ja pri alfici imaš sedaj na razpolago tudi 1.8 tbi.
Sicer poraba ni glihdeklariranih 8l (tam nekje) ampak raje dvomestna, je pa baje zelo lepo vozen motorček......res pa je da rabljenih še ni ali pa zelo redki....
Je pa za moje pojme sigurno bolje kot stare 2.2 ali 3.2 mašine....
Objavljeno: Pe mar 26, 2010 7:35 pm
Napisal/-a LukL
kolega ima 2.0tfsi, pa ima tako porabo kot je zgoraj navedena, sem bil zraven ko sma naredla 400 km mešano avtocesta/mesto pa je mel povprečno 9.1
Objavljeno: So mar 27, 2010 7:13 am
Napisal/-a INFINITI
sašo5 je napisal/-a:lukp je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:če delaš 10-12 t.km na leto kupi, če ne, raje 1.9 tdi.....
A misliš 2.0 tdi ne 1.9 tdi
lahko tudi, vendar 2.0 16v je do mod. leta 2007 delal že znane probleme (poroze glave in s tem povezana izguba olja ter hladilne tekočine-(BKF oznake motorjev)
2.0 TDI 16V je precej problematičen motor, veliko problemov imaš lahko z nijm. Precej boljša je verzija z 8V tehniko - oznaka BMP
Objavljeno: Po mar 29, 2010 7:17 pm
Napisal/-a soso
Ker je tale 2.0 fsi, ki sem ga gledal zanič ohranjen in izbira na netu zelo majhna, sploh highline, me zanima če lahko imam velike probleme z TDI-jem, glede na to, da se z avtom od pon-pet dela zelo malo km in samo mestna vožnja? KOt sem že napisal , alfo so mi odsvetovali zaradi dpf in egr. Ali je pri vseh dilzlih enako?
2.0 TDI 16V (problematični) so ti 140 hp, katerih se večina prodaja na netu?
LP
Objavljeno: Po mar 29, 2010 7:23 pm
Napisal/-a /miha\
Glede na to kaj si napisal, bi jaz MOČNO odsvetoval dizla. V 5km se še jaz ne ogrejem na delovno temperaturo, kaj šele tista oljna-jeklena-alu-litinska gmota pod havbo. Posledično motor vedno teče hladen, obraba ležajev in drsnih površin je velika, slabo zgorevanje, saje, bla bla bla...
Dejansko je to slabo za vsak motor, za dizle je pa še posebej slabo.
Priporočam kolo.
Objavljeno: Po mar 29, 2010 7:30 pm
Napisal/-a mili
Tudi sam sem bil v podobnih dvomih kot ti, glede dizla al bencinca. Sam imam za v službo v eno stran manj kot ti, pa sem si vseeno kupil dizla, to je prvega do sedaj, pa naj bo kar bo. Hotel sem ti povedat le to, da poznam kar nekaj lastnikov dizlov, ki se vozi po 1 km v službo, s tem, da v času službe s tem vozilom skočijo še na pijačo in malico. Gre za Citroene, Honde, Ople, ki imajo že čez 100.000 km, pa ni bilo še nič narobe. Ne smemo pozabit, da večino kratkih relacij, mogoče tudi 15 na dan. Po drugi strani pa imamo v službi Škodo octavio 1,9 tdi (90 KM) in sem dobro videl, kako jih je večina ravnala s tem vozilom. Ni bilo govora o kakem postopnem ogrevanju motorja, še manj, da bi kdo malo pokačakal, preden je ugasnil motor. Na tem vozilu je turbina crknila pri 220.000 km, s tem da je vozilo na mestu delalo še pa še ur.
Če boš ravnal z dizlom kot je bilo na tem forumu že veliko govora mislim, da nebi smel imeti težav. Izjeme pa se dogajajo.
glede motorja 2.0 fsi ga imam v službenem vozilu s 4x4 pogonom. Mesta vožnja in dinamična vožnja med 9 in 11 litrov, na relacijo po omejitvah 7 lirtov. Preverjeno.
Objavljeno: Po mar 29, 2010 7:34 pm
Napisal/-a soso
mili je napisal/-a:Tudi sam sem bil v podobnih dvomih kot ti, glede dizla al bencinca. Sam imam za v službo v eno stran manj kot ti, pa sem si vseeno kupil dizla, to je prvega do sedaj, pa naj bo kar bo. Hotel sem ti povedat le to, da poznam kar nekaj lastnikov dizlov, ki se vozi po 1 km v službo, s tem, da v času službe s tem vozilom skočijo še na pijačo in malico. Gre za Citroene, Honde, Ople, ki imajo že čez 100.000 km, pa ni bilo še nič narobe. Ne smemo pozabit, da večino kratkih relacij, mogoče tudi 15 na dan. Po drugi strani pa imamo v službi Škodo octavio 1,9 tdi (90 KM) in sem dobro videl, kako jih je večina ravnala s tem vozilom. Ni bilo govora o kakem postopnem ogrevanju motorja, še manj, da bi kdo malo pokačakal, preden je ugasnil motor. Na tem vozilu je turbina crknila pri 220.000 km, s tem da je vozilo na mestu delalo še pa še ur.
Če boš ravnal z dizlom kot je bilo na tem forumu že veliko govora mislim, da nebi smel imeti težav. Izjeme pa se dogajajo.
Mili, poveš kateri avto voziš? MOgoče še zraven letnik in stanje števca?
Fajn bi bilo, če se še oglasijo lastniki dizlov, predvsem tisti, ki delajo malo km .
P.S Malce sem spremenil naslov
Lp
Objavljeno: Po mar 29, 2010 7:35 pm
Napisal/-a dnovak24
točno tako mili, ti miha pa pišeš neumnosti.
Objavljeno: Po mar 29, 2010 7:38 pm
Napisal/-a mili
Gre za vozilo FORD C Max 1,8 TDCI, letnik 2009/2, prevoženih 20.500 km.
Objavljeno: Po mar 29, 2010 9:59 pm
Napisal/-a Prometej
Tudi jaz imam dizla, pa ga glede na kilometražo, ki jo prevozim, 'ne bi smel imeti'. Prej sem imel cliota 1.5 dci 82 konjev, prodal pri 80k km, brez napak (pol poti opravljenih na relaciji MB-LJ). Zdaj vozim megana 1.9 dci 120, avto ima slabih 100k, jaz sem naredil dobrih 30k. Isto spet samo potrošni material. Je pa res, da pazim, kako vozim in sem tudi sam mnenja, da v tem primeru kaj veliko narobe ne more iti; mogoče avto crkne 15.000 km prej, do takrat pa ga bom itak že 3x menjal in mi je za tistih zadnjih 15k km povsem vseeno. Imam pa iste sanje kot avtor teme, s tem, da bom verjetno počakal, da še malo padejo cene 159 ti-jem, potem pa hopa cupa in ponj v Nemčijo.

Objavljeno: Po mar 29, 2010 10:12 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Prometej je napisal/-a:Tudi jaz imam dizla, pa ga glede na kilometražo, ki jo prevozim, 'ne bi smel imeti'. Prej sem imel cliota 1.5 dci 82 konjev, prodal pri 80k km, brez napak (pol poti opravljenih na relaciji MB-LJ). Zdaj vozim megana 1.9 dci 120, avto ima slabih 100k, jaz sem naredil dobrih 30k. Isto spet samo potrošni material. Je pa res, da pazim, kako vozim in sem tudi sam mnenja, da v tem primeru kaj veliko narobe ne more iti; mogoče avto crkne 15.000 km prej, do takrat pa ga bom itak že 3x menjal in mi je za tistih zadnjih 15k km povsem vseeno. Imam pa iste sanje kot avtor teme, s tem, da bom verjetno počakal, da še malo padejo cene 159 ti-jem, potem pa hopa cupa in ponj v Nemčijo.

on: na tvojem mestu bi vzel bencinarja
off: si mnenja, da bo to upravičen nakup, kljub novem DMV?
Objavljeno: Po mar 29, 2010 10:55 pm
Napisal/-a Prometej
Ma, saj mi ne gre toliko za porabo. V takratni situaciji je bil megane II karavan optimalen nakup, 1.6 16v motorja pa nisem hotel, ker je:
1. len
2. če hočeš, da ni len, ga moraš priganjat, potem pa ni več ravno šparovček
3. navadil sem se na navor vožnjo in mi sede, da ne grem več na bencinca
159 ti, racionalen nakup? Heh, kdaj pa je bil nakup alfe racionalen?

Šalo na stran. Ne ciljam na 2.4 in to iz več razlogov:
1. ne mislim delat za zavarovanje in registracijo
2. dejansko ne rabim take beštije
3. iz zanesljivih virov sem slišal, da se 2.4 šraufa precej več kot 1.9
Torej, moj namen je vjagat kakšno lepo ohranjeno 1.9 150-konjsko. Idealno bi bilo kupiti zdaj, ja, a žal še nimam toliko soldov na strani, poleg tega pa imajo razen nekaj primerkov, ki so okoli 16k, vse razmeroma višjo ceno (nad 18). Skratka, čakanje je bolj nuja kot želja.

Je pa po drugi strani res, da imam pri meganu še kakšnih 20k km do velikega servisa, avto pa mi super služi in mi ga je dejansko škoda zamenjati. Ergo, če bo vse po sreči, gre čez 7-8 mesecev megane na trg, jaz pa v DE ali IT po ti-ja SW.
