Stran 1 od 2
polo ali corsa
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 9:02 am
Napisal/-a Gigue
Gre se za novega polota 1.4 (63kw) oprema confortline in novo prenovljeno corso 1.4 (74kw) oprema 111. Zanima me vaše mnenje kateri avto bi vi raje kupili, če ima kdo izkušnje kako je z voznimi lastnosmi, porabo,...hvala za odgovore
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 9:16 am
Napisal/-a Loops
Okus je stvar posameznika...
Samo kaj se motorja tiče vsekakor corsa,ker razlika se bo zelo poznala v vožnji sploh z več osebami v avtu in z prižgamo klimo.Pa tut poraba bo vrjetno v korsi manjša,ker ga boš moral manj tiščat.
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 9:35 am
Napisal/-a Blinder
Kje si dobil 74kW 1.4 corso? A nima 65kW? Da bi porabila manj zaradi močnejšega motorja je nesmisel. Boljše od polota bi šla šele nad cirka 5000 obrati, ki jih ta avto verjetno nebi nikoli videl

Objavljeno: Ne apr 11, 2010 10:03 am
Napisal/-a Gigue
Blinder je napisal/-a:Kje si dobil 74kW 1.4 corso? A nima 65kW? Da bi porabila manj zaradi močnejšega motorja je nesmisel. Boljše od polota bi šla šele nad cirka 5000 obrati, ki jih ta avto verjetno nebi nikoli videl

Prenovljena corsa z novim motorjenm 1.4 ima 74kw prejšnja 1.4 pa je imela 66kw.....drugače pa imata polo in corsa glede na tehnične podatke oba od 0 do 100 km/h 11,9 s...namreč corsa je tudi nekoliko težja
Kako pa je kaj z vzdrževanjem...
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 10:09 am
Napisal/-a ducky
avta sta tam tam, tako da je stvar okusa.. lepo z obema na testno vožnjo in potem se odločit za tistega, ki bo najbolj pri srcu..
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 10:58 am
Napisal/-a Loops
Blinder je napisal/-a:Kje si dobil 74kW 1.4 corso? A nima 65kW? Da bi porabila manj zaradi močnejšega motorja je nesmisel. Boljše od polota bi šla šele nad cirka 5000 obrati, ki jih ta avto verjetno nebi nikoli videl

V primeru,da gre za enako težak avto,se da z močnejšim avtom racionalneje vozit,ker koristi navor in ne obratov,in s tem posledično bencin.
Pa kolko sem js slišal,mnogi ki kupijo avto te kategorije in vzamenjo 1.4 16v motor z cca 90ks,jim je kar hitro žal,da nimajo kaj poskočnejšega.Ker kategorija Corsa,Polo & Co. se z vsako izdajo zredi in zraste,tak da teh 90ks za tak avto je nek minimum,da se kolk tolk dobro pelješ.
Če bi js kupobval tak avto je tale Corsa z 74kw minimum,pač moje mnenje prej kaka Corsa D gsi al pa 1.2 tsi.Da je še malo veselja pri vožnji.
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 11:03 am
Napisal/-a tiguan
Če se ne motim je Corsa cenejša za 1-2-3k € odvisno od opreme/motorja
Jaz bi izbral polota. Sedaj pa samo že izberi pameten motor.
Vidim, da ima polo 1.2 TSI 105KM
Primer:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3519639&show=1
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 11:09 am
Napisal/-a Blinder
Ma oba so 1.4, navor majo približno enak, 1.4 86 od vw ima kar dosti navora glede na moči in doseže maksimalno moč že pri 5000 rpm.
Švoh motorji v večini primerov porabijo manj goriva,
verjetno pri prodaji cors in polotov se največ proda takih z 1.2 motorjem

je pa res da ne moreš pričakovat neke živahnosti od 1.4 motorja...
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 11:35 am
Napisal/-a timic
oče ima vw polo in je zelo zadovoljen z opremo
serijska oprema:
12-voltna električna vtičnica v
prtljažniku
2 držali za pijačo spredaj
3-kraki volan
3 tritočkovni avtomatski varnostni
pasovi zadaj
3 vzglavniki zadaj
4 jeklena platišča
- platišča 5J x 14, polni kolesni
pokrovi
- pnevmatike 175/70 R 14
asistenca za speljevanje na klancu
bela nastavljiva osvetlitev
instrumentov, rdeča nočna osvetlitev
stikal
brisalca spredaj z intervalnim
delovanjem
centralno zaklepanje
čelni zračni blazini za voznika in
sovoznika
črna mreža hladilnika in črna mreža na
odprtini za dovod zraka
dnevne luči
električni pomik sprednjih stekel
elektrohidravlično servo krmiljenje
elektronska blokada zagona motorja
elektronski stabilizacijski
program(ESP),vklj. z ABS z zavorno
asistenco, ASR, EDS, MSR
garnitura za popravilo pnevmatik Tire
Mobility: 12-voltni kompresor in
tesnilno sredstvo
halogenska glavna žarometa in sprednja
smernika pod skupnim gladkim steklom
hlajen sovoznikov predal
izvedba za nekadilce: predalček in
električna vtičnica vžigalnika
za cigarete v sprednjem delu sredinske
konzole
kaveljček za vrečke v prtljažniku
klimatska naprava climatic
kombinirani instrument z elektronskim
merilnikom hitrosti, števcem skupno in
dnevno prevoženih kilometrov ter
merilnikom števila vrtljajev motorja
kombinirani sprednji stranski zračni
blazini za glavo in prsni koš
komfortna funkcija smernikov
(1x impulzni vklop = 3x utrip smernikov)
kontrolne lučke in prikaz servisnih
intervalov
kozmetični ogledali v senčnikih
nosilec za prvo pomoč in
varnostni trikotnik
notranja luč spredaj s časovnim zamikom
izklopa in kontaktnimi stikali v vseh
vratih
odbijača v barvi vozila
osvetlitev prtljažnika
pocinkana karoserija
predali v vseh vratih (spredaj z držalom
za 1,5 litrske plastenke)
pritrdišča ISOFIX (sistem za namestitev
2 otroških sedežev na zadnjo sedežno
klop)
protiprašni filter z aktivnim ogljem
radio RCD 210 z izhodno močjo 2 x 20 W,
4 zvočniki in funkcijo predvajanja
datotek MP3
sprednja vzglavnika z izboljšanimi
varnostnimi lastnostmi
stranska smernika, integrirana v
zunanji ogledali
stropni ročaji z blažilnim mehanizmom
tekstilne sedežne prevleke Metric
tritočkovna avtomatska varnostna pasova
spredaj, z zategovalnikom in nastavljivo
višino
volan z nastavljivo višino in globino
voznikov sedež z nastavljivo višino
zadnja polica
zadnja sedežna klop in naslonjalo,
nedeljivo zložljiva
zelena termoizolacijska zasteklitev
zunanji ogledali, nastavljivi od
znotraj, na voznikovi strani asferično
zunanje ogledalo
zvočni opozorilnik in opozorilna lučka
za nepripeta varnostna pasova spredaj
zvočni opozorilnik za neugasnjene luči
poraba 6,7 L
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 12:27 pm
Napisal/-a King1
Corsa ima ketno, že zarad tega je cenejša za vzdrževanje, ostalo je stvar okusa...
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 12:50 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Malo v premislek... verjetno polo ni zastonj evropski in svetovni avto leta.
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 1:22 pm
Napisal/-a grizli
~toMmy~ je napisal/-a:Malo v premislek... verjetno polo ni zastonj evropski in svetovni avto leta.
Ja, sigurno ni zastonj. Vse se plača, razni "naslovi" pa še sploh...
Osebno sem za corso, nudi vse kar ima tudi polo in več ter to za ca. 2,3 tisočake manj.
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 1:25 pm
Napisal/-a gusti85
Če ga misliš imet 5 let potem je vseeno. Če ga pa kopuješ za 10 let ali več, pa vzami Polota.
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 1:29 pm
Napisal/-a Gastrofox
Polo. Corsa se baje zelo kvari. mojemu kolegu je motor na AC počil
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 5:34 pm
Napisal/-a simply
Pelji oba, pa boš videl.
Če si kolesar ima Corsa zanimiv podaljšek za kolesa.
Aja pri polu vzemi 1.2 TSI. Enaka registracija a višja moč.
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 5:41 pm
Napisal/-a BBS
Opel Corso, je veliko bolj zanimivejša na pogled.
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 5:42 pm
Napisal/-a Antiznačkar
Težka odločitev...
Za katerega koli se boš odločil z nakupom ne boš falil. Niti ne bi rekel, da je polo kaj dražji, saj se mi zdi, da ima corsa precej zasoljene cene.
Oba avta sem vozil (no, corso pred faceliftom) in sem bil bolj navdušen nad corso. Sicer pa sem vozil oba avta v dizelski različici, tako da o motorju ne morem ravno govoriti (vozil sem pri obeh 75-konjska dizla).
Verjetno pa sta oba dovolj za spodobno vožnjo, poraba se giblje pri obeh okoli 7-7,5 l/100km pri normalni vožnji.
Objavljeno: Ne apr 11, 2010 8:07 pm
Napisal/-a IcEm4n
Gastrofox je napisal/-a:Polo. Corsa se baje zelo kvari. mojemu kolegu je motor na AC počil
http://www.opel.si/site/campaign/corsa/index.htmlOpel Corsa je v svojem razredu po raziskavi Dekre avto z najmanj okvarami in eden redkih s standardnim ESP sistemom.
In tud ne poznam nobenega s tem avtom, da bi imel kako večjo okvaro pri tem avtu.
Sicer sta pa oba tm tm. Corsa je že prenovljena (vizualno niti ne toliko), tako da ima mogoče mal prednosti pred Polom, ki še ni toliko časa na trgu.
Pač poglej, koliko kater stane in v katerem imaš boljši občutek, in potem izberi.
Objavljeno: Po apr 12, 2010 8:18 am
Napisal/-a Polo78
grizli je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Malo v premislek... verjetno polo ni zastonj evropski in svetovni avto leta.
Ja, sigurno ni zastonj. Vse se plača, razni "naslovi" pa še sploh...

Hehe, res je.

Odločanje zgolj na podlagi nekih lovorik je smešno in tipično značkarsko.
Atributi pola napram corsi so kajpak drugje (novejši model, materiali v notranjosti, sodobnejši agregati, cenejši redni servisi...) in te bi bilo potrebno izpostavit. Ima pa seveda tudi corsa svoje prednosti. Zato velja tu samo eno sveto pravilo pri odločitvi:
Testna vožnja!
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 10:02 am
Napisal/-a Gigue
Odločil sem se za corso...hvala vsem za nasvete....