Stran 1 od 2
BMW 320 d karavan
Objavljeno: So apr 17, 2010 10:09 am
Napisal/-a za
pozdravljeni,
Ker imam namen kupit omenjen avto, do cca 7500€ torej gre za letnike tam od 2001 do 2003, me zanima kaj lahko pričakujem, kaj in koliko bi mogel še vložiti, zanima me pa tudi do koliko km so tile motorji in morebitne napake in težave z njimi.
Prosim, da objektivno napišete in ne na osnovi tega "vsak svojega konja hvali"
Objavljeno: So apr 17, 2010 10:52 am
Napisal/-a J`Mavr0
Maš privat ZS za enega karavana e46 320d, privat xeon...
Objavljeno: So apr 17, 2010 10:54 am
Napisal/-a za
aja pa še nekaj me zanima, ve kdo mogoče kako je s tem, namreč z enim sem se pogovarjal, da avtomobili v nemčije naj nebi imeli prevrtenih kilometrov, saj je tam to kaznivo in je kazen takšna, da se jim ne splača tega narediti?
Objavljeno: So apr 17, 2010 11:32 am
Napisal/-a damek1a
ja saj nemec ne bo vrtel, pač pa diler...
računaj, da je ta avto nov stal tam 30k, če ma xenon, usnje in ostalo opremo za 10k eur, verjetno ni nekdo kupo, da mu bo stal v garaži,... Realno delajo od 30k naprej na leto, pomnoži z leti pa maš kaj maš. Naš bmw z nemčije je imel v dveh letih 200k pa ni bil "službeni". Sicer pa km ne ubijejo avta.
Objavljeno: So apr 17, 2010 11:43 am
Napisal/-a GiGi1985
damek1a je napisal/-a:Sicer pa km ne ubijejo avta.
se strinjam.
Če bi uporabil iskalnik, bi videl, da smo že govorili o teh avtih, največja hiba so sesalne loputice, če boš kupil avto, najprej odstrani le te, če se zlomijo, reci motorju bye bye.

Potem je pa problematično tudi podvozje, pelji se po makadamu pa vidiš če kaj rožlja, crkujejo seleni, ki pa stanejo 200 eur.
Drugi težav ni, je avto dost kvalitetno narejen, tako da ni nekih težav se ni za bat, seveda, če boš kupil dober primerek.
uspešen nakup
p.s. nemci ne vrtijo števcev, če ga boš šel sam iskat v DE ne bo panike, če pa boš iskal pri nas bavarca z 80.000 km za 7000 eur, pa se boš nategn**. Ti avti delajo dosti km letno, zato ne išči pravljice, sploh pa kot je že damek rekel, ful oprema avto z smešno malo km ne obstaja.
Objavljeno: So apr 17, 2010 11:57 am
Napisal/-a Vseved
Če ga boš dobil z pod 200.000 km, si skoraj zadel terno.
Aha, in ne smeš pozabit, da gre teh 2.0 dizlov veliko "v maloro" oz. zaribajo (znana napaka, ki pa se predčasno preventivno lahko dokaj poceni odpravi)
Notranjost pa pri tej seriji 3 za moje pojme ni dobro skup dana (zlasti to mislim zato, ker gre za Bmw). Mene osebno najbolj moti škripanje sredinske konzule (med vožnjo, ko kdaj zadaneš s kolenom vanjo).
Objavljeno: So apr 17, 2010 5:07 pm
Napisal/-a fare
To so ze vse kante.
Objavljeno: So apr 17, 2010 6:09 pm
Napisal/-a za
hvala za nasvete.
lp
Objavljeno: So apr 17, 2010 9:47 pm
Napisal/-a WMB
Vseved je napisal/-a:Če ga boš dobil z pod 200.000 km, si skoraj zadel terno.
Aha, in ne smeš pozabit, da gre teh 2.0 dizlov veliko "v maloro" oz. zaribajo (znana napaka, ki pa se predčasno preventivno lahko dokaj poceni odpravi)
Notranjost pa pri tej seriji 3 za moje pojme ni dobro skup dana (zlasti to mislim zato, ker gre za Bmw). Mene osebno najbolj moti škripanje sredinske konzule (med vožnjo, ko kdaj zadaneš s kolenom vanjo).
To misliš na plastiče lopute v sesalnem kolektorju, k jih potrga in zmeče v motorni del...posledica pa je zarib???
Lopute se poberejo ven in motor je večen !!!!Samo redni servis in od pregnitja šasije bo motor prej ven padel kot zaribal...
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 10:01 am
Napisal/-a /miha\
če maš srečo, da kakšen košček lopute ne pristane v turbini in da ostalo pristane v samo enem cilindru, potem te čaka samo kakšna menjava ventilov in bata...če seveda ne poškoduje samega cilindra...
Dejansko edina pametna rešitev je preventivno čiščenje loput ali pa zamenjava z novešjimi...kar pa ni poceni.
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 11:06 am
Napisal/-a abbe
/miha je napisal/-a:če maš srečo, da kakšen košček lopute ne pristane v turbini in da ostalo pristane v samo enem cilindru, potem te čaka samo kakšna menjava ventilov in bata...če seveda ne poškoduje samega cilindra...
Dejansko edina pametna rešitev je preventivno čiščenje loput ali pa zamenjava z novešjimi...kar pa ni poceni.
te loputke se vn pobere pa mas mir
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 11:40 am
Napisal/-a /miha\
abbe je napisal/-a:/miha je napisal/-a:če maš srečo, da kakšen košček lopute ne pristane v turbini in da ostalo pristane v samo enem cilindru, potem te čaka samo kakšna menjava ventilov in bata...če seveda ne poškoduje samega cilindra...
Dejansko edina pametna rešitev je preventivno čiščenje loput ali pa zamenjava z novešjimi...kar pa ni poceni.
te loputke se vn pobere pa mas mir
Ja...ampak a misliš, da so tam kar tako...zaradi lepšega?

Ljudje, ki so jih dali ven so poročali, da avto pač ne gre tako, kot je šel prej.
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 11:50 am
Napisal/-a za
koliko pa stane preventivna zamenjava?
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 11:50 am
Napisal/-a damek1a
Ko smo že pri teh loputah... Kolegu je šel cel motor bye bye zaradi tega, strošek popravila 7000 eur. Spet zelo neodgovorno, da proizvajalec dobro ve za to težavo in ne odpravi na svoje stroške, kot bi to storili japonski in korejski proizvajalci.
Ve kdo, do katerega leta so bili ti 320d problematični? Predvidevam sicer, da po fl več ni bilo težav, ali?
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 1:40 pm
Napisal/-a tadej2010
damek1a je napisal/-a:Ko smo že pri teh loputah... Kolegu je šel cel motor bye bye zaradi tega, strošek popravila 7000 eur. Spet zelo neodgovorno, da proizvajalec dobro ve za to težavo in ne odpravi na svoje stroške, kot bi to storili japonski in korejski proizvajalci.
Ve kdo, do katerega leta so bili ti 320d problematični? Predvidevam sicer, da po fl več ni bilo težav, ali?
Me pa res zanima kateri japonski ali korejski proizvajalec bi opravil to na svoje stroške? Sicer je tole res neodgovorno s strani bmw-ja, vendar če se že o tem toliko govori je zelo priporočljivo da se lopute odstranijo. Kupili doma bmw-ja že pred leti 320d letnik 2001 s prevoženimi 160k km in ga prodali s 350k km, šel je na balkan. Že prvega dne ven pobrali sesalne lopute, mašina teče kot urca (upam da še sedaj) vmes delali samo redne servise in gasa, tako da je avto sigurno vreden svojega denarja. Nakup svetujem le preveri zgodovino in ohranjenost avta.
Lp
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 2:54 pm
Napisal/-a za
Hvala, zanima me samo ali odstraniti ali zamenjati lopute? in strošek tega.
lp
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 3:51 pm
Napisal/-a nevermind
Odstrani se jih.
tadej2010 je napisal/-a:damek1a je napisal/-a:Ko smo že pri teh loputah... Kolegu je šel cel motor bye bye zaradi tega, strošek popravila 7000 eur. Spet zelo neodgovorno, da proizvajalec dobro ve za to težavo in ne odpravi na svoje stroške, kot bi to storili japonski in korejski proizvajalci.
Ve kdo, do katerega leta so bili ti 320d problematični? Predvidevam sicer, da po fl več ni bilo težav, ali?
Me pa res zanima kateri japonski ali korejski proizvajalec bi opravil to na svoje stroške?
Lp
Recimo Hyundai je pri modelu Accent na svoje stroške porihtal se mi zdi nekaj glede amortizerjev oz. podvozja. Pa to za modele tam nekje letnik 98 ali 99, nevem točno.
Pa tudi Honda je nekaj rihtala na svoje stroške.
Objavljeno: Ne apr 18, 2010 9:52 pm
Napisal/-a GiGi1985
za je napisal/-a:Hvala, zanima me samo ali odstraniti ali zamenjati lopute? in strošek tega.
lp
odstrani jih. spremembe ni nobene. Strošek je mali.....50-100 eur Menjave ne priporočam, ker se zna isto zgodit, da jih zlomi, kdaj jih pa zlomi, ne moreš vedet, lahko zdržijo 30k ali 300k.
Objavljeno: Po apr 19, 2010 11:24 am
Napisal/-a /miha\
GiGi1985 je napisal/-a:za je napisal/-a:Hvala, zanima me samo ali odstraniti ali zamenjati lopute? in strošek tega.
lp
odstrani jih. spremembe ni nobene. Strošek je mali.....50-100 eur Menjave ne priporočam, ker se zna isto zgodit, da jih zlomi, kdaj jih pa zlomi, ne moreš vedet, lahko zdržijo 30k ali 300k.
Zakaj so potem tam, če ni spremembe?
Objavljeno: Po apr 19, 2010 12:44 pm
Napisal/-a Vseved
damek1a je napisal/-a:Ve kdo, do katerega leta so bili ti 320d problematični? Predvidevam sicer, da po fl več ni bilo težav, ali?
Mislim, da do leta 2005 (oz. 06).