Stran 1 od 2
1.6 TDI 75KM več ni mogoče naročiti?
Objavljeno: To apr 20, 2010 5:25 pm
Napisal/-a Antiznačkar
Zanima me, če kdo ve, zakaj so pri vseh avtomobilih (fabia, polo...) iz prodaje umaknili najšibkejši 1.6 TDI dizelski agregat z 75 konjskimi močmi? Je bilo z njimi kaj narobe ali razlog tiči kje drugje?

Objavljeno: To apr 20, 2010 5:30 pm
Napisal/-a MacAudio
Prihaja 1.2 tdi 75 konjev.
Objavljeno: To apr 20, 2010 5:33 pm
Napisal/-a Antiznačkar
MacAudio je napisal/-a:Prihaja 1.2 tdi 75 konjev.
A ne bo le-ta zgolj v različici bluemotion?

Objavljeno: To apr 20, 2010 6:01 pm
Napisal/-a MacAudio
Ja, samo bluemotion. Mislu sm, da je to razlog. Sam zanimivo, da na spletu v ceniku, ga še vedn majo.
Objavljeno: To apr 20, 2010 6:23 pm
Napisal/-a Tattoo-
Novi 1.2 TDI (75 KM) bo na voljo od novega modelskega leta naprej (začetek junija) in bo poleg izvedbe BlueMotion na voljo tudi kot "običajna" izvedba!

Motor 1.6 TDI (75 KM) bo pa na ceniku do zamenjave cenikov...
Objavljeno: To apr 20, 2010 6:34 pm
Napisal/-a Blinder
1.2 3 cilindre 12V, 180nm in 75hp, 5 prestav in 48 km/h @ 1000 rpm v V. prestavi. Novi 1.2 tdi

Objavljeno: To apr 20, 2010 6:56 pm
Napisal/-a ban
Blinder je napisal/-a:1.2 3 cilindre 12V, 180nm in 75hp, 5 prestav in 48 km/h @ 1000 rpm v V. prestavi. Novi 1.2 tdi

Kolk bo pa poraba?
Objavljeno: To apr 20, 2010 6:58 pm
Napisal/-a MacAudio
Js sm bral en test nekje in kokr so pisal, naj bi bla blazno nizka. Gibala naj bi se od 3,3 do 4,5 l.
Objavljeno: To apr 20, 2010 7:01 pm
Napisal/-a ggorenc
Ja, pa klinicno mrtev bo motor do 2500rpm, potem se bo zacel komaj s tezavo premikati in bo pri 3100rpm spet umru.

Objavljeno: To apr 20, 2010 7:23 pm
Napisal/-a Matjazy
ggorenc je napisal/-a:Ja, pa klinicno mrtev bo motor do 2500rpm, potem se bo zacel komaj s tezavo premikati in bo pri 3100rpm spet umru.

To ni blo res že pri lupu 3l, ki je imel manj kw. Po mojem bo tole precej simpatičen motorček, nič prešvoh za kakšne majhne jajčke.
Objavljeno: To apr 20, 2010 7:26 pm
Napisal/-a Blinder
ggorenc je napisal/-a:Ja, pa klinicno mrtev bo motor do 2500rpm, potem se bo zacel komaj s tezavo premikati in bo pri 3100rpm spet umru.

Tut pri 3100 rpm bo mrtev, 75 konjev je malo

Objavljeno: To apr 20, 2010 8:23 pm
Napisal/-a ggorenc
Matjazy je napisal/-a:ggorenc je napisal/-a:Ja, pa klinicno mrtev bo motor do 2500rpm, potem se bo zacel komaj s tezavo premikati in bo pri 3100rpm spet umru.

To ni blo res že pri lupu 3l, ki je imel manj kw. Po mojem bo tole precej simpatičen motorček, nič prešvoh za kakšne majhne jajčke.
Teli majhni jajcki niso vec 700-800kg strucke s 75KM ampak dobro tono tezki avtomobili z nic manjso konjenico in prostornino in temu primerna nepremicnina. Sicer pa sam dobro ves, da je prostornina motorja se kako pomembna. bmw 324 vs. fiat 1.9....
Objavljeno: To apr 20, 2010 8:39 pm
Napisal/-a rosonero
Nekaj postov višje se odraža tipično razmišlanje nekaterih tle gor ....če nima 300 KS pa 4.2 V8 motor ni avto ....
Pa da ne bo kakih pametnih: še ne dolgo nazaj sem se naokol vozil z puntom ki je mel "SAMO " 55 ks pa me je vedno pripeljal tja kamor sem želel ....
Objavljeno: To apr 20, 2010 8:51 pm
Napisal/-a sundaydriver
Mene tudi bicikl pripelje, kamor si želim. Današnji avti so noro težki in karkol pod 100 konjev se komaj premika. Kakšne stare 800 kilske kante z 80 konji so pa v primerjavi raketa.
P.S.
Takega puntota sem tudi jaz vozil in to za mene ni avto, pa če se še tko grozno sliši. V avtu smo bli trije, prižgana je bla tudi klima, in to si rabil 10000 obratov samo za speljat v klanček, na avtocesti si se pa spraševal, če boš sploh prišel do 130
Če si sam v avtu, pa da tehtaš kakih 40 kil in da ne uporabljaš klime, potem je najbrž nekoliko znosno za se vozit.
Objavljeno: To apr 20, 2010 9:53 pm
Napisal/-a W3s7_S1D3
zanimivo, da je bil jaz s Fabio 1,4TDI (mislim da je bla 80KM različica) blazno presenečen nad odzivnostjo, pa čeprav ima samo 3 valje.
Še zdaj mi ni jasno kako so/smo preživeli v passatih s 90/110KM dizli, pa celo v kakem A6 se je dalo to videt, pa se noben ni kaj preveč pritoževal.
Dajmo si priznat, da je danes avto s 50KM dovolj za preseganje pri nas najvišje dovoljene hitrosti. OK, saj tu in tam pride prav cela farma konjičev, samo me pa res zanima koliko časa imate celo farmo v uporabi.
Objavljeno: To apr 20, 2010 10:13 pm
Napisal/-a mišek
Eh, samo divjali bi, nikol ni dovolj konjev
Če ni 75 konjev dost za polota pol pa tudi ne vem no

Pa to turbo, kar pomeni, da mora čisto solidno vlečt. Omejitve imaš 50, 60, 70 pa 90, a zato moreš met "polno štalo lipicancov"?

130 pa tudi more kamot it.
Vsi avti bi morali imet blokado pri recimo 140. Včasih mi res ni jasno zakaj delajo avte 200, 300 in več konjev, če so to avti namenjeni za uporabo na cesti ne za dirkališča. Končne hitrosti imajo pa omejene na 250, a skoraj povsod je max. 130.
Objavljeno: Sr apr 21, 2010 12:08 am
Napisal/-a ~toMmy~
No tudi en majhen črnobel TV je bil nekoč več kot dovolj, zakaj se skoraj ne kupi več nič pod 32"? Tudi razni arhivi so se dali urejat na roke lepo s papirji, le zakaj se uporabljajo razni računalniki in strežniki? Pa s fičotom se je tud dalo it na morje, tudi če jih je bilo pet, zdaj se pa "obremenjujemo" z raznimi karavani ipd. Da ne govorim kako lepo se je dalo živet v lesenih hiškah...
Glede omejitev in hitrosti... kdo se bo prej ustavil, nekdo s starim 50KM puntotom s savinimi gumami pri 50 km/h ali en "nesmiselen" ferrari s 400KM z vrhunskimi športnimi gumami in ducatom sistemov za stabilnost/ustavljanje ipd. pri 100 km/h? In naj mi kdo reče, da je recimo omejitev 90 km/h tako univerzalna, da je primerna za eno ovinkasto ozko cesto z jamami in pomanjkljivimi označbami ter za sodobno urejeno široko pregledno pretežno ravno cesto!
Seveda se da tudi s 75KM prit kamor hočeš, ampak ne vem zakaj tega ne bi storil dooostiii bolj lagodno z recimo 105KM(če ostanemo pri "malčkih"), če si to lahko privoščiš. Meni je sicer pri chip tuningu dišal tudi občutek, ko pritisneš na gas in avto "malenkost" bolj živahno reagira, sploh, če ga zavrtiš, ampak to nikakor ni bil glavni razlog za tako odločitev! Najbolj prideta dodatna moč in navor do izraza ravno pri kakšnih relacijah, ko ni potrebe po priganjanju v obrate, da se (obtežen) avto premika v kak malo večji klanec, ko varno prehitiš kakšno počasnelo brez posebnega truda ipd. Skratka ne vidim razloga, zakaj bi se pri neizbežnem premikanju iz ene točke v drugo obremenjeval več kot mi je to potrebno!
Sicer pa to ni
www.dajmosevozitkarsedapočasiinmoraliziratgledeavtovkisoboljzmogljivikotjenujnopotrebnozapremikanjeiztočkeavtočkobbrezdabipritemtudimalopreseglikakšnoomejitev.com ampak avtomobilizem.com in če pogledate v zgornji levi kot, se opazi zanimiv moto
Če kdo misli zdaj moralizirat, češ da zagovarjam divjanje, naj se vrne na začetek tretjega odstavka tega post-a in ga prebere tolikokrat, dokler ne spozna, da to ni bil nikakor namen!

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 9:43 am
Napisal/-a tiguan
In to naj bi bili vzdržljivi motorji.

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 9:48 am
Napisal/-a a33
Blinder je napisal/-a:1.2 3 cilindre 12V, 180nm in 75hp, 5 prestav in 48 km/h @ 1000 rpm v V. prestavi. Novi 1.2 tdi

UPAMM DA SO ČEPI ZA UŠESA OZ SLUŠALKE ZRAVEN... 3 CILINDRI - NE HVALA.