Stran 1 od 2

Mazda RX-8

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 8:48 am
Napisal/-a šelebajzer
Pozdrav vsem,

Žal mi je, ker odpiram novo temo, ker jih je že ogromno, vendar nisem našel željene teme, da bi dobil več informacij.

Kot vidite že na naslovu, za katero znamko in model avtomobila se gre.

Zanima me pa pred vsem plusi in minusi Mazde RX-8. Zakaj ga je dobro imeti oz. kupiti in zakaj ne...



Hvala in lp

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 9:03 am
Napisal/-a vojkostar
trikotni bat zdrži nekje 100 000km potem ga treba menjati

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 9:13 am
Napisal/-a davorz
Če resno potrebuješ informacije, lahko danes na faxu vprašam sošolca kolega, njegov oče je imel par let nazaj eno sivo v LJ. Imeli so jo menda kakšno leto.

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 9:20 am
Napisal/-a šelebajzer
@vojkostar: to informacijo sem ravnokar dobil od kolega...

Ali pa mogoče veste, če je to kakšna ovira oz. problem, če je treba menjati in ali je potrebno menjavo plačati ali vse krije garancija?


@davorz: prosim! potrebujem čim več podatkov, da se slučajno ne zafrknem pri nakupu...

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 9:23 am
Napisal/-a BBS

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 9:24 am
Napisal/-a marko01
Za moje pojme ni to glih neki avto kolega ima gor že drugi menjalnik pa ojle tud fajn papca.

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 9:42 am
Napisal/-a Yagi-san
Pri meni je bil ta avto (močnejša različica) v ožjem izboru, ko sem kupoval avto. Vsi mehaniki, s katerimi nimam le poslovnega odnosa so mi ga toplo, toplo odsvetovali. Poraba olja (tudi <1L na 3000km), ko kaj gre na motorju je v igri le generalka oziroma menjava celotnega motorja.
Ima pa avto svetovno lego na cesti, tudi vozi se odlično, dostop zadaj je preprost, tudi prostoren je, če ne rabiš ravno SUV-a ali kaj v tem segmentu.
Suma: dobro premisli pred nakupom..... !




Lp, Yagi-san

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 10:31 am
Napisal/-a šelebajzer
Yagi-san je napisal/-a:Pri meni je bil ta avto (močnejša različica) v ožjem izboru, ko sem kupoval avto. Vsi mehaniki, s katerimi nimam le poslovnega odnosa so mi ga toplo, toplo odsvetovali. Poraba olja (tudi <1L na 3000km), ko kaj gre na motorju je v igri le generalka oziroma menjava celotnega motorja.
Ima pa avto svetovno lego na cesti, tudi vozi se odlično, dostop zadaj je preprost, tudi prostoren je, če ne rabiš ravno SUV-a ali kaj v tem segmentu.
Suma: dobro premisli pred nakupom..... !




Lp, Yagi-san


Zelo podobne podatke sem sedaj dobil od znanca, ki je imel avto za testno vožnjo. Avto je super za vožnjo, lepo potegne in gre, vendar pije kar dosti olja in motor je treba menjati vsakih 100.000 km plus to, čeprav je avto benzinar je namenjen za dolge relacije, jaz pa imam same kratke. Tako da nakup za ta avto odpade!


HVALA VSEM ZA POTREBNE INFORMACIJE!!! TEMA SE LAHKO ZAKLENE!

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 10:36 am
Napisal/-a davorz
aha, torej ne potrebuješ več informacij. Pa uspešen nakup drugega vozila!

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 10:57 am
Napisal/-a GT_Turbo17
šelebajzer je napisal/-a:vendar pije kar dosti olja in motor je treba menjati vsakih 100.000 km..


prvič čujem, da je treba motor menjati pri 100 000

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 11:03 am
Napisal/-a Yagi-san
GT_Turbo17 je napisal/-a:
šelebajzer je napisal/-a:vendar pije kar dosti olja in motor je treba menjati vsakih 100.000 km..


prvič čujem, da je treba motor menjati pri 100 000



Res je, tudi na 70.000 km je bil menjan na RX-8 !


Yagi-san

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 11:06 am
Napisal/-a branee
Vankl pac verjetn je tut zejn precej.. Kam pa sedaj gledas ko je ta avtomobil iz igre?

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 11:45 am
Napisal/-a vojkostar
Yagi-san je napisal/-a:Pri meni je bil ta avto (močnejša različica) v ožjem izboru, ko sem kupoval avto. Vsi mehaniki, s katerimi nimam le poslovnega odnosa so mi ga toplo, toplo odsvetovali. Poraba olja (tudi <1L na 3000km), ko kaj gre na motorju je v igri le generalka oziroma menjava celotnega motorja.
Ima pa avto svetovno lego na cesti, tudi vozi se odlično, dostop zadaj je preprost, tudi prostoren je, če ne rabiš ravno SUV-a ali kaj v tem segmentu.
Suma: dobro premisli pred nakupom..... !




Lp, Yagi-san


to da ta avto olje žre je čist normalno, pa ne da bi bila to napaka ampak zaradi narave podmazovanja mašine, sicer pa bolje da ga požre kot pa da ga treba straan zlivat.....pač samo dolivaš :)
je pa ravno iz tega razloga priporočljivo samo relacija delat z tem vozilom, krajše razdalje se ne obnesejo (sm pozabu že zakaj samo tako so mi rekl ko smo 1. rx8 prpelal v slo)

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 12:10 pm
Napisal/-a f.taunus
Ker je navedeno, da je treba motor oziroma bat menjavat, me zanima kakšna pa je kaj cena tega posega. Kakšen je strošek "generalke" na 100.000km na pooblaščenem servisu?

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 12:34 pm
Napisal/-a MyWay!
Yagi-san je napisal/-a:
GT_Turbo17 je napisal/-a:
šelebajzer je napisal/-a:vendar pije kar dosti olja in motor je treba menjati vsakih 100.000 km..


prvič čujem, da je treba motor menjati pri 100 000



Res je, tudi na 70.000 km je bil menjan na RX-8 !


Yagi-san
Res je. Saj če malo vržeš uč po rabljenih jih ima večina cca 50 k km - torej malo pred velikim stroškom.

Edit: Ko sem se z njim peljal, mi je nekako podhranjen deloval za tistih 230KM.

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 12:57 pm
Napisal/-a Polo78
Mogoče malo off-a:
Škoda, ker v RX-8 niso nikoli vgrajevali normalnih motorjev pa naj si bo to atmosferski bencinar, turbo bencinar, morda celo turbo diesel,... ampak samo wankla. Ker meni osebno je ta avto bomba, ampak zaradi specifičnega motorja, ga ne bi imel nikoli (razen če bi imel preveč denarja, da bi ga lahko vzdrževal...). :(

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 1:27 pm
Napisal/-a Yagi-san
Ma, idealen motor za Rx-8 (je) (bi bil) od MPS ..... 260HP pa RWD pa je zmaga !



Yagi-san

Objavljeno: Sr apr 21, 2010 1:35 pm
Napisal/-a GT_Turbo17
in koliko stane ta..velki servis..oz menjava motorja?

Objavljeno: Pe apr 23, 2010 8:51 pm
Napisal/-a bimmer-mb
Kaj ko bi prvo nabavli rx8 in potem pisali o avtomobilu in ne nakladat, da motor crkne pri 100.000 km. Če motor izgubi moč še ne pomeni, da je motor zanič! Prej je treba pogledat katalizator in potem še vžigalne tuljave in mogoče SSV ventil. Sam vozim RX8 232KM in je super avto. Olje pač uporablja za mazanje APEX tesnil in to ni napaka motorja. Sicer se da OMP črpalko predelat tako, da namesto motornega olja uporablja 2 takno olje ketero lažje izgoreva in pošča zelo malo ogljika v motornem delu. Prav tako počasna vožnja do 3000-4000 rpm rotacijski motor uniči zaradi nalaganje ogljika na apex tesnilih. Priporočeno je vsaj 1x na dan spravit motor do rdečega polja, da se motor sam očisti. Kar pa sploh ni problem :)) 9500 rpm je melodija v ušesih.

Ratacijskega motorja tudi ne smemo hladnega ugasnit saj s tem pripomoremo k zalitju motorja.

Če pa že crkne motor (ponavadi krivda uporabnika) je nov ca. 5000€. Na nekaterih forumih sem prebral, da so naredili z prvim motorjrm tudi do 160.000 milj.

PS. RX8 ni za vsakega voznika

Objavljeno: Pe apr 23, 2010 8:56 pm
Napisal/-a bimmer-mb
Polo78 je napisal/-a:Mogoče malo off-a:
Škoda, ker v RX-8 niso nikoli vgrajevali normalnih motorjev pa naj si bo to atmosferski bencinar, turbo bencinar, morda celo turbo diesel,... ampak samo wankla. Ker meni osebno je ta avto bomba, ampak zaradi specifičnega motorja, ga ne bi imel nikoli (razen če bi imel preveč denarja, da bi ga lahko vzdrževal...). :(


Rotacijski motor z turbo polnilnikom nima konkurence. Še posebaj če 13B motor nadgradijo v 20B oz. 26B