Stran 1 od 2
passat 1.8t
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 8:06 am
Napisal/-a qawsed
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 8:35 am
Napisal/-a damek1a
Če ti spusti ceno za strošek turbine, sklopke in vztrajnika, in kompleta končnikov, torej cca 1500eur, potem da. Te stvari bodo verjetno za zamenjat glede na km in leta. Drugače je pa cena pretirana.
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 10:34 am
Napisal/-a qawsed
aha, to se bi moglo ziher menjat? turbina,sklopka...
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 10:41 am
Napisal/-a BBS
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 10:44 am
Napisal/-a GTI_Mk4
damek1a je napisal/-a:Če ti spusti ceno za strošek turbine, sklopke in vztrajnika, in kompleta končnikov, torej cca 1500eur, potem da. Te stvari bodo verjetno za zamenjat glede na km in leta. Drugače je pa cena pretirana.
ni nujno da je sploh kaj od tega v slabem stanju...če je prejšni lastnik lepo delav z avtom ni razloga da bi crknila turbina...tu govorite tak ko da te turbine non stop crkujejo a večina ljudi ima passate 1.8T pa redko kdaj slišiš da je komu turbina šla, razn če je ni sam uničo...
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 11:01 am
Napisal/-a adis
tale je pa cvetka
na 3 slikah skriva tablico, na 2 dveh je pa razvidna

Objavljeno: Pe apr 23, 2010 11:04 am
Napisal/-a damek1a
glej... avto ima trenutno 250k km, mogoče celo realnih. Nov lastnik bo verjetno tudi naredil nekaj km, torej bo kmalu blizu 300k. Pri teh km so turbine pogosto že precej slabe, seveda ni nujno, da jo bo potrebno takoj menjati. Jaz sem jo menjal pri 230k, kolega pri 210k, itd. Poznam prodajalca, ki dobavlja te turbine in pravi, da večina pride po novo pri tem avtu okrog 180-220k km, nekateri pa že prej, nekateri pa verjento tudi 300k naredijo s prvo. Seveda ni problematična samo turbina, tu je še en kup zadev okrog tega, ki lahko predstavljajo strošek. Če je sklopka še prva, verjetno tudi čaka na menjavo in praviloma zamenjajo s sklopko pri teh km tudi vztrajnik, ki ima luft (skupaj cca 700eur). Glede na to, da je cena avta precej navita, bi bilo dobro izpogajati toliko popusta, da si lahko bp privoščiš nov turbo ali kakšen drug dražji del, če bo to potrebno. Smiselno, ne?
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 11:32 am
Napisal/-a BBS
adis je napisal/-a:tale je pa cvetka
na 3 slikah skriva tablico, na 2 dveh je pa razvidna

Človek je vsaj pokazal trud

Objavljeno: Pe apr 23, 2010 12:40 pm
Napisal/-a qawsed
Hvala za odgovore še enkrat. Kaj pa 1.8t so zdržljive mašine ,ker se slišal da pravijo da so slabe.?
lp.
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 1:00 pm
Napisal/-a GTI_Mk4
qawsed je napisal/-a:Hvala za odgovore še enkrat. Kaj pa 1.8t so zdržljive mašine ,ker se slišal da pravijo da so slabe.?
lp.
kolko jaz vem pa sem prebrav so ene taboljših vag grupe...
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 1:08 pm
Napisal/-a damek1a
1.8t in 1.9TDI sta najboljša izbira od teh starejših VAG motorjev. Imaš pa lahko z njim zelo visoke stroške, če motor ni bil ustrezno servisiran... Saj to velja pri vseh, vendar 10 let star turbo motor je še bolj občutljiv... Sploh ta 1.8t nudi dobre performanse in je dovolj dostopen, da ga kupi folk brez denarja za vzdrževanje in ga žene par 10k km, ko se nabere več stvari za popravit pa preprosto proda. Navsezadnje večina turbin odleti zaradi slabega olja ali zabasanih filtrov. Predlagam, da kupiš od kakšnega starejšega gospoda, ki je redno servisiral na 15k in bi se moral še dolgo voziti. Nikakor ne kupuj od raznih sumljivih dilerjev, ker jim folk skoraj zastonj proda te avte, ko je z njimi nekaj resnega narobe. Sami potem prodajo dalje kot da je vse ok.
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 1:21 pm
Napisal/-a qawsed
damek1a je napisal/-a:1.8t in 1.9TDI sta najboljša izbira od teh starejših VAG motorjev. Imaš pa lahko z njim zelo visoke stroške, če motor ni bil ustrezno servisiran... Saj to velja pri vseh, vendar 10 let star turbo motor je še bolj občutljiv... Sploh ta 1.8t nudi dobre performanse in je dovolj dostopen, da ga kupi folk brez denarja za vzdrževanje in ga žene par 10k km, ko se nabere več stvari za popravit pa preprosto proda. Navsezadnje večina turbin odleti zaradi slabega olja ali zabasanih filtrov. Predlagam, da kupiš od kakšnega starejšega gospoda, ki je redno servisiral na 15k in bi se moral še dolgo voziti. Nikakor ne kupuj od raznih sumljivih dilerjev, ker jim folk skoraj zastonj proda te avte, ko je z njimi nekaj resnega narobe. Sami potem prodajo dalje kot da je vse ok.
Pa za turbino , ko si prej omenjo o menjavi za novo.bi se mogla dat orginalna al katera druga? (garett)
Lp.
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 1:46 pm
Napisal/-a damek1a
garret je super. Nova stane cca 600eur, vendar moras menjati se cevi in tesnila pa narediti mali servis (olje, filter). cca 900eur torej.
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 2:14 pm
Napisal/-a qawsed
a konjev bi pridobil kaj?
Lp.
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 2:17 pm
Napisal/-a GTI_Mk4
qawsed je napisal/-a:a konjev bi pridobil kaj?
Lp.
konje najlažje pridobiš s čipanjem...na tak motor iz 150 na približno 180 - 190konjev...
Objavljeno: Pe apr 23, 2010 2:31 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
damek1a je napisal/-a:garret je super. Nova stane cca 600eur, vendar moras menjati se cevi in tesnila pa narediti mali servis (olje, filter). cca 900eur torej.
Govori se o 1.8T

Objavljeno: Pe apr 23, 2010 7:23 pm
Napisal/-a BBS
adis je napisal/-a:tale je pa cvetka
na 3 slikah skriva tablico, na 2 dveh je pa razvidna

Rad bi samo opozoril potencialne kupce avta iz tega linka, da sem ravnokar na MOL-u v Kočevju videl znanega ''roma'' v tem avtu, tako da...pazljivo.
Še pred 1 mesecem se je vozil v črnem 1.8T, zdaj ga pa že prodaja...
Objavljeno: So apr 24, 2010 4:07 am
Napisal/-a Courage™
Kolegica prodaja 99 passata 1.8T, ravnokar narejen servis, ce te zanima.
Objavljeno: So apr 24, 2010 8:21 am
Napisal/-a avtomobili001
joj škoda k si zamudu kakšen mesec nazaj je bil na porscheju en passat 1.8T highline od prvega lastnika s samo 150 000 km za tako ceno,če se pravilno spomnim
Objavljeno: So apr 24, 2010 3:08 pm
Napisal/-a X-Hair
avtomobili001 je napisal/-a: s samo 150 000 km za tako ceno
Koliko je bilo prevrtenih nazaj?

Sej ne rečem, obstajajo, ma taki se prodajo drugače. Teden nazaj videl Subaruja Legaci GL letnik 94-95 z 466.000. Redno servisiran, vzdrževan in avto je

. Komot bi 250.000km odbil in ga prodal. Sej kolkr je slovenski folk zaplankan, ga najbrž drugače tudi ne bo mogel prodat, če ga bo že prodajal.