Stran 1 od 1
stroški servisov kot osnova za nakup
Objavljeno: Pe apr 30, 2010 10:58 am
Napisal/-a psipsi
Živjo!
Kupujem avto z več prostora - velike karavane (mondeo, avensis, passat, c5, mazda6, vectra, laguna,... ) ali morda enoprostorca (če bi sedel dovolj nizko s-max, 5008, galaxy, c8,...).
Zanima me, katera znamka ima najbolj ugodne cene servisov oz. kakšen je servisni interval. Delam okrog 45.000 km letno.
Hvala in lp,
Janez
Objavljeno: Pe apr 30, 2010 11:08 am
Napisal/-a nevermind
Ma jaz ti bom tako rekel. Vsi našteti avti niso glih poceni za vzdrževat, ker se gre za vozila malo višjega ranga in temu je primerno vzdrževanje. Osnovni servisi, se pravi filtri in olje se delajo na 15000 - 200000 km, zdaj ša odvisno na koliko se menjajo zobati jermeni - t.i. glavni servis, če vozilo ima zobati jermen. Nekatera vozila pa imajo ketno namesto jermena - to naj ti napišejo lastniki teh vozil oz. poznavalci. Za nekatere Mondeote vem, da imajo ketno - dizelski motor.
Malenkost več boš dal za japonce in korejce - za servise (govorim iz lastnih izkušenj), ker neoriginalnih delov oz. ponaredkov se glih ne najde. Pri evropskih se najde dosti neoriginalnih oz. kopij, ki so bolj poceni od original. VW in Opel jih ima največ. Mazda in Toyota ima pa kar precej zasoljene cene servisov pa še veliko jih je nesposobnih serviserjev.
No upam, da sem kaj pomagal.
Objavljeno: Pe apr 30, 2010 11:17 am
Napisal/-a montezemolo
jah odvisno, ali kupuješ nov avto in ga boš vsaj nekaj let vozil na pooblaščen servis ali morda rabljen, ki ga lahko polješ h kakšnemu popoldancu. glede na to, da si napisal, da kupuješ tudi vectro sklepam, da rabljen...
no vsaj po mojih izkušnjah imata renault in toyota zelo drage servise - pri pooblaščenem serviserju seveda.
moj predlog bi bil passat ali mazda6. dokaj poceni servisi in rezervni deli (vsaj za passata). glede servisnega intervala pa takole: olje je po mojem mnenju treba zamenjati vsaj na vsake 20-25k km ne glede na to, kateri avto je. glavni servis (jermeni, pumpa) pa na vsake 100-120k km.
Objavljeno: Pe apr 30, 2010 12:20 pm
Napisal/-a frgo
Večina evropskih znamk ima intervale na 30kkm in to pri takšni letni kilometrini (45kkm), kjer gre očitno za relacije, brez problema prenesejo. Seveda je fino tudi, če gledaš za motorji, ki imajo verigo namesto jermena, da si prihraniš še dodatne stroške.