nalcoq4 je napisal/-a:Alfa ni za vsazga...največkrat so pa pametni tisti ki jo še v življenju niso imeli.Imajo pa izjave v stilu "baba čula baba rekla" oz.Alfa jim je všeč a si je ne upajo imeti.
1.8 TS je odličen motor izogibaj se pa 2.0 TS je zadeva kr dosti ribala za razliko od 1.8 ki je eden bolj vzdrzljivih.
Wrong! Vsi TS-i so podvrženi isti konstrukcijski napaki. Razlika je samo v tem, da ima 2.0 največji hod batov in posledično se ravno pri teh motorjih težave pojavijo bolj pogosto kot pri 1.6 in 1.8TS.
nalcoq4 je napisal/-a:Hibe nasplošno vseh alf še posebno 156 so roke,končniki,puše...uglavnem podvozje. Drugih vecjih znanih tezav ni bilo zaznati.
Z prvim se strinjam. V obzir je treba tudi vzeti, da zadnjo podvozje je original z montažo okoli 1200€ (neka izpeljanka multi-linka) in da sprednje roke zgoraj crkujejo vsakih 10-15k km. Cene so sicer že kar nizke za zgornje roke vendar je annoying vsakih 10k km to menjati in dokler se ne zamenja prenašati škripanje/pokanje. Kar se tiče pa ostalih težav pa se očitno nikoli nisi poglobil v 156. Jaz sem imel 1.6TS, ki je imela skoraj vse znane in pogoste težave, ki jih ta model premore in povrh mi je še ojnico utrgalo, ki je potem prebila blok itd. Osebno sem zelo nagnjen k Alfam vendar pesek si pa ne mečem v oči kot nekateri italian car enthusiasts.
Let the light shine....
Znane težave:1.Ropotanje v armaturni plošči - ali kadar je mrzlo (zgine pri toplejših temperaturah oz. ko se notranjost segreje) ali vijaki katere je treba odviti in pritegniti. Problem nastane, ker je treba odstranit armaturko. Na
www.alfa156.net se najde
how to.
2. Puščanje vode (najbolj znani deli)


3. Hitrost brisalcev se ne da nastaviti - simple job tbh. Samo razstavit je treba el.motorček, ga na novo podmazati in sestaviti pa spet dela.
4. Variator - načeloma ni nič narobe, če je fuč, ampak performasi so slabši tako kot poraba.
Zvok - pravilno delovanje variatorja in
Zvok - pokvarjen variator5. Slaba barva - lak na odbijču se lušči, stranska ogledala,......
6. Števec za temperaturo vode - pri nekaterih 156 oz. kar pri večini kaže ponavadi do 20 stopinj premalo. Treba zmerit z testerju dejansko temperaturo in kako števec kaže preden se brezveze menja termostat.
7. MAF/LMM senzor - kar pogosta zadeva. TS ne funkcionira dobro, če ni ricambi originali!
8. Nemiren prosti tek - sesalna loputa. Včasih pomaga čiščenje drugače pa pomaga samo menjava.
9.Zatič pokrova motorja - velik problem bil

med vožnjo "spustil" pokrov motorja in potem......

10. Pri TS-ih je treba menjati jermene, vodno pumpo,....ubistvo gl.servis narediti malenkost prej kot predpisuje tovarna oz. piše v manual-u, ker so tudi kasneje zmanjšali ta interval. Sploh pri 2.0TS je to pomembno.
11. Amortizerji/vzmeti combo - serijski setup (slow bump/rebound, fast rebound/bump, spring rate,....) je zelo slab. Kolikor sem bral AO forum ponavadi, ko kdo kupi rabljeno 156, mu prvo priporočajo menjavo vsaj amortizerjev. Problem je, ker je vožnja z stock setupu v 156 neudobna in trda po neravninah a v ovinkih se nagje kot ladja. Da ne bom nove točke še napisal - pametno je vzeti tudi original svečke in ne neki čang šlang za 30-40€.
12. Obraba notranjega roba pri sprednjih kolesih. Stock camber je kar "divji" in se ga ne da nastaviti brez kakšnih predelav. Je pa pametno optiko narediti tako da je stekanje 0° pri 147, 156, GT,....če je podvozje zjahano zna biti potem vožnja naravnost

in tudi nastavitev optike problematična.
nalcoq4 je napisal/-a:ALFA ROMEO za ljudi ki mislijo s svojo glavo in se požvižgajo na čredni nagon raznih VW, BMW, MB in ostale šare!

Omg......sem imel 7 Alf, ampak ko takšno berem me skoraj mine. Vsaka znamka ima dobre modele, motorje,....treba se je kot kupec samo odločiti kaj so tvoje prioritete. Izgled? performasi? ugodbje? prostornost? in na vse zadnje tudi znamka oz. za nekatere pomemben statement, ki ga izražajo z vožnjo določene znamke. Ne pa pljuvanje vsepovprek tudi če se favorizira določena znamka.
Lp