Stran 1 od 2

alfa romeo 156, 1.8 twin spark

Objavljeno: So maj 01, 2010 11:27 pm
Napisal/-a matej1357
pozdravljeni,

nekako se zanimam za nakup alfe z omenjenim motorjem.zanima me če ima kdo kakšne izkušnje z tem motorjem, ter na splošno z alfami. do sedaj sem dobil precej različne informacije.eni pravijo, da so jame brez dna, drugi da nimajo problemov.

no napišite malo kaj mislite o teh avtomobilih.
letnik pa gledam nekje 2000 do 2003

Lp matej

Objavljeno: So maj 01, 2010 11:36 pm
Napisal/-a domen_
Sosed ima tako alfo, samo z 2.0 motorjem. Pravi, da je kar zadovoljen (izrednih stroskov ni imel), je pa cenovno ze samo registracija+bencin kar strosek (1.8 ne bo dosti manj). To, da bi karkoli prisparal pri takem avtu je treba preprosto odmislt, to je avto za tiste ki imajo veselje do alfe.

Objavljeno: So maj 01, 2010 11:40 pm
Napisal/-a nalcoq4
Alfa ni za vsazga...največkrat so pa pametni tisti ki jo še v življenju niso imeli.Imajo pa izjave v stilu "baba čula baba rekla" oz.Alfa jim je všeč a si je ne upajo imeti. :-P 1.8 TS je odličen motor izogibaj se pa 2.0 TS je zadeva kr dosti ribala za razliko od 1.8 ki je eden bolj vzdrzljivih. Hibe nasplošno vseh alf še posebno 156 so roke,končniki,puše...uglavnem podvozje. Drugih vecjih znanih tezav ni bilo zaznati.

ALFA ROMEO za ljudi ki mislijo s svojo glavo in se požvižgajo na čredni nagon raznih VW, BMW, MB in ostale šare! ;)

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 2:00 am
Napisal/-a monster_d
kolega mel omenjeni avto z 1.8 motorjem.
MOtor kar poskočen, edino v višjih prestavah bolj len. Drugač težav z motorjem ni mel. Poraba pa žal kar velika. PA na podvozje so puše mele zražnost in je zadeva ružla.
Drugače pa še vedno všečna oblika, sploh pa svoj čas.

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 11:03 am
Napisal/-a nalcoq4
Če niso finance problem poglej za AR 156 2.5 v6 24v - enkraten motor :)

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 11:34 am
Napisal/-a black
1.8 T.S. je Alfina bulletproof mašina. Tudi za živahnejšo vožnjo več kot dovolj zmogljiva.
Nasplošno so slabosti 156-k sprednje roke oz. podvozje nasploh. Podvozje je sicer odlično konstruirano, vendar s slabimi materijali...
Kakšne čričke v notranjosti moraš vzeti v zakup. (italija.press)
Na bencinarjih je znana napaka varitaor faze kateri začne ropotati. Tega se zamenja ali obnovi na glavnem servisu.
Pa kakšen senzor sem pa tja odpove, kot pri vsakem avtu.

Jaz sem bil zadovoljen z njo. Problemov ni bilo. Poraba od 7.8 do 8.2. Olja ni trošila nič.

to je to :)

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 11:51 am
Napisal/-a _Ozi_
nalcoq4 je napisal/-a:Alfa ni za vsazga...največkrat so pa pametni tisti ki jo še v življenju niso imeli.Imajo pa izjave v stilu "baba čula baba rekla" oz.Alfa jim je všeč a si je ne upajo imeti. :-P 1.8 TS je odličen motor izogibaj se pa 2.0 TS je zadeva kr dosti ribala za razliko od 1.8 ki je eden bolj vzdrzljivih.


Wrong! Vsi TS-i so podvrženi isti konstrukcijski napaki. Razlika je samo v tem, da ima 2.0 največji hod batov in posledično se ravno pri teh motorjih težave pojavijo bolj pogosto kot pri 1.6 in 1.8TS.

nalcoq4 je napisal/-a:Hibe nasplošno vseh alf še posebno 156 so roke,končniki,puše...uglavnem podvozje. Drugih vecjih znanih tezav ni bilo zaznati.


Z prvim se strinjam. V obzir je treba tudi vzeti, da zadnjo podvozje je original z montažo okoli 1200€ (neka izpeljanka multi-linka) in da sprednje roke zgoraj crkujejo vsakih 10-15k km. Cene so sicer že kar nizke za zgornje roke vendar je annoying vsakih 10k km to menjati in dokler se ne zamenja prenašati škripanje/pokanje. Kar se tiče pa ostalih težav pa se očitno nikoli nisi poglobil v 156. Jaz sem imel 1.6TS, ki je imela skoraj vse znane in pogoste težave, ki jih ta model premore in povrh mi je še ojnico utrgalo, ki je potem prebila blok itd. Osebno sem zelo nagnjen k Alfam vendar pesek si pa ne mečem v oči kot nekateri italian car enthusiasts.

Let the light shine.... :lol:

Znane težave:
1.Ropotanje v armaturni plošči - ali kadar je mrzlo (zgine pri toplejših temperaturah oz. ko se notranjost segreje) ali vijaki katere je treba odviti in pritegniti. Problem nastane, ker je treba odstranit armaturko. Na www.alfa156.net se najde how to.

2. Puščanje vode (najbolj znani deli)
SlikaSlika

3. Hitrost brisalcev se ne da nastaviti - simple job tbh. Samo razstavit je treba el.motorček, ga na novo podmazati in sestaviti pa spet dela.

4. Variator - načeloma ni nič narobe, če je fuč, ampak performasi so slabši tako kot poraba.

Zvok - pravilno delovanje variatorja in Zvok - pokvarjen variator

5. Slaba barva - lak na odbijču se lušči, stranska ogledala,......

6. Števec za temperaturo vode - pri nekaterih 156 oz. kar pri večini kaže ponavadi do 20 stopinj premalo. Treba zmerit z testerju dejansko temperaturo in kako števec kaže preden se brezveze menja termostat.

7. MAF/LMM senzor - kar pogosta zadeva. TS ne funkcionira dobro, če ni ricambi originali!

8. Nemiren prosti tek - sesalna loputa. Včasih pomaga čiščenje drugače pa pomaga samo menjava.

9.Zatič pokrova motorja - velik problem bil :? med vožnjo "spustil" pokrov motorja in potem......
Slika

10. Pri TS-ih je treba menjati jermene, vodno pumpo,....ubistvo gl.servis narediti malenkost prej kot predpisuje tovarna oz. piše v manual-u, ker so tudi kasneje zmanjšali ta interval. Sploh pri 2.0TS je to pomembno.

11. Amortizerji/vzmeti combo - serijski setup (slow bump/rebound, fast rebound/bump, spring rate,....) je zelo slab. Kolikor sem bral AO forum ponavadi, ko kdo kupi rabljeno 156, mu prvo priporočajo menjavo vsaj amortizerjev. Problem je, ker je vožnja z stock setupu v 156 neudobna in trda po neravninah a v ovinkih se nagje kot ladja. Da ne bom nove točke še napisal - pametno je vzeti tudi original svečke in ne neki čang šlang za 30-40€.

12. Obraba notranjega roba pri sprednjih kolesih. Stock camber je kar "divji" in se ga ne da nastaviti brez kakšnih predelav. Je pa pametno optiko narediti tako da je stekanje 0° pri 147, 156, GT,....če je podvozje zjahano zna biti potem vožnja naravnost :? in tudi nastavitev optike problematična.

nalcoq4 je napisal/-a:ALFA ROMEO za ljudi ki mislijo s svojo glavo in se požvižgajo na čredni nagon raznih VW, BMW, MB in ostale šare! ;)


Omg......sem imel 7 Alf, ampak ko takšno berem me skoraj mine. Vsaka znamka ima dobre modele, motorje,....treba se je kot kupec samo odločiti kaj so tvoje prioritete. Izgled? performasi? ugodbje? prostornost? in na vse zadnje tudi znamka oz. za nekatere pomemben statement, ki ga izražajo z vožnjo določene znamke. Ne pa pljuvanje vsepovprek tudi če se favorizira določena znamka.

Lp

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 12:19 pm
Napisal/-a RpDany
@_Ozi_: bravo lepo si vse razlozil. si dal zelo koristne informacije.

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 1:08 pm
Napisal/-a _Ozi_
RpDany je napisal/-a:@_Ozi_: bravo lepo si vse razlozil. si dal zelo koristne informacije.


Danke :tomidelej:

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 2:44 pm
Napisal/-a .GT.
tako je ko si reko na alfi že moraš najboljpozno na 45 k nareit veliki servis na 50k ti ga že spipa avto je samo za na odpad tak ko vsi italjanski avti skor :D

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 3:54 pm
Napisal/-a soso
.GT. je napisal/-a:tako je ko si reko na alfi že moraš najboljpozno na 45 k nareit veliki servis na 50k ti ga že spipa avto je samo za na odpad tak ko vsi italjanski avti skor :D


Kaj pa, če je vse res....

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 4:51 pm
Napisal/-a _Ozi_
.GT. je napisal/-a:tako je ko si reko na alfi že moraš najboljpozno na 45 k nareit veliki servis na 50k ti ga že spipa avto je samo za na odpad tak ko vsi italjanski avti skor :D


Če bi zastopil kaj si mislil bi ti lahko repliciral tako lahko pa edino dopišem, da pri TS se priporoča narediti glavni servis vsaj vsakih 80k km in ne kot tovarna predpisuje na 100k km. Npr. pri 2.0TS so znižali servisni interval za glavni servis tudi na 50-60k km v območjih kjer je res mrzlo. Vzrok je rolca oz. šponar zobatega jermena. Če/ko se dela glavni servis je pa tudi priporočljivo vzeti vodno pumpo z železnim impelerjem in ne plastičnim kot je stock notri. Btw oboje se lahko dobi pri pooblaščenem serviserju ali v trgovini z avtodeli samo povedati je treba.

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 4:56 pm
Napisal/-a esem
Pohvale _Ozi_ju za te poste.
Pravi zgled!

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 5:06 pm
Napisal/-a /miha\
esem je napisal/-a:Pohvale _Ozi_ju za te poste.
Pravi zgled!


Zgled si zasluži nagrado... zastonj optika in 5L olja? 8)

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 6:03 pm
Napisal/-a carloabarth
soso je napisal/-a:
.GT. je napisal/-a:tako je ko si reko na alfi že moraš najboljpozno na 45 k nareit veliki servis na 50k ti ga že spipa avto je samo za na odpad tak ko vsi italjanski avti skor :D


Kaj pa, če je vse res....


A sta vidva z opicam, gor rasla? 8)

Objavljeno: Ne maj 02, 2010 6:15 pm
Napisal/-a soso
carloabarth je napisal/-a:
soso je napisal/-a:
.GT. je napisal/-a:tako je ko si reko na alfi že moraš najboljpozno na 45 k nareit veliki servis na 50k ti ga že spipa avto je samo za na odpad tak ko vsi italjanski avti skor :D


Kaj pa, če je vse res....


A sta vidva z opicam, gor rasla? 8)


Nisi razumel mojega posta 8)

Objavljeno: Po maj 03, 2010 8:24 am
Napisal/-a jacques33
Identičen avto, kot ga omenjaš v temi, sem si lastil pred leti. Z njim sem prevozil približno 60 tisoč km. Od že naštetih problemov sem imel težave le s sprednjimi rokami, vendar se je dalo težave za spodoben denar rešiti tudi na pooblaščenem servisu. Na sam avto imam zelo lepe spomine, saj mi je drugače zelo lepo služil, glede oblike pa le to: kakšno lepo ohranjeno je še danes veselje pogledati.
Pri nakupu ne boš zgrešil, če boš le našel ohranjen primerek z znano servisno zgodovino.

Objavljeno: Po maj 03, 2010 8:45 am
Napisal/-a Drager
Ozi je opisal vse napake katere se ti lahko zgodijo na 156. Več ali manj je podatke dobil na alfaowners.
L.P.

Objavljeno: Sr maj 05, 2010 1:18 pm
Napisal/-a matej1357
hvala vsem za odgovore tudi tiste po zs :tomidelej:

nekaj informacij sem dobil tako da se bom malenkost lažje odločil.

že zanima me če mogoče kdo pozna ta avto: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3745199&show=1


Lp Matej

Objavljeno: Sr maj 05, 2010 1:57 pm
Napisal/-a _Ozi_
Drager je napisal/-a:Ozi je opisal vse napake katere se ti lahko zgodijo na 156. Več ali manj je podatke dobil na alfaowners.
L.P.


Točno tako. Žal je v Sloveniji trg z Alfami premajhen, da bi lahko potegnili črto kaj je serijska napaka/težava in kaj se samo posameznikom dogaja. Tako je treba pobrskati včasih čez mejo, da se pride do želenih informacij. Že na Alfa forumu se najde kar lep kup lastnikov, ki imajo nonstop neke težave z 156 čeprav so dobro ohranjene kupili in tudi takšni, ki sploh nimajo izrednih servisov - tudi, če so rabljeno vzeli z xy kilometri in neznano zgodovino. Preveč raztrešeni podatki ravno tako kot en in drugi ekstrem. Zato je težko tukaj v Sloveniji dobiti neko realno sliko kako je z tem modelu in zgoraj napisane napake/težave so povzete iz največje skupnosti ljubiteljev znamke Alfa Romeo.