Stran 1 od 4

2.0 TFSI vs. 3.2 V6 FSI

Objavljeno: So maj 22, 2010 10:06 pm
Napisal/-a Jurchi
Torej sprašujem za mnenja za/proti, če se upošteva dejstvo, da je v igri dobrih cca. 20.000 km/leto in je struktura vožnje 60%mesto,40% avtocesta.

Ali razlika v porabi pri V6 odtehta s stroški vzdrževanja, glede na to, da je relativno veliko mestne vožnje oz. ali so ti sploh nižji kot pri TFSI?

Pri zavarovanju ni razlike, ker sta itak oba najvišji razred :)

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 7:44 am
Napisal/-a a33
za mesto je 1,6 čist dovolj, še preveč

da pa svinjaš s 3,2 v6 mašino pa bi moral prepovedat.

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 8:21 am
Napisal/-a SAVINJCAN
:lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 8:23 am
Napisal/-a BOKI81
No takole je...
Znanec ima audija a4 l. 2008 torej kot moj z motorjem 3.2 v6 quattro na 18" moj je pa 2.0tfsi 211 serijsko +čipan na 19".
Poraba pri njegovem avtu je občutno višja torej njegov računalnik kaže na skupni porabi na ozaki 2 kaže 13,5 l moj pa kaže 10,6l/100km. Glede točne porabe za njegov avto točno nevem vem pa da je zelo jamral pri mestni vožnji pravi da pod 15 l skoraj ne gre, na relaciji pod 10 tudi teško. Pri mojem lahko povem da ve mestu porabi okoli 11 na avto cesti pa okoli 8 litrov. (govorimo o normalni vožnji)
Za vzdrževanje za njegov motor ti neznam povedat lahko pa povem da je za mojga zdej bilo na 90k km (menjava olja, filtrov,zadnje ploščice,metlice in delo 419 eur z ddv)
Glede moči lahko povem da je moj avto dosti hitrejši pri pospeševanju od rečmo 60km/h naprej.
Moja odločitev bi bila definitivno 2.0tfsi+čip

;)
Lp

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 8:56 am
Napisal/-a BraaZ
a33 je napisal/-a:za mesto je 1,6 čist dovolj, še preveč

da pa svinjaš s 3,2 v6 mašino pa bi moral prepovedat.


LOL. Kako si ti butnu vn....Res konstruktiven predlog.

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 9:42 am
Napisal/-a abbe
a33 je napisal/-a:za mesto je 1,6 čist dovolj, še preveč

da pa svinjaš s 3,2 v6 mašino pa bi moral prepovedat.

a mestni prevoz tut poj vn z mesta?

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 10:30 am
Napisal/-a adis
3.2 V6 je veliko veliko težji od 2.0 tfsi in v tem ima slednji tudi prednost to se pa seveda odrazi na sami porabi....

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 10:43 am
Napisal/-a mihaing
adis je napisal/-a:3.2 V6 je veliko veliko težji od 2.0 tfsi in v tem ima slednji tudi prednost to se pa seveda odrazi na sami porabi....


HM, kako je pri avdiju nevem, vendar danes motorji niso hudo težki. Moj BMW je V6 3.0 in tehta 161kg.
Tako da mislim da neke hude razlike vseeno ne more biti :D

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 10:47 am
Napisal/-a abbe
ja neki ful hude kle med tema dvema res ni.ce gledas samo tezo motorja.
mores pa vedt da ma 3.2 q pogon in kle nanese kr nekaj teze.

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 11:00 am
Napisal/-a brrr
mihaing je napisal/-a:Moj BMW je V6 3.0 in tehta 161kg.

a si ga na dvoje zlomil in s teso zlepil, da je postal V6?

@adis: ce se spomnis, sva ze govorila o 2.0tfsi. ta prijatelj ima 2.0, nek drugi, pa si je omislil 3.2Q isto B8. ce mene vprasas je tehtnica na 2.0. teza v 3.2 unici vse uzitke (navkljub Q avto stalno rine cez nos), edina plusa sta navor cisto spodaj in zvok. pa se ta ni ne vem kaj za sestaka. ok, ce ti je primarni sport biti prvi na semaforju pol sestak. vprasanje glede potabe? ma ne s***. :)

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 11:05 am
Napisal/-a adis
a33 je napisal/-a:za mesto je 1,6 čist dovolj, še preveč

da pa svinjaš s 3,2 v6 mašino pa bi moral prepovedat.


res? čudno, kolikor se jaz spomnim si skoraj vsakemu alfistu svetoval ta pravega dizla in sicer 2.4 jtd...nevem kateri več "svinja" po mestu...

brrr je napisal/-a:
@adis: ce se spomnis, sva ze govorila o 2.0tfsi. ta prijatelj ima 2.0, nek drugi, pa si je omislil 3.2Q isto B8. ce mene vprasas je tehtnica na 2.0. teza v 3.2 unici vse uzitke (navkljub Q avto stalno rine cez nos), edina plusa sta navor cisto spodaj in zvok. pa se ta ni ne vem kaj za sestaka. ok, ce ti je primarni sport biti prvi na semaforju pol sestak. vprasanje glede potabe? ma ne s***. :)


prednost je "stalni" navor pri 3.2 V6 ter zvok.
pa tudi res je, da je lažje vzdrževati na kratki rok 3.2 kot pa 2.0tfsi ( beri: možnost okvare turbine)

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 11:08 am
Napisal/-a lizard
mihaing je napisal/-a:Moj BMW je V6 3.0 in tehta 161kg.


V6? Kako kot voznik BMW-ja ne poznaš enega njihovih najbolj prepoznavnih oblik 6 valnjega motorja :)? Je že zvok čisto drug, sploh pa ko odpreš havbo je takoj jasno da ne gre za V konfiguracijo.



Pri Audiju bi pa jaz vzel 3.2 FSI. Vzrok - zvok in quattro. Prednost 2.0 TFSI-ja so precej boljša priožnost in poraba. Odvisno kaj pri avtu iščeš. Za mesto je vseeno 2.0 bolj primeren. Pomembno je pa tudi za akteri Audi gre. Namčre med različnimi letniki in modeli so 2.0 TFSI (precej) različni.

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 11:34 am
Napisal/-a Jurchi
v bistvu sploh ne gre za audi, ampak za passat variant :)

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 11:54 am
Napisal/-a mihaing
A joj pa naj bo R6. Napisal sem za laike. Madonca ste pedantni :lol: :lol:

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 11:55 am
Napisal/-a abbe
mihaing je napisal/-a:A joj pa naj bo R6. Napisal sem za laike. Madonca ste pedantni :lol: :lol:

men se bol ti zdis laik...

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 12:00 pm
Napisal/-a mihaing
abbe je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:A joj pa naj bo R6. Napisal sem za laike. Madonca ste pedantni :lol: :lol:

men se bol ti zdis laik...


Pa naj ti bo. Nimam časa in volje za spotikanja.

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 1:44 pm
Napisal/-a fare
1.4 tsi je pomoje cist dovolj za vecinoma se po mestu guncati!
Drugace pa 2.0.
lp.

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 1:47 pm
Napisal/-a NejcZ
fare je napisal/-a:1.4 tsi je pomoje cist dovolj za vecinoma se po mestu guncati!
Drugace pa 2.0.
lp.


Za po mestu je vsak avto z 50 ali pa še manj konji dovolj če smo že pri tem. Ampak to ni bustvo topica ;)

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 3:17 pm
Napisal/-a W|zz
Jaz bi 2.0T, zaradi turbine in bolj komot vožnje pri nižjih obratih ter zaradi porabe. Ima pa 3.2 super zvok, ki pa za moje pojme ne odtehta nekoliko višje porabe, če delaš veliko kilometrov. Razen če se ti dost gre za športno vožnjo in da je v igri še kšn awd, potem pa mogoče...

mihaing je napisal/-a:A joj pa naj bo R6. Napisal sem za laike. Madonca ste pedantni :lol: :lol:

Zakaj bi za laike napisal v6 namesto r6? Mislm kaj je tle prednost? heh..

Objavljeno: Ne maj 23, 2010 3:51 pm
Napisal/-a Jurchi
Če bi hotel vprašat katero mašino vag koncerna je najbolj primerna zame, potem bi to tudi vprašal.....sicer pa 12 in 1.4 mlinčki pač po mojem mnenju ne pašejo v več kot tono in pol težke karavane......če bi hotel kupit Aixam-a bi to tudi rekel ne? :roll:

Na tem forumu se res ne da nič več pogovrajat brez kakšnih bedastih komentarjev.

V igri je pač karavan zaradi prostorskih prednosti, še zmeram pa bi jaz kot voznik rad užival v vožnji.... in prosim ne mi probat dopovedat, da se kakšen 150 konsjki bencinar brez turba pri polno naloženem karavanu v klanec na avtocesti ne čuti slabotnega.

Sicer pa ja....glavna razlika je v tem, da je 3.2 V6 DSG in ima 4motion, medtem ko je tfsi ročni menjalnik in je FWD.