Stran 1 od 2

Letnik 2008 in 120.000 km?

Objavljeno: Pe jun 11, 2010 7:18 pm
Napisal/-a dmalis
Hey

zanima me kakšno je vaše mnenje o nakupu avta starega 2 leti in s kar 120.000 km. Se pravi 60k km na leto. Recimo govorim o http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3637975&show=1

Avto sem šel gledat in navzven izgleda fajn, sem pa malo skeptičen nad številom km. V povprečju naredim 60k v 3-4 letih tako da si težko predstavljam kaj pomeni 60k/leto.

thanks

Objavljeno: Pe jun 11, 2010 7:25 pm
Napisal/-a tiguan
Čez 4 leta bo imel avto 200.000km in ga boš težje prodal.
Edino, če si tak, da boš zavrtel kilometre nazaj.
Današnji motorji ob rednem vzdrževanju zdržijo 500.000km, to ni Yugo, ko je pri 100.000km bil za na odpad.

Objavljeno: Pe jun 11, 2010 7:34 pm
Napisal/-a Antiznačkar
Heh, meni se to ne zdi veliko. Oče dela cca 60.000 km letno, pa mu noben avto do zdaj ni delal nekih problemov (pa je vse kupoval uvožene cca 5 let stare z neverjetnimi 120.000 km. Pa vseeno, vozi do 250.000/dve leti in proda in z avti nima problemov.

Vem za enega cliota iz Francije, ki je star 4 leta in se na avto.netu prodaja z 120.000km, v resnici pa ima 340.000km, kar pomeni skoraj 100.000km letno.

Skratka (če so km pri laguni realni), ne vidim problema.

Objavljeno: Pe jun 11, 2010 7:37 pm
Napisal/-a mire
Zkj pa ne pokazes za katerega clia se gre

Objavljeno: Pe jun 11, 2010 7:39 pm
Napisal/-a Antiznačkar
Je v temi nategatorji, predzadnja stran :)

Objavljeno: Pe jun 11, 2010 7:39 pm
Napisal/-a kolesar
kolk jst gledam majo avti 2 leto stari ki jih uvažajo realno vsaj 160-180.000 km da se jih splača uvozit..

Objavljeno: Pe jun 11, 2010 7:49 pm
Napisal/-a peroRS
Znanec je kupil pred dvema letoma avto s 50.000km, zdaj pa ima nekaj čez 300.000km, se pravi ca. 130.000 prevoženih na leto :D :lol:

Ni to tak bav bav kot se zdi na prvi pogled. ;)

Objavljeno: Pe jun 11, 2010 8:58 pm
Napisal/-a dolenc46
Stric je kupu vitota novga leta 2006 pa ma dons že 230k km, se prav skoraj 60k km na leto pa je že skor use zamenu tko da se mu ga ne splača prodajat.

Je pa res da dandanes 200k km ni nč posebnega, ker avti zdržijo ob dobrem vzdrževanju kr dolgo.

Objavljeno: Pe jun 11, 2010 11:30 pm
Napisal/-a mire
Jst se pa s tem,da avto zdrzi 500000km ne strinjam al pa da avto zdrzi dolgo....
Avto vsebuje potrosne materjale kateri se z leti oziroma kilometri obrabijo,zato jih je treba posledicno zamenjat.Avto kot celota pa je sestavljen iz takih delov.
LP

Objavljeno: So jun 12, 2010 12:05 am
Napisal/-a BeMyWagen
Vsaj veš da so realni, kar je v današnjem času loterija, dobit avto pri lokalnim dilerju z realnimi kilometri. Preglej servisno knjigo če je bil redno servisiran, če deluje vse kot je treba še malo zbij ceno in vozi. Doma imamo 2 leti star avto, pri nas je od novega in se je danes števec zavrtel na 150k km. Na servisih in potrešnih materialih ne varčujemo, zato pa vse dela kot mora.

Lp

Objavljeno: So jun 12, 2010 9:52 am
Napisal/-a WMB
Avto bo zdržal 500.000 kilometrov, samo vprašanje je koliko denarja boš zmetal na potrošni material in izredna popravila.
Kakor vemo je avto danes narejen za 5 let uporabe in 100.000 kilometrov, potem pa se začne popravilo....načeloma do 100.000 naj nebi bilo nič, s tem da so tudi izjeme tu.
Zakaj do 100.000???? ker proizvajalci, če bi naredili avto tako kvalitetni da bi delal 500.000 km bi definitivno že zdavnaj propadli, sami dajo v avtomobile šibke člene, ki jih po izteku garancije prodajo mi pa veselo plačujemo in jih vzdržujemo....
Tudi MB in BMW rabi izredna popravila po kakih 5 letih....

Objavljeno: So jun 12, 2010 10:56 am
Napisal/-a Sendx
Tudi MB, BMW itd... so avtomobili ki rabijo vzdrževanje še prej kot po 5 letih kot ti praviš, seveda če delas letno po 70k+, če imaš pa tak avto da se čez vikend zapelješ dvakrat na kavico, pomeni da nimaš za nafto oz. bencin... in bolje da si v tem primeru kupis oldija. Itak pa avto je za vozit, ne pa za gledat in glancat dvakrat na teden.

Objavljeno: So jun 12, 2010 11:35 am
Napisal/-a BOKI81
ČIst tko če je avto redno servisiran mislim da nebo problema...glede na tako kilometražo je bil verjetno vožen na relacijah....Za primer moj bo star septembra 2 leti pa ima sedaj že 93000km pa laufa k urca. Samo dodobra preveri zgodovino pa servise.
Lp

Objavljeno: So jun 12, 2010 11:47 am
Napisal/-a Mgajvr
če iuma tako mlad avto tolko kilometrov, so po vsej verjetnosti realni. pač greš na ogled, poskusno vožnjo... pa da vidiš na čem si

Objavljeno: So jun 12, 2010 5:36 pm
Napisal/-a WMB
Sendx je napisal/-a:Tudi MB, BMW itd... so avtomobili ki rabijo vzdrževanje še prej kot po 5 letih kot ti praviš, seveda če delas letno po 70k+, če imaš pa tak avto da se čez vikend zapelješ dvakrat na kavico, pomeni da nimaš za nafto oz. bencin... in bolje da si v tem primeru kupis oldija. Itak pa avto je za vozit, ne pa za gledat in glancat dvakrat na teden.


Pri nas v povprečju dela folk na leto od 15.000km do 30.000km....vse drugo je izjema in je praktično zelo malo takih...
Se pravi je 20.000 letno normalno...in seveda po 5 letih od 100.000 do 120.000 km


In zakaj po tvoje je BMW potreben velikih izrednih popravil pred 100.000km???? Sej ti dajo paket brezplačnega servisiranja itd....normalno, samo olje in filte menjaš in to je to...

Objavljeno: So jun 12, 2010 9:48 pm
Napisal/-a tiguan
"Pri 100.000km se avto šele ogreva, pri 300.000km se šele ogreje in uteče, pri 500.000km se uteče in bo še vedno delal, pri 600.000km pa se že znajo pokazat resne težave, to velja za avto, ki je redno servisiran in normalno vožen."
Ampak, ker pa vsak lastnik zvesto poenostavlja števce poljubno pa pri 10 let starmu avto in 180.000km crkne motor pa folk dojame, da je to krš...noben pa ne ve, da ima avto za seboj že 400.000km.
Smešno se mi zdi, da se prodajajo passati stari 10 let in z dizlskim motorjem in 200.000km...tak avto je bil narejen za dolge proge in lahko komot da skoz 300-"400-500.000km" ob rednem vzdrževanju

Objavljeno: So jun 12, 2010 10:05 pm
Napisal/-a ghandaed
no tukaj se ne strinjam čisto. Po mojih izkušnjah okoli 150k - 250k km začnejo počasi odpovedovat deli podvozja (ležaji, puše, končniki, blažilniki), kompresor klime, katalizator, pumpa goriva itd... Je pa res, da ko to popraviš imaš novih (vsaj) 150k km mir.
Sam vozim skoraj izključno avtocestne relacije, sedaj imam 180k prevoženih in bom verjetno moral v naslednjih 50k km menjat kompresor klime, ležaje in nekatere puše sem že, katalizator pa je že zelo pri koncu, ampak ima k sreči avtoplin tako čist izpuh, da tudi brez kata naredim tehnični :)

Objavljeno: So jun 12, 2010 10:07 pm
Napisal/-a tiguan
To ti je potrošni material.
Tud sklopka ni večna.

Objavljeno: So jun 12, 2010 10:08 pm
Napisal/-a frgo
Antiznačkar je napisal/-a:Vem za enega cliota iz Francije, ki je star 4 leta in se na avto.netu prodaja z 120.000km, v resnici pa ima 340.000km, kar pomeni skoraj 100.000km letno.


a.) pri cliotu ne moreš s testerjem preverit resničnega stanja km
b.) notranjost je za cliota prelepa celo za 120kkm
c.) dci in 340 jurjev :D :shock:

Objavljeno: So jun 12, 2010 10:14 pm
Napisal/-a WMB
frgo je napisal/-a:
Antiznačkar je napisal/-a:Vem za enega cliota iz Francije, ki je star 4 leta in se na avto.netu prodaja z 120.000km, v resnici pa ima 340.000km, kar pomeni skoraj 100.000km letno.


a.) pri cliotu ne moreš s testerjem preverit resničnega stanja km
b.) notranjost je za cliota prelepa celo za 120kkm
c.) dci in 340 jurjev :D :shock:


Če je dobro vrnjen števec ne bo nihče pogruntal da je obrnjen števec.
Eni avti imajo več računalnikov pri katerih je treba vrniti kilometre.

Se pravi, če delo opravi profesionalec se ne ugotovi vrnjene kilometre....ok, pustmo ponarejene knjižice, itd.... dejansko se na nobenem avtu ne ugotovi realno stanje kilometrov