Stran 1 od 8

Ljudje pomagajte! Lačen sem (azijskega) avta za 2 čuka EUR

Objavljeno: Ne jun 13, 2010 11:31 pm
Napisal/-a freddie
Moja zgodba se je začela zelo idilično, leta gospodovega 2006. Kupil sem Protona 315 l.97 za 200.000 takratnih SIT, misleč da ga bom v enem letu zvozil in odpeljal na Dinos. Pa se je obrnilo drugače. Naslednja 4 leta sva preživela skupaj v avtomobilski harmoniji, jaz pa sem začetnim 95K kilometrom dodal še 200K - ne samo brez vsake okvare ampak celo brez menjave potrošnih materialov, razen jermenov, katere sem pri 200K km preventivno zamenjal (32K SIT pri popoldancu) in seveda olja (zmeraj je pil Leclercovega za male pare). Smejal sem se kolegom v Citroenih, Fordih, BMWjih, Renaultih, VWjih in podobnih euro mojstrovinah, ki so se učili koliko senzorjev je mogoče vgraditi v en preprost štirivaljnik in koliko od teh se lahko potencialno pokvari. Glede na anekdotalne dokaze kolegov mehanikov in lokalnih švercerjev, je bilo spoznanje jasno in očitno: belci imamo (v povprečju) večje spolne organe, Azijci pa delajo (v povprečju) bolj solidne in zanesljive avtomobile. ADAC testi in podobni bodo morda (morda pa ne) to subjektivno spoznanje potrdili, a ti se ponavadi ukvarjajo s skoraj novimi avtomobili (starimi 3 leta in manj), jaz pa tukaj razpravljam o avtomobilih, ki se zaradi starosti že spreminjajo v čefurmobile.

Anyway, nekega dne je nastopil čas da se Protona znebim (nič ni bilo narobe z njim, le malce sem se naveličal neudobja in glasnega motorja). Kvazi-Mitsubishi me je tako navdušil, da sem si zaobljubil, kako bom od zdaj naprej zmeraj kupoval le avtomobile ki jih izdelujejo ljudje s poševnimi očmi (tako da so tudi Korejci zajeti v tej ohlapni skupini). Denarja je bilo dovolj za nov avto, a eno mojih življenskih načel je da za pleh nikoli ne odštejem več kot 2K EUR (pred letom 2007 pa 400K SIT). In ko rečem 2K tudi mislim 2K. 2000eur in 99 centov je preveč. Principi. Če bom hotel dat več bom raje kupil novega Accorda naravnost iz Japonske. Prav tako sem si zaželel avto, ki bi bil v istem zavarovalnem razredu kot moj dragi Proton (se pravi do 1800cm, 60-80kw), ter seveda 100% zanesljivost, brez omembe vrednega vzdrževanja, razen res nujnega (olje, jermeni). Evropejci česa takega nismo sposobni ponuditi. Američani še manj. Ni bilo druge. Novo vozilo bi moralo biti ponovno poševnooko. Vse lepo in prav sem si rekel.... izbira je ogromna... Honda, Toyota, Nissan, Mazda, Mitsubishi, Hyundai... Hja na prvi pogled res. Podrobna analiza pa kaže tole žalost: ko me je zanimala Mitsubishi Carisma sem ugotovil, da je narejena na Nizozemskem. Ko sem gledal za Toyoto Avensis, sem zgrožen ugotovil, da jo sestavljajo nesposobni Angleži. Ista zgodba pri Nissanu Almeri in Primeri. Mazda je načeloma Japonska, a so 10 let stari modeli (323, 626) kar se motorizacije tiče ena velika žalost. Pri Hondi Accord in (nekaterih modelih)Civica so prav tako imeli prste vmes nesposobni Angleži. Pristni Japonski Civici pa se na avto.netu prodajajo za take denarje, da bi na zadnjem zicu pričakoval še dve japonski devici v šolskih uniformah (kariraste mini-kikle itd). Potem so tu še korejci, predvsem Hyundai, ki so jih res naredili pristni ljudje s poševnimi očmi (po nekaterih genetskih analizah so Korejci in Japonci iz istega genetskega bazena!), a ni nobenega pametnega modela za ta denar/te starosti. Accent/Elantra sta oba tako ostudna, da lahko v skrajnih primerih pripeljeta do trajne impotence pri dolgotrajni neprekinjeni vožnji. Poleg tega nista ravno bisera za vozit. Coupe niti ni slab vizualno (Ferrari za brezposelne), za vozit je pa ravno tako žalosten kot prva dva Korejca.

Dva meseca po prodaji Protona, sem še zmeraj na biciklu. Ne najdem novega poševnookega prevoznega sredstva. Obup me je pripeljal do tega, da sem trenutno pripravljen kot alternativo "pravim" poševnookim vozilom sprejeti tudi tiste, katere smo sestavili "mi" - nikoli zadovoljni, nesposobni, in površni Evropejci. Se pravi, da so se mi obzorja razširila na Nissane Almero, Primero, Micko Carismo ter Hondo Accord in evro-Civic. Vsi tam letnikov od 1999 do 2001 (razen Nissani, ki morajo biti obvezno največ letnik 2000 - leta 2001 se je komaj dodobra začel širit virus Renault - vsaj pri modelih katere sem si šel ogledat). Še več - glede na brezupnost situacije sem v razmislek pripravljen vzeti tudi Ford Focus mk1 - prav tako istih letnikov. Vem da ga v Nemčiji sestavljajo turški janičarji in bosanske izbeglice, kot vsa Nemška vozila, a vsaj pri motorju so imeli nekaj zraven poševnooki (Yamaha!), tako da ne more biti povsem slab. Tako se vsaj tolažim, čeprav po tihem vem, da si ga v resnici želim izključno zaradi res vrhunske vožnje, ki jo ponuja, pamet pa mi govori, da bom teden po nakupu po odpadih iskal rabljen luftmesser, ali na bolhi brskal za poceni cinšpulami.

Avto.net sem prečesal podolgem in počez. Nič pametnega. Ljudje pretiravajo s cenami - očitno je kreditni krč mimo, cene pa niso več tako smešno nizke kot leta 2008/2009. Aja še dve stvari: kilometri ne smejo presegat 160K km in klima je obvezen del opreme. To je tudi eden izmed glavnih razlogov zakaj sem prodal Protona - poletne 2000 kilometrske vožnje na Nizozemsko/v Nemčijo/Francijo in nazaj pri +30 stopinjah celuzija so prijetne le za ljudi, ki doživljajo orgazme ob vročinskih šokih.

Kakšna ideja? Hvala vnaprej.

Objavljeno: Ne jun 13, 2010 11:46 pm
Napisal/-a snikerson
že dolgo se nisem tako nasmejal ob branju, maš smisel za pisanje :D :bow

Objavljeno: Ne jun 13, 2010 11:54 pm
Napisal/-a nevermind
Kaj pa Lada :lol:

Objavljeno: Po jun 14, 2010 12:32 am
Napisal/-a scisco1
:tomidelej:

Iz moje strani coupe 2.0 fx top-k oprema.
+ dovolj moči, klima, usnjeni zici, nekateri majo še tempomat (mogoče uporabno, ker delaš po 50.000 na leto) itd...

- lahko pelješ le enega s sabo, ker se zadaj neda sedet in ja... ferari za brezposelne zunanjost :)

Cene so zelo nizke. Boš pa težko dobil ohranjenega.
Lp

Objavljeno: Po jun 14, 2010 12:39 am
Napisal/-a 2kwik4ya
snikerson je napisal/-a:že dolgo se nisem tako nasmejal ob branju, maš smisel za pisanje :D :bow

x2 :tomidelej:

Objavljeno: Po jun 14, 2010 4:50 am
Napisal/-a ggorenc
Najbolje, da si naredis avto sam, ce smo na stari celini tako nesposobni narediti dober avto. Ali pa se preseli na japonsko in onaniraj po riksah.

Objavljeno: Po jun 14, 2010 5:40 am
Napisal/-a Firediver
Se pravi - če povzamem tvoje kriterije (ampak brez blatenja evropskih znamk) - si si zaželel:

1. Azijca
2. s klimo
3. udobnega
4. do 2000€

Mislim da v tem primeru japonska smetana odpade, korejci ti niso všeč (Hyundai)..kaj še preostane?

Aja, saj res!

Vse mogoče izvedbe kitajskih kopij evropskih in ameriških limuzin! Pa cenovno so bojda tako poceni, da te bo transport z ladjo prišel več kot je sam avto vreden..pa a si upaš delat toliko kilometrine s takim avtom?

Objavljeno: Po jun 14, 2010 6:09 am
Napisal/-a pinny
adijo pamet :lol:

Objavljeno: Po jun 14, 2010 6:14 am
Napisal/-a C4V4L13R
Haha, tako duhovitega pisanja na forumu pa še ne :lol: vsaka čast za izbor besed :lol:

drugač pa kar se tiče konkretno tvoje teme, naj ti povem, da so imeli tudi pri protonu prste vmes angleži (rover, ki je pregovrno gnilo jajce evropske avtomobilske industirje, kot bi se lahko reklo) in še to, da proton res ni bil NIKOLI zanesljiv avto. očitno si naletel na torkov ali sredin model nekje sred izmene (saj veš...avta, ki je narjen v pondelk zjutrej al pa v petek zvečer, ni za kupit :D )

drugače pa z azijskimi avtomobili, kljub temu da so delani v evropi, nimaš kaj falit. sej ford je tud ameriški pa ga v evropi delajo pa je recimo opel nemški pa se tud gt izdeluje v ameriki, pač globalizacija. ampak gre se za principe in standarde, tako da...

po mojem si malo preveč kritičen, posebno ob dejstvu, da gledaš avto vrednosti 2000€. v obzir moraš tudi vzet, da je precej odvisno od prejšnjih lastnikov, kaj in kako so z avtom počeli. če si tako nezaupljiv, potem ti predlagam, da res kupiš novega accorda.

vendar!
tako je VEDNO in POVSOD. lahko kupiš nov japonski čistokrvni avto, ki bo preživel več na servisu kot na cesti, lahko pa kupiš stara angleška j***a pa boš točil samo bencin in olje.

Objavljeno: Po jun 14, 2010 6:28 am
Napisal/-a pskoda
:rofl :pop:

Objavljeno: Po jun 14, 2010 7:42 am
Napisal/-a Vz_ace
C4V4L13R je napisal/-a: "proton res ni bil NIKOLI zanesljiv avto. očitno si naletel na torkov ali sredin model nekje sred izmene (saj veš...avta, ki je narjen v pondelk zjutrej al pa v petek zvečer, ni za kupit :D )"



Da te takoj demantiram, da ti slučajno ne bo kdo še verjel!! ;)

Pri naši hiši je proton že 12-to leto in moram reči, vsaka mu čast. Takrat,davnega leta 1998, smo se ob nakupu novega avtomobila odločali med eno olupljeno 1.4 hondo-brez vsega (razen tistega H) in tem protonom, ki ima skoraj vse,razen klime. Pa še razlika v ceni je bila takratnih 400.000 sit-v prid Protonu, seveda. Bili smo malo skeptični, ker nam takrat ta zanmka ni bila skoraj nič poznana, nikogar nisem poznal, da bi ta avto imel... ampak-hvala bogu, pravilno smo se odločili!

Do sedaj-samo tankaj in vozi,razen kakih malenkosti, ki niso omemb vredne.

LP

Objavljeno: Po jun 14, 2010 8:35 am
Napisal/-a a_sist
hehe.. dobro si povzel situacijo. Principi so zaj***na stvar, upam da ti bo ratalo dobit dober nadomestek protona. Sam imam sedaj prvega (in to pravega!) japonca, ampak za krepko več kot 2k€.. in tud zadovoljen ;)

Objavljeno: Po jun 14, 2010 10:37 am
Napisal/-a sonic
Evo, po 2 minutah sem nekaj našel zate:


http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3853452&show=1

Sicer pa - če ne gre, ne gre. Za 2 jurja se sicer najbrž da dobiti čisto vredu avto, ampak principielno vztrajanje na 'pravih' Azijcih dejansko omeji možnosti. Čudežev pač ni...

Aja, pa priznanje za sočen uvodni tekst :D

Objavljeno: Po jun 14, 2010 10:46 am
Napisal/-a domen_
Sej je rekel, da je Carisma delana na Nizozemskem, tako da ce prav razumem to ne pride v postev.

Objavljeno: Po jun 14, 2010 10:49 am
Napisal/-a maliBobi
Za evropski avto je potrebno imeti evropski standard, kar pa z azijskim ni mogoče, žal. :evil: :pop:

Objavljeno: Po jun 14, 2010 10:58 am
Napisal/-a sonic
domen_ je napisal/-a:Sej je rekel, da je Carisma delana na Nizozemskem, tako da ce prav razumem to ne pride v postev.
Glej predzadnji odstavek v uvodnem postu: tudi Carisma menda pride v poštev (sicer menda s stisnjenimi zobmi zaradi pomanjkanja opcij, a vendarle)...

Objavljeno: Po jun 14, 2010 10:59 am
Napisal/-a Patrik_A3
:pray: ....... :rofl

Objavljeno: Po jun 14, 2010 11:21 am
Napisal/-a xandrej
Svašta... :bonk :bonk :bonk Upam, da imaš kitjski picikl, saj bi tilahko kakšen evropejski strgal ketno... :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Po jun 14, 2010 11:30 am
Napisal/-a domen_
sonic je napisal/-a:
domen_ je napisal/-a:Sej je rekel, da je Carisma delana na Nizozemskem, tako da ce prav razumem to ne pride v postev.
Glej predzadnji odstavek v uvodnem postu: tudi Carisma menda pride v poštev (sicer menda s stisnjenimi zobmi zaradi pomanjkanja opcij, a vendarle)...
Imas prav. Ubistvu glede na povedano bi mu js tudi priporocil Carismo.

Objavljeno: Po jun 14, 2010 11:52 am
Napisal/-a tristan01
Glede na povedano predlagam avtorju teme, da ostane pri tem kar vozi (ups je vozil) Torej še enega Protona, razliko do 2.000 EUR pa porabi za pošten servis in vgradnjo klima naprave.

Tako bodo njegova visokoletača pričakovanja o "poševnookih" izdelkih zadovoljena. Vse drugo bo kompromis.

Sicer pa me ta tema spominja na našega sorodnika, ki je okrog leta 2002 izjavil naslednje: Z101 je bila tako super avtomobil, da bi še danes naročil novo, če bi jo kje prodajali.

LP Tristan01

PS: Avtorju hvala za polepšan dan. Res sem se pošteno nasmejal.