Stran 1 od 2
1.7 cdti ali 1.9 cdti zanesljivost na dolgi rok
Objavljeno: Ne jun 27, 2010 8:07 pm
Napisal/-a marjan novak
Kateri motor v astri letnik 07 je vzdržljivejši in cenejši za vzdrževanje na daljši rok.
Vem, da je prvi isuzujev, drugi pa fiatov? Kateri je tišji v vožnji?
LP
Objavljeno: Ne jun 27, 2010 8:13 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Probaj malo poiskat po forumu, mislim da je bilo že nekaj govora o tem. Če se ne motim je 1.7 bolj problematičen ampak to bolj na pamet govorim...
Objavljeno: Ne jun 27, 2010 8:33 pm
Napisal/-a maniaxxx
~toMmy~ je napisal/-a:Probaj malo poiskat po forumu, mislim da je bilo že nekaj govora o tem. Če se ne motim je 1.7 bolj problematičen ampak to bolj na pamet govorim...
Čist na pamet hehe
Tišji je 1,9, cenejši za vzdrževat?..po moje sta tu-tu, 1,9 manj žre...
Objavljeno: Ne jun 27, 2010 8:36 pm
Napisal/-a Antiznačkar
~toMmy~ je napisal/-a:Probaj malo poiskat po forumu, mislim da je bilo že nekaj govora o tem. Če se ne motim je 1.7 bolj problematičen ampak to bolj na pamet govorim...
Za lase privlečeno - tako pa je, ko nekdo govori "na pamet"!
1.7 CDTI je super, neproblematičen agregat, katerega vgrajujejo v astre že od davnega l. 2003 (že v prejšnjo astro). Navadno ima 101KM (najbolj prodajan dizel v tej generaciji astre), obstajata pa tudi različici s 80 (na začetku prodaje, ta je predvsem v astri G) in 110 konji (ta je bila v prejšnji astri izredno redka, ker je bil močnejši 1.9 CDTI motor cenejši ob večji moči). 110-konjska kombinacija se pojavlja predvsem v novi astri (J).
Slabost tega 1.7 CDTI agregata je predvsem glasnost (v primerjavi z 1.9 dizlom je precej glasnejši) in pa nekoliko višja poraba kot pri 1.9 CDTI-ju (ob enaki vožnji).
V primerjavi z 1.9 CDTI-jem je 1.7
mnogo zanesljivejši.
Glede cen servisov pri obeh motorjih pa naj pove kdo drug... najbrž so cene tam-tam oz. nekoliko nižje pri 1.7 CDTI.
Objavljeno: Ne jun 27, 2010 8:48 pm
Napisal/-a čare
Mene ISUZU ne bo nikoli prepričal.Res je da ima verigo ampak to je pa za moje pojme tudi edini + proti JTD-ju.
Objavljeno: Ne jun 27, 2010 8:54 pm
Napisal/-a MacAudio
1.9 cdti je bomba od dizla. Seveda je treba priznat, da so italjani z razvojem tega motorja zadeli terno. Motor je neproblematičen, zdrži veliko kilometrov, porabi manj kot 1.7 dizel. Pozimi lepše vžiga.... Pa še življenja da več od sebe, veliko več koristnega navora v nizkih obratih.
Objavljeno: Ne jun 27, 2010 8:55 pm
Napisal/-a pskoda
čare je napisal/-a:Mene ISUZU ne bo nikoli prepričal.Res je da ima verigo ampak to je pa za moje pojme tudi edini + proti JTD-ju.
2x in kolikor sem jaz bral je fiatov dizel med enimi najbolšimi dizli, seveda so pa povsod izjeme, če greš gledat od avta do avta
Objavljeno: Ne jun 27, 2010 9:38 pm
Napisal/-a Chris27
Imam astro 1,7 cdti (100km). Zanjo sem se odločil prav na podlagi mennja mnogih opel stručkotov, da je zanesljivejši od 1,9cdti (ki je sicer super motor, a radi gredo po gobe razni egr-ji, lmm-ji in podobna šara) in ker nimam ravno veselja v avto zmetati pol plače, sem se raje odločil za 1,7 cdti. Res je, da je 1,9 bolj uglajen, lepše razporejen navor, a tudi 1,7 cdti ni tako zanič, za normalno vožnjo pa je povsem na nivoju.
Objavljeno: Ne jun 27, 2010 10:38 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Antiznačkar je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Probaj malo poiskat po forumu, mislim da je bilo že nekaj govora o tem. Če se ne motim je 1.7 bolj problematičen ampak to bolj na pamet govorim...
Za lase privlečeno - tako pa je, ko nekdo govori "na pamet"!
Vem da je en bil v tisti debati dosti bolj hvaljen in sem 80% prepričan, da je to bil 1.9. Bistvo mojega posta je v tem, da se poišče tista stara debata, kjer je bilo kar konkretno razloženo kako je s tema motorjema. In mene si najdete za kritizirat, ker dam jasno vedeti, da nisem prepričan... Mar bi bilo bolje, če bi napisal, da je definitivno tako(čeprav ni nujno da je res), kot so nekateri naredili in brez utemeljitve?
Drugače ima pa ta 1.9 s 120KM tudi v precej težji vectri karavan zelo ugodno porabo, v primerjavi s passatom karavanom 1.9 TDI 101KM je bila na isti relaciji(morje) z vožnjo en za drugim nižja več kot za pol litra.
Objavljeno: Ne jun 27, 2010 11:58 pm
Napisal/-a IcEm4n
leta 2007 je ravno facelift prišel na vrsto, z njim pa tud nekoliko prenovljen 1.7 CDTI - prvi je 110 konjski (ki je bil dražji kot 120 konjski 1.9 CDTI) in močnejši 125 konjski, ki je pa sploh redkost v astri H, vsaj pri nas. Ta dva motorja sta zdej tud v Astri J (sta nadomestila 100 konjskega 1.7 CDTI in 120 konjskega 1.9 CDTI). Je pa motor precej tih, napram starejši verziji.
1.7 al pa 1.9 CDTI? Vsak je po svoje dober oz. sta si tm tm (en ma nekje prednost, drug durgje). Če te pa kj več o obeh motorjih zanima, je pa najbolje, da na tem forumu poiščeš kako starejšo temo oz. se obrneš na opel forum, kjer je tud kar precej povedanga.
Objavljeno: Po jun 28, 2010 1:57 pm
Napisal/-a carloabarth
http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload ... HnZmjf.pdf
http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload ... ApGSUB.pdf
http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload ... UgnOEU.pdf
Zgoraj imaš pripete teste treh aster z tremi različnimi motorji 1.7 in pa 1.9 (120KM in 150 KM). Moj glas gre vsekakor 1.9 literskemu fiatovemu agregatu (manjša turbo luknja in pa 6 stopenjski menjalnik).

Objavljeno: Po jun 28, 2010 2:15 pm
Napisal/-a marjan novak
Od katerega letnika naprej je modificirana vodna črpalka na 1.9?
Opel stručkoti se niso sprijaznili z odličnim motorjem in so šli menjati vodno črpalko, kar je nemalokrat pripeljalo do zaribanja le-te in posledično trganja jermena. Ne bi rad doživel strgan jermen na 70.000, zato pa sem odprl temo.
LP
Objavljeno: Po jun 28, 2010 3:54 pm
Napisal/-a carloabarth
marjan novak je napisal/-a:Od katerega letnika naprej je modificirana vodna črpalka na 1.9?
Opel stručkoti se niso sprijaznili z odličnim motorjem in so šli menjati vodno črpalko, kar je nemalokrat pripeljalo do zaribanja le-te in posledično trganja jermena. Ne bi rad doživel strgan jermen na 70.000, zato pa sem odprl temo.
LP
Prvič slišim, da bi trgalo jermene na 1.9 jtd-jih, zaradi vodne pumpe.

Objavljeno: Po jun 28, 2010 4:08 pm
Napisal/-a pskoda
carloabarth je napisal/-a:marjan novak je napisal/-a:Od katerega letnika naprej je modificirana vodna črpalka na 1.9?
Opel stručkoti se niso sprijaznili z odličnim motorjem in so šli menjati vodno črpalko, kar je nemalokrat pripeljalo do zaribanja le-te in posledično trganja jermena. Ne bi rad doživel strgan jermen na 70.000, zato pa sem odprl temo.
LP
Prvič slišim, da bi trgalo jermene na 1.9 jtd-jih, zaradi vodne pumpe.

x2
Objavljeno: Po jun 28, 2010 4:18 pm
Napisal/-a marjan novak
Nisem napisal, da trga jermene, JTD-jem, ampak astrinem 1.9 multijetu, ker je očitno, da motor kot celota le ni fiatov. Če bi bil, ne bi bilo takih problemov.
Dokaz:
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/va ... ection=bad
LP
Objavljeno: Po jun 28, 2010 5:56 pm
Napisal/-a simply
1.7 CDTI je super, neproblematičen agregat, katerega vgrajujejo v astre že od davnega l. 2003 (že v prejšnjo astro). Navadno ima 101KM (najbolj prodajan dizel v tej generaciji astre), obstajata pa tudi različici s 80
Da nisi zamešal z 2.0 DTI? No tudi sam nisem prepričan.
Sam bi izbral JTD.
Objavljeno: Po jun 28, 2010 6:08 pm
Napisal/-a Antiznačkar
simply je napisal/-a:1.7 CDTI je super, neproblematičen agregat, katerega vgrajujejo v astre že od davnega l. 2003 (že v prejšnjo astro). Navadno ima 101KM (najbolj prodajan dizel v tej generaciji astre), obstajata pa tudi različici s 80
Da nisi zamešal z 2.0 DTI? No tudi sam nisem prepričan.
Sam bi izbral JTD.
Ne, zakaj bi zamešal?

Objavljeno: Po jun 28, 2010 6:13 pm
Napisal/-a ggorenc
Najmanj bos falil z 1.6 16V bencinarjem. Vzdrzljiv in neproblematicen motor, ki ne porabi prav dosti vec od dizlov.
Objavljeno: Po jun 28, 2010 6:15 pm
Napisal/-a ggorenc
tocno tako. imas prav! jtdje je GM odkupil in jih malce prikrojil. ocitno zelo slabo.
Objavljeno: Po jun 28, 2010 6:46 pm
Napisal/-a C4V4L13R
ggorenc je napisal/-a:Najmanj bos falil z 1.6 16V bencinarjem. Vzdrzljiv in neproblematicen motor, ki ne porabi prav dosti vec od dizlov.
uuu, brca v temo!
neuglajen, neodziven in potraten motor