Stran 1 od 1
Nakup Clia
Objavljeno: To jun 29, 2010 10:53 am
Napisal/-a dejchezy
Lp.
Odločam se za nakup clia 2002 - 2004 letnik. Sodelavec mi ponuja 1.5 dci za 3200 eur. Povprečna porana 4.2l. Moti me edino to da ima 200000 prevoženih Avto je lepo ohranjen registreran do aprila ima vinjeto in nove gume. Opravljen glavni servis in menjani nosilci motorja.
Ali je res da majo te clioti probleme z elektroniko?
Iščem avto ki ga bom imel za malo dlje časa in da niso neke stare gare In clioti so mi zelo všeč
Je z bencinarji manj problemov?
Hvala
Objavljeno: To jun 29, 2010 11:07 am
Napisal/-a marko01
Je bilo na avtu že kaj menjano do te kilometrine ( šobe turbo ,...). Drugače so pa bencinarji od renoja tega letnika na bolšem glasu kot dizli.
Objavljeno: To jun 29, 2010 11:47 am
Napisal/-a Vseved
Pri 1.5 motorjih crkne turbina v res extremnih situacijah. Avtošole naredijo s temi clioti preko 300.000km+. Načeloma s temi motorji ni težav.
Bolj problematične so šobe, saj so zelo občutljive na slabo nafto; preventivno na vsakih 15.000 kak aditiv ter vsak drug redni servis je priporočeno zamenjati filter goriva (strošek cca. 30€) in nima biti kaj.
Nekateri priporočajo za vse common rail dizle (vse znamke, ne samo za renault), da se na cel rezervoar goriva doda 1% dvotaktola, ki naj bi bistveno pripomogel k boljšemu mazanju pumpe/črpalke, saj je v nafti premlo dodatkov oz. aditivov.
Objavljeno: To jun 29, 2010 12:06 pm
Napisal/-a dejchezy
@marko - ne wem če je to blo menjano, bom uprašu dans
Nimam nekih relacij... do šihta mam 5 min, edin tko k se kam gre, morje itd... nič posebnega. Majo bencinarji zlo višjo porabo? Na avto net sm zasledil enga bencinarja z 5l porabe je to možno? Res se nebi rd zafrknu kr sm zlo garou za ta dnar :/ mam cliota 94 letnik mi ga bo kr žou ker je bil prvi avto sam se ga morm čim prej znebit ker bo zihr hmal kej šlo =)
Je kaj posebnega na kaj naj bom pozpren ko ga bom šu gledat? kakšen poznavalec?

Objavljeno: To jun 29, 2010 12:18 pm
Napisal/-a domen_
Pomoje bo bencinar bolj primeren, ce vecinoma delas 5min dolge voznje. Poraba pri bencinarju 5L je mozna, ampak ti bos imel s temi kratkimi voznjami gotovo visjo (tudi pri dizlu gotovo ne bo 4.2, kak liter dodaj), nekje 6-7L.
Poraba je sicer pomembna, ampak pri avtu mas lahko cel kup drugih stroskov, ki pa mogoce iznicijo nizko porabo.
Objavljeno: To jun 29, 2010 12:30 pm
Napisal/-a Gyga
Poraba pri bencinarju 5L ni mozna. Kvecjemu se lahko giba okoli 6L.
Ce nisi prevec zahteven raje poglej za kaksnim bencinarjem, ki bo imel manj prevoženih, za manj denarja in je predvsem bolj zanesljiv.
Lp,
D
Objavljeno: To jun 29, 2010 12:51 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Kupit že tako rizično motoriziran avto s toliko prevoženimi in ga potem vozit na kratke relacije ni ravno najboljša ideja. Ni nujno da bo šlo kaj narobe, so pa velike možnosti. Premisli ali ti ta dober liter pri porabi odtehta strah, da boš imel popravilo v polovični vrednosti avta.
Objavljeno: To jun 29, 2010 1:06 pm
Napisal/-a ejsim
Jp, 1.2 16V (75KM) Clioti so po mojem mnenju "best buy". Tudi dele (rabljene npr) se zelo ugodno najde, ko jih je že toliko, pa tudi večini mehanikov ga ni problem popravljati. Gre pa kar spodobno. Stric je imel točno takega (l. 2003) in je bil zelo zadovoljen (prodal ga je pri cca 120.000 km). Je pa menjal cinšpulo - vžigalno tuljavo, kar je baje dokaj pogosta napaka (k sreči ni nek strošek).
Njegov oče pa ima 1.5 dCi (l. 2004) pa je zaenkrat tudi kar zadovoljen (ni pa zahteven, pa tudi zelo malo se vozi), ampak mu na računalniku že javlja napake - verjetno šobe in še neke zadeve. Prevoženi km pa so okrog 130k če se ne motim.
Kakorkoli že, jaz bi se v tvojem primeru odločil za bencinarja. Drugače jaz vozim dizla, žal ga sedaj vozim vsak dan tudi na krajše relacije (ko je še mrzel) in vidiš da mu to ni ravno po godu, pa še poraba gre v višave. Dokler ni ogret, pač to ni to, da o škodljivosti za avto ne govorimo. Pa recimo, da se ti zgodi, da kupiš slabšega, te lahko stane kako popravilo šob in podobnih delov več kot celoten avtomobil.
Objavljeno: To jun 29, 2010 2:20 pm
Napisal/-a majstr_
Kupiti 6-7 let starega Cliota Dci z 200tisoč Km in od njega pričakovati brezhibno delovanje daljše obdobje je pač velik riziko. Ko gre kaj narobe, bo zelo drago. . .
Objavljeno: To jun 29, 2010 5:07 pm
Napisal/-a NejcZ
majstr_ je napisal/-a:Kupiti 6-7 let starega Cliota Dci z 200tisoč Km in od njega pričakovati brezhibno delovanje daljše obdobje je pač velik riziko. Ko gre kaj narobe, bo zelo drago. . .
Če je avto redno vzdrćevan bo naredil še enkrat toliko kilometrov BP.
Objavljeno: To jun 29, 2010 5:18 pm
Napisal/-a baSix
majstr_ je napisal/-a:Kupiti 6-7 let starega Cliota Dci z 200tisoč Km in od njega pričakovati brezhibno delovanje daljše obdobje je pač velik riziko. Ko gre kaj narobe, bo zelo drago. . .
To pa ni res

nadomestne dele za Cliota je pa tako preprosto najti kot Kurh v pekarni

Objavljeno: To jun 29, 2010 5:23 pm
Napisal/-a abbe
baSix je napisal/-a:majstr_ je napisal/-a:Kupiti 6-7 let starega Cliota Dci z 200tisoč Km in od njega pričakovati brezhibno delovanje daljše obdobje je pač velik riziko. Ko gre kaj narobe, bo zelo drago. . .
To pa ni res

nadomestne dele za Cliota je pa tako preprosto najti kot Kurh v pekarni

to pa ni res.
enkrat k gre pr dci-ju pumpa je zlooo velik strosek.pumpa,sobe,tank,cevi.
se je kolegu nardil pa nkedr rabljene ne dobi.
Objavljeno: To jun 29, 2010 5:45 pm
Napisal/-a NejcZ
Če je delal 200k km, bo še dalje
To so imeli prvi modeli probleme, kasneje ne toliko, oziroma pač toliko kot vse druge znamke.
Objavljeno: To jun 29, 2010 5:48 pm
Napisal/-a marko01
Saj doben ni reko da nebo delal, samo kilometrine ima kr nekaj in tu pač nastopi potrošni material ki lahko hitro doseže vrtoglave številke... Nasploh za njegovo vožnjo bo sigruno boljši bencinar.
Objavljeno: To jun 29, 2010 5:50 pm
Napisal/-a NejcZ
marko01 je napisal/-a:Saj doben ni reko da nebo delal, samo kilometrine ima kr nekaj in tu pač nastopi potrošni material ki lahko hitro doseže vrtoglave številke... Nasploh za njegovo vožnjo bo sigruno boljši bencinar.
To je res.
Potrošni material je pa pač pri vseh avtomobilih.
Objavljeno: To jun 29, 2010 10:09 pm
Napisal/-a Bucko99
abbe je napisal/-a:enkrat k gre pr dci-ju pumpa je zlooo velik strosek.pumpa,sobe,tank,cevi.
Jap.. prec si ob 2-3 jurje...

Kok km pa delas letno ?
Objavljeno: Sr jun 30, 2010 9:11 am
Napisal/-a dejchezy
Delam okoli 25.000 - 30.0000 km na leto

Bom še mal počaku da najdm kej bolšga.. ne bom se zaletavo kot pri prvem avtu

Mogoče Puntota 2004... sm vidu zlo solidnega na avtonet za 3300

Mam kolega k mi zrihta pocen dele za puntote ker se s tem ukvarja pa bi blo mogoče kej tazga pametno vzet

Čeprav sem zaljubljen v cliota :/
Nekaj takega
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3866206&show=1
Objavljeno: Sr jun 30, 2010 11:06 am
Napisal/-a slodreamer
sam ta motor je baje ful švoh, pa mislim da so 8v imeli probleme z glavami motorja (nisem neki strokovnjak, sem pa prebral precej forumov ko sem iskal svoj avto) in je boljše da poiščeš 12V al kolko verzija je ki ima nekaj več kw
recimo ta (sam ma pač kr več km)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3896794&show=1
Objavljeno: Sr jun 30, 2010 11:36 am
Napisal/-a Antiznačkar
Pri 30.000 kilometrih letno se ti že splača razmišljati o dizlu... jaz recimo tolikšno kilometrino naredim v dveh letih, lastim pa si peugeota 206 1.4 HDI. Kupil sem ga dve leti nazaj, prevozil 30 tisočakov, zanj odštel za šest let starega 6000€ od prve lastnice z vsega niti 70.000 kilometri. Danes jih jima nekaj manj kot 100.000. V tem času se opravil dva redna servisa, ki sta me prišla 140€ in 200€. Slednjega je res da sem precej preplačal.
V vsem času nisem imel niti ene okvare, z izjemo tega da sem menjal zadnji lonec in števec. Stroškov praktično ni, enkrat mesečno ga napolnim za 50€ in to je to. Poraba se gib lje v mestu okoli 6l/100km, na relacijah pade mnogo pod 5l, včasih tudi malo nad 4. Na avtocesti je poraba pri 110km/h okoli 4,3l/100km, pri 130km/h se doda en liter.
Nazadnje sem na avtocesti s polnim avtom (4 osebe + prtljaga) in hitrostjo okoli 150-170km/h nameril 6,4l/100km na cel tank.
Skratka, poglej za čem takim.
Vsekakor pa ne kupuj DCI-ja euro3 norme, če že DCI naj bo euro4 norma (letnik 2004+)