Stran 1 od 1
VW TDI (115)
Objavljeno: To nov 04, 2003 9:52 pm
Napisal/-a Salieri
Zdravo!
Imam namen kupit avto (passata karavana,za 3.0 do 3.5 mio sit,L2000) in sicer Tdi-ja pripeljanega iz nemcije-pa me zanima ce kdo ve za kaksne probleme omenjenih avtomobilov?slisal sem da so motorji z 115 konji in sicer zacetek proizvodnje imeli probleme(menjava batov in take pi...)in da ti motorji ne zdrzijo vec kot 200.000 tisoc kilometrov(oz. se zacnejo velika popravila), kar je omenil pradajalec v avstriji (avto Fink) mojemu znancu?!tako da prosim za pomoc....
hvala
lp bosko
Objavljeno: To nov 18, 2003 2:54 pm
Napisal/-a peters
Tale pasat, ki ga bo pripelal z Nemčije bo imel prevoženih veeeeiko km. Ne verjami števcu, servisni ali na besedo - vse se da priredit.
Sicer je pa s temi motorji tako:
Imel sem Golfa TDI, l. 2000 (30.000km) 115 KM (isti motor kot ta). Motor trga asfalt, gre čez 200 (blokada), da se tuning naredit...imel je pa nekaj napak:
V voznikovih vratih se je začel oglašat čriček, ki je žrl živce, motilo me je, da prestavna ročica gre tako trdo, kot bi hlode prestavljal, na motorju pa se je, kljub malo km, začela pojavljati t.i. turbo luknja. Na servisu so povedali, da je najverjetneje nek regulator pretoka zraka iz turbo polnilnika, za kar pa ni ziher in bi moral narediti večje preiskave, zamenjava tega bi pa bila cca. 80ksit.
Ker je bil avto kar drag, te napakice so me pa zelo motile, pa še gume bi bil moral menjat (150ksit), sem avto prodal, preden sem karkoli na njem počel.
Ker predvidevam, da bo tvoj pasat imel kar nekaj km, boš gotovo moral zamenjati turbino (ni poceni), ker ponavadi ne držijo več kot 150 kkm.
LP
Objavljeno: To nov 18, 2003 3:39 pm
Napisal/-a Skull23
Turbine se dobijo samo originalne, torej na uradnem servisu? Ni varjante da bi dobil turbino "od konkurence"?
Objavljeno: Po nov 24, 2003 11:53 am
Napisal/-a super98
peters je napisal/-a:Tale pasat, ki ga bo pripelal z Nemčije bo imel prevoženih veeeeiko km. Ne verjami števcu, servisni ali na besedo - vse se da priredit.
Sicer je pa s temi motorji tako:
Imel sem Golfa TDI, l. 2000 (30.000km) 115 KM (isti motor kot ta). Motor trga asfalt, gre čez 200 (blokada), ta se tuning naredit...imel je pa nekaj napak:
V voznikovih vratih se je začel oglašat čriček, ki je žrl živce, motilo me je, da prestavna ročica gre tako trdo, kot bi hlode prestavljal, na motorju pa se je, kljub malo km, začela pojavljati t.i. turbo luknja. Na servisu so povedali, da je najverjetneje nek regulator pretoka zraka iz turbo polnilnika, za kar pa ni ziher in bi moral narediti večje preiskave, zamenjava tega bi pa bila cca. 80ksit.
Ker je bil avto kar drag, te napakice so me pa zelo motile, pa še gume bi bil moral menjat (150ksit), sem avto prodal, preden sem karkoli na njem počel.
Ker predvidevam, da bo tvoj pasat imel kar nekaj km, boš gotovo moral zamenjati turbino (ni poceni), ker ponavadi ne držijo več kot 150 kkm.
LP
Ne vidim razloga zakaj bi moral gotovo menjati turbino...
In zakaj so pol taki avti...a ne peters-nimaš denarja za vzdrževanje pa rajš vse skup prodaš!
Objavljeno: Po nov 24, 2003 12:06 pm
Napisal/-a sicco
Regulator pretoka zraka cca 40000-45000 SIT, pa tud turbino se, da kje ceneje dobit.
Objavljeno: Po nov 24, 2003 12:25 pm
Napisal/-a peters
Ja, res je .... Če imaš takšen avto, se moraš zavedati tudi visokih stroškov vzdževanja. Priznam.
Kar se pa tiče turbine, ne verjamem, da bo zdržala več kot 150 kkm, (bi zdržala več v optimalnih razmerah in vožnji). Redno vzdrževani službeni avtomobili (ne lepo voženi, vendar na dolge proge) obdržijo turbino le 100 kkm, potem pa začnejo lepo trošit olje...
Samo še opomba na razmerje "cena - kvaliteta": v glavnem prevladuje mnenje (tudi moje je takšno), da cena narašča eksponentno glede na kvaliteto oz. najbolj se splača kupiti poceni avto, samo da je čim mlajši - temu primerna je tudi manjša letna izguba.
LP
Objavljeno: Po nov 24, 2003 9:53 pm
Napisal/-a super98
peters je napisal/-a:Ja, res je .... Če imaš takšen avto, se moraš zavedati tudi visokih stroškov vzdževanja. Priznam.
Kar se pa tiče turbine, ne verjamem, da bo zdržala več kot 150 kkm, (bi zdržala več v optimalnih razmerah in vožnji). Redno vzdrževani službeni avtomobili (ne lepo voženi, vendar na dolge proge) obdržijo turbino le 100 kkm, potem pa začnejo lepo trošit olje...
Samo še opomba na razmerje "cena - kvaliteta": v glavnem prevladuje mnenje (tudi moje je takšno), da cena narašča eksponentno glede na kvaliteto oz. najbolj se splača kupiti poceni avto, samo da je čim mlajši - temu primerna je tudi manjša letna izguba.
LP
Ne vem zakaj se vsi tok bojite teh strašnih turbin! Jst ti lahk pokažem golfa TDI s 350.000 km in ne boš verjel-s prvo turbino!!!
Objavljeno: Pe apr 09, 2004 11:30 am
Napisal/-a RR
a si že kupil passata 115km?