Stran 1 od 2
AUDI A6
Objavljeno: Če jul 15, 2010 6:42 pm
Napisal/-a Targa
Torej, resno je napočil čas za zamenjavo rje. V vsej poplavi vozil mi je nekako v oko najbolj padel Audi A6 , po možnosti karavan in obvezno tiptronic. Do tukaj je vse lepo in prav, bi pa potreboval nasvete glede motorjev:
2.7 T 169 kW/230 KM
2.8 142 kW/194 KM
in zame najzanimivejši:
4.2 220 kW/300 KM
za kakšnega S6 pa je recesija
Potreboval bi predvsem info. o vzdržljivosti, cenah rednih servisov, pogostih hibah. Tudi kakšen podatek o porabi pride prav, ja vem da takšen avto ne pije 5,5 na 100km, ker sem imel MV6, ki je pila 17

Objavljeno: Če jul 15, 2010 8:35 pm
Napisal/-a peroRS
Ni A6 je pa soroden...poznam enega Škodo Superba (prejšnja generacija) z 2.8 V6 142kW mašino in je možakar naredil v zadnjih dveh letih 260.000km
Trenutno jih ima okoli 310.000 in vse dela brez problema (pač klasika motor)
Sem tudi vozil omenjen avto, poraba znaša povprečno okoli 12 litrov normalne vožnje. Tiptronic verjetno pokuri kakšen liter več, pa v avtomatiku je treba menjat olje na ca. 60.000km. Material (jermen, napenjalci, vodna črpalka) za menjavo jermenov (za 2.5TDI V6) stane na pooblaščencu okroglih 2000€, pomoje zna biti za bencinska motorja podobna cena, za V8 je dražje.
Nevem kakšen avto točno potrebuješ (pa seveda je tud od financ odvisno), ampak jaz bi izmed omenjenih izbral A6 Allroada z 2.7T motorjem

Objavljeno: Če jul 15, 2010 9:31 pm
Napisal/-a mire
Najvecji problem je menjalnik,ce pride do okvare.
Drugac pa mislim,da je 4,2 pa 2,7t kr redka stvar za dobit kvalitetno.
Lp
Objavljeno: Po jul 19, 2010 8:36 am
Napisal/-a Targa
@peroRS hvala za izčrpen post. Kot si napisal finance S in Allroad so kar nekaj več od "navadnih" A6. Nekje do 7k € bi naj bila cena. Vem pa da je izredno težko dobit takšen avtomobil dober, zlasti karavana.
Kako so kaj 2,7 T, malo imam pomisleke zaradi turbina, avto pač ne kupujem nov. Menjalniki tiptronic pa nekateri jih grajajo, nekateri pa hvalijo.
Objavljeno: Po okt 04, 2010 3:04 pm
Napisal/-a Targa
Končno sem našel nekaj primernega za moj žep.
Motor je 4.2 220kW (300 KM), tiptronic, karavan, 2000 letnik...
Prosim za malo več podatkov o tem motorju, hibe, na kaj naj bom pozoren itd...
Nujno prosim, ker jutri ob 8 zjutraj more past odločitev.
Hvala!
Objavljeno: Po okt 04, 2010 5:34 pm
Napisal/-a adis
Targa je napisal/-a:Končno sem našel nekaj primernega za moj žep.
Motor je 4.2 220kW (300 KM), tiptronic, karavan, 2000 letnik...
Prosim za malo več podatkov o tem motorju, hibe, na kaj naj bom pozoren itd...
Nujno prosim, ker jutri ob 8 zjutraj more past odločitev.
Hvala!
se ti ne zdi, da malo pretiravaš z odločitvijo o nakupu vsaj kar se dinamike ( beri: hitrost odločitve) nakupa tiče ?
lahko je kupiti 4.2 motor a vprašaj se kako hitro se ga boš lahko rešil, če pride do problemov...
Objavljeno: Po okt 04, 2010 5:48 pm
Napisal/-a simply
nekaj primernega za moj žep.
Upam, da je debel in poln.
Objavljeno: Po okt 04, 2010 7:26 pm
Napisal/-a sašo5
simply je napisal/-a:nekaj primernega za moj žep.
Upam, da je debel in poln.
.........in sega vsaj do kolena....

Objavljeno: Po okt 04, 2010 8:09 pm
Napisal/-a rok46
sašo5 je napisal/-a:simply je napisal/-a:nekaj primernega za moj žep.
Upam, da je debel in poln.
.........in sega vsaj do kolena....

bolše rečeno...upamo, da maš doma naftno vrtino

tole dela vrtince v keslu

Objavljeno: Po okt 04, 2010 8:13 pm
Napisal/-a tabletten
4,2 V8 je menda bullet proof motor. Nekateri kombinirajo s plinom... in če menjalnik ne zruži to sploh ni drag avto glede na to kaj ti nudi za to ceno.
Če ti bo motor slučajno crknil pa imam jaz enega odveč.. 300 eur. Kot za 15 let starega puntota
lp
edit: 2,8 sem tudi imel in ga hudo pogrešam. Precej len motor ampak povsem neprobematičen kljub 300k km++ in menjavi olja in filtra na 60k km. Večni motorji na račun zaspanosti.
Objavljeno: To okt 05, 2010 1:08 pm
Napisal/-a Targa
Po dobrih dveh mesecih iskanja je odločitev padla. Jutri prevzamem A6 s 4.2 motorjem.
@tableten upam, da ne bom potreboval motorja. Imaš samo motor ali kakšne druge dele tudi. Avto pač ni nov....
Za vse, ki se obremenjujete s porabo vem da je 6l-na 30 km mislim
Vsak ima pač svoje mnenje, vendar jaz že od nekdaj vozim avte, z močnejšimi motorji, sedaj pa da vidimo kako se bo izkazal Audi.
Hvala tistim, ki ste dali konkretne odgovore
Objavljeno: To okt 05, 2010 1:43 pm
Napisal/-a _B3yBo_
jaz imam 2.8 v6 quattro tiptronik
neunicliv, nobenih stroskov, vzdrzevanje ni drago. Moj bo obrnil vsak cas 260.000km
poraba od 9 litrov (relacia pa da se spara) pa vse do 15.
moja poprecna 12,5 do 13litrov
ampak za moje pojme bi moral imeti vec moci....
tko da kr 4.2 vzeme ki je ravno tako neunicliv motor pa se avto se bo premikal nekam... mislsm pa da ni neke velike razlike v ceni glede stroskov
Objavljeno: To okt 05, 2010 4:15 pm
Napisal/-a ChuckNorris
ce je cist poceni vzdrzevanje, bom pa kar mojega cliota prodal pa enga takega šestaka nabavil.
Objavljeno: To okt 05, 2010 5:17 pm
Napisal/-a rok46
tadej92 je napisal/-a:ce je cist poceni vzdrzevanje, bom pa kar mojega cliota prodal pa enga takega šestaka nabavil.
opravilno...make it double, pa vzami raje osmaka!
Objavljeno: To okt 05, 2010 6:57 pm
Napisal/-a tabletten
tadej92 je napisal/-a:ce je cist poceni vzdrzevanje, bom pa kar mojega cliota prodal pa enga takega šestaka nabavil.
Računaj da so deli za cliota 2 do 3x cenejši in 2 do 3x hitreje zružijo. Pa si na istem
Sem imel tudi cliota in megana zato vem kaj govorim.
Targa morda bi se našel še sprednji most in pa računalnik.. če niso cigani odpelal.
Objavljeno: Sr okt 06, 2010 1:42 pm
Napisal/-a hippo
Vzdrževanje Cliota ni nič cenješe kot vzdrževanje kakšenega A4 ali A6.
Največji problem pri VAG je avtomatski menjalnik, ker ni ravno sinonim za trpežnost.
Veliko jih menja ECU menjalnika. Pa OBVEZNA je menjava olja v menjalniku na 60km.
Objavljeno: Sr okt 06, 2010 3:44 pm
Napisal/-a lizard
Ok fantje ne nakladat.
Če gledamo Clio 1.2 in neka 2.8 V6 limzuina ranga Audi A6.
Zakaj je limzuina dražja za vzdrževanje?
Nekaj litrov več olja, nekaj litrov več hladilne tekočine, dražji oljni, kabinski in zračni filter, 2x višja poraba, občutno dražje pnevmatike, višje zavarovanje in registracija, velik servis nekajkrat dražji.
Ko pa pridejo na vrsto kakšne druge stvari - recimo manj redne oz. redkejše menjave, recimo občutno dražji sestavni deli podovzja - torej roke, vzmeti, amortizerji, zavorne ploščice, zavorni diski. Potem je nekajkrat dražji tudi izpušni sistem, dražji so haldilniki, skratka dražji je popolnoma vsa nadomestni del.
Zdja pa dodajte še kakšne avtomatkse menjalnike in drugo.
Pa to kar pišem ne govorim na pamet.
Objavljeno: Sr okt 06, 2010 4:05 pm
Napisal/-a _B3yBo_
sej je razlika tudi v voznji. v cliotu se vozis kot v kociji proti temu.
da je drag.... velik servis z rokami 300€ (ne na pooblascenem).... ja res je drg avto.
tisti k gledajo na porabo jim je pa itak vse drago kar je nad 5 litrov na 100km
edit: sem pozabil da imam dost velike popuste na dele. No brez popustov je servis cca 400€
Objavljeno: Sr okt 06, 2010 4:15 pm
Napisal/-a lizard
Ja ti imaš verjetno verigo, pri meni je velik servis krepko čez 1000€ na pooblaščencu, v LJ pa že slabih 2000€.
Recimo za Audijevega V6 dizla, ko je še bil gnan na jermen je 2000€.
Si pa zdaj to napisal, kot da je redni servis edino kar delaš na avtu.
Objavljeno: Sr okt 06, 2010 4:17 pm
Napisal/-a S-line-
sam sem si lastiu a6-ko 2 leti in morem rect da kar se tice motorja nobenega problema,
avto res udoben glede na to da sem zamenjau podvozje s sportnim,in nataknu 19col.
ampak avtomatski menjalnik je pa ena velika hiba(zelo draga hiba)