Nakup SAAB 9-3 letnik 99-02
Objavljeno: Ne jul 18, 2010 10:01 pm
Lp!
Počasi se odločam za nakup "novega" avtomobila(naslednje leto ali še prej), saj ne da bi bilo s škodo kaj narobe - dela kot urca. Samo sej veste kako je...1.3 motor je ful prešvoh, avto nima nobene opreme, lega na cesti je pač taka kot je in tko naprej... Mislim, da je čas za kaj bolj konkretnega.
Že od zmeraj so mi zelo všeč tile Saabi 900 pa 9-3 coupe 3 ali 5 vrat pa obvezno 2.0 turbo motor s 150 ali po možnosti celo 200 konjev... Raznorazni dizli odpadejo.
O Saabu nimam veliko pojma, osebno ne poznam nobenega, ki bi si ga lastil ali kaj podobnega... Tako, da sem šel o izkušnjah lastnikov brat po internetu. Najprej na slovenski Saab forum, ki je sicer lepo urejen ampak precej mrtev...
Nato sem pač raziskoval naprej in naletel na grozljive ugotovitve... V Saab 9-3 sta se ugrajevala dva motorja z oznakami B204 in B205. B204 je starejši in naj bi bil v Saabu 9-3 nekje do leta 2000...Velja za zelo vzdržljiv in praktično neuničljiv motor. B205 motor pa je nadaljevanje le tega in je ena velika packarija, ki ima ogromno težav in slabih inženirskih potez. Ti motorji imajo vsi bolezen "oil sludge" ali po naše oljne usedline.
Upam, da sem pravilno razumel - Bencin gre mimo batnih obročkov se meša z oljem poleg tega pa se olje še zelo pregreva, ker je katalizator zelo blizu karterja al neki podobnega in olje hitro izgubi svoje mazalne sposobnosti ter postane polno usedlin, ki preprečujejo pretok olja, tako sledi smrt motorja.
Zaradi te težave je Saab leta 2005 tudi podaljšal garancijo na vse modele z motorji B205 in zmetal ogromno denarja za menjavo komplet mašin.
Nasvet za "preprečitev" smrti motorja je sicer zelo preprost - menjava olja na krajše intervale recimo 5000 km in seveda vsakič čista sintetika. No glede na mnenja lastnikov celo ta metoda ni 100% zagotovilo, da motor ne bo zaribal... Mislim grozno s takim avtom živet.
Uglavnem postov o zaribanih motorjih B205 je po internetu toliko, da jih lahko bereš cele dneve.
Me pa to nekako ni odvrnilo od možnega nakupa... Moje vprašanje je kako ločiš motor B204 in B205? Teh motorjev še nikoli nisem videl v živo tako, da nimam pojma! Če dobim Saab 9-3 z B204 motorjem ga takoj kupim, ker mi je avto noro všeč.
Upam, da je na tem forumu kak majster, ki mi zna pomagat!
Hvala za odgovore.
Počasi se odločam za nakup "novega" avtomobila(naslednje leto ali še prej), saj ne da bi bilo s škodo kaj narobe - dela kot urca. Samo sej veste kako je...1.3 motor je ful prešvoh, avto nima nobene opreme, lega na cesti je pač taka kot je in tko naprej... Mislim, da je čas za kaj bolj konkretnega.
Že od zmeraj so mi zelo všeč tile Saabi 900 pa 9-3 coupe 3 ali 5 vrat pa obvezno 2.0 turbo motor s 150 ali po možnosti celo 200 konjev... Raznorazni dizli odpadejo.
O Saabu nimam veliko pojma, osebno ne poznam nobenega, ki bi si ga lastil ali kaj podobnega... Tako, da sem šel o izkušnjah lastnikov brat po internetu. Najprej na slovenski Saab forum, ki je sicer lepo urejen ampak precej mrtev...
Nato sem pač raziskoval naprej in naletel na grozljive ugotovitve... V Saab 9-3 sta se ugrajevala dva motorja z oznakami B204 in B205. B204 je starejši in naj bi bil v Saabu 9-3 nekje do leta 2000...Velja za zelo vzdržljiv in praktično neuničljiv motor. B205 motor pa je nadaljevanje le tega in je ena velika packarija, ki ima ogromno težav in slabih inženirskih potez. Ti motorji imajo vsi bolezen "oil sludge" ali po naše oljne usedline.
Upam, da sem pravilno razumel - Bencin gre mimo batnih obročkov se meša z oljem poleg tega pa se olje še zelo pregreva, ker je katalizator zelo blizu karterja al neki podobnega in olje hitro izgubi svoje mazalne sposobnosti ter postane polno usedlin, ki preprečujejo pretok olja, tako sledi smrt motorja.
Zaradi te težave je Saab leta 2005 tudi podaljšal garancijo na vse modele z motorji B205 in zmetal ogromno denarja za menjavo komplet mašin.
Nasvet za "preprečitev" smrti motorja je sicer zelo preprost - menjava olja na krajše intervale recimo 5000 km in seveda vsakič čista sintetika. No glede na mnenja lastnikov celo ta metoda ni 100% zagotovilo, da motor ne bo zaribal... Mislim grozno s takim avtom živet.
Uglavnem postov o zaribanih motorjih B205 je po internetu toliko, da jih lahko bereš cele dneve.
Me pa to nekako ni odvrnilo od možnega nakupa... Moje vprašanje je kako ločiš motor B204 in B205? Teh motorjev še nikoli nisem videl v živo tako, da nimam pojma! Če dobim Saab 9-3 z B204 motorjem ga takoj kupim, ker mi je avto noro všeč.
Upam, da je na tem forumu kak majster, ki mi zna pomagat!
Hvala za odgovore.