Stran 1 od 1

Nakup SAAB 9-3 letnik 99-02

Objavljeno: Ne jul 18, 2010 10:01 pm
Napisal/-a heminside
Lp!

Počasi se odločam za nakup "novega" avtomobila(naslednje leto ali še prej), saj ne da bi bilo s škodo kaj narobe - dela kot urca. Samo sej veste kako je...1.3 motor je ful prešvoh, avto nima nobene opreme, lega na cesti je pač taka kot je in tko naprej... Mislim, da je čas za kaj bolj konkretnega.

Že od zmeraj so mi zelo všeč tile Saabi 900 pa 9-3 coupe 3 ali 5 vrat pa obvezno 2.0 turbo motor s 150 ali po možnosti celo 200 konjev... Raznorazni dizli odpadejo.

O Saabu nimam veliko pojma, osebno ne poznam nobenega, ki bi si ga lastil ali kaj podobnega... Tako, da sem šel o izkušnjah lastnikov brat po internetu. Najprej na slovenski Saab forum, ki je sicer lepo urejen ampak precej mrtev...

Nato sem pač raziskoval naprej in naletel na grozljive ugotovitve... V Saab 9-3 sta se ugrajevala dva motorja z oznakami B204 in B205. B204 je starejši in naj bi bil v Saabu 9-3 nekje do leta 2000...Velja za zelo vzdržljiv in praktično neuničljiv motor. B205 motor pa je nadaljevanje le tega in je ena velika packarija, ki ima ogromno težav in slabih inženirskih potez. Ti motorji imajo vsi bolezen "oil sludge" ali po naše oljne usedline.
Upam, da sem pravilno razumel - Bencin gre mimo batnih obročkov se meša z oljem poleg tega pa se olje še zelo pregreva, ker je katalizator zelo blizu karterja al neki podobnega in olje hitro izgubi svoje mazalne sposobnosti ter postane polno usedlin, ki preprečujejo pretok olja, tako sledi smrt motorja.
Zaradi te težave je Saab leta 2005 tudi podaljšal garancijo na vse modele z motorji B205 in zmetal ogromno denarja za menjavo komplet mašin.

Nasvet za "preprečitev" smrti motorja je sicer zelo preprost - menjava olja na krajše intervale recimo 5000 km in seveda vsakič čista sintetika. No glede na mnenja lastnikov celo ta metoda ni 100% zagotovilo, da motor ne bo zaribal... Mislim grozno s takim avtom živet.
Uglavnem postov o zaribanih motorjih B205 je po internetu toliko, da jih lahko bereš cele dneve.

Me pa to nekako ni odvrnilo od možnega nakupa... Moje vprašanje je kako ločiš motor B204 in B205? Teh motorjev še nikoli nisem videl v živo tako, da nimam pojma! Če dobim Saab 9-3 z B204 motorjem ga takoj kupim, ker mi je avto noro všeč.

Upam, da je na tem forumu kak majster, ki mi zna pomagat!

Hvala za odgovore.

Objavljeno: Ne jul 18, 2010 10:19 pm
Napisal/-a bugy1
Kolikor vem so to Oplovi motorji ki so jih vgrajevali c SAAB-e.

Objavljeno: Po jul 19, 2010 11:19 am
Napisal/-a heminside
Ne. Motorja B204 in B205 sta oba od Saab-a.

Mene predvsem zanima a se da ta dva motorja po videzu kako ločit? Sej pogledaš v prometno za oznako ampak tko, da si 100% ziher...Ker kupit avto s tako zanič motorjem zna bit kar zajebano.

Objavljeno: Če jul 29, 2010 10:01 pm
Napisal/-a Marsovček
B204 ima rdečo DI kaseto, B205 pa črno. Sicer pa stvar ni tako alarmantna, če malo poguglaš imajo tudi druge znamke precejšnje težave z oil sludge. Pomaga pa redna menjava olja, vsakih nekaj let sneti karter in očistiti usedline, predvsem pa mora imeti motor nadgrajen PCV sistem.

Objavljeno: To avg 03, 2010 2:37 pm
Napisal/-a heminside
Ah, to je en kup jajcanja. Da bom vsakih 5000 km menjal olje in to vsakič kvalitetno, drago, 100% sintetiko se mi zdi skrajno metanje denarja skozi okno... Najhuje pri vsem tem je, da nisi nikoli prepričan, da ti avto ne bo zaribal...

Škoda res, leta nazaj ko sem tele 9-3 gledal po revijah in sanjal kako bom enkrat imel saab-a si nisem niti pod razno mislil, da je toliko težav z njimi.

Potem je pa še druga zadeva... 9-3 so stari približno 10 let in jasno imajo svojo kilometrino, prej ko slej bi blo treba začet menjavat dele... Saab 900 z B204 motorjem je pa še starejša zadeva...

Uglavnem tkole je situacija, enga bom šel probat, če bo do septembra še naprodaj(vidim, da se zelo težko prodajo), da malo vidim kako se avto pelje, kak je občutek v njem, ker še nikoli nisem niti sedel not. Po tem testu se bom pa odločil naprej...

V tem trenutku me res ne mika nobena druga znamka tko da ne vem kaj bom zmislu... OK pustimo moje ekstremne želje(Plymouth 'CUDA, Ford Svt Cobra 2003).