Stran 1 od 1

opel vectra

Objavljeno: Po jul 19, 2010 5:29 pm
Napisal/-a lojtra86
Pozdrav vsem. Zanimam se namreč za vectro serije A, pa me zanima malo več informacij o tem avtu. rjavenje, motor, .... Imam eno nagledano, vendar je na primorskem, jaz pa sem iz štajerskega konca.... Ve mogoče kdo kaj več o njej? Hvala za informacije in lep pozdrav....


Link: (kakšne so sploh kaj realne cene za takšne avte?)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3932578&show=1

Objavljeno: Po jul 19, 2010 5:33 pm
Napisal/-a __bambi__

Objavljeno: Po jul 19, 2010 5:35 pm
Napisal/-a lojtra86
Hvala za info.

Objavljeno: Po jul 19, 2010 5:36 pm
Napisal/-a pskoda
Raje še kakšen euro prišparaj pa kup avto ne pa ta j***a

Objavljeno: Po jul 19, 2010 5:37 pm
Napisal/-a lojtra86
Ker? Za mali denar se mi zdi, vredu zadeva. Za skakanje sem in tja..... Ja tak je, če si študentek, treba je sklepati kompromise.... ;)

Objavljeno: Po jul 19, 2010 5:39 pm
Napisal/-a pskoda
Če si pa študent, pol pa sploh, ker boš kar naprej samo šraufal, nikol ne bo konec. To je samo moje mneje

Objavljeno: Po jul 19, 2010 5:41 pm
Napisal/-a lojtra86
Samo še vedno ne vem zakaj nakup ne bi bil vredu? Pa za tistega s 300000 kilometri vem, da ne bi bilo vredu, samo na splošno me zanima za tale tip avtomobila. Kaj pa bi potem priporočali?

Objavljeno: Po jul 19, 2010 6:05 pm
Napisal/-a IcEm4n
kolk maš budget?

Objavljeno: Po jul 19, 2010 6:11 pm
Napisal/-a lojtra86
Nekje jurja, do največ dva...

Objavljeno: Po jul 19, 2010 6:14 pm
Napisal/-a ThugBoy
ma jaz z tem avtom nisem mel nič stroškov.samo menjava olja, pa tankat ga je blo treba :D
Prodal pa sem ga 2leti nazaj za 200eur, še danes se vozi.... 8)

Objavljeno: Po jul 19, 2010 6:30 pm
Napisal/-a tristan01
Avto ni slab. Če le najdeš ohranjeno. Motorji (OHC) so neuničljivi in vzdržljivi. Izogibaj pa se 16v motorjev, razen če je ECOTEC. Hiba teh avtomobilov je bila rja, saj so zelo rade rjavele na zadnjih obrobah in pragovih. Stroškov razen menjavanja olja in kakšne manjše okvare ni. Kot si videl dobiš drugo za rezervne dele za smešnih 65 EUR. Če ti budget dopušča predlagam da poiščeš kakšno Vectro z 2.0i motorjem in CD paketom opreme. Svoj čas največ kar si lahko dobil. Opravi menjavo olja in filtrov (za zobati jermen se ne sekiraj, saj tudi če poči ne bo večje škode, saj se bati in ventili ne srečajo), registriraj in samo vozi. Poraba pri 2.0 motorju bo ob normalni vožnji 8-10l.

LP Tristan01

Objavljeno: Po jul 19, 2010 6:55 pm
Napisal/-a C4V4L13R
za 2 jurja pa res nebi gledal 20 let stare vectre. ok, ni slab avto, odličen, ampak žal so vsi pregniti do amena, zato se pa prodajajo za gajbo pira. in ohranjeno vectro A pri nas dobit je isto kot trofit za nagrado polet na luno

poleg tega, kot praviš jurja, dva...za 1500€ dobiš že vectro B, relativno varen avto s klimo, letnika 97-2000...sicer tud ti še rjavijo, ampak bo lažje dobit nekaj malce bolj ohranjenega, tudi če že je kaj rje, se vsaj da sanirat.

in tudi sicer, če se ne osredotočaš na vectro, kakšno astro ali corso lahko dobiš super ohranjeno, tudi marsikateri avto drugačne znamke

glede na to, da si študent, dvomim, da gledaš za tem avtom, da bi ga imel za dušo oz. gledaš primeren ohranjek, da bi ga glancal in šparal do častitiljive starosti. če imaš to v mislih, podvoji budget in pojdi v nemčijo

Objavljeno: Po jul 19, 2010 8:24 pm
Napisal/-a sebaveh
Pri zgornjem oglasu me malo skrbi le to, da ima prevoženih samo 110.000. Pa ne zato ker ne bi bili realni, ampak ker se mi zdi skoraj premalo za tako starost - posledica pač takšna, da zna biti avto zaspan. So pa ti 1,6i motorji z monovbrizgom zakon! Naša je bila enak letnik, enak motor, kupljena nova v Belgiji takrat, potem pa pri nas kot "autos familijos". Večinoma vožnje po vsaj 15 km v eno smer po regionalkah, največkrat s sedmimi kištami po 12 flaš vina v prtljažniku. Do Raba (300 km) je zdržala po treh cilindrih ker je doma nepričakovano odneslo svečko, večjih okvar ni bilo le razdelilnik vžiga je bil menjan pri 120.000 km, sklopka pa šele pri 220.000.
Z zavorami na ovinku si moral malo po pameti, saj je obstajala možnost, da so pri nenadnem močnem zaviranju zadnja kolesa prej prijela kot prva. Ampak samo če si zares hitro stisnil pedal do konca.
Na vsake 90.000 je zobati jermen preskočil za en zob. Vzroka nismo nikoli raziskovali, škode pa tudi ni bilo nobene.
Mašina je drugače bila super. Prevoženih 390.000 preden smo jo prodali, saj je bila res pregnita na vrhu zadnjih amortizerjev. V ovinkasti klanec v Laporju je brez težav zvozila v tretji prestavi. Na avtocesti pa 160 kadarkoli.

Pozneje je brat kupil podobno Vectro, le eno leto mlajšo, 1,6 brez monovbrizga, s 160.000 km, voženo največkrat samo na relaciji 2 km. (Slovenska Bistrica - Jožef). Pa se tista mašina ni mogla niti slučajno primerjati s prejšnjo.

Objavljeno: Po jul 19, 2010 10:59 pm
Napisal/-a sonic
pskoda je napisal/-a:Če si pa študent, pol pa sploh, ker boš kar naprej samo šraufal, nikol ne bo konec. To je samo moje mneje

No, to ni tako hudo kot se sliši. Študent ima načeloma čas hodit po odpadih na lov za rezervnimi deli ter iskati poceni mehanike, kar ne zmore sam popraviti. :)

No, šalo na stran, taka vectra je za par sto evrov prav fajn vozilo, če le ni preveč prerjavela. Vprašanj le, koliko je še takih, hehe.

Vectra A je bila sicer moj prvi avto, ah spomini... jo je tudi že malo napadala rja, pa seveda zaželel sem si novejšega avta sklimo itd ter jo pred 6 leti prodal, ko je imela 11 let na grbi.

Večjih težav nisem imel. Sicer je bilo treba vake toliko časa kaj menjati - sklopko, izpušni lonec, zajlo ročne zavore, pa sprednjo roko oz. ležaj, pa še vsake toliko par potrošnih drobnarij (od svečk do zavornih oblog).
Aja, pa mehanizem za dvig voznikove šipe se je zvil. Sumim sicer neuspešen poskus vdora v avto....

Razen razvpite nagnjenosti k rjavenju karoserije (so že pred mano omenili) je izdelava načeloma bila solidna, zasnova tudi (posebej če ti v splošnem 'ležijo' nemški avti).
Motor je res skorajda neuničljiv (govorim za 75-konjski 1.6i, ki sem ga imel). Porabo lahko pričakuješ 10 litrov po mestu ali okoli 6 litrov sicer, tudi na avtocesti). Motorne zmogljivosti vsekakor niso spektakularne, a se odreže precej bolje kot marsikateri nekaj let mlajši avtomobili nižjih razredov (in manj kilogramov) in motorji manjših prostornin, pa papirnatih enakih ali celo več KM.

Servisiral sem ga na pooblaščenem Opel servisu - seveda ne pri najbolj znanih ljubljanskih oderuhih, temveč par kilometrov ven iz Ljubljane, cene so bile ugodne (no, normalne, ne nategatorske) in nikoli niso nič menjali brez poprejšnje moje odobritve, držali so se tudi napovedane višine računa.

Če dobiš primerek brez pretirane rje, daj preverit podvozje in stanje zavornega sistema. Po nakupu brez razmišljanja menjaj jermen, olje+filter ter zavorno tekočino, morda še zračni filter. Zelo verjetno bodo menjave potrebne tudi gume, k sreči uporablja dimenzijo, ki ni draga...