Stran 1 od 2
Škoda Yeti 2.0TDI 81kW
Objavljeno: Pe jul 23, 2010 3:33 pm
Napisal/-a MajaI
Pozdrav,
a ima kdo Yetija z motorjem 2.0 TDI 81kW 4x4? Me zanima, kakšna je razlika med tem in tistim, ki ima 103kW? Tistega sem namreč že vozila, ampak 81kW pa nikjer nimajo testnega (v bližini Lj.). Želim en avto, da bo peljal brez težav, tudi če je poln.
Vozila sem službenega Tourana 1.9 TDI 77kW, pa se je odlično odrezal. Mogoče bi bil tale Yeti primerljiv?
Če bi kakšen poznavalec kaj več vedel.....
Objavljeno: Pe jul 23, 2010 3:37 pm
Napisal/-a maniaxxx
Glede na sedanje vozilo ti bo več kot zadostoval, predvsem zaradi navora, pa tudi poraba zna biti zmerna, je pa res, da ta motor najdeš bolj kot ne samo še v Yetiju. Koliko je pa razlika v ceni do 103 kw?
Objavljeno: Pe jul 23, 2010 3:50 pm
Napisal/-a MajaI
Približno 2.500€ je razlika. Poraba je cca. 6l pri obeh. Cena tistega z 81kW je cca. 20.000€. Upam, da dobim nasl.teden testnega.
Tale zdej je res švoh, sploh si ne predstavljam, kakšen mora biti šele 1.2. Kdo si je sploh spomnu dat 1.2 v karavana....
Objavljeno: Pe jul 23, 2010 3:54 pm
Napisal/-a davorz
Ima en uporabnik na a.com 1.2 TSI v Yetiju, če me spomin ne daje

Objavljeno: Pe jul 23, 2010 4:03 pm
Napisal/-a fare
MajaI je napisal/-a:Približno 2.500€ je razlika. Poraba je cca. 6l pri obeh. Cena tistega z 81kW je cca. 20.000€. Upam, da dobim nasl.teden testnega.
Tale zdej je res švoh, sploh si ne predstavljam, kakšen mora biti šele 1.2. Kdo si je sploh spomnu dat 1.2 v karavana....
To ni stara mašina 1.2, ampak 1.2 TSI ko ima 105KM in je turbinsi motor - čisto druga pesem!
Objavljeno: Pe jul 23, 2010 4:07 pm
Napisal/-a Stefi
MajaI je napisal/-a:Približno 2.500€ je razlika. Poraba je cca. 6l pri obeh. Cena tistega z 81kW je cca. 20.000€. Upam, da dobim nasl.teden testnega.
Tale zdej je res švoh, sploh si ne predstavljam, kakšen mora biti šele 1.2. Kdo si je sploh spomnu dat 1.2 v karavana....
Tole pa ne bo držalo. Razlika v ceni je okroglih 1000 EUR.
Cenik:
Objavljeno: Pe jul 23, 2010 9:41 pm
Napisal/-a baucek
Jaz bi vsekakor vzel močnejšo različico, še posebej če bo avtomobil večkrat bolj naložen. Najbrž tudi šibkejši ni ravno podhranjen ampak od viška glava ne boli
Mogoče malo off - na avtomagazinovi spletni strani si lahko prebereš test Yeti-ja z močnejšo različico
Objavljeno: So jul 24, 2010 9:13 am
Napisal/-a MajaI
Hmm... hvala za cenik. A to čisto nov cenik al kako? Ker ni isti kot ga imam jaz. Za 1000€ pa je res brezeveze komplicirat, glede na to, da je poraba enaka in bo mašina tudi dalj zdržala, če je močnejša. Sam jaz bi opremo Active, k mi je čist dost, s to opremo pa obstaja samo 81kW. Nič ne škodi več opreme, ampak se cena takoj dvigne. Mogoče pa bo v prihodnje kakšna dobra akcija, glede na to, da je dokaj nov model, bodo sigurno kasneje spustili cene. Gledam ceno nekje okrog 20.000.
Bom pogledala na avtomagazin.
Objavljeno: So jul 24, 2010 10:37 am
Napisal/-a lukp
Če se ne motim je bil osnovni Yeti s popustom 14.990 EUR, sedaj so ga podražili za 2000 EUR.

Objavljeno: So jul 24, 2010 11:09 am
Napisal/-a a4
kdo pa pravi da bo močnejša mašina dlje zdržala ???
ob isti kubikaži bo močnejši zdržal manj
vedno
Objavljeno: So jul 24, 2010 12:11 pm
Napisal/-a /miha\
A tisto s šobami pri 2.0TDI so odpravili?
A tisto s tresenjem pri 1.9TDI so odpravili?
Objavljeno: Ne jul 25, 2010 11:52 am
Napisal/-a Blinder
a4 je napisal/-a:kdo pa pravi da bo močnejša mašina dlje zdržala ???
ob isti kubikaži bo močnejši zdržal manj
vedno
Močnejši ima večji navor, zato lahko vozi z nižjimi obrati, manjkrat se zavrti motor.
Pa sej bo prej avto končal na odpadu kot pa motor bil obrabljen.
A ni drugače naprimer 2.5 tdi imel manj težav v 180 km različici kot 150-155 km?
Objavljeno: Ne jul 25, 2010 3:33 pm
Napisal/-a Di4b|o^
Jaz bi izbral močnejšega

Ga uporabljam vsake toliko časa,kot službeno vozilo in se mi zdi res super. Terenske sposobnosti niso zanemarljive,na cesti pa je dovolj udoben,tih,varčen. Se mi zdi da je tudi kar lepo opremljen,PDC zadaj,MF itd
Objavljeno: Ne jul 25, 2010 4:02 pm
Napisal/-a ALIEn3001
Vsekakor vzemi močnejšega, vsaj normalno pospešuje. Sem pa drugače sam bil zelo razočaran nad tem Yeti, pa sem peljal takega, ki je imel narejenih par 100Km. Pač nad kvaliteto, pelje se kar OK. Drugače pa za bolj mirno vožnjo se manj močni motor bolje pelje, ima manj močno turbino in prej prime.
Objavljeno: Ne jul 25, 2010 7:10 pm
Napisal/-a Jerch_
ALIEn3001 je napisal/-a:Vsekakor vzemi močnejšega, vsaj normalno pospešuje. Sem pa drugače sam bil zelo razočaran nad tem Yeti, pa sem peljal takega, ki je imel narejenih par 100Km. Pač nad kvaliteto, pelje se kar OK. Drugače pa za bolj mirno vožnjo se manj močni motor bolje pelje, ima manj močno turbino in prej prime.
končno je nekdo dojel to kar sem že v eni temi o tem kako voziti dizla razlagal.. pri istem motorju (prostornini) ni nujno boljše imeti večjo nazivno moč, ker se s tem poveča turbina in kljub sodobnim motorjem tudi razporeditev navora. torej 81kw/110km je čisto dovolj za normalno vožnjo v tem avtu. še več, če boš vozila zmerno počasi je mogoče še boljša izbira..
Objavljeno: Ne jul 25, 2010 9:28 pm
Napisal/-a peroRS
Z 2.0TDI 103kW v Yetiju se da že kar konkretno hitro vozit, tako da je za normalno vsakodnevno vožnjo 81kW povsem dovolj.
Sploh če pri 110-konjskem upoštevaš:
-nižnjo nabavno ceno (akcija)
-nižje zavarovanje
-nižjo porabo goriva
-ob morebitni želji po večji moči se ga še vedno lahko naknadno da čipat
S CR TDI motorji pa zaenkrat ni popolnoma nobenih težav, tudi olja ne pijejo

Objavljeno: Ne jul 25, 2010 9:57 pm
Napisal/-a fare
lukp je napisal/-a:Če se ne motim je bil osnovni Yeti s popustom 14.990 EUR, sedaj so ga podražili za 2000 EUR.

Ja osnovni je 1.2 tsi, dizel je seveda že v štartu dražji, pa če še malo opreme dodaš si takoj skoraj pri 20.000€ ksr je vseeno mnogo preveč za tegale Yetija!
Objavljeno: Sr jul 28, 2010 9:36 am
Napisal/-a MajaI
peroRS je napisal/-a:Z 2.0TDI 103kW v Yetiju se da že kar konkretno hitro vozit, tako da je za normalno vsakodnevno vožnjo 81kW povsem dovolj.
Sploh če pri 110-konjskem upoštevaš:
-nižnjo nabavno ceno (akcija)
-nižje zavarovanje
-nižjo porabo goriva
-ob morebitni želji po večji moči se ga še vedno lahko naknadno da čipat
S CR TDI motorji pa zaenkrat ni popolnoma nobenih težav, tudi olja ne pijejo

- na tele stroške z zavarovanjem sem tudi jaz računala. poraba pa naj bi bila pri obeh enaka.
zaenkrat se še ne bom odločila, ker 20.000 vseeno ni malo, pa tudi gume pridejo 2x dražje kot zdaj pri Fabiji. in seveda še kasko dražji itd. potegne še neki stroškov zraven. ko začneš enkrat računat vse stroške, se kar hitro nabere....
Objavljeno: Sr jul 28, 2010 9:57 am
Napisal/-a chan
Najverjetneje gledaš akcijsko (še traja???) varianto Yetija z omenjeno motorizacijo (110km) ter 4x4 pogonom, ki je cenjen na 19.900 €?
Če je prvenstveno potreba po štirikolesnem pogonu, potem je ta varianta nedvomno izjemno ugodna, čeprav je avtomobil v najosnovnejšem opremskem paketu. Roko na srce, povprečen uporabnik kaj več itak niti ne potrebuje.
Če pa štirikolesni pogon ni predpogoj, pa je v tem cenovnem rangu dovolj ostalih, primernejših opcij, z večjimi prtljažniki, več opreme, tudi močnejšimi motorji, ipd (tudi znotraj Škode - npr. Octavia).
Omenjena opcija pa je, kot že omenjeno, cenovno dovolj mikavna. 140 konjski TDI je sicer prepričljivejši, vendar dražji. Ampak, če zadostuje osnovna opremska varianta, zadostuje tudi šibkejša motorizacija. Konec koncev se za ceno slabih 20.000€ pri nas ne dobi novega 4x4 SUV s sodobnim dieselskim motorjem.
Objavljeno: Sr jul 28, 2010 10:10 am
Napisal/-a 4tuning_team
....sem vozil oba...81 in 103kW. Močnejši je res da malce bolj živahen, prožen...za normalno uporabi pa je 81kW čisto dovolj. Akcije več ni, katera je potekala.
lp