Stran 1 od 1

BMW X3

Objavljeno: To jul 27, 2010 9:04 pm
Napisal/-a dejanz75
Ali ima kdo izkušnje s tem avtomobilom? Par let star pride namreč toliko kot nov (bolj bogi) Golf. Zanimajo me praktične izkušnje, morebitne hibe, vzdržljivost, servis, poraba (2.0d), praktičnost...

Oblika vem da je bolj tako-tako (OK, v bistvu je grd) ampak še vedno boljše od azijske konkurence v tem razredu (s častno izjemo CX-7), image je pa vseeno znamki primeren.

Objavljeno: To jul 27, 2010 9:09 pm
Napisal/-a mihaing
Vprašaj na BMW forumu. Je tam kar nekaj ljudi ki si ga lasti.

P.S. drugače pa na mojemu podpisu spodaj izveš vse :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: To jul 27, 2010 9:12 pm
Napisal/-a Vseved
Sorodnik ima 2.0 dA 130 kW; motor je špica, menjalnik prav tako. Kljub dokaj zajetni masi konkretno potegne, poraba se vrti okoli 7. Problemov zaenkrat nobenih, je pa res da avto še ni star niti leto dni in je bil kupljen nov.

Vožnja super, prostora tudi ne manjka.

Razen nevpadljive/zadržane zunanjosti, jaz osebno ne vidim razloga proti nakupu.

Skratka - priporočam!

Objavljeno: Sr jul 28, 2010 7:04 am
Napisal/-a M
;) Jeremy Clarkson (On the BMW X3): "If you are clinically insane, by which I mean you wake up in the morning, and you think you are an onion, this is your car."


KLIK

Objavljeno: Sr jul 28, 2010 8:06 am
Napisal/-a a_sist
M je napisal/-a:;) Jeremy Clarkson (On the BMW X3): "If you are clinically insane, by which I mean you wake up in the morning, and you think you are an onion, this is your car."


KLIK


lol.. se spomnim tega dela.. grdo so ga spluval.. ampak men je vseeno všeč oops

Objavljeno: Sr jul 28, 2010 8:36 am
Napisal/-a chan
Off: Če bi bil X3 Land Roverjev, bi ga Jeremy Clarkson že imel v garaži :twisted: Kot klasični otočan pač ne zmore preživeti BMW-jevega blitzkriega nad britanskimi ikonami v obliki Minija ter RR.

On: Če finance dopuščajo bi gledal faceliftano verzijo z že močnejšim 2.0 motorjem, ki ponuja prepričljivih 177 konjev. Sosed, ki si ga lasti, ne more prehvaliti dodatno še avtomatskega menjalnika. Konec koncev je bil tudi prejšnji 150 konjski dovolj prepričljiv.
Drugače je bil v predfaceliftani verziji kamen spotike revnost izbora notranjih materialov (potrjeno!), ki niso bili na ravni tako dragega (novega!) vozila. Kasneje so to "anomalijo" odpravili. Osebno mi je manjkal dodatek v obliko dvostopenjske avtomatske klimatizacije (kar je konkurenca že poznala), osnovni radijski sprejemnik pa tudi ne ponuja nekih orgazmičnih avdiofilskih doživetij.
V vožnji je avtomobil izjemno suveren, v tem razredu (kompaktni SUV) z najbrž najboljšimi cestnimi performansami (BMW-jev renome je zrcaljen tudi v razredu X), starejšim uporabnikom pa, zanimivo, na trenutke pretrd. Prečne avtocestne neravnine požira dokaj nervozno (tudi kljub osnovnim 17" gumam ter dolgi medosni razdalji), velik plus pa mu pripisujem v neznatnem bočnem nagibanju v ovinkih, zelo poznanim pri kompaktnih SUV. Kljub učinkovitosti X-drive pa seveda ne smemo pričakovati kakšnih izjemnosti zunaj utrjenih terenov.
Na lestvicah zanesljivosti si X3 lasti visoke ocene (več bodo znali povedati uporabniki kakšnih tujih forumov). Četudi gre v večini primerov bolj za urbane legende, pa je / bil močan argument tudi lokacija izdelave modela - Magna v Grazu. Motorizacija z 2.0 d (tako 150, kakor tudi 177 konjska) pa je dovolj varčevalna - porabo je moč spustiti tudi močno pod 8 litri na 100km.
Na našem trgu je večina rabljenih primerkov iz tujine z dvomljivo preteklostjo, katerim dejansko cena konkretno pade. Gledal bi iz izbora BMW Premium Selection, kljub prihodu novega modela letošnjo jesen, pa so cene X3 zelo zabetonirane.