Stran 1 od 5

Clio Storia bencin ali dizel?

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:09 pm
Napisal/-a MajaI
Zanima me, kaj menite o nakupu novega Clia Storia - ali bi bilo bolje vzeti bencinarja (1.2 16V) ali dizla (1.5 dci)?
Avto bi bil namenjen samo relaciji služba-dom, cca. 30.000 km letno.
Razlika v ceni je cca. 1600€, razlika v porabi pa 1,5l. Računica sicer kaže, da bi bilo bolje investirat v dizla, ampak sva malo nesigurna, ker sva že imela Kangooja dizla (1.9 65KM) in z njim precej problemov (res pa, da je bil star).
Druga stvar je moč motorja, ker že Cliota 1.2 16V je skoraj nemogoče dobiti za testno vožnjo, dizla pa sigurno ne bova dobila, ker nobena avtohiša ne prodaja dizlov. Torej, a je tale dizel dovolj zmogljiv, al je bolj počasne sorte?
Zaradi Kangooja so se mi Renualti kar malo zamerili, ampak se ne misliva keširat ne-vem-koliko za avto, ki bo namenjen samo službi in kakšni mestni vožnji kdaj pa kdaj. Že tako bo precejšnji finančni zalogaj.
Prebrala sem že temo o Renault bencinarji in dizli, ampak je toliko različnih odgovorov, da res ne vem, kaj naj si mislim.

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:12 pm
Napisal/-a maniaxxx
Kakšno relacijo imata do službe? Če je mestna vožnja potem bencinarja, če je magistralka potem dizla, če je AC nobenega :lol: . Sta pa oba počasne sorte, zna pa pa bit dci ob zmerni vožnji zelo zelo varčen.

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:17 pm
Napisal/-a MajaI
Relacija je 60km v eno smer, večino AC.

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:20 pm
Napisal/-a maniaxxx
Za AC noben od teh ni ravno, razen če se bosta zadovoljila z vožnjo do 110, potem zna bit dizel zlo varčen, pa tudi dražje ga bosta prodala, pa svaj nekaj navora ima. Res pa je, da pri taki vožnji tudi bencinar ne bo več kot 5 litrov popil.

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:28 pm
Napisal/-a MajaI
speedfreak je napisal/-a:Za AC noben od teh ni ravno, razen če se bosta zadovoljila z vožnjo do 110, potem zna bit dizel zlo varčen, pa tudi dražje ga bosta prodala, pa svaj nekaj navora ima. Res pa je, da pri taki vožnji tudi bencinar ne bo več kot 5 litrov popil.

Jah, 2.0 dizel bi bil najbolj ;) samo finance pač ne dopuščajo, že tako ne veva, če bo šlo skozi (ni pogodbe za nedoločen čas itd.). Če lahko pelje gladko 120, bi bilo čist ok, da vsaj lahko prehitiš kakšen tovornjak, več kot tolk se itak ne splača vozit zarad kazni, sploh na gorenjski AC merijo vsak dan. Da je torej avto odziven (recimo tisti Kangoo je bil kokr tok). Pa tudi natovorjen nikoli ne bo, ker bo samo za šiht.
Drugo so pa stroški vzdrževanja. Nekje slišim, da so z dizli zelo zadovoljni, drugje spet, da se radi kvarijo.... ne vem.

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:31 pm
Napisal/-a maniaxxx
a nimajo renoji zdaj 4 leta garancije?..DCI ni tok svoh za svojih 70 ps, pa še čipaš ga lahk, pol pa že kar konkretno gre, je pa pri vožnji do 110 nenormalno varčen..

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:36 pm
Napisal/-a Shadez
Najbrš bo bolje, če se zdej stegneta teh 1,6k € za dizla, ker je sigurno bolj šparoven in bosta skozi leto zagotovo pri bencinu šparala(če gledata tko tesno na finance) in tud solidno se z njim pelješ čist normalnih 130...

lp

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:38 pm
Napisal/-a MajaI
speedfreak je napisal/-a:a nimajo renoji zdaj 4 leta garancije?..DCI ni tok svoh za svojih 70 ps, pa še čipaš ga lahk, pol pa že kar konkretno gre, je pa pri vožnji do 110 nenormalno varčen..

Ja, imajo 4 leta, ampak pri Storiji je za doplačat, nekje imajo zdaj to akcijo, da dobiš podaljšano garancijo zastonj, je pa drug problem - ta garancija velja samo do 80.000 prevoženih, torej v tem primeru ne pomaga, ker bi bilo tok doseženo v 2,5 letih. Tako da sva na istem.

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:39 pm
Napisal/-a Blinder
http://www.renault.si/nova-vozila/osebn ... EC214_BALK

Tle pravi da je priporočena cena... razlika v ceni 1000€. A je možno da bi pri kakem drugem prodajalcu dobili dci ceneje?
Drugače "ni keša" in "nov avto" pomoje ne gre skupaj.
Niti 30.000 km letno in prevozno sredstvo ne gre skupaj ( ker clio storia ni avto, clio je avto, clio storia je le prevozno sredstvo).

Clio storia vs novi clio:
storia je eno generacijo starejši, na trg je prišel leta 1999 v obliki takratnega cliota, 11 let stare zavore(avti vedno boljše zavirajo, pred 10 leti so samo najbojlši športni avti se ustasvli z 100 km/h v 36 metrih, danes se več al manj vsi). 11 let staro podvozje, kantast menjalnik(novi clio ma bisteveno boljšega), slabša zvočna izolacija... pač prevozno sredstvo. 11 let stara oblika danes še zgleda rpibližno ok, čez par let bo obsoleta.

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:40 pm
Napisal/-a MajaI
Shadez je napisal/-a:Najbrš bo bolje, če se zdej stegneta teh 1,6k € za dizla, ker je sigurno bolj šparoven in bosta skozi leto zagotovo pri bencinu šparala(če gledata tko tesno na finance) in tud solidno se z njim pelješ čist normalnih 130...

lp

Jaz se tud vedno bolj k temu nagibam. A misliš, če kličem na Renault Slovenija, da bi mi lahko zrihtali kakšnega testnega dizla ali nima smisla zgubljat cajta?

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:45 pm
Napisal/-a W3s7_S1D3
1,2 16V je neproblematičen. Na začetku je spil nekaj olja, sedaj ga pa ne več. Mogoče mu pa olje ni ustrezalo. Ne vem.
Pri nas ga je edino srala elektronika. Stroškov z obiski servisov, kjer niso upali dobiti napake, nam je požrlo čez 800€, da izgubljenih živcih in času niti ne govorim.
Poraba je trenutno 5,8l/100km, meni mi ga ne uspe držati pod 6,5l/100km (klima+20km relacije). Pozimi se dvigne poraba na 7,2l/100km predvsem zaradi kratkih relacij (slabe 4km v eno smer)
Klima odvzame motorju še tisto kar ima moči, tako da ga je potrebno gnati v obrate, kar posledično dvigne porabo.
Materiali v notranjosti :roll: Kljukice za zadnje varnostne pasove so takoj počli, kljuka za odpiranje vrat znotraj je že konkretno napokana plastika, volan (usnjen) je takšen kot da bi avto imel za sabo že 200k km (ima jih dobrih 70k km). Notranje vzvratno ogledalo imam občutek, da začenja popuščat sloj aluminija in lepil al kar je že. Tako da še malo (recimo da bo zdržalo še kako leto) in ga bo potrebno zamenjat.
Govora je o navadnem Cliu (letnik 2001) in ne o Storii. Upam, da so vsaj nekaj popravli s temi materiali v notranjosti.
Skratka, če že vztrajaš na Cliu, si omisli raje dizla, če boš delala ralacije.

P.S. velika zamera gre zadnjim prtljažnim vratom, saj le ta nima ključavnice. Tako da če se ti izprazne baterija na daljincu (se je že zgodilo), ne moreš odkleniti oz. zakleniti prtljažnih vrat. Aja, pa avto ima samo daljinsko centralno zaklepanje, kjer centralno deluje samo z daljincem. Če obrneš ključ v ključavnici, zakleneš samo dotična vrata. centralnega

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:46 pm
Napisal/-a MajaI
Blinder je napisal/-a:http://www.renault.si/nova-vozila/osebna-vozila/clio/clio-storia/cene-in-tehnicne-karakteristike/index.jsp?modelKey=CL2&versions=VEC198_BALK&userPriceType=&codes=&diff=false&show=1&toggles=0000000000000&add=VEC214_BALK

Tle pravi da je priporočena cena... razlika v ceni 1000€. A je možno da bi pri kakem drugem prodajalcu dobili dci ceneje?
Drugače "ni keša" in "nov avto" pomoje ne gre skupaj.
Niti 30.000 km letno in prevozno sredstvo ne gre skupaj ( ker clio storia ni avto, clio je avto, clio storia je le prevozno sredstvo).

Clio storia vs novi clio:
storia je eno generacijo starejši, na trg je prišel leta 1999 v obliki takratnega cliota, 11 let stare zavore(avti vedno boljše zavirajo, pred 10 leti so samo najbojlši športni avti se ustasvli z 100 km/h v 36 metrih, danes se več al manj vsi). 11 let staro podvozje, kantast menjalnik(novi clio ma bisteveno boljšega), slabša zvočna izolacija... pač prevozno sredstvo. 11 let stara oblika danes še zgleda rpibližno ok, čez par let bo obsoleta.


Razlika v ceni je 1600, ker moraš gledat isto opremo. No sej, denarja neki je, pride vsak mesec :), drugače o tem ne bi niti razmišljala, ampak v teh cajtih je vse treba za rezervo jemat. Pa tud mal neumno se mi zdi tok dajat za avto.... Res, da je Storia bolj prevozno sredstvo, ampak tako pač je. Za v službo naj bo Storia, za izlete pa Fabia C. Žal rabiva 2 avta.
Nov Clio nama ni všeč, prevelik je, pa zelo podoben Corsi, ki jo včasih vozim in mi je obupen avto. Je pa soseda menjala nov menjalnik v novem Cliotu, za srečo je bil še v garanciji. Tako da jaz vseen mislim, da je Storia za tak denar ok.

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:48 pm
Napisal/-a Shadez
MajaI je napisal/-a:Jaz se tud vedno bolj k temu nagibam. A misliš, če kličem na Renault Slovenija, da bi mi lahko zrihtali kakšnega testnega dizla ali nima smisla zgubljat cajta?

Probati ni greh, samo pomoje ti bodo rekli da malo povprašaj po posameznih avtohišah, ali pa če bodo tko prjazni pa pogledal, če dejansko kakšna avtohiša ima kakšnega testnega v bajti. Drugače pa če povprašaš direktno na avtohišo Real ali pa Moste, če imajo kakšnega, potem pa lahko svoj avto tam pustiš čez noč, če vzameš testnega recimo, sploh če si od daleč ( v Realu ti ga celo parkirajo pod streho, v primeru da bi toča padala)

Objavljeno: Če avg 05, 2010 3:54 pm
Napisal/-a MajaI
W3s7_S1D3 - baje, da so mašine v Storiji in Cliotu iste. Sicer pa bolj druga polovica vztraja pri Cliotu.
Shadez - sem že z 16V imela probleme, sploh v Realu so bili bolj neprijazni. Jaz sem vajena Škode, kjer pokličeš eno avtohišo in se potem oni okrog pozanimajo in si sposodijo testnega. Pa še cene oglašujejo takšne kot so, pri Renaultu pa ti zaračunajo še pripravo vozila, tako da tistih 7.900 hitro skoči na 8.300. Je pa res, da imajo bolj ugodne kredite.
Bom probala Pleškota pa Trgo Koper, tam so bili naj.prijazni.

Objavljeno: Če avg 05, 2010 4:01 pm
Napisal/-a Shadez
Hja pri Realu je res tako, da bolj ko jih poznaš, lažje se da delat. Res pa je kakor si navedla, da pri Renaultu takoj računajo neke priprave (sicer res da jih tudi drugje (VW)), ampak tisto še potem poskakuje gor. Ja na Pleškota sem pa pozabil ja, tudi oni so zelo vredu.
Da se vrnem na temo - Še vedno ti priporočam dizla, ker je dejansko šparovec, tudi pri višjih hitrostih(da ne boš misla, da pri 130 pa že postane pijanec v porabi), pa tudi servisi so za cliote precej poceni vsaj potrošni material, ker saj veš koliko jih je na cesti.

Vso srečo!

Lp

Objavljeno: Če avg 05, 2010 4:18 pm
Napisal/-a MajaI
Glede stroškov je res tako, da dražji avto potegne za sabo dražji kasko, pa dražje gume, vzdrževanje.... Če nam bodo v javni upravi znižali plače, bo še vedno ostalo za gorivo, ki se itak draži :?
Mislim, da bo Clio Storia dizel prava izbira. Če ima kdo še kakšne izkušnje, naj napiše, drugače grem pa po dopustu v akcijo, da dobim kakšno testno vozilo, da se res prepričava, da je to to. Potem pa začnemo aktivno šparat :)
Hvala za pomoč

Objavljeno: Če avg 05, 2010 4:54 pm
Napisal/-a Antiznačkar
Pozdravljena. Tudi jaz ti toplo priporočam dizla.

+ izjemno nizka poraba (na AC pri 120km/h ne preseže 4,5l/100km)
+ v storii deluje poskočno
+ nizki obrati mu zelo pašejo

Vendar: za tak avto se mi zdi bebasto dati kaj več kot 9000€, saj je to že precejšen denar in se za ta denar dobi kaj novejšega.

Sploh bi pa na vajinem mestu pogledal za čim rabljenim; recimo kupil Cliota l. 2004 z DCI motorjem za cca 4000€ - sevedaod prvega lastnika, s preverljivo zgodovino, od fizične osebe ipd.

Objavljeno: Če avg 05, 2010 5:02 pm
Napisal/-a MajaI
Antiznačkar je napisal/-a:Pozdravljena. Tudi jaz ti toplo priporočam dizla.

+ izjemno nizka poraba (na AC pri 120km/h ne preseže 4,5l/100km)
+ v storii deluje poskočno
+ nizki obrati mu zelo pašejo

Vendar: za tak avto se mi zdi bebasto dati kaj več kot 9000€, saj je to že precejšen denar in se za ta denar dobi kaj novejšega.

Sploh bi pa na vajinem mestu pogledal za čim rabljenim; recimo kupil Cliota l. 2004 z DCI motorjem za cca 4000€ - sevedaod prvega lastnika, s preverljivo zgodovino, od fizične osebe ipd.

Tudi meni je cena mal previsoka, ampak dobit novega dizla za 9.000 je pa tudi zelo težko. Pa da ima vsaj osnovno opremo (torej klimo, ABS, airbagi, radio).
Z rabljenimi sva imela slabe izkušnje, pa rada bi imela vsaj par let mir pred servisi. Sem pa tudi gledala rabljene, ampak imajo veliko km, tako da je takoj treba vozit na servis.

Objavljeno: Če avg 05, 2010 5:11 pm
Napisal/-a MajaI
pa še to je - avto lahko vzameva samo na leasing, ker noben od naju nima pogodbe za nedoločen čas, banka pa za določen čas ne bo dala kredita, ker je razlika do minimalne plače premajhna. tako da od fizične osebe ne bi mogla kupit, razen če počakava še kakšno leto, pa mogoče našparava. pa bi potem vzela avto z maks.50.000 prevoženih.

Objavljeno: Če avg 05, 2010 5:34 pm
Napisal/-a Nasty
Definitivno bencinar. Pusti 65KM diesla.