Stran 1 od 2
Renault Megane-kako ugotoviti, da ni testni
Objavljeno: Sr avg 11, 2010 9:08 pm
Napisal/-a Luks1
Pozdravljeni, ogledan imam tale avto:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3769270&show=1
Zanima me, ali kdo pozna ta avto ali avtohišo oz. njen sloves in kako lahko ugotovim, da ni bil testni, saj pod opombami piše, da je službeno vozilo. Službeno vozilo sem pred leti že kupil - Škodo Octavio, prav tako s cca 15kkm in sem bil z nakupom zelo zadovoljen.
Hvala za nasvete, preden se odpravim na ogled.
Objavljeno: Sr avg 11, 2010 9:48 pm
Napisal/-a cardak
poznam to avtohiso.te avte -sluzbene-uporabljajo trgovci sami in tudi kot nadomestna vozila za stranke za cas popravila avta.drugace pa se da cena se spustit,preverjeno,ker poznam sefa.
priporocam nakup.
Objavljeno: Sr avg 11, 2010 9:50 pm
Napisal/-a a4
zakaj bi se izogibal testnega ?
ponavadi je testni bolje servisiran kot čist nov. pa še ulaufan je, tak da gre menjalnik čist fajn
sploh pa je tisoč do dva tisoč cenejši
Objavljeno: Sr avg 11, 2010 11:35 pm
Napisal/-a jurcek3
a4 je napisal/-a:zakaj bi se izogibal testnega ?
ponavadi je testni bolje servisiran kot čist nov. pa še ulaufan je, tak da gre menjalnik čist fajn
sploh pa je tisoč do dva tisoč cenejši
ker je lahko bil testni avto na probi pri novinarjih, ker gre testni avto ponavadi cez veliko rok in ni dvakrat za reci, da ga je vmes nekdo tiscal, na koncu celo mrzlega... ze pri rabljenem avtomobilu to ni dobro, pri novem pa sploh ne...
Objavljeno: Če avg 12, 2010 7:17 am
Napisal/-a chan
Najbolj plastičen prikaz (ki velja skorajda pri večini znamk) ter za lažje razumevanje pomena "testni / službeni / nadomestni avto:
* testni avtomobili, katere namenja predvsem uvoznik promociji oziroma novinarskim testiranjem. V "prostem" času so v uporabi uslužbencem.
* testni / službeni avtomobili s strani trgovcev, ki so prvenstveno namenjeni potencialnim strankam, da jih testirajo. Drugače so v uporabi prodajalcem (ali pa celo stojijo pred saloni). Boljše modele si namenijo uslužbenci, ki so višje na hierarhični lestvici podjetja ter posledično plačujejo višjo boniteto.
* nadomestni avtomobili so prvenstveno namenjeni servisom, ki so namenjeni strankam, ki puščajo avtomobil na servisu dlje časa. Napotek: če je popravilo v garancijskem obdobju in traja več kot 3 ure, ima stranka pravico do brezplačne uporabe nadomestnega vozila.
Sam NE priporočam nakupa nobenega avtomobila izmed vseh naštetih kategorij! Prbvenstveno, ker se na vozila NE pazi, pa naj bo trgovec še tako prepričljiv - oskubljena floskula vsakega trgovca je, da je vozil avto samo šef (pozabi pa dodati, da še celotna njegova žlahta!).
Postavite se v kožo povprečnega trgovca / uslužbenca ter njegov odnos do "tuje" lastnine - nihče me ne bo prepričal, da je avto vožen, kot da je njegov (razen kakšne izjeme lastnikov salonov). O novinarjih in njihovih vožnjah ne bi razpredal, testne vožnje potencialnih strank tudi marsikdo pozna, kljub trgovčevi prisotnosti (teranje hladnega motorja, 100 različnih stilov vožnje, ipd...). Servisi pa, roko na srce, tudi niso humanitarne organizacije, da bodo pred izdajo takšnega avtomobila zamenjali vse potencialno iztrošene sklope.
Ko na koncu preračunaš "mikavni" popust testnega vozila, ugotoviš, da je razlika z novim minorna (še posebej sedaj v času slabih prodajnih rezultatov). Testna vozila, ki so večinoma zelo bogato opremljena, prepričujejo stranke z obilico dodatne opreme, katere stranka nikoli ne bi sama naročila ter je kasneje tudi ne rabi!
Objavljeno: Če avg 12, 2010 8:25 am
Napisal/-a Luks1
Hvala za vaša mnenja!
Najverjetneje si bom jutri vzel čas za ogled, pa da vidim.
Ko sem si ogledoval njihovo ponudbo avtov, je le pri dveh ali treh pod opombe navedba službeno vozilo, pod testna imajo dva druga,... S tega vidika bi rekel, da niso nateguni, ki zavajajo že v oglasu.
Črnomelj z okolico tudi ni tako velik, da bi množično jemali ta avto na test in tako naredili v osmih mesecih 15kkm, poleg tega je bencinska različica v tem segmentu manj zaželjena kot dizelska in bi se jim po moji logiki prej dizel splačal za testno vozilo.
To je le moje razmišljanje.
Sicer pa sem pred leti že kupil službeno vozilo - Octavio in sem bil z njo zelo zadovoljen, prav tako oče vozi že sedem let Passata, ki je bil prav tako služben avto, res pa je, da ga je vozil njegov prijatelj.
Objavljeno: Če avg 12, 2010 8:53 am
Napisal/-a chan
Vseeno naredi predračun tudi za novo vozilo (pri več trgovcih!) - lahko, da bo razlika zelo majhna.
Objavljeno: Če avg 12, 2010 9:00 am
Napisal/-a denis,mag.
a4 je napisal/-a:zakaj bi se izogibal testnega ?
ponavadi je testni bolje servisiran kot čist nov. pa še ulaufan je, tak da gre menjalnik čist fajn
sploh pa je tisoč do dva tisoč cenejši
ojoj, to pa res gre za veliko nepoznavanje. Ko avto testiraš, se voziš z njim 200 ali še več in to takrat ko ima mašina narejenih kakšnih 1000km.
Pomisli malo.
Objavljeno: Če avg 12, 2010 9:14 am
Napisal/-a mito155
Jaz lahko povem da so testna vozila, kljub svoji zgodovini najmanj problematična. verjetno jet tukaj kje Murphy, ampak izpiski iz knjig ne lažejo... To da se pa vedno menja samo za originalne kose pa ni odveč dodati.
Objavljeno: Če avg 12, 2010 9:26 am
Napisal/-a a4
znanec je avtomehanik in je kupil testno insignio, dizla !!
avto nima nobenih težav, dobil ga je pa mnogo ceneje, ker je nekoč celo delal na oplu
vsi ki ste proti, dramatizirate in nimate pojma.
avto iz linka je bencinar, nima turbine torej se lahko mrzel vozi normalno do 3.000 RPM brez problema
Objavljeno: Če avg 12, 2010 9:30 am
Napisal/-a chan
a4 je napisal/-a:
vsi ki ste proti, dramatizirate in nimate pojma.
avto iz linka je bencinar, nima turbine torej se lahko mrzel vozi normalno do 3.000 RPM brez problema
Si prepričan, da nimamo pojma?!?
V linku je avto s TCe motorjem, torej NIMA turbine?
Objavljeno: Če avg 12, 2010 9:45 am
Napisal/-a Shadez
Objavljeno: Če avg 12, 2010 10:37 am
Napisal/-a a4
ups

Objavljeno: Pe avg 13, 2010 8:12 am
Napisal/-a denis,mag.
vsi, ki ste kdaj imeli doma testni avto veste kako ste ga uporabljali. pri tem ne gre izgubljati besed.
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 9:56 am
Napisal/-a Kael
@denis: ne vem zate, a sam sem vsa testna vozila vozil, kot če bi imel svoj avtomobil. Ne vem zakaj bi moral s tujo lastnino delat kot p*****a z drekom.
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 9:57 am
Napisal/-a Grega_
Vsak testni avto ki sem ga dobil v roke sem ga dejansko testiral

Teh avtov se ne špara, mogoče če ga kupiš v kakšni manjši avtohiši in če res dobro poznaš prodajalca pa da avto ni bil v preveč rokah...sam osebno testnega nebi nikoli kupil.
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 10:14 am
Napisal/-a FLINK
Ločite testni in sluzbeni avto?
Lločite testni avto, ki se ga daje le potencialnim in resnim kupcem in je zraven tudi prodajalec? In tisti, ki se jih daje za dlje casa kar tako?
Ločite službeni avto, ki na dan zamenja 5 voznikov in tistega, ki ga ima le eden za sebe?
Ali pa le znotraj urejene firme za sluzbene namene?

Objavljeno: Pe avg 13, 2010 10:49 am
Napisal/-a peroRS
Kael je napisal/-a:@denis: ne vem zate, a sam sem vsa testna vozila vozil, kot če bi imel svoj avtomobil. Ne vem zakaj bi moral s tujo lastnino delat kot p*****a z drekom.
podpis
Objavljeno: Ne avg 15, 2010 5:16 pm
Napisal/-a miha666
jaz nikakor ne bi kupil testnega oz. službenega vozila. Po mojem je res, da večinoma ravnamo vsi isto...tudi jaz ne delam lepo oz. enako s svojim kot z začasnim.
Objavljeno: To avg 24, 2010 5:08 am
Napisal/-a sundaydriver
peroRS je napisal/-a:Kael je napisal/-a:@denis: ne vem zate, a sam sem vsa testna vozila vozil, kot če bi imel svoj avtomobil. Ne vem zakaj bi moral s tujo lastnino delat kot p*****a z drekom.
podpis
V kateri pravljici pa živite, da pričakujhete to od drugih? Večina ljudi reče f*** it, saj ni moje pa gasa do daske.