Stran 1 od 4
Kia Pro Ceed
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 2:16 pm
Napisal/-a d_leonit
Pozdravljeni
Odločil sem se da bi bil čas da bi si kupil nov avto. Gledal sem že megane, golfe, bravo-te in pro ceed.
Bolj se nagibam k pro ceed zaradi 7l garancije, ki je proti drugim za kar 5let daljša ter same cene vozile oz. za več opreme za isti denar.
Nisem pa še nikoli imel korejca, tako da sem kar malo skeptičen glede samih okvar (da ne bo samo na servisu), čeprav kolikor opažam tudi evropske znamke niso nevem kaj.
Zelo bi bil hvalažen za kakršen koli nasvet:
-hibe vozila
-porabe (1.6 dizel)
...itd.
Hvala
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 2:28 pm
Napisal/-a BBS
Pri temu avtu je korejskega samo znamka. Ker avto je bil dizajniran v Evropi in tudi delajo ga v Evropi, na Slovaškem se mi zdi.
Test na angleški strani:
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/kia/pro_ceed-2008/
Še slovenski test:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=24377
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 3:24 pm
Napisal/-a Sebko
Edina hiba ki me moti pri ceed-u je to da nima spominskih sedežev drgač jest mam porabe 5.4...5.7 (dinamična vožnja). Ostalo štima ni težav po prevoženih 15000km

Objavljeno: Pe avg 13, 2010 3:30 pm
Napisal/-a denis,mag.
nekateri imajo slabost luščenje barve na blatnikih, je bilo že na tem forumu govora.
Preizkusi pro ceed in fiat bravo in se boš lažje odločil

Objavljeno: Pe avg 13, 2010 3:45 pm
Napisal/-a Andraz3d
- varljiva garancija, servisi so seveda dragi, kar financno potem povsem "zagotovi" prihodke kii
- zanic sedezi
- precej mrtvi motorji, dizl predvsem
+ solidno podvozje
+ cena je kar ugodna
+ zunaj v resnici zelo lep avto
+ najbrz je precej zanesljiv avto
mnenje po nekaj voznjah in malce finance kalkulacije.
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 3:46 pm
Napisal/-a Rey
imam pro_ceeda 2.0crdi, skoraj 60k kilometrov. avto pije po računalniku 6,4 povprečno, tako da pri 1,6 računaj okoli 5,5l.
kar se tiče luščenja barve na blatnukih oz. bokih pa nimam težav kljub drugim platiščem z manjšim ETjem. je pa res da se vozim 95% po Obali kjer se ceste posipa 2x na zimo, tako da je bistveno manj peska na cestah kot po ostali SLO.
Tehničnih težav do zdaj še ni bilo. občasno se pojavi le "škripanje" armaturke (to se mi je začelo dogajat, ko sem menjal avtoradijo in sam razdiral armaturko).
kot "slabost" lahko štejem še sedeže, ki se ne vrnejo v prvotni položaj.
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 4:04 pm
Napisal/-a Sebko
Andraz3d je napisal/-a:- varljiva garancija, servisi so seveda dragi, kar financno potem povsem "zagotovi" prihodke kii
- zanic sedezi
- precej mrtvi motorji, dizl predvsem
+ solidno podvozje
+ cena je kar ugodna
+ zunaj v resnici zelo lep avto
+ najbrz je precej zanesljiv avto
mnenje po nekaj voznjah in malce finance kalkulacije.
Očitno bi ti rad super šprtni avto za te €€......Pa po nekaj vožnjah ne morš 100% ocent kakšen je avto dejansko. Drgač pa d_leonit probi se čim več prevozt na testnih vožnjah pa boš vidu če ti odgovarja.
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 4:13 pm
Napisal/-a JureV
da so mrtvi motorji glih ne moreš rečt, ampak
bratranec ma pro ceed 1.6crdi
od 2000 do 3000 obratov vleče zelo dobro nakar je od 3000 obratov naprej skoraj mrtev in treba obvezno prestavit v višjo da spet pošteno vleče( predvsem pri prehitevanjih je to kr nevarno)
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 4:54 pm
Napisal/-a d_leonit
Andraz3d je napisal/-a:- varljiva garancija, servisi so seveda dragi, kar financno potem povsem "zagotovi" prihodke kii
- zanic sedezi
- precej mrtvi motorji, dizl predvsem
+ solidno podvozje
+ cena je kar ugodna
+ zunaj v resnici zelo lep avto
+ najbrz je precej zanesljiv avto
mnenje po nekaj voznjah in malce finance kalkulacije.
So sedeži slabe kvalitete ali misliš slabo bočno oporo?
Kako mislis s tem varljiva garancija? Sedaj naj bi veljalo 7 let za celotni avto.
Servisi naj bi bili cca 200eur za servis. Sem pa bral na kia forumu da je nekomu naredil servis celo za približno 100eur..malo več.
Tisti ki ste že delali servis povetje koliko vas je prišlo: filter, olje, mikro filter in zračni filter?
Glede samega motorja, sem se pa zmenil jutri za testno vožnjo. Upam da res ni tako mrtvo, glede na to da grem iz cliota 2.0 170HP

Objavljeno: Pe avg 13, 2010 4:56 pm
Napisal/-a d_leonit
Rey je napisal/-a:imam pro_ceeda 2.0crdi, skoraj 60k kilometrov. avto pije po računalniku 6,4 povprečno, tako da pri 1,6 računaj okoli 5,5l.
kar se tiče luščenja barve na blatnukih oz. bokih pa nimam težav kljub drugim platiščem z manjšim ETjem. je pa res da se vozim 95% po Obali kjer se ceste posipa 2x na zimo, tako da je bistveno manj peska na cestah kot po ostali SLO.
Tehničnih težav do zdaj še ni bilo. občasno se pojavi le "škripanje" armaturke (to se mi je začelo dogajat, ko sem menjal avtoradijo in sam razdiral armaturko).
kot "slabost" lahko štejem še sedeže, ki se ne vrnejo v prvotni položaj.
Zdaj naj bi dajali neke zaščitne nalepke, popravi me če se motim?
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 5:30 pm
Napisal/-a Marek_
@d_leonit Zavesice dajejo serijsko
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 5:53 pm
Napisal/-a IcEm4n
Zakaj varljiva garancija? Zto, k vsak misl, uf super 7 let bom brez problemov... Redni servisi so dragi, pol te pa po možnosti še 7 let nategujejo z garancijo (če se seveda pojavi(jo) problem(i)).
Pa da ne bo pomote, načeloma nimam nič proti tej 7 letni garanciji. Pač vsak vid samo dobro stvar v tem, tista, ki zna bit pa slaba, pa spregleda večina.
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 6:05 pm
Napisal/-a d_leonit
Tole sem našel na siol-ovi strani
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... _crdi.aspx
Redno servisiranje do 120.000 km: 1617,17 EUR
20.000 km: 181,15 EUR / 40.000 km: 337,74 EUR / 60.000 km: 181,15 EUR / 80.000 km: 342,06 EUR / 100.000 km: 202,75 EUR / 120.000 km: 372,30 EUR
Časovni interval med servisi je največ 1 leto.
Meni se ne zdi tako drago za orginal servis oz. nič dražje napram drugim znamkam
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 7:01 pm
Napisal/-a Marek_
@IcEm4n Pri Kiji, pa res ni problemov pri uveljavljanju garancije(če je za okvaro res kriva Kia in ne voznik). Če, pa se ti zdi, da se Kia bogati s tem servisiranjem, ga serviraš 2leti pri njih pol, pa doma. Privarčeval boš kak € in imel 2leti nameto 7, če te toliko moti in vsi veseli.
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 7:01 pm
Napisal/-a INFINITI
Dragi servisi my ass. Sam sem tudi fural 3 generacije korejcev, pa ni bilo nikoli drago; to so ene floskule ki se vlečejo iz 80-this glede japoncev, ki so takrat res prodajali poceni in hoteli zaslužiti z servisi, kar je bila napaka.
Tega je že davno konec, folk pa še kar trabunja; ko da bi rekel Tito je živ

Objavljeno: Pe avg 13, 2010 7:04 pm
Napisal/-a /miha\
JureV je napisal/-a:da so mrtvi motorji glih ne moreš rečt, ampak
bratranec ma pro ceed 1.6crdi
od 2000 do 3000 obratov vleče zelo dobro nakar je od 3000 obratov naprej skoraj mrtev in treba obvezno prestavit v višjo da spet pošteno vleče( predvsem pri prehitevanjih je to kr nevarno)
khm...si že kdaj videl krivulje navora od dizla in bencinarja? To kar si opisal je tipično za dizle.
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 7:05 pm
Napisal/-a Blinder
Tisti 1.6 crdi 90 konjev ima veliko navora z asvojo moč, zato ne mara visokih obratov. Moč ima vseeno največjo tam okoli 4000 rpm.
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 7:11 pm
Napisal/-a /miha\
Blinder je napisal/-a:Tisti 1.6 crdi 90 konjev ima veliko navora z asvojo moč, zato ne mara visokih obratov. Moč ima vseeno največjo tam okoli 4000 rpm.
Navora je kolikor ga je in je karakteristika motorja (navorna krivulja). Če navor pomnožiš z nekimi vrtljaji pa dobiš moč, tako da morajo biti te pojmi razčiščeni.
Objavljeno: Pe avg 13, 2010 8:19 pm
Napisal/-a d_leonit
Blinder je napisal/-a:Tisti 1.6 crdi 90 konjev ima veliko navora z asvojo moč, zato ne mara visokih obratov. Moč ima vseeno največjo tam okoli 4000 rpm.
Tega katerega kupujem jaz ima 115hp in 255nm, zato se mi zdi čudno zakaj nebi nikamor šel

Objavljeno: Pe avg 13, 2010 8:58 pm
Napisal/-a /miha\
d_leonit je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Tisti 1.6 crdi 90 konjev ima veliko navora z asvojo moč, zato ne mara visokih obratov. Moč ima vseeno največjo tam okoli 4000 rpm.
Tega katerega kupujem jaz ima 115hp in 255nm, zato se mi zdi čudno zakaj nebi nikamor šel

13,5s do 100km/h

...saj nikamor ne gre.
Za primerjavo Toyota Auris (5 vrat!!):
1.4 D-4D
12s do 100km/h (pro ceed 13,5s)
90KM (pro ceed 116KM)
205Nm (pro ceed 255Nm)
1315kg (pro ceed 1360kg)
hmmmm...
PS: Še moja stara j***a od BMWja s 100 bencinskimi konji imajo 12.3 do 100...tako, da mi ni čisto jasno tole.