Stran 1 od 1
twingo rs
Objavljeno: Ne avg 15, 2010 3:58 pm
Napisal/-a a1986a
zanimam se za nakup novega twinga rs.na testni voznji se nisem biu pa me zanima ce ma kdo izkusnje s tem avtom oziroma kako je kaj z njim
Objavljeno: Ne avg 15, 2010 4:00 pm
Napisal/-a čovič
super avto nimaš kaj falit
lp
Objavljeno: Ne avg 15, 2010 4:04 pm
Napisal/-a Falco_
kaj pa te, tvoj "oh in sploh ne vem kak dober in hiter" golf ni več to to?
Objavljeno: Ne avg 15, 2010 8:05 pm
Napisal/-a a1986a
Falco_ je napisal/-a:kaj pa te, tvoj "oh in sploh ne vem kak dober in hiter" golf ni več to to?
golf je se zmeraj spica

.ampak ga nimam za vsak dan ...kupujem avto za vsak dan trenutno mam audija a4.pri twingotu me privlaci predvsem cena ki je okrog 13000 in je zanimiva za taksen avtomobilcek.tako da verjetno odpeljem audija v tpv v racun naj se oni jebejo z prodajo pol in vzamem twingota.novo je novo in roko na srce novega je najlazje financno kupit..
Objavljeno: Ne avg 15, 2010 9:28 pm
Napisal/-a jurre
Jaz bi ti ga priporocal, sem ga ze vozil pa se mi zdi fajn za vozit (cup podvozje s 17kami - je res da mal trse ampak lega na cesti odtehta to). Imata ga tudi 2 kolega, eden se skoraj novega, eden pa ze ima precej prevozenega, vendar so mu ze menjali par stvari (na sreco v garanciji).
Nekaterim se zdi malo svoh, tako da ce ga mislis stalno gonit bo mogoce malo premalo, odvisno kaj si navajen

Najboljse it na testno pa bos videl.
Meni se edini fail zdi da nima potovalnega racunalnika, ne vem kaj so mislili (mogoce da ne gledas porabe?)

Objavljeno: Ne avg 15, 2010 9:35 pm
Napisal/-a a1986a
[quote="jurre"]Jaz bi ti ga priporocal, sem ga ze vozil pa se mi zdi fajn za vozit (cup podvozje s 17kami - je res da mal trse ampak lega na cesti odtehta to). Imata ga tudi 2 kolega, eden se skoraj novega, eden pa ze ima precej prevozenega, vendar so mu ze menjali par stvari (na sreco v garanciji).
Nekaterim se zdi malo svoh, tako da ce ga mislis stalno gonit bo mogoce malo premalo, odvisno kaj si navajen

Najboljse it na testno pa bos videl.
Meni se edini fail zdi da nima potovalnega racunalnika, ne vem kaj so mislili (mogoce da ne gledas porabe?)
porabo gledam ker se kr precej vozim.kolk pa to pije ce vem mogoce ker uradni podatki so lari fari pri vseh avtih..
Objavljeno: Ne avg 15, 2010 9:43 pm
Napisal/-a Matey_
Ja če se veliko voziš potem nisem prepričan, da je to avto zate (še posebi z cup podvozjem in 17'') ... če se ne motim ima avto precej na kratko preračunane brzine in motor, ki ga je potrebno ''gonit'' da res dobiš uso moč iz njega.
Ni ravno avto za velike kilometre ...
LP
Matej
Objavljeno: Po avg 16, 2010 9:43 am
Napisal/-a WRC555
Avto izgleda ze v originalu zelo dobro, tako da ne rabis nekega nadgrajevanja. Cena je vec kot primerna, glede na to kar ponuja. Kar se tice porabe, itak odvisna od nacina voznje, ampak tak malcek ob normalni voznji ne bi smel veliko zret. Ce pa hoces da kam gre, pa itak gas do podna, a ni tako pri vseh.
Objavljeno: Pe avg 20, 2010 6:00 pm
Napisal/-a odprti clio
Čeprav sem nekako ljubitelj renojev, me pri twingu čisto nič ne prepriča; od pozicije za volanom do samega izgleda... Tudi tistih 130 konjičev na da toliko od sebe, ko se je tudi ta škatlica poredila na tono... Osebno (to ne svetujem ampak izražam mnenje) bi se raje odločil za clia GT; kakih par desetink overall počasnejši, pa vendar veliko več avta.
Uf, pa CUP paket s 17" platišči je super, dokler se ne spraviš v nakup novih pnevmatik...
Objavljeno: Sr sep 01, 2010 9:07 am
Napisal/-a Krazy
Osebno se tudi zanimam za Twinga RS, zato sem tudi stestiral enega. Šlo je sicer za Gordinia za angleški trg (desni volan). Kar se tiče trdote, definitvno je trd, zaradi krajše medosne tudi mogoče bolj "skače" po cesti, a vendar mi je bila vožnja znosna, brez kakšnih konkretnih obremenitev. Je pa res, da sem ga vozil kakšno urco, pa tudi trenutni avto je bolj trde narave. Položaj za volanom ni idealen, to je res, ker ni globinsko nastavljiv, se pa nekako da nastavit položaj za povprečnega človeka. So pa sedeži po drugi strani zelo v redu. Kar se tiče motorja ni ravno nek razgrajač, se pa rad vrti v visoke vrtljaje. Je pa težava v tem, ker vleče linearno, brez kakih sunkov, zato ne daje občutka neke eksplozivnosti, je pa res da 133 konjev in 1050 kg tudi ne more delati čudežev. Ima kratke in hitre prestave, kar omogoče lagodna križarjenja tudi pri nizkih vrtjajih, kar mi je bilo všeč. Notranjost je kar prostorna, je pa res, da so materiali bolj ceneni, sama izdelava pa ni tako slaba. Osebno mislim, da je za paket pri nas kar ugodna cena, še posebno za drugo vozilo za krajše relacije za občasne ali pa pogoste izlete v ovinkaste ceste, kjer za moje pojme avto suvereno leži in se ga da lepo in natačno vozit, je pa res, da je volan res malo skop s povratnimi informacijami. Ker imam sam zelo blizu službo in ne delam veliko kilometrov se mi zdi nakup zanimiv, ker nisem pripravljen odšteti ne vem kakšen denar za nekega športnika, pa tudi atmosferski motor je boj hvalažen ob krajših turah.