Stran 1 od 4

mnenja in priporočanje mašin oz. avtomobilov

Objavljeno: Po avg 16, 2010 3:57 pm
Napisal/-a miha666
Pozdravljeni!

Najprej naj povem, da sem študent pri koncu študija. Za avto imam okrog 5000 evrov (max 6000). Zanima me kaj mislite glede naslednjih mašin oz. avtomobilov. Glede na to, da bom v kratkem iskal službo, ki je po vsej verjetnosti ne bom našel v domačem kraju, se bom z avtom vozil pribl. 100km na dan. Torej bi raje imel dieselna(kar ni nujno), predvsem pa bi rad kupil avto, ki je vzdržljiv in da poleg rednih servisov ne bom obiskoval mehanika. Pa me zanima kakšne izkušnje imate o naslednjih mašinah in kašna so vaša mnenja?

V bistvu nisem značkar in gledam vse po vrsti. Torej gledam marsikaj:

-bmw 318d (85kW) in 320d (100kW)
-fiat stilo 1,9JTD (85kW)
-ford mondeo 2,0TDCI(96kW ali pa 85kW)
-honda 1.8i ES VTEC (100kW)
-mazda6 CD136 TE oz. CD120
-mazda Premacy 1.8i 16V (84kW) in Premacy 2.0 DITD Active (74kW)
-nissan Almera Tino 2.2 16V TD Luxury (84kW)
-Nissan Primera Wagon 2.2 TDi Acenta in 1.9 dCi oz. 2.2 dCi (kako je tule?)
-Opel Vectra 2.2 DTI Elegance (92kW)
-Peugeot 307 2.0 HDI
-Toyota Avensis 2.0 D-4D (85kW)
-Toyota Corolla H B 1.6 VVT-i (81kW)
-VW Bora 1.9 TDI (85kW-6. pr.)
-VW Passat 1.9 TDI (96kW-6.pr.)

Kot lahko opazite, nimam izbranih nobenih favoritov :) Avti so vsi okrog 2002 letnik. Gledam v bistvu vse, najbolj všeč pa so mi mazde... Zanimajo me vaša mnenja glede mašin in avtomobilov. Najraje bi pa kupil mazdo6. Kaj mislite o njih? Velikost vozila v bistvu ni važna, pač nebi glih imel neke male jajce :). Zaželjeni tudi vaši predlogi :)

Najlepša hvala za pomoč že vnaprej!!! pa LP

Objavljeno: Po avg 16, 2010 4:39 pm
Napisal/-a Vido85
Z mazdo nebos nic falil, tut tojota bi bla dobra. Mazdo 6 2002 letnik ma par kolegov in jim kar dobro sluzijo. Za ostale znamke nebi vedu.

Objavljeno: Po avg 16, 2010 5:08 pm
Napisal/-a /miha\
318d mamo doma in je nadpovprečno dober (v 155.000km zlorabe crknila samo dušilka v jermenici), 320d rad poje (potegne v cilindre) neke loputice in gre motor k vragu.

Objavljeno: Po avg 16, 2010 5:10 pm
Napisal/-a pero666
/miha je napisal/-a:318d mamo doma in je nadpovprečno dober (v 155.000km zlorabe crknila samo dušilka v jermenici), 320d rad poje (potegne v cilindre) neke loputice in gre motor k vragu.

se dajo odstrait, par minut, kolko vem. Lopute v sesalnem kolektorju.

Objavljeno: Po avg 16, 2010 5:12 pm
Napisal/-a /miha\
pero666 je napisal/-a:
/miha je napisal/-a:318d mamo doma in je nadpovprečno dober (v 155.000km zlorabe crknila samo dušilka v jermenici), 320d rad poje (potegne v cilindre) neke loputice in gre motor k vragu.

se dajo odstrait, par minut, kolko vem. Lopute v sesalnem kolektorju.


Res je...se dajo... samo potem se to pozna na delovanju motorja, saj ni več sposoben kontrolirati razmerja gorivo/zrak in posledično (zaradi nepopolnega zgorevanja) izdihne katalizator. Lopute so tam z razlogom.

...uglavnem... ni kul.

Objavljeno: Po avg 16, 2010 6:58 pm
Napisal/-a perom
sicer sem privrženec italijanov, ampak z mazdo ali fordom nimaš kaj falit

Objavljeno: Po avg 16, 2010 7:15 pm
Napisal/-a miha666
a ve kdo kaj povedet o opelih in nissanih???

Objavljeno: Po avg 16, 2010 7:19 pm
Napisal/-a dobek
nissani imajo not renaultove motorje, mas kaj za iskat po forumu

Objavljeno: Po avg 16, 2010 7:52 pm
Napisal/-a miha666
ok, to mi je znano...samo jaz sem seznanjen, da so samo dCi renaultovi ali je 2,2 TDI tudi od renaulta??? ker je kolega mev megana 1,9 dCi->zelo slabe izkušnje, zato me pa zanima kako je z 2,2 TDI in kaj je z Nissanovim 2.2 16V TD Luxury (84kW) ???

ker je namreč kolega pred leti imel Nissan Primero 2,0 TD in je bil ZELO zadovoljen, saj je z njo prevozil 350000 km skoraj brez problemov...se mi pa zdi, da je avto bil letnik 1998. Ima še kdo podobno izkušnjo z Nissanom?
Se mi zdi, da me dejstvo, da imajo renaultove mašine, kar odvrne od avtomobila...saj sem slišal ogromno slabega o renaultih.

Objavljeno: Po avg 16, 2010 8:51 pm
Napisal/-a frgo
Razen nekaterih dci v nissanih niti ni renaultovih mašin. Je pa obratno v renaultih tudi kar nekaj nissanovih oz. motorjev na nissanovi osnovi (1.4tce, 2.0dci, 3.5 v6). Res so nekatere starejše dci mašine problematične, ampak vseeno bolje dci kot nissanovi predpotopni dizeljski monstrumi s predpisanimi servisnimi intervali na 7500km(!!).

Objavljeno: Po avg 16, 2010 9:28 pm
Napisal/-a Drocky
mondeo je zares udoben, ga je pa treba na malo višjih obratih vozit(ma sestra 131 konjskega), ker ma dokaj veliko turboluknjo.
1.9 TDI samo glej da je redno vzdrževan pa veliki servosn nardiš in je. Bi pa osebno rajši golfa ali boro, ker pri passat u se lahko kr lepo skeširaš pri menjavi/obnovi sprednjih rok.
/miha je napisal/-a:318d mamo doma in je nadpovprečno dober (v 155.000km zlorabe crknila samo dušilka v jermenici), 320d rad poje (potegne v cilindre) neke loputice in gre motor k vragu.
kaj naj js potem za svojega napišem da je astronomsko dober, ko še ni nič crknalo pri 60k km več? :twisted:
super je, da je motor prožen in vleče enakomerno od 1200 obratov naprej, da ma ketno, da ma malo konjev proti močnejšim verzijam tega motorja(ni navit, ni nekih ekstra pospeškov). 320d, ki ga išče avtor teme je pa tastar, ki še nima lopatic v sesalnem kolektorju ;)

Objavljeno: Po avg 16, 2010 9:39 pm
Napisal/-a WMB
/miha je napisal/-a:318d mamo doma in je nadpovprečno dober (v 155.000km zlorabe crknila samo dušilka v jermenici), 320d rad poje (potegne v cilindre) neke loputice in gre motor k vragu.


Zloraba 318d je...? Ne moreš ga ubit, ker itak nikamor ne gre...drugače pa ima ta tudi 2.0 dizel motor in ima glih tko noter lopute v sesalnem kolektorju.

Objavljeno: Po avg 16, 2010 10:00 pm
Napisal/-a Portos
Če bi jst med temi izbiral: 1) ford mondeo dizel (udoben, prostoren, ketna namest jermena, cenejši velik servis)
2) opel vectra ali alstra dizel ( astra je pravi stroj glede izdržljivosti)
3) seveda mazda (starejše mazde so še vedno izdeloval na japonskem se mi zdi, dokler niso zarad davka preselil proizvodnjo EU, tak da starejše mazde so odlični avti)

dober nakup ti želim

Objavljeno: Po avg 16, 2010 10:04 pm
Napisal/-a krencar
frgo je napisal/-a:Razen nekaterih dci v nissanih niti ni renaultovih mašin. Je pa obratno v renaultih tudi kar nekaj nissanovih oz. motorjev na nissanovi osnovi (1.4tce, 2.0dci, 3.5 v6). Res so nekatere starejše dci mašine problematične, ampak vseeno bolje dci kot nissanovi predpotopni dizeljski monstrumi s predpisanimi servisnimi intervali na 7500km(!!).


Če je mašina 2.2 td in ima 125 konjev še ni "renaultova". Tiste, ki imajo 136 konjev pa so...

Objavljeno: Po avg 16, 2010 10:30 pm
Napisal/-a miha666
sem v veliki dilemi...mislim, da sem si izbral 2 finalista...Mazdo 6 in Bmw 318d, začel pa sem gledati tudi SAABe :):):)...

problem je v tem, da je cena skoraj ista, seveda pa je v bmw-ju več opreme!
Sem se pa pogovarjal z enim "mehanikom" in je rekel, da je boljše da kupim mazdo??? Kaj menite...se strinjate? Drgač pa mi je priporočil tudi forda s TDCI mašinami in SAABe, ki pa so mi tudi zelo všečni???
A ve kdo kaj o njih npr.: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3986660&show=1

Objavljeno: To avg 17, 2010 6:40 am
Napisal/-a /miha\
WMB je napisal/-a:
/miha je napisal/-a:318d mamo doma in je nadpovprečno dober (v 155.000km zlorabe crknila samo dušilka v jermenici), 320d rad poje (potegne v cilindre) neke loputice in gre motor k vragu.


Zloraba 318d je...? Ne moreš ga ubit, ker itak nikamor ne gre...drugače pa ima ta tudi 2.0 dizel motor in ima glih tko noter lopute v sesalnem kolektorju.


Kako bi pa ti rekel, če bi vedel, da gre avto vsako jutro mrzel v visoke vrtljaje, če se ga vsak dan VSAJ 10x vžge (verjetno je zato šla tista dušilka), če se ga totalno nič ne špara? Vozi ga oče, ki pač hodi od stranke do stranke in mu je avto pač orodje, ki mora delat ne glede na razmere.

Objavljeno: To avg 17, 2010 8:09 am
Napisal/-a Polo78
miha666 je napisal/-a:Sem se pa pogovarjal z enim "mehanikom" in je rekel, da je boljše da kupim mazdo??? Kaj menite...se strinjate?


Serviser že ve, kateri avti so vzdržljivi. ;)

Imel sem Mazdo 6, bencinarja sicer in bil zadovoljen. Samo redni servisi in potrošni material, udobje tudi na visokem nivoju. Zdaj dizli sicer znajo imet kak problem več, ni pa seveda nujno. Pazit moraš, da se da pri avtu preverit zgodovina, izogibaj se tistih iz uvoza, ki imajo praviloma prevrtene kilometre. Najbolje je najti od 1. lastnika (SLO poreklo).

Pa še to: Letniki od 2002 do 2005 nimajo zloglasnega DPF filtra, ki je problematičen pri faceliftani šestici. Zna biti pa problem rja na zadnjih blatnikih, ki ti jo pa brezplačno odpravijo na pooblaščenem servisu, saj ima avto 12-letno jamstvo na prerjavenje.

Objavljeno: To avg 17, 2010 10:43 am
Napisal/-a boss-tech
Kako pa je kaj z mašinami od fordov?

Objavljeno: To avg 17, 2010 10:54 am
Napisal/-a gofra
Naceloma niso problematicne - so imeli pa nekaj tezav dizli s sobami (obcutljive na slabo gorivo). Meni je sla na Mk 3 (2.0 TDCi) glavna jermenica pri cca 125K km...mikro jermeni ne bodo preziveli vec kot 7 let...starterji so znali bit problematicni, enako velja za vztrajnik, ki se menja v kompletu s celo sklopko...

Sicer je motor dober. Precej suveren nad 2K rpm, ni pozresen, vrti se zvezno dovolj dalec (ne zmanka mu takoj sape), pod temi obrati pa je bolj zalost (se enkrat, govorim o 2.0 TDCi, 1.6 TDCi je recimo povsem obratna storija). Malce robato tece ko je mrzel, topel pa je popolnoma kultiviran..

Za avtocestne krusade ali regionalke je izbira popolna - za veliko premikanj z mesta, v klance ipd. pa ta motor v Mondeu odsvetujem.

LpF

Objavljeno: To avg 17, 2010 11:10 am
Napisal/-a nalcoq4
Mazda 6. Eden izmed avtomobilov ki ima najmanj napak. ;)

P.S Glede Saab-a Mehanika na osnovi Opla, karoserija na osnovi Skandinavcev Tisti na vašem linku je mašina japonska... če gre pa za novejše motorje je pa več ali manj od Fiata.