Stran 1 od 3

NI ŠKODA KUPIT ŠKODO

Objavljeno: Po avg 16, 2010 4:51 pm
Napisal/-a ribcek
žIV.

Sem prepričan v nakup Octavie combi disel, vendar potrebujem nekaj podatkov:

1. 1.9 ali 2.0
2. kateri je zadnji letnik preden je bil faceliftan (tak je želja)
3. koliko € bi vi še plačali za tak avto

[/b]

Objavljeno: Po avg 16, 2010 5:03 pm
Napisal/-a Blinder
Še je v ceniku 1.9 tdi? ker to je star motor in v naprimer golfu in caddyju ga nadomešča novi 1.6 tdi. Najbolj opazna razlika med temi dvemi motorji je ta, da 1.9 tdi vleče boljše iz nizkih obratov in je bolj glasen.

Drugič povej prej da iščeš rabljeno.

Zanjo bi dal manj denarja kot za audi, ne več denarja kot za golfa in približno enako deanrja kot za seat(vw grupa politika :D )

Objavljeno: Po avg 16, 2010 6:15 pm
Napisal/-a miha666
nikakor ne več kot za golfa...če ne bi pa jaz raje passata uzel. Kolega pa ma 1,9 TDI (66 kW) pa mu super služi...

Objavljeno: Po avg 16, 2010 6:35 pm
Napisal/-a mevden
avto je dober, mi imamo prvi model in drugi model (2005) pri bajti. oba samo tankaš in pelješ. avto ima toliko malo izrednih stroškov, da ne moreš verjet. zelo vzdržljiv avto.
če vzemaš 2007, 2008 in novejše vzemi 2.0 tdi, drugače 1.9 tdi.
modificirana je bila od 2009 naprej. je kar velika razlika, je kar nekaj novih delov, ni le dizajn posodobljen. tudi kvaliteta izdelava naj bi bila še boljša.
na tvojem mestu bi gledal DSG menjalnik :D

cene so pa takšne kot so, nevem kaj misliš povedat s tem kok bi dali. cena vpliva na veliko dejavnikov....priporočam nakup!

Re: NI ŠKODA KUPIT ŠKODO

Objavljeno: Po avg 16, 2010 7:00 pm
Napisal/-a Kael
ribcek je napisal/-a:žIV.
Sem prepričan v nakup Octavie combi disel, vendar potrebujem nekaj podatkov:
1. 1.9 ali 2.0
2. kateri je zadnji letnik preden je bil faceliftan (tak je želja)
3. koliko € bi vi še plačali za tak avto
[/b]

Odgovorim ti lahko glede motorja: 1.9 TDI s 105 KM je dovolj za Octavio samo v primeru, da se boš v avtomobilu večino časa vozil sam in da bo avto prazen. Tedaj če ne rabiš raketnih pospeškov, je motor za silo kos nalogi - da se prehitevat, da se peljat tudi 160, kaj več pa je matranje motorja. Ko boš pa enkrat avto naložil, dal noter npr. da ISOFIX sedeža (otroški zici) pa nafilal kuferaun do vrha, boh ne daj še kakšna truga na strehi, pa motor klecne - vsak klanec, da premaga. Če si umirjen voznik je uredu, sicer pa boš nad motorjem klel. Če voziš kolikortolikor po pameti, se ti bo poraba gibala med 5 in 6.5 litri na relacijah in avtocestah, po mestu pa do 7 litrov - če se peleš po avtocesti 150 se bližaš 6.5 litra, če pa 110 pa 5 litrom. Krepko pod 6 litrov gre brez težav - tako da motor je varčen. Meni znani problemi so naslednji: dvomasovni vztrajnik (cena novega 1000 €), nagajanje EGR ventila (nov 300 €) ter pri nekaterih motorjih pitje olja - načeloma pa je to najbolj neproblematičen motor v seriji TDIjev. Pri visokih avtocestnih hitrostih, 130+ je motor strašno glasen in zaradi butastih prestavnih razmerih (pa naj bo 5 ali 6 prestav) požrešen.

Na drugi strani imaš potem npr. 2.0 TDI motor s 140 KM. Do leta 2007 nakup kakeršnega koli modela odsvetujem, saj je bilo z njim kup problemov (grozno pitje olja, odpovedovanje šob, pokanje glav ipd neumnosti). Po letu 2007 (kolegi na forumu bodo povedali oznako motorja) bi naj bile te zadeve odpravljene. Kar se tiče performans je motor proti 1.9 TDI kot noč in dan, saj je bistveno laže kos svoji nalogi, sploh kot avtomobil naložiš - prehitevanja so mala malca, pospeški pa tudi konkretni napram manšemu bratcu. Slaba stran močnejšega motorja je sicer poraba, saj če pretiravaš gre proti 9 litrom, ob vožnji po pameti pa je poraba enaka na avtocestah pa celo nižja od 1.9 TDIja, zaradi bistveno boljše razporejenih prestavnih razmerij in nižjim obratom v 6 prestavi.

Predlagam da sprobaš oba motorja in se šele nato odločiš: 2.0 TDI pač prinese večje stroške, to je nedvomno (cestni sklad, zavarovanje ter višji stroški vzdrževanja vozila (npr. večji zavorni diski intp).

Update: še mogoče alternativa: v kolikor najdeš kje v piko uštiman 1.4 TFSI s 125 KM, je tudi to zelo zelo dober nakup. Avtomobili s tem motorjem že konkretno letijo, prestavna razmerja so odlično razporejena, motor vleče zvezno od 1500 rpm dalje in ga brez težav voziš kot dizla. Poraba goriva pa se giblje nekje od 6 litrov dalje, odvisno od teže noge. Poleg vseh prednosti dajem temu motorju en ogromen plus tudi zaradi miru ki ga imaš v avtu: komaj veš da avto laufa, dokler ga ne naviješ nad 2500 rpm. Če ne delaš veliko kilometrov, je tudi to dober nakup. 1.6 motorjev s 102 KM pa se izogibaj kot hudič križa.

Objavljeno: Po avg 16, 2010 7:45 pm
Napisal/-a mevden
tudi z 105 tdijem se da zelo solidno peljati. se nič ne občuti ko ga naložiš polnega. to ni benciner da klecne ko je naložen. če nisi neki pretiran športnik je 105 tdi več kot dovolj. --> testna vožnja.

Re: NI ŠKODA KUPIT ŠKODO

Objavljeno: Po avg 16, 2010 8:30 pm
Napisal/-a ribcek
Kael je napisal/-a:
ribcek je napisal/-a:žIV.
Sem prepričan v nakup Octavie combi disel, vendar potrebujem nekaj podatkov:
1. 1.9 ali 2.0
2. kateri je zadnji letnik preden je bil faceliftan (tak je želja)
3. koliko € bi vi še plačali za tak avto
[/b]

Odgovorim ti lahko glede motorja: 1.9 TDI s 105 KM je dovolj za Octavio samo v primeru, da se boš v avtomobilu večino časa vozil sam in da bo avto prazen. Tedaj če ne rabiš raketnih pospeškov, je motor za silo kos nalogi - da se prehitevat, da se peljat tudi 160, kaj več pa je matranje motorja. Ko boš pa enkrat avto naložil, dal noter npr. da ISOFIX sedeža (otroški zici) pa nafilal kuferaun do vrha, boh ne daj še kakšna truga na strehi, pa motor klecne - vsak klanec, da premaga. Če si umirjen voznik je uredu, sicer pa boš nad motorjem klel. Če voziš kolikortolikor po pameti, se ti bo poraba gibala med 5 in 6.5 litri na relacijah in avtocestah, po mestu pa do 7 litrov - če se peleš po avtocesti 150 se bližaš 6.5 litra, če pa 110 pa 5 litrom. Krepko pod 6 litrov gre brez težav - tako da motor je varčen. Meni znani problemi so naslednji: dvomasovni vztrajnik (cena novega 1000 €), nagajanje EGR ventila (nov 300 €) ter pri nekaterih motorjih pitje olja - načeloma pa je to najbolj neproblematičen motor v seriji TDIjev. Pri visokih avtocestnih hitrostih, 130+ je motor strašno glasen in zaradi butastih prestavnih razmerih (pa naj bo 5 ali 6 prestav) požrešen.

Na drugi strani imaš potem npr. 2.0 TDI motor s 140 KM. Do leta 2007 nakup kakeršnega koli modela odsvetujem, saj je bilo z njim kup problemov (grozno pitje olja, odpovedovanje šob, pokanje glav ipd neumnosti). Po letu 2007 (kolegi na forumu bodo povedali oznako motorja) bi naj bile te zadeve odpravljene. Kar se tiče performans je motor proti 1.9 TDI kot noč in dan, saj je bistveno laže kos svoji nalogi, sploh kot avtomobil naložiš - prehitevanja so mala malca, pospeški pa tudi konkretni napram manšemu bratcu. Slaba stran močnejšega motorja je sicer poraba, saj če pretiravaš gre proti 9 litrom, ob vožnji po pameti pa je poraba enaka na avtocestah pa celo nižja od 1.9 TDIja, zaradi bistveno boljše razporejenih prestavnih razmerij in nižjim obratom v 6 prestavi.

Predlagam da sprobaš oba motorja in se šele nato odločiš: 2.0 TDI pač prinese večje stroške, to je nedvomno (cestni sklad, zavarovanje ter višji stroški vzdrževanja vozila (npr. večji zavorni diski intp).

Update: še mogoče alternativa: v kolikor najdeš kje v piko uštiman 1.4 TFSI s 125 KM, je tudi to zelo zelo dober nakup. Avtomobili s tem motorjem že konkretno letijo, prestavna razmerja so odlično razporejena, motor vleče zvezno od 1500 rpm dalje in ga brez težav voziš kot dizla. Poraba goriva pa se giblje nekje od 6 litrov dalje, odvisno od teže noge. Poleg vseh prednosti dajem temu motorju en ogromen plus tudi zaradi miru ki ga imaš v avtu: komaj veš da avto laufa, dokler ga ne naviješ nad 2500 rpm. Če ne delaš veliko kilometrov, je tudi to dober nakup. 1.6 motorjev s 102 KM pa se izogibaj kot hudič križa.


Fantje, super odgovori, res.

Še nekaj imam za vprašat:

1. letnik 2007 in naprej za 2.0 tdi, kakšna je oznaka motorja ??
2. zakaj priporočate DSG menjalnik - a je to automatic ??
3. torej, iščem starejši še sprejemljiv letnik t.j. 2007, 2008 (2.0), malo km
4. 1.4 TSI bo težko dobit, če že je pa to novejša zadeva in tako dražja

Re: NI ŠKODA KUPIT ŠKODO

Objavljeno: Po avg 16, 2010 8:30 pm
Napisal/-a peroRS
Kael je napisal/-a:Na drugi strani imaš potem npr. 2.0 TDI motor s 140 KM. Do leta 2007 nakup kakeršnega koli modela odsvetujem, saj je bilo z njim kup problemov (grozno pitje olja, odpovedovanje šob, pokanje glav ipd neumnosti). Po letu 2007 (kolegi na forumu bodo povedali oznako motorja) bi naj bile te zadeve odpravljene.


Pri Škodi ni bilo težav z motorjem 2.0TDI.
Obrazložitev:
V Octavio se je od konca 2004 vgrajeval 2.0TDI 16V brez DPF z oznako BKD za katerega dam roko v ogenj, kar se tiče zanesljivosti. Oče je imel Octavio letnik 2005 s tem motorjem, naredil je 70.000 zelo hitrih km v štirih letih (potem je zamenjal za Superba), novi lastnik jo je čipal, sedaj ima skoraj 120.000km (dnevno se vozi v službo v LJ ter po tujini), dela brez problema. Stric je imel tudi Octavio 2005 s tem motorjem, v štirih letih je naredil 150.000km, brez vsakih težav. Edina pripomba je, da zna popiti kar nekaj olja (2-3 litre na 30.000km, odvisno koliko ga teraš).

V npr. Passatu pa je bil vgrajen isto 2.0TDI 16V brez DPF, vendar z oznako BKP (nisem 100% glede oznake), ki naj bi bil problematičen (pokanje glav).

Glede novejšega motorja 2.0TDI PD 8V z DPF, ki ima oznako BMP pa nimam pripomb.

Tako, da moj glas gre za 2.0TDI, če pa že je 1.9TDI, poskusi najti kakega z DSG menjalnikom, ker se vozi neprimerno bolje kot z ročnim menjalnikom (skoraj ni tresljajev, tudi pospešuje bolje, vsaj po občutku). ;)

Objavljeno: To avg 17, 2010 8:18 am
Napisal/-a ribcek
ker me je en post nazaj prehitel, zato vprašanja še 1x

Fantje, super odgovori, res.

Še nekaj imam za vprašat:

1. letnik 2007 in naprej za 2.0 tdi, kakšna je oznaka motorja ??
2. zakaj priporočate DSG menjalnik - a je to automatic ??
3. torej, iščem starejši še sprejemljiv letnik t.j. 2007, 2008 (2.0), malo km
4. 1.4 TSI bo težko dobit, če že je pa to novejša zadeva in tako dražja

Objavljeno: To avg 17, 2010 9:32 am
Napisal/-a Andraz3d
2. DSG je eden najboljsih "avtomatskih" menjalnikov na svetu, in ima takorekoc samo pozitivne lastnosti (razen ce gre kaput, je drag strosek)

overall je octavia resnicno delovni stroj, tko kot je bil vcasih golf 2 :).

Objavljeno: To avg 17, 2010 11:19 am
Napisal/-a peroRS
ribcek je napisal/-a:ker me je en post nazaj prehitel, zato vprašanja še 1x

Fantje, super odgovori, res.

Še nekaj imam za vprašat:

1. letnik 2007 in naprej za 2.0 tdi, kakšna je oznaka motorja ??
2. zakaj priporočate DSG menjalnik - a je to automatic ??
3. torej, iščem starejši še sprejemljiv letnik t.j. 2007, 2008 (2.0), malo km
4. 1.4 TSI bo težko dobit, če že je pa to novejša zadeva in tako dražja


1) kot sem že v prejšnjem postu napisal, v Octavi obstajata 2 različna 2.0TDI
2.0TDI PD 16V z oznako BKD (2004-2009)
2.0TDI PD 8V DPF z oznako BMP (2007-2010)

2)DSG je robotiziran menjalnik z dvema sklopkama v olju (6-stopenjski).
Imaš več načinov prestavljanja:
* D (avtomatsko)
* S (avtomatski športni način, prestavlja v višjih obratih)
* +/- ročno prestavljanje z ročico menjalnika (pri novejših tudi z obvolanskima ročicama)...če dosežeš rdeče polje vseeno avtomatika prestavi višje, enako tudi če dosežeš prenizke vrtljaje oz. če se ustaviš sam prestavi v 1. prestavo
*funkcija "kick-down" (če stisneš plin popolnoma do konca , bo prestavljal na rdečem polju ne glede na izbran način D, S ali ročni

Prednosti DSG-ja:
-zelo hitro prestavljanje brez cukanja in tresljajev motorja
-poraba enaka kot pri ročnem menjalniku (za razliko od ostalih avtomatskih menjalnikov)

Slabost DSG-ja (kakor tudi ostalih avtomatikov):
-treba je menjat olje v menjalniku (pri DSG vsakih 60.000km)

Tukaj je filmček z youtuba. Ni nevem kaj, a dobiš dobro prestavo o menjalniku:
http://www.youtube.com/watch?v=ffdVgjIIKA8
http://www.youtube.com/watch?v=7WY_-RsJ ... re=related

3)Cene na netu so zelo različne, veliko rabljenih avtov je precenjenih. Tko, da ne preveč gledat na to, ponavadi je ob ogledu zgodba čisto drugačna in prodajalec spusti ceno tudi 1000-1500€, odvisno od ohranjenosti. Vsekakor ti svetujem, da ne hitet. Vzemi si čas in si oglej čimveč avtov, dobro ga je peljati pregledat na kakšen servis.

Nekaj kandidatov:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3986205&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3777613&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3878313&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3867852&show=1
EDIT: ups, sem spregledal, da iščeš karavana.

lp

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 12:27 pm
Napisal/-a ribcek
Vsekakor mi svetujejo 1.9 tdi. Preverjena mašina, ni kej falit.

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 12:32 pm
Napisal/-a RaVeN
Sam se zanimam za nakup nove Škode Octavie Combi, toda z bencinskim motorjem 1.4 TSI. Zanima me če ve kdo kako se kaj ta motor obnese in malo na splošno vaša mnenja o avtomobilu.

hvala in LP

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 12:38 pm
Napisal/-a ban
Super motor. Sem ga vozu v golfu, teh 122 KM je čist dost, več ne rabiš. Potegne že takoj in lepo vleče do 5000 obratov, šaltaš ga na 2000-2500 ker za kaj več niti ni potrebe, razen pri prehitevanju, je izjemno tih in kultiviran, na mestu je praktično neslišen, tudi pri 130 ga izjemno malo slišiš, poraba: če maš vsaj malo občutka za vožnjo si komot krepko pod 7 litri, če ga boš tiščal si na 11 litrih. Mene je enostavno navdušil. Srečen nakup :-P

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 7:03 pm
Napisal/-a ribcek
Pero,

nekaj postov nazaj si mi predlagal nekaj limuzin, a lahko to ponoviš in mi pomagaš za combi. 1.9 tdi.

- ok, kilometri - da se še splača
- čim mlajši

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 10:13 pm
Napisal/-a ribcek
kaj pravte na tega
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4014286&show=1

sicer ni rangu 10,000 eur, kar sem pripravljen plačat, ampak....

Objavljeno: So avg 21, 2010 8:15 pm
Napisal/-a peroRS
ribcek je napisal/-a:kaj pravte na tega
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4014286&show=1

Sicer ni rangu 10,000 eur, kar sem pripravljen plačat, ampak....


Mah jaz tega ne bi vzel. Za zelo podobno ceno (odvisno od dodatne opreme) dobiš NOVEGA businessa, dizla.

Je pa pri rabljenih izbire nasploh malo, razen če tvegaš z uvoženim avtom pri kaki avtohiši. Jaz imam zaenkrat dobre izkušnje. Trije uvoženi avti iz Italije (2 za prijatelje), pa laufajo brez problema. Sreča pač. ;)

Objavljeno: Ne avg 22, 2010 8:58 am
Napisal/-a ribcek
peroRS je napisal/-a:
ribcek je napisal/-a:kaj pravte na tega
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4014286&show=1

Sicer ni rangu 10,000 eur, kar sem pripravljen plačat, ampak....


Mah jaz tega ne bi vzel. Za zelo podobno ceno (odvisno od dodatne opreme) dobiš NOVEGA businessa, dizla.

Je pa pri rabljenih izbire nasploh malo, razen če tvegaš z uvoženim avtom pri kaki avtohiši. Jaz imam zaenkrat dobre izkušnje. Trije uvoženi avti iz Italije (2 za prijatelje), pa laufajo brez problema. Sreča pač. ;)


Kaj bi pa po tvoje bil best buy od combijev, nalimaj kakšen link.

Objavljeno: Ne avg 22, 2010 9:39 am
Napisal/-a Antiznačkar
V okolici šestnajstih tisočakov dobiš mnogo novih avtomobilov tega razreda ( karavan) in tukaj rabljen avtomobil ni niti malo racionalen (čeprav je nekoliko bolje motoriziran in opremljen): kia ceed CRDI, peugeot 308 HDI, škoda octavia TDI, ford focus TDCI, renault megane DCI in še marsikaj...

V kolikor pa kupuješ do 10000 € pa seveda nimaš druge izbire kot rabljen karavan.

Objavljeno: Ne avg 22, 2010 11:07 am
Napisal/-a ribcek
Antiznačkar je napisal/-a:V okolici šestnajstih tisočakov dobiš mnogo novih avtomobilov tega razreda ( karavan) in tukaj rabljen avtomobil ni niti malo racionalen (čeprav je nekoliko bolje motoriziran in opremljen): kia ceed CRDI, peugeot 308 HDI, škoda octavia TDI, ford focus TDCI, renault megane DCI in še marsikaj...

V kolikor pa kupuješ do 10000 € pa seveda nimaš druge izbire kot rabljen karavan.


Ja v bistvu kupujem rabljenega, O II, 1.9 tdi.

Čeprav vem, da je nova O II bistveno kvalitetnejša narejena.

NOvega se mi verjetno ne splača, za rabljenega pa na horuk ne gre. Čakam na osebo, varianta ,,star je pa ne more več vozit'' :lol: