Stran 1 od 1

Toyota Aygo

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 8:49 am
Napisal/-a chan
V zadnjem času je zelo spodobno znižana akcijska cena Toyotinega malčka spodbudila k pospešenemu razmišljanju že planirane menjave drugega avtomobila. Predno je bila Toyotina akcija medijsko lansirana ter v glavah sprocesirana, je srce (tudi glava) pogledovalo k novemu Polu, rahlo upajoč po TSI agregatu. Aygo je planil z zelo prepričljivo ceno dobrih 7 evrskih tisočakov, kar je bil povod k razmišljanju - gre namreč za prepolovljeno ceno Pola oziroma konkurence (opcijsko še kakšna Fiesta, Ibiza, I20, pogojno Venga).
Ok, po testni vožnji se vozno seveda ne more primerjati z novim Polom (& co.), preseneča pa z okretnostjo ter mestno dovolj živahnim motorčkom (menda 2008 nagrajenim v tem rangu). Moja boljša polovica drugi avto primarno uporablja po ljubljanskih ulicah (služba), včasih že bolj poredko na obvoznici. Prednost vidim v 5 vratih, tudi za občasen prevoz najmlajše do vrtca. Velikostno ustreza in pika!
Zanimajo me bolj kakšne lastne izkušnje z omenjenim malčkom (seveda predvsem z dvojico 107 / C1, ki sta bili bistveno bolj prisotni na našem trgu) ter poznane hibe (po ADAC je Aygo sicer visoko pozicioniran). Zaželena pa je konstruktivna kritika ter pogojne alternative (tudi opremsko!).

Še to: percepcije nakupov novih avtomobilov so pri nas dorečene (prednost garancij, ipd) - pač 100 ljudi, 100 čudi; zatorej alternative v obliki malo ali bolj rabljenih ODPADEJO (na koncu nastane kreg okrog 7 let starega Audija z 200.000 km).
Zbadanja zaradi kinder-jajčkosti modela ignoriram =P

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 10:42 am
Napisal/-a kremenček
Kaj pa Clio Storia, malenkost več eurov, pa večji je od Toyote?
Lp

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 10:47 am
Napisal/-a GT_Turbo17
storia ima že malo zaspano obliko :? pa v storii se mi zdi plastika kot pri kakem starem korejcu :?

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 11:06 am
Napisal/-a chan
Koncept Clia Storia mi je pa žal že preveč zastarel. Na domačem dvorišču je l. 1999 stal tedanji aktualni Clio (danes aktualna Storia) v opremskem paketu RT, pa mi že tedaj ni deloval preveč prepričljivo.

Objavljeno: Sr avg 18, 2010 1:50 pm
Napisal/-a JureV
že sam si napisal da vam vse odgovarja na aygotu....torej pa testno vožnjo pol pa ga kupi, ne 8)

Objavljeno: Če avg 19, 2010 8:58 am
Napisal/-a chan
Morda kdo z izkušnjami 107 ali C1?

Objavljeno: Če avg 19, 2010 9:30 am
Napisal/-a gusti85
Jaz sem imel priložnost peljat aygota na relaciji Ravne na kor. - MB - Ravne na kor., ker je od dedka in babice. To je večinoma odprta cesta in me je aygo z svojim malim motorčičem spredaj kr prijetno presenetil. Sicer pa mislim da ima tak okrog 70KM kar za tak mali in lahek avto niti ni tako malo. Pospeškov nekih sicer ni ampak za sledenje prometu je več kot dober. Tudi pri hitrostih tam okoli 110km/h se ni motor še nič preveč matral in ropotal. Lega na odprti cesti je solidna in tudi udobje je na nekem nivoju. Jaz imam 190cm pa me ni matralo zaradi prostora, pa smo se 4 osebe peljale noter. Res je da ni kot v kakšnem avensisu ampak za tak mali avto je blo super. Po mestu je pa pravi mali gokard, drži se ceste in zelo enostaven za parkiranje :D Pogrešal nisem nič ... klima je ... sicer navadna ampak ok. Jaz ga sicer nebi imel ker ima za moje potrebe res premali pritljažnik, če je pa tvoji dovolj velik pa nimaš kaj preveč za razmišljat. Če bo vozla noter samo hrano in pijačo iz trgovine bo več kot dovolj. Mislim da bi tut karton piva moral it normalno noter :D

Edit: Pije pa tudi skoraj nič ne ... zej se ne spomnem točno, bratranec je računal ko se je vozil več z njim pa mislim da je rekel da pije tam okol 4 litre, mislim da je rekel celo kak deci majn ampak nebom trdil, da se ne bo kdo zej mi na to obešal.

Lp

Objavljeno: Če avg 19, 2010 2:25 pm
Napisal/-a Polo78
Glede P107/C1 se spomnim, da je nekoč nekdo pisal po forumu in je avto precej pograjal, češ, da je to največji šrot kar ga lahko pri nas kupiš. Zdaj koliko je to res sam ne vem in tudi nočem sodit, ker avta nisem vozil ali bil v njem peljan, zato bi bilo mogoče dobro pobrskat po forumu in vprašati dotično osebo, ki je to napisala.

Je pa zanimivo ja, da so pri nas Aygoti zelo redki, medtem ko v Italiji sem pa od teh malčkov videl največ prav slednjih. Razlika je itak samo v maski, ter v zadnjih lučeh, ki se mi osebno še najbolj dopadejo od vseh treh prav pri Toyoti.

Glede na to, da je glavni atribut velikost (majhnost) avtomobila kaj pa npr. konkurenca kot Ford Ka, Twingo, Agila, i10 in še kakšen? Osebno se mi dopade Opel Agila, samo nevem kako je s cenami...? :?

Objavljeno: Če avg 19, 2010 6:07 pm
Napisal/-a simply
V Italiji so imeli lani akcijo - 6999 EUR za Aygo s klimo.

Na veliko reklamirali na Canale 5.

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 7:26 am
Napisal/-a chan
Polo78 je napisal/-a: Glede na to, da je glavni atribut velikost (majhnost) avtomobila kaj pa npr. konkurenca kot Ford Ka, Twingo, Agila, i10 in še kakšen? Osebno se mi dopade Opel Agila, samo nevem kako je s cenami...? :?


Dejansko je najbolj prevagala Toyotina cena, ki je meni osebno sedaj postavljena dovolj realno za takšen tip vozila ter osebna preferenca znamke.
Malce dražji je Twingo, vendar je žal samo trivratni. Najbližje se najde akcijska Panda, vendar ima žena 2 negativna predsodka - oblika (!) ter neverjetno slabe izkušnje s Fiatom, da je danes ne bi prepričal niti koncernski Ferrari =P
Ostala druščina se ceni previsoko Picanto / C1 / 107 / I10 / Spark (beri: 1500 do 2000 € več, kar je med 25 do 30% več!), Agila / Splash / Ka (žal trivratni) se približujejo že ceni 10.000€, da o kakšnem, meni osebno všečnem, Fiatu 500 ne govorim.
Ostala nizkocenovna konkurenca pri ceni 7000€ - morda še kakšna osnovnoopremska Dacia ter Tata.

Re: Toyota Aygo

Objavljeno: Po nov 22, 2010 3:19 pm
Napisal/-a chan
Nekaj navodil za uporabo:

Zaradi neposrednega naročila v Ottokarjev Kolin se je novodobni Yu(Ay)go šele nedavno znašel pred domačo garažo. Delujoč primerjavo z nekdanjim jugoslovanskim avtomobilskim ponosom mu delam neizmerno krivico, asociativnost imena pa voznik nehote potegne tudi v enostavnosti koncepta. Ostale primerjave se pač razblinijo, kot 14. kongres Zveze komunistov Jugoslavije.

Avtomobil-ček nehote zbuja že z zunanjo pojavo in veselimi potezami pozitivnost, ki se nadaljuje tudi v notranjosti. Podzavestno navdušuje preprostost ter enostavnost in hkrati sodobnega nezadovolj-e-nega potrošnika opomni, da za prevoz med točkama a in b ne potrebuje vesoljske ladje Enterprise. Naenkrat postanejo tudi sobotni nakupi v središču naše prestolnice avtomobilsko sproščujoči. S 3,4 metra dolgim vozilcem si pač lahko privoščiš tudi kakšen ozkoparkirni ekskurz. Previdnost je vseeno priporočljiva do tistega trenutka, ko dejansko ugotoviš, da resnično lahko parkiraš skorajda do roba sprednje (ali zadnje) šipe. Vsakomur, ki bi si potencialno zaželel še dodatno vgradnjo parkirnih senzorjev, pa obvezen pregled pri bližnjem okulistu ali vsaj globok razmislek o času opravljanja vozniškega izpita.
Majhnost viličarskega rajdnega kroga preseneti pri kratkotrajnosti manevriranja, spominjajoč na otroška doživljanja z mopedi, vespami.

Sodoben potrošnik, poznavajoč osnovno fiziko in mehaniko avtomobilizma, v proporcih vsaj 4,5 metrske karoserije ter najmanj 100kW motorjev, le s težavo sprejme hipotezo, da se je mogoče spodobno peljati tudi z vozilcem, velikosti Leclercovega nakupovalnega vozička. Seveda že pozabljajoč na čase Zastave 750, in podobnih reliktov. V bistvu je omenjeno omalovaževanje zaželeno pred prvim obratom ključa, saj je voznik nemalokrat presenečen, da se lahko z deklariranimi 50kW zelo spodobno premika ter naredi tudi 100 avtocestnih kilometrov brez strahu, da se bo zvrnil v jarek. Agilnejši voznik bo celo opazil, da je moč preživeti kar nekaj minut na prehitevalnem pasu, poznavajoč navade in običaje povprečnega podkaravanškega voznika. Hkrati ga preseneti udobnost požiranja značilnih slovenskih kraških pojavov, v obliki asfaltnih vrtač in uval, nemaokrat že kar kakšnih jam! Pred samo ekskurzijo na slovenski avtocestni križ pa informacija, da vinjeta ne prekrije celotnega vetrobranskega stekla.

Resda se je potrebno vprašati v današnji Big Mac generaciji, kako dolgo bomo še dovolj vitki, brez da bi s svojim abdomnom prekrivali prednji airbag. Sedeži zaenkrat še nudijo dovoljšnjo oporo današnjim Gluteusom Maximusom, če le niso premaksimalni. Novodobne družinice bodo nemalo presenečene ob dejstvu, da je moč skozi odlično vrezana zadnja vrata posaditi vrtčevsko mladež. Vendar opozorilo: otroci ga lahko kaj kmalu zamenjajo za igračo-poganjavčka in ga želijo odvleči v svojo vrtčevsko skupino!

V že omenjenem sobotnem jutru opazujoč primerke dinozavrskih GL, Cayenne, Q7, X6 monstrumov, z mladimi mamicami za volanom, racionalnega človeka nehote spreleti, zakaj za vraga si omenjene mamice (oziroma njihovi življenski sopotniki), za ceno spodobnih zimskih gum ter kasko zavarovanja omenjenih dinozavrov, ne omislijo za potrebe prevoza solate in mandarin s tržnice, še dodatnega nakupovalnega vozička, v obliki Aygo/c1/107 ipd?!?!? Ok, resda se Christian Louboutin čevlji v Yu(Ay)gu bleščijo manj svetleče...

Re: Toyota Aygo

Objavljeno: To nov 23, 2010 10:58 am
Napisal/-a M
da nisi ti slučajno tudi freddie? ;)

Re: Toyota Aygo

Objavljeno: To nov 23, 2010 11:14 am
Napisal/-a BBS
Lepo opisano, interesantno branje za razliko kakšnih avto-revij :D Ko boš začel pisati v kakšni reviji, Chan, prosim sporoči ;)

Sem se pa vozil v takšnemu Leclearcovem vozičku, v sosedovem Citroenu C1 in moram reči, da nisem bil tako navdušen kot ti.
Sam sem že od vedno navajen večjih avtov in vse, kar je velikosti Clia ali podobno, mi ni všeč. Na splošno mi je pretesno notri.

Sosed je pa že po naravi znan kot norec na cesti in potem ko daš skupaj, takšen majhen avto in hitrost po lokalnih cestah, si lahko predstavljaš.


Edit: Moram pa pohvalit motor, konkretno potegne in sosed to s pridom izkorišča :mrgreen:

Re: Toyota Aygo

Objavljeno: To nov 23, 2010 2:03 pm
Napisal/-a Polo78
Zanimivo pisanje in čestitke za racionalen nakup. Ko bi vsaj več ljudi tako razmišljalo vsaj kar se mestnih voženj tiče, ker tudi meni včasih ne gre v račun, čemu hudiča (razen seveda razkazovanju mišic "jazdržimbogazajajca") so namenjene tiste cestne krave v obliki Q7, X5, ML ipd. Pa da mi ne bo sedaj kdo prijavil, da zaradi varnosti, ker potem bo najbolje da se vsi začnemo vozit s Patrijami...

Re: Toyota Aygo

Objavljeno: Sr nov 24, 2010 9:47 am
Napisal/-a M
Za mestno in pametno vožnjo je tukaj povsem dovolj varnosti.

Re: Toyota Aygo

Objavljeno: Sr nov 24, 2010 10:04 am
Napisal/-a Hren
Polo78 je napisal/-a:Zanimivo pisanje in čestitke za racionalen nakup. Ko bi vsaj več ljudi tako razmišljalo vsaj kar se mestnih voženj tiče, ker tudi meni včasih ne gre v račun, čemu hudiča (razen seveda razkazovanju mišic "jazdržimbogazajajca") so namenjene tiste cestne krave v obliki Q7, X5, ML ipd. Pa da mi ne bo sedaj kdo prijavil, da zaradi varnosti, ker potem bo najbolje da se vsi začnemo vozit s Patrijami...


Najbolj praktično in predvsem logično resda morda ni, ampak ... kdor lahko, lahko. In kaj mu moreš; lahko smo zgolj veseli zanje.

Na enak način bi lahko definirali tebe, ki recimo voziš Proceeda 2.0 dizla, ki ima okoli 140 KM, čeprav toliko niti podrazno ne potrebuješ za normalno vožnjo - ampak če lahko, zakaj pa ne. Zmožen si pač tak avto kupiti, ga vzdrževati, tankati, ... nekateri pa ta denar raje porabimo za kakšen dopustek.

Re: Toyota Aygo

Objavljeno: Sr nov 24, 2010 2:08 pm
Napisal/-a Polo78
Govoril sem za vožnjo po mestu. Če bi sam potreboval avto zgolj za po mestu oz. vožnje do 10km razdalje, verjemi da ne bi imel Proceeda 2.0 dizla. Avto te velikosti morda še, nikakor pa ne dizla. Še manj pa, če bi to bil 2. avto pri hiši (kot mislim, da je to pri uporabniku @CHAN), namenjen zgolj mestnim vožnjam, potem bi pa tudi sam pogledal za čem podobnim kot je Toyota Aygo & co. O tem sem govoril. ;)