Stran 1 od 2

TOURAN 2.0 TDI - NAKUP JA/NE

Objavljeno: Če avg 19, 2010 9:06 pm
Napisal/-a touran23
Pozdravljeni.
Odločam se za nakup tourana l.2005 in sem rahlo v dilemi glede motorja. Prebral sem dosti napisanega tukaj glede teh motorjev, eni so za, drugi ne, pa me zanima ali 2.0 tdi motorji pri letnikih 2005 (in ostalih)res tako zelo crkujejo ali se je to slučajno naredilo le tistim, ki so člani tega foruma? :)) (Imam namreč dokaj ugodno ponudbo za omenjeni letnik).Recimo, je napaka tako pogosta kot npr pri lagunah, kjer je svoje čase množično odpovedovala turbina ali je to bolj loto pri teh mašinah... Eni so v redu, kak vmes je zanič - odvisno na kaj naletiš?

Vem, da je bilo že veliko povedanega o tej temi, če bo imel kdo čas in voljo, lahko doda kakšno stvar... :)

Hvala, LP.

Re: TOURAN 2.0 TDI - NAKUP JA/NE

Objavljeno: Če avg 19, 2010 9:36 pm
Napisal/-a adis
touran23 je napisal/-a: Eni so v redu, kak vmes je zanič - odvisno na kaj naletiš?


točno tako. odvisno na kaj naletiš.

2.0 tdi ima 9 različni verzij.

link do motorjev

drugače je pa tako, da jih je večina ali "videla" ali pa "slišala" kako se je pokvaril avtomobil ne glede na to, da niti ne vedo, za kakšen tip motorja se gre, kako je avto bil gnan oz. servisiran z strani lastnika itd. itd. verjetno me razumeš kaj mislim povedati ;)

Objavljeno: Če avg 19, 2010 9:53 pm
Napisal/-a W3s7_S1D3
lahko ti povem za sorodnika, ki ga ima, ravno letnik 2005, 2.0TDI (jutri ti lahko sporočim še tip motorja), Highline, prevoženih ima okrog 150k km (+- 10k km, moram točno pogledat). Zadnje leto se je z njim naredilo blizu 50k km. Zaenkrat brez kakršnegakoli problema. Na začetku je nekaj olja popapcal (spet ni blo skoraj omembe vredno), ampak sedaj ne duha ne sluha da bi kaj porabil. Servise na 15k km in stvarca laufa. Toliko zaenkrat.

BTW, adis, nekaj na tistih "papirjih" ne štima. Zgleda da so nekatere napake. Vsaj za Octavia 1, AHF motor (letnik 99), so napačni podatki za zamenjavo šponarjev in pasov (vsaj 30k km prezgodaj)

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 6:41 am
Napisal/-a Pipita
Čav...jah tako kot je že prej nekdo rekel...odvisno na kaj naletiš...jaz imam v svojem passatu tdui tak 2.0 motor l 2006 in dela tipi topi...(trkam na les).

Logično je, da se avtomobili kvarijo. Za to je več razlogov... Tu seveda prebiramo v veliki večini kakšne ima kdo probleme....zato je potem prisoten strah. Velikokrat pomaga, kadar deliš izkušnje z drugimi, vendar pa moraš vedeti, da pa obstaja mnogo takih, ki jim ta motor dela brez problema....

Je ni firme avtomobila, ki se ne kvari, zato če ti je avto všeč in motor dela OK....ni razloga, da ga ne kupiš.

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 7:27 am
Napisal/-a jack86
Prjatu dela na vw servisu, je zagrizen vw fan, pa mi je reku da je to isto sranje, kot renaultov 2.2dci. Ja ne vem, kukr jih jaz poznam ljudi k si lastijo 2.0 tdi je vsak okol serviserju letal (večinoma šobe, passat). Uglavnem so to motorji 2004 in 2005 letniki.
Menda so novejši motorji bp.

Vem da sem se z kritiziranjem TDI-ja zameru večini uporabnikov, ampak, tako je.

Lp, J

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 8:51 am
Napisal/-a adis
W3s7_S1D3 je napisal/-a:BTW, adis, nekaj na tistih "papirjih" ne štima. Zgleda da so nekatere napake. Vsaj za Octavia 1, AHF motor (letnik 99), so napačni podatki za zamenjavo šponarjev in pasov (vsaj 30k km prezgodaj)


ahv bi znal bit sdi motor.

hladni je napisal/-a:osebno v življenju nebi kupil 2.0. sploh zato ker ga ima sedaj. To je gnoj od motorja. Sklenjeno imam najboljše zavarovanje v primeru, da ostanem kje na cesti pri 3 leta starem avtu. To vam vse pove ne? :lol:


gnoj od motorja predvidevam, da je zato, ker se konstantno bojiš, da bo nekaj crknilo? ali ti je morda že kaj crknilo in zato kritiziraš motor?

pa pustimo tiste gostilniške debate in povej raje iz lastnih izkušenj kar se tiče okvar, če so te seveda bile.

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 9:56 am
Napisal/-a DIZL_
Doma imamo tourana 2.0 TDI ki je sicer letnik 2009 in dela brez problemov. Ima pa kolega tourana letnik 2004 2.0 TDI in ima prevoženih okoli 320.000 km. Do sedaj ni imel z avtom nobenih problemov. LP

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 9:57 am
Napisal/-a nejko307
spet rekla kazala...

..sem se ravno zadnjič pogovarjal s človekom ..ima službenega pasata l. 2005, vozilo ima 270.000 km, z njim nikoli ni ravnal lepo, avto je čisto zanemarjen, .. pa dela brez problema..menja edino potrošni material :shock: ....

..tko da je tudi malo od sreče odvisno... :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 10:29 am
Napisal/-a zgagaxxl
Kje je že una tema, ko je modelu zružo menjalnik na turanu?! :jao:

EDIT:
NAšel na frugem forumu: DSG šu papa

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 10:58 am
Napisal/-a adis
zgagaxxl je napisal/-a:Kje je že una tema, ko je modelu zružo menjalnik na turanu?! :jao:

EDIT:
NAšel na frugem forumu: DSG šu papa


dsg je specifična zadeva, ki potrebuje pravilno nego za kar pa vsi skoraj že vemo.

vse okvare o touranu na a.com:
http://www.avtomobilizem.com/forum/sear ... de=results

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 1:03 pm
Napisal/-a Antiznačkar
Oče si lasti tourana letnik 2004 2.0 TDI z 200000 kilometri na bog-ve-koliko podlage. Predlani je bil kupljen z 110000 kilometri, uvožen iz IT, kilometri so 100% prevrteni. Motor kar ne neha delati, zgolj čiščenje EGR ventila je bilopotrebno in neke nastavitve na turbini. SKratka brez problema, poraba je 6-7 l/100 km ob umirjeni vožnji.

Servisi na 20000-30000 kilometrov.

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 1:27 pm
Napisal/-a Portos
Vzem rajši 19TDI, ma ga kolega in dobr potegne. Mislim da ma letnik 2003 prevoženih nekje okol 170k km in avto dela ko šus. Mislim da se mu ni do zdej nč pokvarlo. Dela redne servise in tanka. Tak da, jst ti rajš priporočam 1.9tdi.

Lp

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 6:36 pm
Napisal/-a simply
pa pustimo tiste gostilniške debate in povej raje iz lastnih izkušenj kar se tiče okvar, če so te seveda bile.


1. 2.0 TDI - 2005
a) 2x menjane šobe
b) 2l olja na 5000km - skozi se dotaka
c) menjan blok motorja
d) 1x menjana turbina

Redno servisiran na pooblaščencu.

Vendarle je službeno vozilo.

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 6:38 pm
Napisal/-a peroRS
simply je napisal/-a:
1. 2.0 TDI - 2005
a) 2x menjane šobe
b) 2l olja na 5000km - skozi se dotaka
c) menjan blok motorja
d) 1x menjana turbina

Redno servisiran na pooblaščencu.

Vendarle je službeno vozilo.


A veš kodo/oznako motorja? :?:

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 6:44 pm
Napisal/-a simply
BHW

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 8:06 pm
Napisal/-a miha666
brat si ga lasti 2,0 TDI 220000km, mislim da letnik 2005, brez problemov...samo vozi pa tanki.

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 9:52 pm
Napisal/-a fare
Raje vzemi 1.9 tdi pa ga čipaj.

Objavljeno: Pe avg 20, 2010 11:34 pm
Napisal/-a adis
simply je napisal/-a:
pa pustimo tiste gostilniške debate in povej raje iz lastnih izkušenj kar se tiče okvar, če so te seveda bile.


1. 2.0 TDI - 2005
a) 2x menjane šobe
b) 2l olja na 5000km - skozi se dotaka
c) menjan blok motorja
d) 1x menjana turbina

Redno servisiran na pooblaščencu.

Vendarle je službeno vozilo.


dokler je pod garancijo se nimaš kaj bati pa četudi zamenjajo polovico avtomobila.

za službena vozila vemo kako se skrbi mar ne? ob dejstvu, da se ga poslužuje več ljudi.

Objavljeno: So avg 21, 2010 6:48 am
Napisal/-a marko01
Če se ti oblikovno dopade ga vzami, preveri zgodovino, redno servisiraj in vozi. Meni osebno je oblika kr nekaj zato ga nikoli nebi kupil :roll:

Objavljeno: So avg 21, 2010 7:56 am
Napisal/-a nalcoq4
Hja... tudi kolega je imel Tourana 2.0 TDI pa ga je hitro prodal ker mu je crkovalo vse po spisku.