Stran 1 od 1

Audi A8 2.5 TDi 1998

Objavljeno: Po sep 06, 2010 7:29 am
Napisal/-a astragsi
zanima me ce kdo pozna ta avtomobil . in kak so kaj tele motorji pa tak ker se zanimam za nakup . hvala za pomoč
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4032587&show=1

Objavljeno: To sep 07, 2010 10:34 am
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljeni

Vozila žal ne poznam. Sem pa pred kratkim spraševal tukaj na forumu o 2.5TDI motorjih (180KM), kjer me je večina uporabnikov foruma odvrnila od nakupa tega motorja. Tudi moj mehanik mi je zagotovil, da so imeli 150KM modeli probleme z odmičnimi gredmi (premalo podmazovanje pri nižjih obratih), kar je posledično pripeljalo do zamenjave in velikega stroška.

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?p=1342700&sid=978a0af4ca9375c477782ec196349316

Jaz se potem nisem odločil za nakup. Upam, da vam je kaj pomagalo.

Lp
Saša

Objavljeno: To sep 07, 2010 10:47 am
Napisal/-a adis
Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni

Vozila žal ne poznam. Sem pa pred kratkim spraševal tukaj na forumu o 2.5TDI motorjih (180KM), kjer me je večina uporabnikov foruma odvrnila od nakupa tega motorja. Tudi moj mehanik mi je zagotovil, da so imeli 150KM modeli probleme z odmičnimi gredmi (premalo podmazovanje pri nižjih obratih), kar je posledično pripeljalo do zamenjave in velikega stroška.

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?p=1342700&sid=978a0af4ca9375c477782ec196349316

Jaz se potem nisem odločil za nakup. Upam, da vam je kaj pomagalo.

Lp
Saša


žalostno a resnično se uporabniki najprej zataknejo ob prvi negativni post medtem ko je širša slika popolnoma drugačna.

adis je napisal/-a:
maliBobi je napisal/-a:2.5 TDI motorjev se ne kupuje. Imaš namenske forume o znamkah, tam se informiraj.
Aja, avto zgleda naravnost fantastično, na slikah.


?

2.5tdi z 150 hp je bil problematičen.

2.5 tdi z 164 oz. 180 hp pa ni bil problem
.


govoriti o tem, da je 2.5 tdi nasplošno napačna izbira je utopično, tako kot 2.0 tdi crkuje vsepovsod a ne? pa čeprav temu ni tako.

Objavljeno: To sep 07, 2010 10:52 am
Napisal/-a Blinder
Ma tudi če je treba menjat odmične gredi(2 ali celo 4 :?: , ker ima V motor) te pride ceneje kot pa menjat eno žarnico za tak avto.

Objavljeno: To sep 07, 2010 10:52 am
Napisal/-a _B3yBo_
jst bi pogledal v drugi luci. tako velik-tezek avto in pa samo 150 konjov.
ta avto rabi veliko vec kot 200 konjov.

potem te 2.5 motorji so zelo na slabe glasu. Lahko, da ti bo delal kot urca lahko pa, da ne

Objavljeno: To sep 07, 2010 11:06 am
Napisal/-a Patrik_A3
_B3yBo_ je napisal/-a:jst bi pogledal v drugi luci. tako velik-tezek avto in pa samo 150 konjov.
ta avto rabi veliko vec kot 200 konjov.



ja valda. za cestne dirkače še drugič dopiši. za normalnega voznika je dovolj.

Objavljeno: To sep 07, 2010 11:14 am
Napisal/-a _B3yBo_
Patrik_A3 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:jst bi pogledal v drugi luci. tako velik-tezek avto in pa samo 150 konjov.
ta avto rabi veliko vec kot 200 konjov.



ja valda. za cestne dirkače še drugič dopiši. za normalnega voznika je dovolj.


ja itak sej si pametn. To ni audi a3 da mu je 150 konjov dosti za vsak dan

Objavljeno: To sep 07, 2010 11:16 am
Napisal/-a Blinder
Patrik_A3 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:jst bi pogledal v drugi luci. tako velik-tezek avto in pa samo 150 konjov.
ta avto rabi veliko vec kot 200 konjov.



ja valda. za cestne dirkače še drugič dopiši. za normalnega voznika je dovolj.


Fora je, da ko se usedeš v tak avto pričakuješ tudi, da fanj potegne. Na cilj te pripelje tut 25 konjska katarca. Pričakovanja.

Objavljeno: To sep 07, 2010 11:19 am
Napisal/-a _B3yBo_
v tem avtu itak necutis a potegne al ne. razn po stevcu ko vidis.

problem je ko zacnes pospesevati za prehitevanja in podobno pa avto neda nic od sebe. poraba pa raste v nedogled....

Objavljeno: To sep 07, 2010 11:25 am
Napisal/-a BBS
Je pa tudi razlika, imeti v tem avtu 150 konjev in okrog 1590 kg ali pa novejši, ki ima pa okoli 1900 kg.

Objavljeno: To sep 07, 2010 11:29 am
Napisal/-a peroRS
Sasqa je napisal/-a:Tudi moj mehanik mi je zagotovil, da so imeli 150KM modeli probleme z odmičnimi gredmi (premalo podmazovanje pri nižjih obratih), kar je posledično pripeljalo do zamenjave in velikega stroška.


To je res, vzrok si tudi sam napisal. Meni je tudi strokovnjak rekel, da se ta problem mazanja in posledično okvara odmičnih pojavlja samo pri tistih ki vozijo "pod obrati", tj. konstantno pod 2000. Če ga vsake toliko malo poteraš do 3000rpm in višje, maže povsem zadosti. Že po zvoku motorja slišiš kakšna vožnja mu paše. Brat ima Superba 2.5TDI 120kW (novejša različica) in je mašina super. Pije okoli 7 litrov z dinamično vožnjo, 350Nm navora od 1250 rpm naprej ima svoj čar, na obratih je pa tudi zvok vrhunski (za dizla :D ).

Tako, da jaz priporočam ta motor, pod pogojem, da je dobro vzdrževan, ker že redni servisi niso poceni oops

Objavljeno: To sep 07, 2010 11:29 am
Napisal/-a _B3yBo_
moja a6 ima 1900kg ko je cisto prazna ... je pa res da je quattro, tiptronik, dvojne sipe itd kar jo naredi tezjo od vecine navadnih.

potem tudi se eno moje mnenje.... brez quattrota nebi nikoli kupil a8

Objavljeno: To sep 07, 2010 11:34 am
Napisal/-a imilet1
slisal sem, da so ti audiji 2.5tdi na slabem glasu kar se tiče motorjev...Je pa res, da dobis za ta denar velikoo in se vec, toda ponavadi se izkaže, da je treba odšteti še vsaj polovico več od cene za katero si ga nabavil, ko pride do kakih težav...Res rabiš tako velik avto? Pa tile audiji so po mojem mnenju ze iz mode ;)

Objavljeno: To sep 07, 2010 11:51 am
Napisal/-a astragsi
hvala vsem za info si premislil Bmw e39 ostane pri hisi :D

Objavljeno: To sep 07, 2010 11:52 am
Napisal/-a maliBobi
@adis
Meni je to razlagal mehanik, ki je, do ušes zaljubljen v VAG vozila. Ne vidim
smisla, da bi se mi zlagal in, da mu ne bi jaz verjel.
Kdo pa kupi dizla za norenje? Večina jih gleda na porabo in stroške goriva torej tista
izjava o visokih obratih je tak tak. Po drugi strani pa je tu nabavna cena, ki je enaka G4
enakega letnika ;) (ni čisto res, vendar blizu)

Off:
Kar se pa začetnih 2.0 TDI-jev tiče te pa popolnoma razumem, jaz bi na tvojem mestu ravnal enako.

Objavljeno: To sep 07, 2010 12:25 pm
Napisal/-a adis
maliBobi je napisal/-a:@adis
Meni je to razlagal mehanik, ki je, do ušes zaljubljen v VAG vozila. Ne vidim
smisla, da bi se mi zlagal in, da mu ne bi jaz verjel.
Kdo pa kupi dizla za norenje? Večina jih gleda na porabo in stroške goriva torej tista
izjava o visokih obratih je tak tak. Po drugi strani pa je tu nabavna cena, ki je enaka G4
enakega letnika ;) (ni čisto res, vendar blizu)

Off:
Kar se pa začetnih 2.0 TDI-jev tiče te pa popolnoma razumem, jaz bi na tvojem mestu ravnal enako.


:tomidelej:

astragsi je napisal/-a:hvala vsem za info si premislil Bmw e39 ostane pri hisi :D


to pa je stroj in pol 8)

Objavljeno: To sep 07, 2010 12:39 pm
Napisal/-a peroRS
maliBobi je napisal/-a:Kdo pa kupi dizla za norenje? Večina jih gleda na porabo in stroške goriva torej tista
izjava o visokih obratih je tak tak.


Saj to ne pomeni, da ga moraš zdaj tiščat. Če ga 2x tedensko malo prepihaš (par prestavljanj 2., 3. do 4000), je povsem dovolj, pa na porabo ne bo vplivalo.

Brat ne dela dosti kilometrov (ca. 15.000/leto), zato varčnost ne igra bistvene vloge. Avto je vzel, ker je bil ugoden nakup, z malo kilometrov in veliko opreme.

Za tistega, ki misli delat 30.000 na leto, ne priporočam 12 let starega A8 s tem motorjem, ker bo potem delal samo za servise. Raje nek manjši avto v velikosti Golfa s kakim 1.9TDI motorjem.
Za uživancijo je pa V6 bencinar (po možnosti na plin) veliko bolja izbira. ;)

hvala vsem za info si premislil Bmw e39 ostane pri hisi


Pravilna odločitev ;)