Stran 1 od 2
Clio ali p207 ali kaj druzga??
Objavljeno: Če sep 09, 2010 12:00 pm
Napisal/-a vanmarkus
No, kot naslov pove se kupuje avto (rabljen) z omejitvijo proračuna do ~7500€.
Najresnejša kandidata sta clio pa p207. Zanima pa me kakšne izkušnje imate s slednjimi.
Za cliota imam v mislih motor 1.4 z 98 KM v poštev pa bi prišu tudi 1.5 dci z 85 KM. Kar se tiče pežoja je zgodba podobna 1.4 z 89 KM. Imajo omenjeni motori kakšne težave?
Imata avta kakšne težave (serijske) itd.? Pri cliotu me tudi zanima, kako je s prostorom na zadnji klopi pri 3-vratni različici.V poštev mogoče pride tudi, kateri drug avto npr. fiesta ampak me pri slednji motorizacija kaj dosti ne prepriča (beri podhranjeni motorčki) no vsaj tako se mi zdi

.
Hvaležen bom vsake info., lp
Objavljeno: Če sep 09, 2010 12:12 pm
Napisal/-a noj
Lahko ti samo povem, da pri fiesti ni samo 1.4tdci (70KM), ampak tudi 1.6tdci (95KM). In za ta dva ti lahko povem, da sta oba zanesljiva motorja. Oba pa sta osnovana s PSA-jem, torej je osnova za 1.4hdi in 1.6hdi enaka. Prav tako sta na voljo bencinska 1.4 (96KM) in 1.6 (120KM), tako da mislim, da ni fiesta prav nič podhranjena v primerjavi z omenjenima avtomobiloma in motorji, ki si jih izpostavil.
Objavljeno: Če sep 09, 2010 7:42 pm
Napisal/-a odprti clio
Bom pisal le o avtu s katerim imam izkušnje. Clio III (predvidevam glede na budget) je precej prostorno vozilo, tako spredaj kot zadaj. Prtljažnik res ni zavidanja vreden, vendar se z malce iznajdljivosti veliko spravi vanj. Sama lega na cesti, kot tudi udobje v vožnji, sta za ta segment zelo dobra; moj lepo pobira grbine in izbokline, res pa je, da tega ne opravlja najbolj tiho. Prednost pri motorjih, ki si jih napisal, je da imajo v osnovi pnevmatiko z vsaj 185 mm široko tekalno površino (s 165 mm je avto malenkost neroden). Počutje v notranjosti je tudi precej odvisno od paketa opreme, kjer se dobro opremljen in osnovni clio močno razlikujeta (v prid "višjemu" paketu opreme). 100 konjski mlinček je nekje ravno dovolj za tak avto, spodobno pa se bo premikal tudi z dci85 motorjem. El. variabilni servo volan pa veliko zadev prefiltrira in ne veš vedno najbolje kaj se dogaja pod gumami... Nisem pa nikjer zasledil nekih večjih težav z omenjenim modelom.
PS: tudi preglednost nazaj, pri parkiranju, bi lahko bila malenkost boljša...
Objavljeno: So sep 11, 2010 3:44 pm
Napisal/-a vanmarkus
kateri paket pa ima najboljšo razmerje med opremo in ceno
pri katerem paketu se dobi tista malo boljša armatura ("mehka" na dotik)
dynamique?
nima noben več izkušenj s slednjimi avti oz. motorji?
lp
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 12:12 pm
Napisal/-a IcEm4n
exception
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 1:22 pm
Napisal/-a Hren
Kar se tiče opreme - za Clio 3 velja, da so tri stopnje opreme + tiste, ki so v roku nekaj mesecev ukinjene. Najpogostejše so: Expression (najbolj osnovna verzija), Dynamique (srednja verzija), Exception (najbolje opremljena verzija). Potem so še razne priložnostne, kot je recimo Rip Curl, ki je bila na voljo zgolj nekaj časa in druge.
Pri 207-ici pa sta dve stopnji: Trendy (osnovna verzija) in Premium (bolje opremljena verzija). So pa pri Peugeotu zelo skopi z opremo in že Premium oprema nima dosti več dejanske opreme kot Dynamique pri Renaultu.
Kar se tiče motorizacije - pri Peugeotu ti priporočam 1.6 HDI, ki je poleg prožnosti tudi zelo varčen, problem je le, da se ga bolj težko dobi v zastavljenem cenovnem rangu. Peugeotovi bencinarji so precej požrešni. 1.4 HDI ti v tem avtomobilu ne svetujem, zgolj če si res samo povprečen voznik. Pri Renaultu je optimalna izbira 1.4 16V oz. 1.5 DCI (85-konjska verzija). Renaultovi bencinarji niso požrešni; vsaj za 1.2 16V vem, da se ob normalni vožnji ni problem peljati s precej manj kot 7 l / 100 km, tukaj pa se poraja vprašanje, če ti bo dejansko 75 bencinskih konjev v Cliotu dovolj. Razmisli o 1.4 16V, ki ima okoli 100 KM, je pa baje precej bolj požrešen. Mislim, da bi bila najboljša izbira DCI, čeravno nisem prepričan o njihovi neproblematiki - o tem se govori precej.
Objavljeno: Ne sep 12, 2010 2:16 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
1.4 16V se komot vozi pod 7 l. meni pije max 7.2 pa imam najdaljšo relacijo 13km. če grem pa kam dlje je takoj pod 7 l.
Objavljeno: Če sep 16, 2010 1:53 pm
Napisal/-a vanmarkus
Zanima me, če je pri cliotu 3 možno, da grejo končniki pri normalni vožnji že pri 60kkm?
a imaj to švoh al kako?
lp
Objavljeno: Če sep 16, 2010 2:09 pm
Napisal/-a dolenc46
Od kolega clio ima ravno 60k km pa zaenkrat še ni blo problemov. Prostora je notri veliko, glede na segment avta, za tistih 100KM bi pa lahko malo bolj šel in malo manj žrl.
Pomoje je 1.5dci boljša izbira.
Objavljeno: Če sep 16, 2010 2:19 pm
Napisal/-a a_sist
dolenc46 je napisal/-a:...zaenkrat še ni blo problemov. Prostora je notri veliko, glede na segment avta, za tistih 100KM bi pa lahko malo bolj šel in malo manj žrl.
x2
Oce ima cliota 3 (1.4 16v) in imam podobne pomisleke kot dolenc. Drugace pa simpaticen in neproblematicen avtomobilcek.
Objavljeno: Če sep 16, 2010 2:43 pm
Napisal/-a vanmarkus
ja sej tud js se nekako naslanjam na dizla
nardim prib. 15kkm na leto, kar bi se na pamet računano višja cena avta povrnila v približno dveh letih
če računam da dizli pridejo s kakimi 10-15kkm več na števcu 800-1000 € dražje
Objavljeno: Če sep 16, 2010 4:18 pm
Napisal/-a 207sport
amm pr peugeotu 207 maš možnost 1.4 HDi EURO 5 motorja z 75 konji, tud zlo vredu zadevca glede porabe,maš pa še 1.6 HDI ki je bil razvit z BMW-jem... kot maš že zgoraj napisano v komentarjih...
Objavljeno: Če sep 16, 2010 7:47 pm
Napisal/-a Hren
207sport je napisal/-a:amm pr peugeotu 207 maš možnost 1.4 HDi EURO 5 motorja z 75 konji, tud zlo vredu zadevca glede porabe,maš pa še 1.6 HDI ki je bil razvit z BMW-jem... kot maš že zgoraj napisano v komentarjih...
1.4 HDI je euro 4 motor in ima natanko 68 konj.
Objavljeno: Pe sep 17, 2010 6:17 am
Napisal/-a 207sport
Hren je napisal/-a:207sport je napisal/-a:amm pr peugeotu 207 maš možnost 1.4 HDi EURO 5 motorja z 75 konji, tud zlo vredu zadevca glede porabe,maš pa še 1.6 HDI ki je bil razvit z BMW-jem... kot maš že zgoraj napisano v komentarjih...
1.4 HDI je euro 4 motor in ima natanko 68 konj.
amm tut možno

koperov sem iz avto neta! eni so mel tko k si ti napisov, eni pa mal več...sm pa preveru na peugeotovi strani tko da tele podatki so točni:
1.4 HDi Euro 5
Prostornina motorja (cm3) 1398
Največja moč KM (kW) pri vrt./min. 50 a 4000
Poraba pri kombinirani vožnji (l/100 km) 4.4
Emisija (g/km) ogljikovega dioksida (CO2) 110
Objavljeno: Pe sep 17, 2010 8:07 am
Napisal/-a McLaren
Samo 1.4 dizl z 68 konji v 207-ki je totalno prešvohoten. Rajši 1.6
Objavljeno: Pe sep 17, 2010 12:23 pm
Napisal/-a Polo78
207sport je napisal/-a:amm pr peugeotu 207 maš možnost 1.4 HDi EURO 5 motorja z 75 konji, tud zlo vredu zadevca glede porabe,maš pa še 1.6 HDI ki je bil razvit z BMW-jem... kot maš že zgoraj napisano v komentarjih...
1.6
HDI, ki ga meddrugim najdemo v C4, Focusu, Mazdi 3 in še kje, da je bil razvit v sodelovanju z BMW-jem?!

Prvič slišim. A ni bil v sodelovanju z BMW-jem razvit bencinar 1.6 THP 150km?
Objavljeno: Pe sep 17, 2010 1:20 pm
Napisal/-a odprti clio
Opreme si v osnovi (clio) sledijo: authentique, expression, dynamique, exception, privilage in initiale (slednjih dveh pri nas ni; oz. je privilage sprva še nekaj časa bil). S tem, da je exception kar lepo opremljen. Na otip mehkejšo armaturo ma pa že dynamique, če se ne motim.
S končniki ne vem kako je. Domač jih še nima polnih 60kkm, samo nisem še nič menjal (razen uveljavljanja garancije za profil šipe na sovoznikovih vratih).
Objavljeno: Pe sep 17, 2010 2:24 pm
Napisal/-a martinh
Objavljeno: To sep 21, 2010 1:50 pm
Napisal/-a flajer
Imam cliota 1,4 16v exception. Avto je odlično opremljen, edino mp3 radio je živa katastrofa.
Kar se pa motorja tiče pa jaz po skoraj 100k km nisem imel nobenih težav (že trkam). Pije pa takole: po mestu 8,5, relacija (pri 90 km/h) komot okoli 7, AC 130+ min. 8,5l/100km.
Ja, lahko bi manj pil, potegne pa za tak strojček solidno.
Objavljeno: Po sep 27, 2010 8:14 pm
Napisal/-a dejannn
lp
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4061080&show=1
Kakšen se vam zdi tale clio, nekej tazga si zdej mislim nabavit-pa me zanima če ma gdo kakšne izkušnje slabe/dobre, s tem dizelsim modelom??
lp, dejan