Stran 1 od 3

Kater avto kupiti do 2000eur

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 9:19 am
Napisal/-a Matija12
Prosil bi za kak nasvet glede nakupa rabljenega avtomobila, budget imam 2k eurov. Sam bi najraje kupil kako renault 5ko za 200 eurov vendar me starši silijo da kupim nekaj bolj "varnega".

Zanimam se za nekaj v rangu Polota, gledal sem recimo tegale: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4039741&show=1

Ima kar dosti kilometrine, zdaj ne vem kak vpliv ima to pri teh sdi motorjih. Pa slišal sem, da imajo poloti težave z menjalniki, ne vem koliko resnice ej v tem...

Prosil bi pa za predloge, kake druge znamke, iščem na splošno majhen avto, z malo porabo. Nimam pa občutka kateri avto v tem cenovnem rangu bi se splačalo vzeti, da bi vsaj dokaj zanesljivo deloval...

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 9:31 am
Napisal/-a a4
nekaj bolj varnega pomeni nekaj bolj večjega


sem študent in vozim megana 96, tak da ti ga priporočam

edino pazi kako ohranjeni so pragi (rja pa te fore)


http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4058900&show=1

(ta je sicer mlajši in ima verjetno 15" gume. moj ma (poceni) 13")

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 9:56 am
Napisal/-a mr.ramo

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 10:15 am
Napisal/-a Matija12
Hvala za predloge, tale twingo z rožicami je res top! 8)

Zdej pa še podvprašanje, vsi te avtomobili, okrog 2000eur, pa da majo recimo vsaj en airbag imajo tam od 150k-200k kilometrov.

A se sploh splača kupovat take avte, res ne mislim prve pol leta dat še 1000 eur za servise in podobno...saj vem, da je odvisno od lastnika, če je bil servisiran itd... Amapk vseeno, če ima kdo malo več znanja bi prosil za kak nasvet.

Čudno mi je da se zelo malo avtov prodaja, ki bi imeli krepko čez 200k kilometrov, a takrat vsi crknejo ali začnejo tako dobro delati da jih noben noče prodat? :D

Res pol rajši kupim eno kripo za 200e, katero lahko kadarkoli peljem na odpad in naslednji dan kupim drugo.

Ne vem no, v dilemi sem... :?

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 10:27 am
Napisal/-a Blinder
Tisti polo iz prvega linka... a ima sdi motor ali stari dizel brez direktnega vbrizga? Ker ne rabi verjet vsemu kar napišejo prodajalci ki itak jih večina ne ve razlike med konji in kilovati, kaj šele d abi vedli če je sdi al starejši motor. Tisti napis "sdi" pa ga itak lahko ukradeš na parkirišču kašnemu drugemu avtu..
Twingo z rožicami... samo če si pederčina. Pa tudi če nima rožic ni dobro če te ljudje vidijo, da se voziš s twingotom. Sprednji del twingota spominja obraz dojenčka, narejen je za ženske, ki padajo na dojenčke. Za mlade fante pa so bolj namenjeni športnejši avti, naprimer tisti megane coupe iz linka.
Kako je bil servisiran avto ne moreš vedet (ker si omenil da so stroški odvisni od tega kako ga je servisiral prejšnji lastnik). Lahko da je bil narejen velik servis pri 180.000 km, otem avto prevozil 60.000 km v dveh letih in so ga prevrteli na 183.000 km(pol v oglasu piše pravkar narejen velik servis). Rajši kupiš avto ki mu je treba naredit velik servis, ga dobiš tako ceneje in vsaj potem veš za sigurno, da je bil narejen servis(ker ga ti pelješ h mehaniku).
Okvari se pa lahko vsak avto. Pri taki starosti se že kaj pokvari tudi zaradi starosti.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4076078&show=1

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 10:31 am
Napisal/-a tiguan
[quote="mr.ramo"]

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4075028&show=1
/quote]

Ta avto prodaja preprodajalec.

BTW za 2000 evrov se kupi avto s klimo, brez klime ga ne kupuj, pa tud, ko ga boš prodajal naprej ga boš lažje.

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 10:37 am
Napisal/-a pixie
mislim da bo tisti polo kar sdi, ker ima punca tudi takšnega polota SDI s 64 KM

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 10:42 am
Napisal/-a Kama
Čudno mi je da se zelo malo avtov prodaja, ki bi imeli krepko čez 200k kilometrov, a takrat vsi crknejo ali začnejo tako dobro delati da jih noben noče prodat?

Vsaj moja razlaga: Avto, ki naredi tolk kilometrov še ni za stran, odvisno kdo ga je kje kako vozil. Ampak, pri najbolj zdelanih se začnejo prve atletike in je njihova cena na trgu nikakva. Posledično se vsi zapičjo v to ceno in relativno dober avto(dobr vožen in vzdrževan) dobi tisto ceno. E za tako ceno ti ga pa lastnik ne bo prodal. Cena je itak zelo blizu eni dobri generalki na pooblaščenem servisu, polnim tankom bencina in vinjeto-torej ga bo raj obdržal.

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 10:45 am
Napisal/-a nejc1

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 11:00 am
Napisal/-a h4ck

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 11:03 am
Napisal/-a tiguan
Matija12 je napisal/-a:

Čudno mi je da se zelo malo avtov prodaja, ki bi imeli krepko čez 200k kilometrov, a takrat vsi crknejo ali začnejo tako dobro delati da jih noben noče prodat? :D



Očitno si še bolj mlad v avtomobilizmu, avto s 250.000km in več se veliko težje proda, kot avto s 150.000km, kilometre NE GLEJ !!!
Ima lahko avto 150.000km pa bo treba kar naprej nekaj popravljat, lahko jih ima 350.000km pa bo avtu super-duper, delal še in še.
Glej trenutno ohranjenost, kako deluje motor, kakšna je notranjost, zunanjost, d ani rje, praske, odrgnine in podobno bo vsak avto imel, ne kupuj avto stolčen od toče, kupuj samo od lastnika in ne od preprodajalca, predno boš segel neznani osebi v roke si zapomni ime in to ime naj bo na prometni, ....
ko boš avto kupil, gresta s prodajalcem v avtohišo, lpp in podobno narest pogodbo, nardiš zav., daš prodaj.kopijo zav.police, daš narest novo prometno.

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 1:41 pm
Napisal/-a nevermind
tiguan je napisal/-a:
mr.ramo je napisal/-a:nekaj predlogov,katere bi js zbrau ;)

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4075028&show=1


Ta avto prodaja preprodajalec.

BTW za 2000 evrov se kupi avto s klimo, brez klime ga ne kupuj, pa tud, ko ga boš prodajal naprej ga boš lažje.


Čim nekdo napiše ''dobre vozne lastnosti'' je ziher preprodajalec :lol:

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 2:17 pm
Napisal/-a Matija12
Torej pogledaš mašino da ni nič mastna, poslušaš če dela ok... To je pa to. In upaš, da bo delovalo čim dlje..

Kaj pa te razni dizli, okrog letnika 1998, SDI motorji. Je to za kej, al so bolj zanesljivi bencinarji?

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 6:19 pm
Napisal/-a Sportivo
Matija12 je napisal/-a:Torej pogledaš mašino da ni nič mastna, poslušaš če dela ok... To je pa to. In upaš, da bo delovalo čim dlje..

Ja če avto vleče v eno stran, pa če se komaj ustavi sploh ni pomembno. Ne pozabi da avto ni samo motor ampak še 100 drugih stvari ;) .

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 6:19 pm
Napisal/-a mropc
h4ck: upam da se hecas s tistmu audijom a4ko?

pa upam da se tud gdo drug nemisli resno z 2.0 motorji.

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 6:21 pm
Napisal/-a h4ck
mropc je napisal/-a:h4ck: upam da se hecas s tistmu audijom a4ko?

pa upam da se tud gdo drug nemisli resno z 2.0 motorji.


Kaj sem kje napisal da se hecam ? Zakaj bi se hecal ? Ce pa gledajo SDI in podobno, drugace pa nisem nikjer napisal da mora vzeti to.. predlogi !

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 7:23 pm
Napisal/-a Matija12
Sportivo je napisal/-a:
Matija12 je napisal/-a:Torej pogledaš mašino da ni nič mastna, poslušaš če dela ok... To je pa to. In upaš, da bo delovalo čim dlje..

Ja če avto vleče v eno stran, pa če se komaj ustavi sploh ni pomembno. Ne pozabi da avto ni samo motor ampak še 100 drugih stvari ;) .


Ja hvala za namig, te očitne stvari so mi kar jasne. Zanima me predvsem diagnostika motorja, na kaj biti pazljiv...tukaj imam manj izkušenj...

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 9:43 pm
Napisal/-a tiguan
Ker je danes teh servisov polno pelji na pregled avto, dal boš 20-40 evrov pa boš vsaj vedel kje si, lahko tudi amzs toda 2x dražje, bo pa temeljiti pregled.

Objavljeno: Ne sep 12, 2010 10:07 pm
Napisal/-a Blinder
Pregled motorja
1. Preglejte motorni prostor ? predvsem na spodnji strani mora biti suh in relativno čist
2. Če je motorni prostor zaoljen oziroma popolnoma ?zasvinjan? ali pa, če je sterilno čist: nekaj je verjetno narobe ? minus točke
3. Preverite cevi in hladilnik, če tesnijo. Sledi vodnega kamna kažejo mesta, kjer ne tesni.
4. Preverite hladilno tekočino, ne sme biti umazana od motornega olja oziroma rje. Če je je premalo, tudi ni dobro.
5. Preverite nivo olja. Lesketajoči delci na kontrolni palici kažejo na obrabljene ležaje ojnice.
6. Poglej še na obesek od servisa pri zadnji menjavi olja. Če datum in kilometri nekako ne gredo skupaj s števcem, je nekaj čudnega, a ne?
7. Vžgite motor. Ali takoj vžge in teče enakomerno? Pri vžigu preverite merilec temperature ? če kaže normalno delovno temperaturo, so ga že prej ogreli.
8. Ali trdo klenka? Lahko je okvara motorja.
9. Ali se pri delujočem motorju hladilna tekočina peni (kot gazirana voda) ? verjetno je okvarjeno tesnilo glave motorja.
10. Odprite pokrov za dolivanje olja ? če vidite, da se kadi, potem lahko, da batni obročki ne tesnijo ? pazi, generalka motorja je lahko nujna
11. Preveri, če tesni izpuh? S krpo ali s podplatom zatesni izpuh. Če tesni, bo motor po nekaj sekundah ugasnil.
12. Preverite akumulator: prižgite hkrati vse porabnike elektrike v avtu, akumulator to mora brez težav zdržati.
13. Ohišje baterije ne sme kazati nobenih razpok ali poškodb, kontakta morata biti dobro namaščena.

Objavljeno: Po sep 13, 2010 6:05 am
Napisal/-a miha taufer