Stran 1 od 1

Za kaj se odločiti??

Objavljeno: Če sep 16, 2010 2:54 pm
Napisal/-a tomazpog
Živjo, malce razmišljam, pa bi še vas v to "vključil"..

Kupujem rabljen avto, v mojem primeru C4 PICASSO 2.0HDi EXCLUSIVE, s svetlo notranjostjo in seveda čimveč druge dodatne opreme.. ( ja, avto MORA imeti svetlo notranjost in mora biti EXCLUSIVE )
Avto naj bi bil star cca dve leti.

Vsi prodajalci imajo seveda uvožene, z magičnimi cca 95000 kilometri in s ceno, ki nam da jasno vedet, da je kilometrov še cca enkrat toliko..

Zdaj pa k "problemu":
Imam možnost kupit zgoraj omenjen avto, ki ima namesto "magičnih" 95000 kilometrov ugotovljenih realnih okoli 170000-180000. Tudi prodajajlec je to "priznal"..... Je pa letnik 03/2008 , poreklo Francija. Avto bi me stal okoli 12500 € . Ima pa poleg tega, da je precej lepo ohranjen, še navigacijo, ksenon žaromete in stekleno streho. Robotiziran menjalnik. Vožen očitno na dolge relacije, kar je po svoje dobro!

Po drugi strani pa bi lahko dobil avto z realnimi 65000 kilometri, z navigacijo in brez sončne strehe, se pravi, podoben avto za ceno okoli 16500-17000 € .. Letnik 11/2007 . Poreklo- Nemčija

Seveda je avto z realnimi kilometri precej dražji, pa zopet nisem tisočprocenten, da so dejansko realni, ampak recimo, da so..

Kaj bi vi storili na mojem mestu:

vzeli prvi avto, ga dali temeljito pregledat, naredit menjavo jermena in vseh zadev, ki bi lahko bile morebiten "zaplet",

ali vzeli drugi avto, ki je sicer preecej dražji...

????

Najlepša hvala za vsa mnenja, ki mi jih natipkate!! 8)

Objavljeno: Če sep 16, 2010 3:06 pm
Napisal/-a miha taufer

Objavljeno: Če sep 16, 2010 3:06 pm
Napisal/-a nejc1
Če se ne voziš veliko (recimo da imaš namen z avtom narediti 100000km) bi jaz na tvojem mestu vzel prvi avto, ko ga kupiš opraviš veliki servis, nekaj denarja pa si prihraniš za kakšno okvaro. Če pa misliš z avtom veliko prevoziti pa izberi drugi avto, ampak če si res 100% prepričan da so km realni. Vseeno pa ti priporočam, da probaš najti avto SLO porekla. No srečen nakup želim!

Objavljeno: Če sep 16, 2010 3:20 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Pri takšnem številu kilometrov zna nastati precej problemov. Torej sklepam, da se ne gre za nakup za kratek čas, kar pomeni, da bo avto imel ob prodaji (realnih) 300k+ km in temu primerno tržno vrednost. Ti menjalniki so ponavadi tudi tempirana bomba pri takšnih kilometrih(ne vem sicer za dotičnega) in ni ravno zanemarljiv strošek. Potem pa itak še druge stvari, ki pri takšnih km hočeš nočeš začnejo odpovedovat.

Osebno bi se verjetno odločil za kakšnega z manj prevoženimi.

Objavljeno: Če sep 16, 2010 3:22 pm
Napisal/-a grega983
nejc1, se strinjam s tabo o kilometrih, sem pa se že vozil z tako gajbico in niti slučajno ni tk slaba kombinacija kot ti praviš. To ni dirkalnik ki rabi pospeške da ledvice ven trga.

Objavljeno: Če sep 16, 2010 4:05 pm
Napisal/-a tomazpog
Ne, 1,6hdi nekako res ne pride v postev, ker je dejansko presibak za ta avto. Sej ne recem, gre ok, ampak ni to to, ko enkrat vozis mocnejsi dizel.. Slo poreklo, prakticno jih ni... Kaj pa bi se lahko slo narobe, s predpostavko, da naredim tavelik servis in vse, kar bi bilo potrebno? Aja, diski in ploscice pa so ze nove.. Avto se drugace lepo pelje..

nejc1 je napisal/-a:Če se ne voziš veliko (recimo da imaš namen z avtom narediti 100000km) bi jaz na tvojem mestu vzel prvi avto, ko ga kupiš opraviš veliki servis, nekaj denarja pa si prihraniš za kakšno okvaro. Če pa misliš z avtom veliko prevoziti pa izberi drugi avto, ampak če si res 100% prepričan da so km realni. Vseeno pa ti priporočam, da probaš najti avto SLO porekla. No srečen nakup želim!


No, priblizno tako je bilo tudi moje razmisljanje.. Naredil bi vse, kar je potrebno okoli motorja in periferije, pa bi me prislo manj, kot tadrugi avto z realnimi km..

Je pa res, da bi si v denarnici pustil recimo, jurcka rezerve, za vsak slucaj,hehe

Namen je imeti avto cca tri, stiri leta, prevozil bi cca 15000-20000 km letno...

Objavljeno: Če sep 16, 2010 5:16 pm
Napisal/-a tomo23
Jst osebno bi kupu avto z manj km. Res pa je da dosti trgovcev kilometre nazaj prevrti in če ti je ta povedu da ima avto poresnici koliko km ima avto je pol ql. samo moraš vedt da pri 100.000 km je velik servis, ki rpide vsa roba za menjat okoli 300 ali pa 400 €. zato full premisli in preračuni koliko bi ti prišlo vse skupi preden vzameš kateri koli avto. Če pa ima ta avto že narejen velik servis pol pa ben. In ga vzami si vsaj fraj za nadaljnih 80.000 km do velikega servisa. Ker pri tistem ki ga še ni imel ga boš mogu pol ti narediti.

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 6:06 am
Napisal/-a tomazpog
Menjava jermenov je pri tem motorju na 160000 oz 240000 km, ali 10 let, če se ne motim

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 11:57 am
Napisal/-a tomo23
Kaj to prvi veliki servis?

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 1:25 pm
Napisal/-a tomazpog
Jp, prvi veliki servis oz menjava jermena in ostalega je na tem motorju na 240000 kilometrov, če je vožen na relacijo ali na 160000 kilometrov, če je pretežno mestna vožnja. Ali 10 let !

Dejansko, ko sem bil na servisu, so mi rekli, da to drži in da to tudi piše v servisni knjižici! servis na 120000 kilometrov bi bilo razmetavanje denarja...

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 2:12 pm
Napisal/-a esem
Sam bi vzel cenejšega, pa še mlajši je (in streha (xenon - ?) je tudi nekaj!). Nad 4000 € je absolutno preveč za 100 000 km razlike - če je bil lepo vožen in je enako ohranjen - še posebno ob tvoji "mali" kilometrini. Morda pa zaradi laži oz vrtenja km (poskus prevare!) dosežeš še kak popust.

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 5:49 pm
Napisal/-a simply
Sam bi se odločil za mlajšega.

Bolj ohranjen, manj km.

Sicer pa res rabiš takšno vozilo?

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 5:51 pm
Napisal/-a Nejko
Tudi moj kolega je pred podobno dilemo...vendar gleda Ganda. Zdaj pa vprašanje, glede na to, da je bilo omenjeno ugotovljeno realno stanje km, lahko te podatke preberejo na pooblaščenem servisu ali ne morejo? Oziroma ima Citroen centralno računalniško mrežo, da se preveri servisna zgodovina ali nima?

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 5:53 pm
Napisal/-a simply
Nima.

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 5:58 pm
Napisal/-a tomazpog
esem je napisal/-a:Sam bi vzel cenejšega, pa še mlajši je (in streha (xenon - ?) je tudi nekaj!). Nad 4000 € je absolutno preveč za 100 000 km razlike - če je bil lepo vožen in je enako ohranjen - še posebno ob tvoji "mali" kilometrini. Morda pa zaradi laži oz vrtenja km (poskus prevare!) dosežeš še kak popust.


Ja, saj sem mu zbil ceno za 1500€ ! Pa bi se po moje dalo se za par sto.. Sicer ga ne bom vzel, ker se mi ne mudi, ampak vseeno. Ja, sta pa oba cca enako ohranjena na pogled, samo da ima prvi z vec kilometri res precej bolj bogato opremo ( navigacija, ksenon, streha... )

Ce bi se odlocil, bi verjetno res vzel prvega, ga temeeeljito postimal in vozil naslednje stiri leta. To bi mi naneslo se cca 100000 km, kar mislim, da bi Pablo zagotovo zmogel...

Mar ne?

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 6:11 pm
Napisal/-a esem
Pablito, Pablo in Pablone so po ADAC-ovih (!) statistikah najbolj nekvarljivi enoprostorci :D

Objavljeno: Pe sep 17, 2010 11:34 pm
Napisal/-a Ivan36
tomazpog je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Sam bi vzel cenejšega, pa še mlajši je (in streha (xenon - ?) je tudi nekaj!). Nad 4000 € je absolutno preveč za 100 000 km razlike - če je bil lepo vožen in je enako ohranjen - še posebno ob tvoji "mali" kilometrini. Morda pa zaradi laži oz vrtenja km (poskus prevare!) dosežeš še kak popust.


Ja, saj sem mu zbil ceno za 1500€ ! Pa bi se po moje dalo se za par sto.. Sicer ga ne bom vzel, ker se mi ne mudi, ampak vseeno. Ja, sta pa oba cca enako ohranjena na pogled, samo da ima prvi z vec kilometri res precej bolj bogato opremo ( navigacija, ksenon, streha... )

Ce bi se odlocil, bi verjetno res vzel prvega, ga temeeeljito postimal in vozil naslednje stiri leta. To bi mi naneslo se cca 100000 km, kar mislim, da bi Pablo zagotovo zmogel...

Mar ne?


Ti fante nabijaš na veliko! Se greš neki na pamet tle gor, porihtal ne boš 0 od nič! Kupil tudi ne, kaj pol sploh hočeš??? Vozila s toliko prevoženimi km se začnejo kvariti po prevoženih 15.000km do 20.000km, ker se boš vozil samo lokalno po slabih cestah in se motor niti ne bo normalno segrel na delovno temperaturo se lahko tudi ta ustavi zaradi xy možnosti :D za teh 12 jurjev+ raje nekaj novega :idea:

Objavljeno: So sep 18, 2010 12:13 pm
Napisal/-a tomo23
tomazpog je napisal/-a:Jp, prvi veliki servis oz menjava jermena in ostalega je na tem motorju na 240000 kilometrov, če je vožen na relacijo ali na 160000 kilometrov, če je pretežno mestna vožnja. Ali 10 let !

Dejansko, ko sem bil na servisu, so mi rekli, da to drži in da to tudi piše v servisni knjižici! servis na 120000 kilometrov bi bilo razmetavanje denarja...

Sam to maš pa prov. Na 120.000 je res razmetavanje denarja.

Objavljeno: Ne sep 19, 2010 5:18 pm
Napisal/-a tomazpog
Ivan36 je napisal/-a:
tomazpog je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Sam bi vzel cenejšega, pa še mlajši je (in streha (xenon - ?) je tudi nekaj!). Nad 4000 € je absolutno preveč za 100 000 km razlike - če je bil lepo vožen in je enako ohranjen - še posebno ob tvoji "mali" kilometrini. Morda pa zaradi laži oz vrtenja km (poskus prevare!) dosežeš še kak popust.


Ja, saj sem mu zbil ceno za 1500€ ! Pa bi se po moje dalo se za par sto.. Sicer ga ne bom vzel, ker se mi ne mudi, ampak vseeno. Ja, sta pa oba cca enako ohranjena na pogled, samo da ima prvi z vec kilometri res precej bolj bogato opremo ( navigacija, ksenon, streha... )

Ce bi se odlocil, bi verjetno res vzel prvega, ga temeeeljito postimal in vozil naslednje stiri leta. To bi mi naneslo se cca 100000 km, kar mislim, da bi Pablo zagotovo zmogel...

Mar ne?


Glej, če se mi ne mudi z nakupom, še ne pomeni, da se ne zanimam za opcije in vas sprašujem za mnenje. Če smatraš, da sem zaradi tega "fante", tvoja stvar, to je podobno, kot če bi jaz iz tvojega nickname-a sklepal da si kmet Ivan iz Vnanjih Goric, ki se razume striktno samo na Tomo Vinkovič traktorje.. Pa brez zamere..
In če je številka 36 tvoje število let, ti lahko povem, da sva približno iste starosti ( no, ok, malce mlajši si, hehe.. ) , kar pa ne pomeni, da imaš manj izkušenj. Še zdaleč pa tudi ne, da jih imaš več..

Ti fante nabijaš na veliko! Se greš neki na pamet tle gor, porihtal ne boš 0 od nič! Kupil tudi ne, kaj pol sploh hočeš??? Vozila s toliko prevoženimi km se začnejo kvariti po prevoženih 15.000km do 20.000km, ker se boš vozil samo lokalno po slabih cestah in se motor niti ne bo normalno segrel na delovno temperaturo se lahko tudi ta ustavi zaradi xy možnosti :D za teh 12 jurjev+ raje nekaj novega :idea:
:)