Stran 1 od 3

Megane 1,6 in xenon

Objavljeno: To sep 21, 2010 1:24 pm
Napisal/-a flajer
Mene pa zanima, če ima kdo podatek iz prve roke glede porabe novega megana 1,6 16v - v mestu in na AC (hitosti 130-150kmh). Kako je s prožnostjo pri prehitevanju? A avto sploh potegne al je prešvoh mašina?
Kot drugo varianto gledam 1,5dci, vendar je kar nekaj razlike v ceni...

Zanima me še, če kdo ve ali ima megane ob doplačilu xenonske ali bixenonske žaromete?

Objavljeno: To sep 21, 2010 4:10 pm
Napisal/-a Vido85
V sluzbi mamo tut enga 1.6 bencinarja, pa je kr precej len, za to masino je avto dost tezek, treba pac mal vec saltat dol ce hoces da bo potegnu. Se pa lepo pele.

Objavljeno: To sep 21, 2010 4:13 pm
Napisal/-a rok46
1.6 je lenivc, je 1.5 dosti boljša izbira... biksenon je 800 €

Objavljeno: To sep 21, 2010 4:39 pm
Napisal/-a stanc
Sam imam coupeja in sem z njim zelo zadovoljen. Povprečna poraba znaša okoli 7,5l/100km, drugače pa je motor 1,6 za normalno vožnjo čist OK. Doplačal sem tut za biksenonske žaromete, vendar imam avto xenon samo za kratke luči, za dolge pa ne.

Objavljeno: To sep 21, 2010 4:40 pm
Napisal/-a lukp
Na tvojem mestu bi raje vzel 1.5 dCi, ker je bolj poskočen in manj požrešen. Dražji pa je za1680 evrov.

Mislim, da so bixenon, ker danes že vsi delajo take žaromete. Svetijo tudi v ovinek.

Objavljeno: To sep 21, 2010 4:43 pm
Napisal/-a Hren
1.6 16V je dobra izbira za povprečnega voznika, ki po možnosti ni veliko na avtocesti. Na avtocesti se ta avtomobil kljub šesti prestavi izraža s hrupom in precej visoko porabo; posebno, če voziš nad predpisano hitrostjo (več kot 130 km/h). Ta motor je smiseln predvsem za voznike, ki se vozijo na krajše relacije in za tiste, ki so veliko v mestu. Potegne zadovoljivo, potrebno je pač marsikdaj poseči po prestavi ali dveh nižje.

Posodobljen dizel z 110 KM (1.5) je boljša izbira, če delaš vsaj okoli 15000 km letno in če tvoje poti niso zglj mestne (kratke). Ta že precej dobro potegne, da se ga pa lagodno peljati pri nekih normalnih vrtljajih (2000 obr/min) ob prilično nizki porabi - okoli 5-6 l / 100 km.

Razlika v ceni je okoli 1500 € v prid bencinarju. Izračunaj si, kaj se ti finančno bolj splača. Predvsem bencinarja pa poskusi na testni vožnji.

Objavljeno: To sep 21, 2010 4:55 pm
Napisal/-a danatory
Če je oprema dynamique se splača pomoje tud tce probat.

Objavljeno: To sep 21, 2010 6:23 pm
Napisal/-a IcEm4n
če misliš na 1.4 tce, a ga niso skenslal pri nas?

Objavljeno: To sep 21, 2010 7:11 pm
Napisal/-a Nejko
IcEm4n je napisal/-a:če misliš na 1.4 tce, a ga niso skenslal pri nas?


Ga ni več pri nas!...drugače pa v Scenicu je 1,6 polomija....

Objavljeno: To sep 21, 2010 7:36 pm
Napisal/-a belkaena
1,6 16V je edini bencinar na voljo v Meganu, kar je žalostno, izjema je še RS. Ta mašina je res poraz v letu 2010.

Če greš na testno vožnjo in ti bo OK ga vzemi, vsekakor pa probaj in ne kupuj na slepo. Sam sem šel na testno eno za drugim 1,6 in potem 1,5 Dci in nimaš kaj razmišlat, ker je odločitev jasna.

Lp.

Objavljeno: To sep 21, 2010 8:40 pm
Napisal/-a danatory
IcEm4n je napisal/-a:če misliš na 1.4 tce, a ga niso skenslal pri nas?


V njihovem konfiguratorju se je spet pojavil. Tudi v pdf katalogu je.

Objavljeno: To sep 21, 2010 8:49 pm
Napisal/-a lizard
stanc je napisal/-a:Sam imam coupeja in sem z njim zelo zadovoljen. Povprečna poraba znaša okoli 7,5l/100km, drugače pa je motor 1,6 za normalno vožnjo čist OK. Doplačal sem tut za biksenonske žaromete, vendar imam avto xenon samo za kratke luči, za dolge pa ne.


Če imaš bi-xenon potem imaš xenon tudi za dolge. Verjetno delujejo tako, da imaš bixenon za kratke in dolge, ko pa blendaš pa se vklopi zgolj halogenska žarnica. Bi-xenon namreč deluje tako, da imaš kratke+dolge vse v eni žarnici, in ko vklopiš dolge se zaslonka v leči premakne da snop svetlobe pada dlje.



Tudi sa bi se izogibal raznih 1.6 atmosfercev ker so dandanes popolnoma "out", saj jih razni turbo bencinarji v prožnosti dobesedno povozijo!

Objavljeno: To sep 21, 2010 10:44 pm
Napisal/-a Shadez
Tudi sam sem imel oba na testni in sicer 1,6 v kupejcu in 1.5 110 v karavanu in morm rect da ne glede da je karavan bil večji in vse sem bil veliko bolj navdušen nad dizlom, kot pa bencinarjem. V glasnosti pri visokih hitrostih pri bencinarju slišiš kot bi mašina hotla pobegniti izpod havbe, medtem ko pri dizlu bolj slišiš piš vetra kot pa motor. Kar te tiče pospeškov, če si len za prestavljanje potem ni druge izbire kot dizel, probal sem skozi cestninsko 50 km/h in potem pospeševanje skoz v šesti in gre brez problema, medtem ko pri bencinarju moraš res vsaj 2-3 prestave nižje, če hočeš da poskoči z mesta.
Xenon je pa Bixenon sledljiv v ovinke in ja 880 ali 800€ tam nekje..

EDIT: Je pa res, da je Renault Slovenija v ponudbo nazaj vrinil TCE 130 motor, kateri pa mislim da je v bistvu dejansko vredna alternativa dizlu.

Lp

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 6:48 am
Napisal/-a odprti clio
Sam sem peljal 1.6 16V in se vsakodnevno peljem z 1.5 dCi (105KM). Pa malo preveč opevate ta dizelski mlinček. Edina razlika, napram bencinarju, je da dizel vleče zvezno od 2000 (morda še kako malenkost manj) do 4000 (kaj več pa tudi ne) obratov. Nizki obrati v kombinaciji z daljšim menjalnikom prispevajo k tišji vožnji, vendar je 1.6 16V motor čisto dorasel avtu. Menjalnik je zato, da se ga uporablja - ko se spraviš prehitevat, eno nižje pa je. Poraba res da ni blesteča, samo se avto s tem motorjem pelje čisto solidno. Tudi nad omejitvijo, kjer sem se pri 150 km/h peljal čisto lepo - celo radio in sopotnike sem slišal. Vsekakor pa priporočam testno vožnjo!

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 8:57 am
Napisal/-a Roader_
Glede 1.6 v coupeju.. poraba na morje letos 7,9 relacija Celje - Split, nazaj poraba 8,5. Res, da je motor malo glasnejši nad 130km/h, ampak tud ni tak glasen da se nebi dalo pogovarjat in poslušat radia. Aja, hitrost pri tej porabi je bila v vlki večini tempomat na 148 pa gasa :lol: drugač pa kratke relacije (vsak dan 10km v eno stran ( 4km v hrib in 6km po ravnini - naselje)) 8,6 povprečna. Pomoje ni glih požrešen, bi se dala poraba spustit še nižje na krajše relacije, vendar je v vlki večini voznica ženska :lol: :lol:

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 9:05 am
Napisal/-a sa
[quote="odprti clio"]Sam sem peljal 1.6 16V in se vsakodnevno peljem z 1.5 dCi (105KM). Pa malo preveč opevate ta dizelski mlinček. Edina razlika, napram bencinarju, je da dizel vleče zvezno od 2000 (morda še kako malenkost manj) do 4000 (kaj več pa tudi ne) obratov. Nizki obrati v kombinaciji z daljšim menjalnikom prispevajo k tišji vožnji, vendar je 1.6 16V motor čisto dorasel avtu. Menjalnik je zato, da se ga uporablja - ko se spraviš prehitevat, eno nižje pa je. Poraba res da ni blesteča, samo se avto s tem motorjem pelje čisto solidno. Tudi nad omejitvijo, kjer sem se pri 150 km/h peljal čisto lepo - celo radio in sopotnike sem slišal. Vsekakor pa priporočam testno vožnjo![/quote]

Se popolnoma strinjam. Vozim Megane III s tem (1.6) motorjem, prevoženih 20 k km. Res je, da motor ni nek biser, opazno je pomanjkanje navora, ampak za normalno vožnjo je povsem dovolj. Povprečna poraba je 7,5 - 8l (pretežno AC, malce mesta). pri 130 km/h se vrti na 3500 obratov (6. prestava), pri 150 na 4000 obratov.

Lj - Dunaj, kamor se pogosto vozim, je poraba 7 - 7,5 l. Po občutku je glasen na AC, meritve hrupa v testih tega sicer ne potrjujejo. Kot spremljam forume, posebnih težav s tem motorjem naj ne bi bilo. Prednost je tudi v tem, da se takoj segreje, ne ukvarjaš se z ogrevanjem in ohlajanjem turbine ....Obvezno zavarovanje je malenkost dražje (81 kw) kot pri 1.5 dci, vendar se to zravna pri kasko zavarovanju.

Edina stvar, ki me moti, ampak to je pri večini znamk: uradni servisni interval je 2 leti ali 30 k km. Pooblaščeni serviserji (pa tudi večina uporabnikov različnih avtomobilskih forumov) priporočajo menjavo olja in filtra na 15 k km ali 1 leto - dobrih 100 €.

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 4:06 pm
Napisal/-a stanc
lizard je napisal/-a:
stanc je napisal/-a:Sam imam coupeja in sem z njim zelo zadovoljen. Povprečna poraba znaša okoli 7,5l/100km, drugače pa je motor 1,6 za normalno vožnjo čist OK. Doplačal sem tut za biksenonske žaromete, vendar imam avto xenon samo za kratke luči, za dolge pa ne.


Če imaš bi-xenon potem imaš xenon tudi za dolge. Verjetno delujejo tako, da imaš bixenon za kratke in dolge, ko pa blendaš pa se vklopi zgolj halogenska žarnica. Bi-xenon namreč deluje tako, da imaš kratke+dolge vse v eni žarnici, in ko vklopiš dolge se zaslonka v leči premakne da snop svetlobe pada dlje.


To ne bo držalo. Sem tut jes mislu, da so dolge tut xenon, samo so samo kratke.

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 4:45 pm
Napisal/-a lizard
Potem nimaš bi-xenon.

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 5:16 pm
Napisal/-a stanc
lizard je napisal/-a:Potem nimaš bi-xenon.


Jes ti lahko povem kako luči svetijo, kaj pa ponujajo si pa poglej v konfiguratorju:
http://www.renault.si/nova-vozila/osebna-vozila/megane/megane-coupe/konfigurator/index.jsp?stepTo=3&modelKey=M3D&userPriceType=

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 5:23 pm
Napisal/-a lizard
V konfiguratorju je samo bi-xenon, se pravi ali tebi ne dela pravilno (malo verjetno ker je avto nov) ali pa ne poznaš delovanja (bolj verjetno).

Moj predlog - knjigo z navodili v roke. Sigurno vse zelo lepo piše, sem namreč prepričan da je v knjigi opisano tako delovanje bi-xenonskih žarometov ko tudi upravljanje z njimi ;).

P.S. Oprosti, ampak bolj verjamem Renualtu kot tebi ;). Če se pa izpostavi, da avto res nima bi-xenona in ima zgolj xenon, pa je ta vseeno naveden pod dodatno opremo je pa to zavajanje kupcev, ampak to je zelo zelo zelo zelo malo verjetno. Ponavadi si ljudje o določeni stvari ne prebrejo dovolj potem pa ne vejo kako deluje, kaj pomeni in kako z njo urpravljati. Pa brez zamere.