Stran 1 od 1

Nakup roverja 75 2.0 v6

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 5:28 pm
Napisal/-a h4ck
Torej kot sem napisal v naslovu teme sem v iskanju roverjev 75 in sicer z 2.0 v6 motorjem.

Zanimajo me mnjena lastnikov oz takih ljud ki poznajo tak avto in ne takih ko so slisali nekaj za roverja(taki se kar izogibajte te teme).
Kako je z vzdrzljivostjo teh motorjev ? Ali ima motor jermen ali verigo? Kako je z rezervnimi deli (sem bil lastnik roverja 416 in ni blo extra problemov z deli) ? Poraba taknšnega vozila ? Na katere stvari naj bom pozoren ob ogledu/nakupu?
Morda kakšne hibe ki so znane ?

Torej kar razpišite se tisti ki poznate zadeve. Hvala :)

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 5:55 pm
Napisal/-a simply
Ne bom ti solil pameti in govoril kakšne so napake - lahko pa povem, da poznam ljudi, ki so se skozi pritoževali, da je težko dobit dobrega serviserja za Rover.

Srečno.

Re: Nakup roverja 75 2.0 v6

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 7:20 pm
Napisal/-a tristan01
h4ck je napisal/-a:Torej kot sem napisal v naslovu teme sem v iskanju roverjev 75 in sicer z 2.0 v6 motorjem.

Zanimajo me mnjena lastnikov oz takih ljud ki poznajo tak avto in ne takih ko so slisali nekaj za roverja(taki se kar izogibajte te teme).
Kako je z vzdrzljivostjo teh motorjev ? Ali ima motor jermen ali verigo? Kako je z rezervnimi deli (sem bil lastnik roverja 416 in ni blo extra problemov z deli) ? Poraba taknšnega vozila ? Na katere stvari naj bom pozoren ob ogledu/nakupu?
Morda kakšne hibe ki so znane ?

Torej kar razpišite se tisti ki poznate zadeve. Hvala :)


Na kratko kolikor se spomnim še iz časov ko sem v eni avtohiši delal na predstavitvi tega modela.

Je konkretna limuzina, tipično angleškega sloga. Takrat ga je marsikateri poznavalec zamenjal z Jaguarjem (podobna silhueta in velika maska, vendar brez mucka na njej). Na splošno motorji so bili trije 1.8i, 2.0i in 2.0d. 2.0 bencinar je šestvaljnik če se prav spomnim. Za svoje obdobje je bil soliden motor, ki se ni branil vrtljajev blizu rdečega polja. Druga pesem je menjalnik, ki rabi med pretikanjem kakšen trenutek več kot pri konkurenci, zato ne računaj na hitra pretikanja. Tudi sama vožnja je zelo udobna. Masivna armaturka z veliko lesa in oblazinjenje sta na nivoju (posebno prestižen pa je najboljši paket opreme z usnjem in skoraj vso kramo ki si jo lahko zamisliš). Če iščeš avtomobil za dolga in udobna križarjenja si našel pravega. Tudi dinamična vožnja mu ni tuja, vseeno pa to ni dirkalnik.

Od težav mi na misel pride le zaplet z daljinskim zaklepanjem, ki ga je bilo potrebno znova kodirati in občasno kakšna lučka ki je zasvetila po nepotrebnem, vnedar se je to pri večini vozil odpravilo v roku garancije.

Na kratko odličen avtomobil z veliko opreme in udobja za ljubitelje angleškega sloga.

LP Tristan01

Re: Nakup roverja 75 2.0 v6

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 8:20 pm
Napisal/-a h4ck
tristan01 je napisal/-a:
h4ck je napisal/-a:Torej kot sem napisal v naslovu teme sem v iskanju roverjev 75 in sicer z 2.0 v6 motorjem.

Zanimajo me mnjena lastnikov oz takih ljud ki poznajo tak avto in ne takih ko so slisali nekaj za roverja(taki se kar izogibajte te teme).
Kako je z vzdrzljivostjo teh motorjev ? Ali ima motor jermen ali verigo? Kako je z rezervnimi deli (sem bil lastnik roverja 416 in ni blo extra problemov z deli) ? Poraba taknšnega vozila ? Na katere stvari naj bom pozoren ob ogledu/nakupu?
Morda kakšne hibe ki so znane ?

Torej kar razpišite se tisti ki poznate zadeve. Hvala :)


Na kratko kolikor se spomnim še iz časov ko sem v eni avtohiši delal na predstavitvi tega modela.

Je konkretna limuzina, tipično angleškega sloga. Takrat ga je marsikateri poznavalec zamenjal z Jaguarjem (podobna silhueta in velika maska, vendar brez mucka na njej). Na splošno motorji so bili trije 1.8i, 2.0i in 2.0d. 2.0 bencinar je šestvaljnik če se prav spomnim. Za svoje obdobje je bil soliden motor, ki se ni branil vrtljajev blizu rdečega polja. Druga pesem je menjalnik, ki rabi med pretikanjem kakšen trenutek več kot pri konkurenci, zato ne računaj na hitra pretikanja. Tudi sama vožnja je zelo udobna. Masivna armaturka z veliko lesa in oblazinjenje sta na nivoju (posebno prestižen pa je najboljši paket opreme z usnjem in skoraj vso kramo ki si jo lahko zamisliš). Če iščeš avtomobil za dolga in udobna križarjenja si našel pravega. Tudi dinamična vožnja mu ni tuja, vseeno pa to ni dirkalnik.

Od težav mi na misel pride le zaplet z daljinskim zaklepanjem, ki ga je bilo potrebno znova kodirati in občasno kakšna lučka ki je zasvetila po nepotrebnem, vnedar se je to pri večini vozil odpravilo v roku garancije.

Na kratko odličen avtomobil z veliko opreme in udobja za ljubitelje angleškega sloga.

LP Tristan01


Oh super odgovor, ja to z daljinci mi je znano že iz roverja 416... isti problemi. Glede motorja pa iščem izključno 2.0 v6 in nič drugega. Iscem pa udobno limuzino, ki se ne obcasno en brani dinamične voznje.

Hvala za odgovor, če pa še kdo kaj ve kar na plano . :twisted:

Objavljeno: Sr sep 22, 2010 8:39 pm
Napisal/-a Sigor
Zelo dober avto za tisti čas, oblika je všečna še danes. Motor 2.0 V6 ni problematičen, poraba med 9 in 10 litri. meni osebno zelo lep avto, udoben za vožnjo, moj dizel pa tud skromen pri porabi.
Zna pa bit kako dražje popravilo sklopka, motorček ventilatorja klime. Aja, motor ima zobati jermen oziroma dva, če se ne motim. Dele se pa da dobit, kot že sam veš.

Objavljeno: So sep 25, 2010 7:00 pm
Napisal/-a tristan01
Sigor je napisal/-a:Zelo dober avto za tisti čas, oblika je všečna še danes. Motor 2.0 V6 ni problematičen, poraba med 9 in 10 litri. meni osebno zelo lep avto, udoben za vožnjo, moj dizel pa tud skromen pri porabi.
Zna pa bit kako dražje popravilo sklopka, motorček ventilatorja klime. Aja, motor ima zobati jermen oziroma dva, če se ne motim. Dele se pa da dobit, kot že sam veš.


Glede na to da si tak avto lastiš prosim pojasni še kako je s paketi opreme. Na netu sem zasledil dva: Club in Connessiour. Če se prav spomnim se je najrazkošnejši paket imenoval Connessiour in le tu je bilo mogoče dobiti usnjene sedeže. Na netu pa so vsi Connessiour polovica pa ima sedeže v blagu - imam občutek da prodajalci ne vejo kaj prodajajo oz. zavajajo kupce.

LP Tristan01

Objavljeno: So sep 25, 2010 8:01 pm
Napisal/-a h4ck
Podatki kopirani z wikipedije :

1999-2004

* Classic
* Classic SE
* Club
* Club SE
* Connoisseur
* Connoisseur SE
* Vanden Plas (long wheel base model)

vir : http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_75

Objavljeno: So sep 25, 2010 8:17 pm
Napisal/-a f.taunus
tristan01 je napisal/-a:
Sigor je napisal/-a:Zelo dober avto za tisti čas, oblika je všečna še danes. Motor 2.0 V6 ni problematičen, poraba med 9 in 10 litri. meni osebno zelo lep avto, udoben za vožnjo, moj dizel pa tud skromen pri porabi.
Zna pa bit kako dražje popravilo sklopka, motorček ventilatorja klime. Aja, motor ima zobati jermen oziroma dva, če se ne motim. Dele se pa da dobit, kot že sam veš.


Glede na to da si tak avto lastiš prosim pojasni še kako je s paketi opreme. Na netu sem zasledil dva: Club in Connessiour. Če se prav spomnim se je najrazkošnejši paket imenoval Connessiour in le tu je bilo mogoče dobiti usnjene sedeže. Na netu pa so vsi Connessiour polovica pa ima sedeže v blagu - imam občutek da prodajalci ne vejo kaj prodajajo oz. zavajajo kupce.

LP Tristan01

Ima dve vrsti opreme:
Connoisseur - brez usnjenih sedežev
ConnoisseurSE - z usnjenimi sedeži

P.S. Obstaja Rover, ki nima težav s tesnilom glave?

Objavljeno: So sep 25, 2010 8:20 pm
Napisal/-a h4ck
Nebos verjel, obstaja... 2.0 diesel, 2.0 v6,2.5 v6 ... problemi so samo pri 1.6 , 1.8 k series 8)

Objavljeno: So sep 25, 2010 8:29 pm
Napisal/-a Sigor
tristan01 je napisal/-a:
Glede na to da si tak avto lastiš prosim pojasni še kako je s paketi opreme. Na netu sem zasledil dva: Club in Connessiour. Če se prav spomnim se je najrazkošnejši paket imenoval Connessiour in le tu je bilo mogoče dobiti usnjene sedeže. Na netu pa so vsi Connessiour polovica pa ima sedeže v blagu - imam občutek da prodajalci ne vejo kaj prodajajo oz. zavajajo kupce.

LP Tristan01


Pri nas je tudi veliko uvoženih Roverjev 75 in paketi opreme niso bili enaki v vseh državah, tudi zato po moje prihaja do razlik. Je pa bilo pri Roverju verjetno kdaj tudi možno, da vsi Club niso bili enaki in tudi vsi Connoisseur ne. Pač Rover :)