Stran 1 od 2

Xsara Picasso ali Multipla?

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 6:32 pm
Napisal/-a M
Pozdravljeni,

Kaj bi izbrali, če bi izbirali med Xsaro Picasso in Multiplo, oboje diesel, letnik recimo okrog 2001 - zelo okvirno. Mika me sicer tudi Zafira, ampak bo za normalno ceno zelo težko dobit nezjahano...

Predvsem me zanimajo kriteriji uporabnosti, porabe in stroškov vzdrževanja, če pa kdo ve za kakšno konkretno dobro ponudbo, se pa priporočam.

LP,

M.

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 6:35 pm
Napisal/-a simply
Ti je Multipla vizualno všeč?

So ti všeč 3 sedeži v prvi vrsti?

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 6:43 pm
Napisal/-a fare
Xsara Picasso je najboljša izbira.

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 6:50 pm
Napisal/-a M
simply je napisal/-a:Ti je Multipla vizualno všeč?

So ti všeč 3 sedeži v prvi vrsti?


Všečnost je irelevantna. Vse ostalo je bolj pomembno. Če se avto dobro obnese me ne moti, če je zunanjost grda kot smrtni greh. Bolj bi me morila bruhanje vzbujajoča notranjost, ki jo gledam vsak dan skoraj 2 uri. Kakšen vizualni vtis avto pusti, ko je parkiran v garaži me pa nič kaj ne gane. ;)

Trije sedeži spredaj se mi zdijo zanimivi, me ne motijo, v naši konkretni situaciji bi mogoče avto s šestimi sedeži lahko prišel celo prav.

Najpomembnejša je pravzaprav finančna komponenta... :cry:

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 6:54 pm
Napisal/-a /miha\
fare je napisal/-a:Xsara Picasso je najboljša izbira.


Jap... edini zanesljiv citroen (menda celo zelo zanesljiv).

Če kdo ne verjame si lahko ogleda katerokoli raziskavo o zanesljivosti.

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 6:59 pm
Napisal/-a RpDany
/miha je napisal/-a:
fare je napisal/-a:Xsara Picasso je najboljša izbira.


Jap... edini zanesljiv citroen (menda celo zelo zanesljiv).

Če kdo ne verjame si lahko ogleda katerokoli raziskavo o zanesljivosti.


tocno tako+ tega zgleda dosti lepse kot multipla...

lp

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 7:04 pm
Napisal/-a sosed
imamo pikija in smo zelo zadovoljni..dizel 110konjev kr dobr potegne...

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 7:27 pm
Napisal/-a MSrougeZX
Definitivno picasso...bolj udoben, materiali v notranjosti ne zgledajo tak ceneno kot v multipli, mnogo večji prtljažnik kot v multipli-tu je neuporaben, za multiplo ne vem, ampak v picassoju lahko vzemeš zadnje 3 sedeže ven posamično...da o zunanjosti ne govorim.

Objavljeno: Ne sep 26, 2010 7:57 pm
Napisal/-a vojkostar
osebno bi izbral picasso, nekako fiatu ne zaupam, je pa tak da ne eni ne drugi ni brez napak.
kolegu je ventile zabilo pri multipli (bencinar) mam pa tud drucga sodelovca ko ma z picassojem skoz težave (no vsaj mel jih je)
očitno se zgodi da fašeš avto ko ni imel ravno dober dan ko je bil sestavlen in te pač enostavno vse začne je**t

Objavljeno: Po sep 27, 2010 7:41 am
Napisal/-a AgitatoR
Vozim Citroena, pa bi v tem primeru raje vzel Multiplo.
Picassojev je k Golfov, na vsakem vogalu dva.

Objavljeno: Po sep 27, 2010 8:00 am
Napisal/-a RpDany

Objavljeno: Po sep 27, 2010 9:23 am
Napisal/-a aerial
..

Objavljeno: Po sep 27, 2010 10:46 am
Napisal/-a fare
Ta avto je že dobrih 10l v proizvodnji in so vse muhe že zdavnaj odstarnjene.
Mislim da je to zelo racionalna izbira.
http://www.whatcar.com/car-reviews/used ... ry/23564-7

Objavljeno: Po sep 27, 2010 10:53 am
Napisal/-a _furby_
po moje je tudi dobro da se probas vsest noter se z 2mi kolegi, pa bos vidu dejansko kako se odnesejo 3-je sedezi v prvi vrsti. ;)

Objavljeno: Po sep 27, 2010 11:36 am
Napisal/-a Energetik81
Glede na obliko in širino avta (aerodinamika) bi rekel, da Picasso porabi manj kot Multipla, predvsem pri AC vožnji.
Sicer pa odvisno od prioritet - če bi velikokrat rabil 6 sedežev, potem Multipla. V vseh ostalih primerih se mi zdi pa Picaso boljši.

Objavljeno: Po sep 27, 2010 8:18 pm
Napisal/-a M
Nekaj argumentov je bilo dokaj močnih, hvala. Vedel sem, da pri nobem ne gre pričakovati nekega presežka varnosti, vedel sem tudi, da Multipla na tem področju šepa, sem pa mislil, da je Pablo dosegel slabši rezultat.

Tehtnica se preveša na stran Picassa, predvsem zaradi že omenjenega faktorja varnosti, všeč nam je krepko večji prtljažnik, poleg tega Pablo kotira neverjetno visoko na reliability indexu. Tako kot vizualni vtis pri Multipli me tudi pogostost pri XP ne moti.

Ali mi lahko kdo pove, kakšna je dejansko razlika med XP pred 2004 in po (saj je menda bil takrat nekakšen facelilftek)?[/url]

Objavljeno: Po sep 27, 2010 8:45 pm
Napisal/-a MSrougeZX
v notranjosti ni nobene-no razen volana, samo od zunaj so malo spremenjeni prednji odbijač, maska in luči, bistvo pri faceliftu je bil benzinski motor, namesto 1.8 požeruha so dali not najprej 1.6 95KM nato pa 16v z 110KM.

Objavljeno: Po sep 27, 2010 10:44 pm
Napisal/-a vojkostar
multipla je drgač orng spaceshutle, sedi se res dobr, ampak kot pravim kaj pa ostalo sama kvaliteta izdelave pa nevem, navzven definitivno grd avto notri pa udoben

Objavljeno: To sep 28, 2010 9:08 pm
Napisal/-a monster_d
MSrougeZX je napisal/-a:v notranjosti ni nobene-no razen volana, samo od zunaj so malo spremenjeni prednji odbijač, maska in luči, bistvo pri faceliftu je bil benzinski motor, namesto 1.8 požeruha so dali not najprej 1.6 95KM nato pa 16v z 110KM.


tudi hauba ni ista, zadnji odbijač, drugače pa ni nekih večjih vizualnih razlik