Stran 1 od 2

Hyundai IX 35

Objavljeno: Če sep 30, 2010 2:14 pm
Napisal/-a hondas
Kolega me sprašuje:
- ali se splača dati 1500€ več za dizla ( to je bencina za...)
- v katerih primerih bi 4X4 pogon sploh rabil
Oboje skupaj nanese namreč 2700€

Objavljeno: Če sep 30, 2010 2:18 pm
Napisal/-a miha taufer
1. koliko kilometrov bo delal letno
2. odvisno kje se bo vozil

Objavljeno: Če sep 30, 2010 2:29 pm
Napisal/-a hondas
- po mojem tam do 15K
- kako naj mu razložim, kje se 4x4 sploh rabi

Objavljeno: Če sep 30, 2010 3:11 pm
Napisal/-a abbe
ja kaj mu bos razlagal,ce neve ke se ga rab poj ga vrjetn ne rab.
prou pride pa na brezpotjih pa po celem snegu...
uglanem ce ni doma s kakih rout ga ne bo rabu.

Objavljeno: Če sep 30, 2010 3:14 pm
Napisal/-a tomson
Za mestno vožnjo ne rabi 4x4, pa tud na večini terena ne, razen če mu je fino kdaj it po kakšnih off-road brezpotjih, je le fajn met pogon na vse štiri.

Bencin al dizel ... to so računice. Čeprav se bi mu tud splačalo vzet bencinarja pa ga na plin dat ... na dolgi rok seveda. Razen, če so mu karakteristike specifičnega motorja všeč, to je pa druga zgodba.

Objavljeno: Če sep 30, 2010 5:55 pm
Napisal/-a tristan01
hondas je napisal/-a:- po mojem tam do 15K
- kako naj mu razložim, kje se 4x4 sploh rabi


4X4 pride prav v razmerah kjer je oprijem na cesti precej poslabšan - torej predvsem na zasneženem vozišču ali pa kje na brezpotjih. SUV ni ravno vozilo ki bi ga človek pognal v kakšen blaten gozd ali kakšno resno brezpotje. Za nekaj sto metrov kolovoza do vikenda/zidanice pa se da tudi brez preživi. Torej realno gledano ga izkoristiš le tistih nekaj zimskih dni ko na cesti vlada kaos zaradi večjih snežnih padavin ali če redno zahajaš na visokogorska smučišča in imaš fetiš da se voziš z avtom do najvišje sedežnice.

Glede izbire dizel ali bencin. Pravega odgovora ni. Vsak bo svetoval svoje. Najbolje preskusiti oba modela in se odločiti po občutku.

LP Tristan01

Objavljeno: Če sep 30, 2010 6:01 pm
Napisal/-a Polo78
Sam dizla ne bi vzel le v primeru, če bi delal letno malo kilometrov in če bi bile to pretežno krajše vožnje. V vseh ostalih primerih pa je za ta razred dizel obvezen! Tudi pri 15k letno, če je vsaj 1x tedensko tudi kaka daljša vožnja.

Objavljeno: Če sep 30, 2010 6:39 pm
Napisal/-a ejsim
V tem avtu bi obvezno vzel tako dizla kot 4x4. Ajde, če bi se res malo vozil bi mogoče pogledal tudi za bencinarjem, ampak dvomim, ker se mi zdi bolj "primeren" v tem avtu dizel.. Je pa to moje mnenje.. 4x4 pa absolutno..že tako so ti "terenci" pomehkuženi, da pa bi še celo vzel tak avto brez 4x4 pa sploh ne bi niti pomislil.. Je pa odvisno od "potreb". Doma imamo SUV, ki seveda ima 4x4. Pozimi je super, ko za razliko od večine, ne razmišljaš, ali boš zvozil hribe do doma ali ne in ali boš avtomobil ob 22/23/24h zvečer parkiral 5 km stran in pešači do domal.. Najhuje pa je, da bi imel SUV in bi se pozimi nekje zataknil.. Tudi na kakem "off-roadu" prav pride. Sploh se nam je npr večkrat zgodilo, da so določeno cesto (ni važno katera država) zaprli, potem pa imaš na voljo čakati 3-4 ure ali iti po "obvoznici", ki se lahko kosa s kakim adrenalinskim parkom ;)

Kaj pa vem, jaz ne bi razmišljal.. Sicer pa avtomobil kot tak, sploh ni napačen. Sem ga večkrat vozil in naredil z njim kar nekaj kilometrov, in sicer je bil 2.0 CRDI s 136KM (4x4 seveda), comfort oprema. Če potegnem črto, sem bil kar zadovoljen. Bi pa jaz mogoče pogledal celo za tisto močnejšo - 190KM različico, čeprav je tudi 136KM več kot dovolj ;) Naj gre na testno, pa bo videl.

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 12:00 am
Napisal/-a hondas
Ma ja. Kar sam se bo moral odločiti.
Jaz npr. imam proti dizlom to, da se zjutraj kabina segreje precej kasneje. Torej če imaš šiht do 15km, je gretje manj uporabno.
Sem pa slišal, da navigacija pri IX35 podpira tudi SLO, kar je redkost pri tovarniških navigacijah. Hondaši to lahko samo sanjamo...

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 12:51 pm
Napisal/-a Polo78
hondas je napisal/-a:Jaz npr. imam proti dizlom to, da se zjutraj kabina segreje precej kasneje. Torej če imaš šiht do 15km, je gretje manj uporabno...


Nevem, ampak pri meni se segreje po cca. 5 km vožnje, pri bencinarju se je pa mogoče kak kilometer prej. Časi "traktorjev" so zdavnaj mimo, torej res 'no big deal' za moje pojme. :)

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 4:52 pm
Napisal/-a kolesar
ja itak da oboje, drgač naj kupi raj drug avto...
ne vem kdo bo hotu od njega pol sploh rabljenega kupt..

če ne drugje bo 4x4 rabu pozim v snegu..
dizel se ne pozna sam na porabi ampak tudi pri navoru, lrpša mirnejša vožnja..

Objavljeno: Pe okt 01, 2010 6:19 pm
Napisal/-a TOYOTA
jaz tudi mislim, da vzemi dizla 4x4, tukaj ni govora o nekih hudik off road turah po triglavskem narodnem parku, s stališča varnosti tukaj mislim trakcija , obnašanje vozila pri pospeševanju in v ovinkih je vsekakor 4x4 v prednosti , samo razlika v porabi pa ne odtehta nakupa 2wd, povem ti, ko boš enkrat kupil 4x4 bo vsak naslednji avto 4x4 :lol:

Objavljeno: So okt 02, 2010 8:10 am
Napisal/-a Dazi
Ja, in noben ne omenja, da je zelo fajn met dizla, če maš konkretno kilažo. Avto ma dobre 1.5 tone in dizel ti bo zelo pomagal pri speljevanju, zaradi velikega navora pri nizkih obratih, in pri prehitevanju.

LP

Objavljeno: So okt 02, 2010 2:57 pm
Napisal/-a INFINITI
Naj vzame oboje. Dizel bo boljši že zaradi navora, ki premika takšen avto precej lažje kot en becina, sploh pri vmesnih pospeških na cesti. 4X4 ti pa pride prav že na kakšnem zasneženem ali poledenelam klancu, ki jih pa tudi ne manjka ko pozimi rukne sneg in greš malo iz LJ ven.

Objavljeno: So okt 02, 2010 8:03 pm
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljen

Naj vzame dizla s kombinacijo 4x4 pogona. Ko enkrat sprobaš 4x4 se težko ločiš od njega, vsaj v mojem primeru je tako, ko lahko po snegu priplužim do doma na hrib brez problema.

Lp
Saša

Objavljeno: Ne okt 03, 2010 12:34 am
Napisal/-a GregorM
Mogoče bi kolegu namignil, da SUVi zaradi manj aerodinamične oblike in večje sprednje površine na cesti ustvarjajo cca 25% več zračnega upora kot primerljivi navadni avtomobili, zaradi povečane teže je podobna situacija tudi pri pospeševanju. 2WD SUV s povprečnim motorjem se bo vozil podobno kot pol cenejši običajni avto.

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 10:41 am
Napisal/-a maserati
Tisti ki se spoznate na te 4x4 sisteme mi prosim odgovorite koliko ti tak pogon pomaga v vsakodnevnih situacijah na cesti. Pri siljenju nosa iz ovinka ali pa pri ostalih nevarnih situacijah? Več kot ESP?

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 11:16 am
Napisal/-a Firediver
GregorM je napisal/-a:Mogoče bi kolegu namignil, da SUVi zaradi manj aerodinamične oblike in večje sprednje površine na cesti ustvarjajo cca 25% več zračnega upora kot primerljivi navadni avtomobili, zaradi povečane teže je podobna situacija tudi pri pospeševanju. 2WD SUV s povprečnim motorjem se bo vozil podobno kot pol cenejši običajni avto.


Sem imel 2WD SUV (sicer RAV4 1.8 bencinar) in ti rečem, da kaj več kot za pozirat okoli ni bil..moje osebno mnenje je, da avto, ki je predviden za 4x4 in ima samo 4x2, ima slabo razporejeno težo in sem imel probleme pri speljevanju - prelahek nos..slabo se odreže na terenu..v snegu sem moral dajati ketne gor, da o sramoti pred znanci ne govorim.

Dodatno je treba omeniti, da je ne glede na 4x4 ali 4x2 težišče dosti višje kot pri osebnem avtomobilu, kar pomeni na splošno nižje hitrosti skozi ovinke. Tudi položaj sedenja je na splošno bolj pokončen in te bolj "premetava" sem in tja - naporna vožna.

To razliko sem opazil, ko sem po SUV-u prešaltal na kombi-limuzino: nižje težišče, višje hitrosti skozi ovinke in lepo prilepljen v sedežu.

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 6:36 pm
Napisal/-a simply
da o sramoti pred znanci ne govorim.


Povej kaj več. :D

Objavljeno: Pe okt 15, 2010 9:07 pm
Napisal/-a tristan01
simply je napisal/-a:
da o sramoti pred znanci ne govorim.


Povej kaj več. :D


Verjetno je želel povedati da je v snegu montiral verige na SUV, mimo njega pa so tekoče vozili razni Cliot in podobne mestne gajbice, ki jim sneg ne diši najbolj.
:twisted:
LP Tristan01