Stran 1 od 2
Mitsubishi ali Hyundai
Objavljeno: So okt 02, 2010 9:33 am
Napisal/-a mihec1510
Odločam se za nakup terenca in sicer Mitsubishi Outlander ali Hyundai Santa Fe letnik 2007. Vsak dan se vozim cca. 150 km, zato iščem absolutno dizela. Prosil bi za kakšno mnenje. Hvala
Objavljeno: So okt 02, 2010 10:53 am
Napisal/-a hnoda
Težka izbira, ampak za po terenu je po mojem outlander vseeno malo boljši, za po cesti sta pa kolikor sem se jaz vozil oba super. Santa fe je cenejši. Meni osebno Outlander boljše izgleda, zlasti znotraj. Dizl v Outlanderju je od VW grupe.
Objavljeno: So okt 02, 2010 12:00 pm
Napisal/-a nalcoq4
2.0 je od VAG 2.2 je pa od PSA... jst bi na vašem mestu vzel Mitsubishi-ja.
Objavljeno: So okt 02, 2010 12:06 pm
Napisal/-a Marek_
Meni pa je SantaFe notri veliko boljši, bolj prefinjen, Outlender je znotraj zelo minimalističen in plastike so fantastik. Vozita se zelo podobno z razliko, da je v Santafeju čutiti večjo težo, Outlander je čutiti bolj agilen in manj robusten, lažji.
Jaz bi brez razmisleka SantaFeja, ker me pri Outlanderju zelo moti poceni notranjost, za nekatere to ni problem.
Objavljeno: So okt 02, 2010 1:40 pm
Napisal/-a hnoda
Jaz bi rekel sicer obratno, da je pri SantaFe bolj cenen izgled notranjosti, ampak vsake oči imajo svojega malarja.
Objavljeno: So okt 02, 2010 2:02 pm
Napisal/-a Marek_
Jaz sem sedel v obeh že neštetokrat. Že na pogled so tipke, konzola klime, okrasne letvice (ki jih v Outlanderju ni niti za vzorec) bolj dodelane v santafeju, plastike pa so pri obeh trde vendar so pri Outlanderju nekatere tako kitajske, da se bleščijo kot igrače (plastika okoli kljuk vrat, zgornji del vrat). Hkrati ima outlander armaturko v reliefu poceni mestnega avta, zelo podoben novemu Sparku ali Aygoju. Je pa Outlenderjeva bolj športna notranjost, SantaFejeva pa bolj odrastla.
Je, pa seveda stvar okusa.
Objavljeno: So okt 02, 2010 2:09 pm
Napisal/-a mihec1510
Hvala za mnenja, kaj pa glede porabe?
Objavljeno: So okt 02, 2010 2:11 pm
Napisal/-a Blinder
Za toliko kilometrov bi se ti splačalo kupit neki varianta passat.
Objavljeno: So okt 02, 2010 2:20 pm
Napisal/-a corrado92
Terenci dizli so tudi žejni saj teža naredi svoje
Objavljeno: So okt 02, 2010 2:42 pm
Napisal/-a mihec1510
Do sedaj sem imel Passata variant, odločil pa sem se za terenca zaradi zimske vožnje ter terena kjer sem doma.
Objavljeno: So okt 02, 2010 2:57 pm
Napisal/-a danatory
Moje skromno mnenje.
Oče ima letnik 2007 2.0did z ralliart čipom(cca 165KM). Za to maso se zelo spodobno premika sploh na avtocesti, ko bi mislil, da bo umrl, ampak si upam rečt, da gre dosti bolje kot mamin cee'd 2.0dizl. Motor je veliko odzivnejši od CR dizlov(moram povedat, da nimam ogromno izkušenj

), bolj enakomerne vleče, ampak vseeno tja do 1800obratov dokaj bogi. Poraba na tank je približno 8-9l. Relacijo se da peljat tud z malo več kot 6l, avtocesta 7l. Če ni čipan je poraba cca 1l višja. Robatost motorja je najbolj slišna pri nižjih hitrostih. Ko se pelješ enkrat 130km/h pa skoraj ni razlik z ostalimi.
Notranjost je japonska. Tle nimaš kaj. Trda plastika. Ta novi ima usnje, je malo boljše. Pojavi se kakšen čriček. Sprednji sedeži so meni fenomenalni. Zadnji so obupni(klopce, nič bočne opore). Zelo moti pas, ki je na stebričku. Če je človek, ki sedi zadaj manjši, mu lahko drgne po vratu. Ne vem kaj se zgodi v primeru trka. Usnje je kvalitetno. Odlična, sicer roštilj, klima. Ozvočenje navdušuje.
Kar se voznih lastnosti tiče se pelje za takega "slona" zelo suvereno. Volan je zelo odziven, neposreden, nudi dosti informacij. Na snegu zelo rad uide zadnji konec. Po luknjasti cesti, makedamskih poteh je odličen. V hrib lahko prideš s tem avtom zelo daleč. Problem je navzdol. Žal nima nobenega sistema za spust po klancu. Prva prestava hitro preseže po strmem klancu navzdol 10km/h. Za kakšne ekstremne poti ni. Oddaljenost od tal ni ravno za po kakšnih skalah, tudi zaščitne plastike okoli avtomobila je zelo malo.
Če se odločiš zanj, ne kupi črnega. Vsak listek, ki podrajsa po te barvi pusti praskico.
Objavljeno: So okt 02, 2010 7:54 pm
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljen
Po moje z nobenim ne boš zgrešil. Sam bi se odločil za Outlanderja (Mitsubishijev 4x4 že od nekdaj velja za kvalitetnega, Hyundai-jevega žal ne poznam). Vizuelno od zunaj in znotraj mi je Outlander bolj pri srcu. Poraba pa verjetno ne bo prav nizka. O slednji pa naj povedo tisti, ki si lastijo enega ali drugega. Malo še prebrskaj za rjo, če me spomin ne vara, je pred časom eden na tem forumu pisal, da jim Outlander rjavi (preveri).
Lp
Saša
Objavljeno: So okt 02, 2010 8:54 pm
Napisal/-a Hren
Tisti, ki trdi, da so plastike v SantaFeju na pogled in tudi kakovostno gledano boljše kot v Outlanderju, laže samemu sebi. To je ravno tako, kot če bi primerjali notranjost 206-ice z novim Polotom.
Ni primerjave; že na pogled je plastika in armatura kot celota veliko bolj 'pametno' in estetsko izdelana v Outlanderju.
Objavljeno: So okt 02, 2010 11:53 pm
Napisal/-a Marek_
Hren je napisal/-a:Tisti, ki trdi, da so plastike v SantaFeju na pogled in tudi kakovostno gledano boljše kot v Outlanderju, laže samemu sebi. To je ravno tako, kot če bi primerjali notranjost 206-ice z novim Polotom.
Ni primerjave; že na pogled je plastika in armatura kot celota veliko bolj 'pametno' in estetsko izdelana v Outlanderju.
Morda imaš ti take okuse, jaz sem vozil ene 100 Outlanderjav in Santafejev in vem kake so plastike. Če se tebi zdijo boljše v Outlanderju pol nimam besed.
Objavljeno: Ne okt 03, 2010 8:42 am
Napisal/-a Hren
Ceed je napisal/-a:Hren je napisal/-a:Tisti, ki trdi, da so plastike v SantaFeju na pogled in tudi kakovostno gledano boljše kot v Outlanderju, laže samemu sebi. To je ravno tako, kot če bi primerjali notranjost 206-ice z novim Polotom.
Ni primerjave; že na pogled je plastika in armatura kot celota veliko bolj 'pametno' in estetsko izdelana v Outlanderju.
Morda imaš ti take okuse, jaz sem vozil ene 100 Outlanderjav in Santafejev in vem kake so plastike. Če se tebi zdijo boljše v Outlanderju pol nimam besed.
Oprosti, ampak ti si pravi avtomobilistični b****.
Objavljeno: Ne okt 03, 2010 9:19 am
Napisal/-a Marek_
Če ti tako praviš bo verjetno res. Ti pa priporočam, da preden numnosti pišeš se greš vsest v oba, pa pol komentiraj.
Objavljeno: Ne okt 03, 2010 9:33 am
Napisal/-a Blinder
Men tudi se ne zdi da bi notranjost od outlanderja bla boljša kot santafejina. prej obratno.
Objavljeno: Ne okt 03, 2010 10:43 am
Napisal/-a ma_hi
Vsak drugače vidi in ocenjuje, zato je kreganje o tem, kaj je boljše brezpredmetno.
Objavljeno: Ne okt 03, 2010 11:42 am
Napisal/-a ejsim
Smo se odločali doma 2x pri nakupu avtomobil "tega razreda" in obakrat smo se odločili za Santa Fe-ja (2.2 CRDi 155KM) - ročni menjalnik. Spet, nekdo drug bi se za Outlanderja, ali kako tretjo znamko.
Načeloma pa kar se Santa Fe-ja tiče.. Dober avtič, s primernimi gumami pozimi zleze "povsod", za štart sredi zasneženega klanca si lahko celo pomagaš z zaporo diferenciala (50:50), ampak mi ga nikoli nismo uporabljali, "samodejni" 4x4 načeloma popolnoma zadostuje oz vklopi tudi zadnji kolesni par pravočasno.
Udobje je za moje pojme na dovolj visoki ravni, pograjal bi edino prednje sedeže, ki imajo res slabo bočno oporo. Je pa nekomu to celo všeč. Mojega očeta npr "dobra" (športna) bočna opora celo moti, ker se mu zdi, da je preveč "okorno" oz utesnjeno, tako da mu Santa Fe-jevi sedeži ustrezajo. Se pa s tem avtom kar precej vozi, velikokrat tudi na ture, kjer v 1 dnevu naredi po 1.000 km. Pravi, da mu je udoben.
Poraba je seveda odvisna od vožnje (in menjalnika) oz še bolj od tega, ali voziš večinoma po AC/odprtih cestah, ali po mestu. Mestna se kaj kmalu začne gibati okrog 9-10 lit, medtem ko je recimo pri normalni, izvenmestni vožnji, lahko tudi okrog 7,5 lit. Pri nas je neko povprečje med 8-9 lit. Za moje pojme je to precej dober podatek za tovrsten avto.
Zmogljivosti.. Spet..nekaterim je ravno prav (kot npr mojemu očetu), drugim premalo, tretjim pa čez glavo. Po moji oceni, mu manjka nekih 30 konjičkov, da bi bil "pravšnji" in jaz bi ta "problem" rešil s čipanjem. Pravijo, da se kar relativno veliko število lastnikov odloči za čipanje pri tem avtomobilu (na cca 180KM).. Pač stvar posameznika. Drugače pa je dovolj hiter, da se tudi popolnoma normalno prehitevati, pa še glasen ni nevem kaj. Tudi ko ga pikaš po 180 km/h.
Pa če se dotaknem tudi lege..za SUV je super. Me je kar pozitivno presenetil. Mislim, da k celotnemu vtisu (pozitivno) prispevajo tudi 235/60/18 pnevmatike. Sploh v primerjavi s kakimi ostalimi SUV-i, ki imajo recimo premajhne feltne in previsoke pnevmatike (ala 235/75/16 ipd). Tudi z zimskimi (235/65/17) ni neke krize. Seveda, primerjave Santa Fe vs BMW X5 ne bom delal..
Servisi/pokvarljivost. Nekaj hudo drago vzdrževanje ni. Mi smo prvega sicer prodali pri cca 115k km, do te kilometrine pa tako ali tako nič ne sme biti narobe. Sedanji ima pa cca 45k km, tudi zaenkrat bp.
lp
P.S.: Zaradi lažje vzdrževanja priporočam črno/črno kombinacijo notranjosti. Naš prejšnji je imel sivo/črno, pa se tista siva, rada umaže oz moraš toliko bolj pogosto in natančno čistiti (tudi vrata, itd). Podobno, ali celo še huje, je z bež/črno. Ok, tudi črno/črno moraš, ampak mnogo mnogo manj in lažje. Razen če sta ti prvi dve toliko lepši..
Objavljeno: Ne okt 03, 2010 12:09 pm
Napisal/-a LoCo
Dobil si dva odlična reviewja.
Jaz bi se odločil za Outlanderja v tvojem primeru. Zakaj? Ker so Mitsuiji znani po tem da ne crkujejo in ker me notranjost ne moti ne glede na to kakšna ja - vseeno mi je. Važno je da je funkcionalen in zanesljiv avto in to Outlander definitivno je.