Stran 1 od 1

VW Touran 2.0 TDI

Objavljeno: So okt 02, 2010 1:38 pm
Napisal/-a stailingboy
Pozdravljeni,v oči mi je padel tale lepotec http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4041718&show=1 pa me zanima vaše mnenje glede Tourana,ali je vreden tega denarja ali ne ;)

Objavljeno: So okt 02, 2010 1:44 pm
Napisal/-a miha taufer

Objavljeno: So okt 02, 2010 2:35 pm
Napisal/-a Hren
Doma si ga lastimo, zato ti lahko povem iz prve roke : nasplošno je OK avto, motor je več kot dovolj za tak avto, poraba je v mejah normale ( 6,5-7 l / 100 km). Je pa zelo neudoben in trd. Za daljše poti od 100 km in predvsem po slabih cestah ga odsvetujem.

Objavljeno: So okt 02, 2010 2:58 pm
Napisal/-a Courage™
miha taufer je napisal/-a:jaz bi pogledal za tem
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4127341&show=1


Zakaj ze ?

Objavljeno: So okt 02, 2010 3:04 pm
Napisal/-a stailingboy
Hren je napisal/-a:Doma si ga lastimo, zato ti lahko povem iz prve roke : nasplošno je OK avto, motor je več kot dovolj za tak avto, poraba je v mejah normale ( 6,5-7 l / 100 km). Je pa zelo neudoben in trd. Za daljše poti od 100 km in predvsem po slabih cestah ga odsvetujem.


a tko,kaj pa glede motorja,kaj problemov z njim ;)

Objavljeno: So okt 02, 2010 3:08 pm
Napisal/-a lizard
Z 2.0 TDI je lahko precej problemov (v bistvu je eden najmanj zanesljivih VW motorjev v zadnjih letih), lahko pa dela povsem v redu. Problemi so bili s šobami, pitjem olja, glavami, pa še kaj se najde.

Objavljeno: So okt 02, 2010 3:20 pm
Napisal/-a Hren
stailingboy je napisal/-a:
Hren je napisal/-a:Doma si ga lastimo, zato ti lahko povem iz prve roke : nasplošno je OK avto, motor je več kot dovolj za tak avto, poraba je v mejah normale ( 6,5-7 l / 100 km). Je pa zelo neudoben in trd. Za daljše poti od 100 km in predvsem po slabih cestah ga odsvetujem.


a tko,kaj pa glede motorja,kaj problemov z njim ;)


V dveh letih in narejenih 90000 km (na bog-ve-koliko podlage - kao samo 100000 km) ni bilo večjih problemov. Le ventile na turbini je bilo potrebno naštimati, strošek je bil 100 € pri nepooblaščenem servisu. Drugače pa je bil menjan spredaj ležaj, zadaj ležaj, ploščice in mislim da nič drugega.

Letnik 2004, uvožen, zdaj ima 190000 km (nerealnih, predvidevam: uvožen 5 let star dizel najbrž nima samo 100 tisoč km).

Objavljeno: So okt 02, 2010 6:25 pm
Napisal/-a sosed
jaz sem lansko leto želel kupiti taurana, vendar se po posvetovanju z mnogimi na forumih in med serviserji nisem odločil za nakup. res je da sem imel buget premali za zadnje letnike, zato sem gledal 03,04,05 letnik..03 in 04 letnike sploh vsi odvetujejo zaradi težav z motorji in vstrajniki. težave so tudi z mehanizmi za spuščanje in dvigovanje stekel, saj so baje plastični in se polomijo...
po tehtnem premisleku smo se odločili za citroena xsaro picasso l06, prvi lastnik, 90000 prvoženga, potrjena servisna in vse vpisano v računlanik, dizel 1.6 110km. vsa oprema. prišel me je 8300evrov. avto je super in mi niti malo ni žal.
res da je tauran narejen bolj elegantno in notranjost lepše narejena, ampak meni je najbolj važn da dela...ne rabim super duper lepega avtomobila, če imam pa same stroške z njim.

Objavljeno: So okt 02, 2010 7:38 pm
Napisal/-a Sasqa
Pozdravljen

Moje mnenje je takšno za avtomobil, ki si ga prilepil: prvo vzami VIN številko in na en pooblaščen servis preverit, če je bilo karkoli zamenjanega in kaj (dobiš celoten izpis zgodovine, če je servisiran na pooblaščencu) - izluščiš, če se je avtomobil večkrat pojavljal an servisu zaradi xy vzroka. Kot drugo vzami oznako motorja npr. BMM, in po oznaki motorja malo pogooglaj za dotičnim motorjem, ki ga ima. Tako boš takoj izvedel ali ima dotočni model še problematičen motor ali ne. Kot tretje, pa se z ozako motorja in VIN številko sprehodi do kakšnega Bosch servisa, da ti dajo točne informacije ali ima Boscheve šobe ali Siemensove. S siemensovimi šobami so veliki problemi, z boschevimi skorajda ne.

Če vse štima, bi ga jaz vzel, vsaj po slikah sodeč, in če kilometrina drži. Malo še okrog cene zbarantaš itd. če pa na servisu ugotovijo, da so npr, diski ali ploščice za zamenjat, ali da je treba veliki servis naredit, pa še tu kaj 'shandlaš' pa je.

Pa pred nakupom, obvezno na pregled k mehaniku, da se ne kupi kakšnega mačka v žaklju (glede na to da je 11k € v igri, tisti 40€ za pregled pri pooblaščencu verjetno ne bo prevelik zalogaj). Jaz sem mojega odpeljal najprej k mojemu mehaniku, ter nato še k pooblaščencu, ko sem ga kupoval, da sem se prepričal, da je to to.

Jaz npr. imam 2.0TDI (140KM) v Audiju A4Q Avant (L.2006), in ima že 200.000 prevoženih, pa na motorju še zaenkrat ni bilo nič narobe (trkam na les), servisi na 15k kilometrov in je to to.

Lp
Saša

Objavljeno: So okt 02, 2010 7:49 pm
Napisal/-a stailingboy
Sasqa je napisal/-a:Pozdravljen

Moje mnenje je takšno za avtomobil, ki si ga prilepil: prvo vzami VIN številko in na en pooblaščen servis preverit, če je bilo karkoli zamenjanega in kaj (dobiš celoten izpis zgodovine, če je servisiran na pooblaščencu) - izluščiš, če se je avtomobil večkrat pojavljal an servisu zaradi xy vzroka. Kot drugo vzami oznako motorja npr. BMM, in po oznaki motorja malo pogooglaj za dotičnim motorjem, ki ga ima. Tako boš takoj izvedel ali ima dotočni model še problematičen motor ali ne. Kot tretje, pa se z ozako motorja in VIN številko sprehodi do kakšnega Bosch servisa, da ti dajo točne informacije ali ima Boscheve šobe ali Siemensove. S siemensovimi šobami so veliki problemi, z boschevimi skorajda ne.

Če vse štima, bi ga jaz vzel, vsaj po slikah sodeč, in če kilometrina drži. Malo še okrog cene zbarantaš itd. če pa na servisu ugotovijo, da so npr, diski ali ploščice za zamenjat, ali da je treba veliki servis naredit, pa še tu kaj 'shandlaš' pa je.

Pa pred nakupom, obvezno na pregled k mehaniku, da se ne kupi kakšnega mačka v žaklju (glede na to da je 11k € v igri, tisti 40€ za pregled pri pooblaščencu verjetno ne bo prevelik zalogaj). Jaz sem mojega odpeljal najprej k mojemu mehaniku, ter nato še k pooblaščencu, ko sem ga kupoval, da sem se prepričal, da je to to.

Jaz npr. imam 2.0TDI (140KM) v Audiju A4Q Avant (L.2006), in ima že 200.000 prevoženih, pa na motorju še zaenkrat ni bilo nič narobe (trkam na les), servisi na 15k kilometrov in je to to.

Lp
Saša


tnx za tole,se bom pozanimal ;)

Objavljeno: So okt 02, 2010 7:58 pm
Napisal/-a Sasqa
Ni problema. Ko sem sam kupoval, sem šel po enaki poti, kot sem ti napisal zgoraj. Sicer sem avto iskal več kot leto, ker vsak, ki je zgledal, koliko toliko, je bil, ali 'vdarjen' ali zbiti kilometri, ali ponarejena servisna, ali pa je bil iz italije oz. francije, kjer se zgodovine ne da preverit. Previdnost tukaj pač ne sme biti odveč. V igri je veliko denarja.

Lp
Saša

Objavljeno: So okt 02, 2010 8:15 pm
Napisal/-a MaRko81
...pa kot ponavad "magičnih" 100.000+ kilometrov, letnik pa 2006....jao folk pa še kr NASEDA!!! :roll:

Objavljeno: So okt 02, 2010 8:44 pm
Napisal/-a stailingboy
MaRko81 je napisal/-a:...pa kot ponavad "magičnih" 100.000+ kilometrov, letnik pa 2006....jao folk pa še kr NASEDA!!! :roll:


naj samo povem mladi mož da ne gledam avta zarad tega ker ma tko mal km,ker niso realni,razen če se je en starejši gospod vozil v službo pa nazaj,....ampak ga gledam zaradi opreme,ter zmogljivem motorju,kateri nebi smel met problemov nardit do 500.000km,zdaj je sam vprašanje če je tega sposoben s čim manjšimi okvarami ;)

Objavljeno: Ne okt 03, 2010 7:59 am
Napisal/-a MaRko81
...nism noben mladi mož ;) ampk, pač na tvojo žalost, mam ogromn izkušenj, pa ne rabmo se kregat, sicer pa, inštalacija telefona v avtu, ogromno pove (ni pa nujno, da je slab avto) ...no pa dobr nakup ti želim :!:

Objavljeno: Ne okt 03, 2010 12:23 pm
Napisal/-a fantom
pri iskanju tourana se osredotoči na 1.9 tdi, čeprav imajo tudi ti probleme z ustrajniki drugače je pa motor dokaj vredu (če te glasnost ne moti ;) ) drugače smo pa v službi ugotavljali zakaj audijevi 2.0 tdi ne povzroča takšnih problemov kot vw čeprav je osnova ista :?: