Stran 1 od 2

Kia Ceed ali Hyundai i30

Objavljeno: Po okt 11, 2010 10:31 am
Napisal/-a nimampojma
Glede na to da sta oba avtomobila podobna, v določenih elementih celo enaka, me zanima vaše mnenje kaj je bolje kupit?
Kia ima prednost z garancijo, kaj pa kvaliteta?
Če delaš okoli 15k km letno, se izplača od teh dveh ponudnikov dizel ali bencinar?
Kakšna je sploh povprečna poraba pri bencinarju 1.6?

Avto rabim za obdobje vsaj 6 let.

Zanimajo me tudi vaše izkušnje z modeloma.

Objavljeno: Po okt 11, 2010 10:55 am
Napisal/-a Energetik81
Lej, glede porabe imaš pri obeh napisane tovarniške podatke na netu.

Ali se bolj splača bencinar ali dizel si boš moral pa sam poračunat - predvsem je odvisno, kaj ti bodo ponudili trgovci. Če ti dajo kakšen hud popust na dizla, na benz pa ne, se ti bo morda že splačalo. Seveda enako velja za firmo avta - tako sta si podobna, da glej samo kateri ti je bolj všeč na pogled in pri katerem ti bodo ponudili več popusta oz. več opreme za isto ceno.

Objavljeno: Po okt 11, 2010 11:22 am
Napisal/-a Blinder
Upoštevaj tudi kateri ti je lepši na videz. Sej velikih razlik med njima ni.
1.4 motor ima pri hyundaiu 109 konjev, medtem ko v kii 90 (vsaj blo je tako). Razlika v performansih med temi dvemi nastane nad 5000 rpm, tko da če ne greš nikoli čez 5000 rpm dajo ven podobne performanse.

Objavljeno: Po okt 11, 2010 11:39 am
Napisal/-a Energetik81
No ne vem, glihkar sem pogledal tehnične podatke in imata 108 oziroma 109 KM pri 6200rpm. Torej sta identična.
Ima pa res Kia očitno neke LP verzije mašin, z 90KM.

Objavljeno: Po okt 11, 2010 11:41 am
Napisal/-a MBtouran
Oba sta dokaj podobna. Osebno bi raje vzel hyundai-a

Re: Kia Ceed ali Hyundai i30

Objavljeno: Po okt 11, 2010 1:11 pm
Napisal/-a Polo78
nimampojma je napisal/-a:Glede na to da sta oba avtomobila podobna, v določenih elementih celo enaka, me zanima vaše mnenje kaj je bolje kupit?
Kia ima prednost z garancijo, kaj pa kvaliteta?
Če delaš okoli 15k km letno, se izplača od teh dveh ponudnikov dizel ali bencinar?
Kakšna je sploh povprečna poraba pri bencinarju 1.6?

Avto rabim za obdobje vsaj 6 let.

Zanimajo me tudi vaše izkušnje z modeloma.


Če bi delal veliko kilometrov ima Hyundai celo boljšo garancijo, saj ima 5 let brez omejitve kilometrov, medtem ko to pri KII velja za 3 leta. Tudi sicer imata splošne garancije oba enako, to je 5 let. Edino kar je pri KII boljše, je 7 let garancije na motor in menjalnik, kar pa spet ni zanemarljivo. V tvojem primeru, ker ne boš delal veliko km, ti torej boljšo garancijo nudi KIA.

Kvaliteta je pri obeh nekje ista. Sam imam Pro_Ceed-a, vozil ali peljal sem se tudi v i30 in je tu tu. Sem in tja zavibrira kaka plastika, ampak nič drastičnega, če pomislimo, da se to dogaja tudi pri veliko bolj renomiranih znamkah in to pri vozilih, ki so v razredu ali dveh višje od Ceed-a / i30!

Kar se tiče dizel vs. bencin, odvisno kje misliš narest tistih 15k km letno? Če bodo to krajše vožnje, predvsem po mestu, potem raje bencinarja. Če bo pa vsaj 1x tedensko ena daljša vožnja pa vsekakor dizla. Meni osebno je dizel boljši zaradi navora in seveda ugodnejše porabe, vendar če bi delal malo km in bi bile v glavnem krajše vožnje, potem bi imel raje bencinarja. Za porabo obeh pa si poglej malo na stran www.poraba.com

Kaj se torej bolj splača vzet? Enostavno tistega, ki ti je lepši. ;)

Objavljeno: Po okt 11, 2010 1:24 pm
Napisal/-a Marek_
Pri kiji se ne dobi več 1.4 109KM.

Objavljeno: Po okt 11, 2010 1:33 pm
Napisal/-a INFINITI
Notranja politika je tako kot če bi primerjal VW pa Seat.
Podvozja sicer enaka so pa drugače uglašena, pa Hyundai je malo bolj na finjaka narejen in malenkost tišji znotraj ipd.

Objavljeno: Po okt 11, 2010 2:00 pm
Napisal/-a fare
Jaz sem za Ceeda.

Objavljeno: Po okt 11, 2010 2:49 pm
Napisal/-a ejsim
Pelji se z obema, pa boš ocenil.

Meni se načeloma bolj dopade i30, seveda pa to moram reči že samo zato, ker ga vozim.

Šalo na stran, dejansko mi je pač bolj všeč. Še posebno sedaj, ko so ga prenovili in ga (za moje pojme) naredili bolj privlačnega, Ceed pa so z zadnjo prenovo malce zafrknili, čeprav še vedno ni napačen (čist subjektivno sicer). Kar se notranjosti tiče, pa se mi zdijo sedeži v i30 boljši, ostalo je pa enako, edino izgled je drug. Stric vozi Ceed-a in se mu bolj dopade pač Ceed. Edino za sedeže tudi sam pravi, da so mu v i30 bolj všeč, ampak bi se vseeno ponovno odločil za Kio.

Bencin vs dizel? Kaj pa vem.. Odvisno od človeka. Naredi en lep krog z obema in potem odločaj..da ti nebi bilo kasneje žal zaradi par 100 EUR ;)

Objavljeno: Po okt 11, 2010 3:21 pm
Napisal/-a gusti85
Jaz bi med tema dvema izbral i30, ker mi je pač bolj všeč. Kvaliteta je pa pri obeh pomoje enaka.


P.S: Če se smem vmešat v ta korejski dvoboj, bi predstavil še best-buy po mojem skromnem mnenju: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3979122&show=1 Predvsem zarad opreme, ker dobiš ESP serijsko, avtomatsko klimo, tempomat ... pa tudi cenovno konkurira, nizka poraba itd. Priznam, da se za garancijo nisem pozanimal kako je z njo, ampak focusi so v preteklosti tut že pobirali nagrade za najboljši rabljen avto in so bli v špici zanesljivosti. Kako je pa z temi modeli ki se zdaj prodajajo bo pa itak čas pokazal.

Lp.

Objavljeno: Po okt 11, 2010 3:43 pm
Napisal/-a eljuero
Sam bi se med njima odločil za i30. Ocena sicer zgolj na podlagi vizualnosti.

Objavljeno: Po okt 11, 2010 4:57 pm
Napisal/-a Marek_
KMAG se poigrava s cenami, očitno določajo cene na osnovi zahajanja sonca. Ceneje te bo prišel i30, zato ti priporočam Hyundaia, oglej si še Cruzea.

Objavljeno: Po okt 11, 2010 5:52 pm
Napisal/-a marjan novak
Zanima me kako se obnaša 9o konjska ceed crdi (prvi modeli). Se pri teži nekaj nad 1400 kg sploh še da varno in tekoče prehitevati na AC?

LP

Objavljeno: Po okt 11, 2010 6:07 pm
Napisal/-a dejanz75
kupi tistega ki ti je lepši (meni sta sicer oba odurna)...itak gre za isti avto. Sicer Kio delajo v eni Hyundaia pa v drugi fabriki, ampak obe tovarni sta popolnoma enaki in med samo oddaljeni 50 km, pri čemer v eni delajo motorje v drugi pa menjalnik za obe znamki. V bistvu je edina fora da sta dve tovarni v tem da so od dveh držav nažicali davčne olajševe (Slovaška, Češka)...

Objavljeno: Po okt 11, 2010 6:10 pm
Napisal/-a maniaxxx
marjan novak je napisal/-a:Zanima me kako se obnaša 9o konjska ceed crdi (prvi modeli). Se pri teži nekaj nad 1400 kg sploh še da varno in tekoče prehitevati na AC?

LP


Ah kje, to morš izstopit in porivat avto še zraven :roll:

Objavljeno: Po okt 11, 2010 6:22 pm
Napisal/-a simply
Sam bi se odločil za I 30.

Lepša notranjost, lepše prednje luči...

No predvsem osebne preference.

Objavljeno: To okt 12, 2010 8:58 am
Napisal/-a nimampojma
iz reklamne cene 11.700 je prišla potem cena ko ga postaviš na cesto, debelo čez 13000 €
Kar pa v primerjavi z ostalimi podobnimi avti ni več tako poceni. Edina prednost je garancija, ki pa ima ceno v obveznih letnih pooblaščenih servisih 140/220€.

Vredno za razmislit

Sicer pa moja vožnja za 15k km letno je večinoma relacijaska okoli 50km dnevno s hitrostjo med 50 in 90 km/h.

Objavljeno: To okt 12, 2010 9:15 am
Napisal/-a Polo78
marjan novak je napisal/-a:Zanima me kako se obnaša 9o konjska ceed crdi (prvi modeli). Se pri teži nekaj nad 1400 kg sploh še da varno in tekoče prehitevati na AC?

LP


S tem motorjem je tako, da je pod 2k obratov praktično mrtev, ves uporaben navor se nahaja od 2k do 3k tisoč obratov, nad 3k pa se veselje konča. Mene ni prepričal, sploh pri prehitevanjih zna biti mukotrpno, ker moraš v "odločilnem" trenutku že šaltat navzgor, ker motor nad 3k obrati enostavno preneha vlečt in v določenih situacijah zna biti to tudi nevarno.

Povsem druga zgodba je 115km 1.6 crdi, ki za te konje vleče super in se tudi lepo zvrti do 4.000 obratov, brez da bi mu pošla sapa in prehitevanja so precej lažja. Enako je tudi z 2.0 crdi, ki ima pa za razliko od obeh 1.6 motorjev še precej več navora v nizkih obratih, tako da vleče na polno že od cca. 1600 obratov dalje, turbo luknja je torej precej manj zaznavna.

Objavljeno: To okt 12, 2010 12:28 pm
Napisal/-a Blinder
Polo78 je napisal/-a:
marjan novak je napisal/-a:Zanima me kako se obnaša 9o konjska ceed crdi (prvi modeli). Se pri teži nekaj nad 1400 kg sploh še da varno in tekoče prehitevati na AC?

LP


S tem motorjem je tako, da je pod 2k obratov praktično mrtev, ves uporaben navor se nahaja od 2k do 3k tisoč obratov, nad 3k pa se veselje konča. Mene ni prepričal, sploh pri prehitevanjih zna biti mukotrpno, ker moraš v "odločilnem" trenutku že šaltat navzgor, ker motor nad 3k obrati enostavno preneha vlečt in v določenih situacijah zna biti to tudi nevarno.


Največjo moč ima pri 4000 rpm, tko da pred 4000 in še malo zraven rpm ti ni treba menjat, če hočeš maksimalni pospešek. Res pa da nad 3000 rpm mu navor močno pada in da občutek, da pospešuje zelo švoh. Tale 1.6 90 km ima veliko navora glede na moč, zato pri višjih obratih mu močno pada navor.

Meni za spremembo :lol: je kia lepša od i30. In tista pred faceliftom je bla še lepša.