Stran 1 od 2
Nakup Renault Lagune do 4.500 EUR
Objavljeno: Po okt 11, 2010 2:15 pm
Napisal/-a acx
Zivjo,
odločam se za nakup avtomobila, ampak še ne vem katerega, zato zbiram informacije. Eden izmed favoritov je tudi Renault Laguna. Avto pa mora imet:
- bencinski motor (ne dizel)
- do 4.500 EUR
- klima
Ker je bilo kar nekaj kritik na račun lagun do letnika 2003 me zanima, ali so problematične le dizel variante ali tudi bencinarske?
lp
Objavljeno: Po okt 11, 2010 2:23 pm
Napisal/-a domen_
Samo dizli so problematični tisti letniki, bencinarji so uredu.
Objavljeno: Po okt 11, 2010 2:38 pm
Napisal/-a acx
so morda z omenjenimi avtomobili sicer tudi kakšne resne težave, ki bi povzročale večje stroške?
Objavljeno: Po okt 11, 2010 4:16 pm
Napisal/-a Zodd
domen_ je napisal/-a:Samo dizli so problematični tisti letniki, bencinarji so uredu.
še dobro da smo imeli benciranja in je bil več na servisih kot doma
sicer nič z motorjem ampak non stop problemi z elektroniko.. 2x menjavanje glavnega računala
matki se je 2x ugasnil med vožnjo in se je skoraj zaletela in podobne stvari pa je bil avto star 1 leto.
ko je bil star4 leta sem ga peljal na tehničnega in me je tip KLICAL v kanal da naj raje avtovleko pokličem ker zna guma odpadit zaradi roke. ko sem šel pa tja sem pa vozil 140 super ane. če bi se odtrgala roka bi zletel u gmajno in bi spet bla kriva brzina.
da o drugih stvareh ki ti resnično presedejo sploh ne govorim
moj res srčen nasvet pusti te j***a za 4500 boš dobil zgonjeno da je joj

Objavljeno: Po okt 11, 2010 4:19 pm
Napisal/-a nejcdw
domen_ je napisal/-a:Samo dizli so problematični tisti letniki, bencinarji so uredu.
kokr ker, moj je delu k urca, 2.2 dci 2002

Objavljeno: Po okt 11, 2010 4:19 pm
Napisal/-a _furby_
Zodd je napisal/-a:domen_ je napisal/-a:Samo dizli so problematični tisti letniki, bencinarji so uredu.
še dobro da smo imeli benciranja in je bil več na servisih kot doma
zakaj ze?
drugace pa jaz mam laguno (1.9 dci) in ti povem, da 90% stvari ki sem jih menjal je povezano z turbino in tam okoli.
tko da po moje bencinar ne bi smel delat problemov
Objavljeno: Po okt 11, 2010 4:31 pm
Napisal/-a domen_
nejcdw je napisal/-a:domen_ je napisal/-a:Samo dizli so problematični tisti letniki, bencinarji so uredu.
kokr ker, moj je delu k urca, 2.2 dci 2002

Zodd je napisal/-a:še dobro da smo imeli benciranja in je bil več na servisih kot doma
Izjeme se vedno najdejo tako na eni kot na drugi strani, ampak v povprečju so bencinarji neproblematični in dizli problematični.
Objavljeno: To okt 12, 2010 2:09 pm
Napisal/-a odprti clio
Med večjimi hibami sta el. pomik stekel (fajn je, če se da tapeto z vrat in se vodila namažejo -recimo 1X na leto ali dve) in škripanje podvozja - slednjega sicer še nisem slišal v nobeni, vendar naj bi cvililo nekaj zadaj. Za kaj drugega ne vem.
PS: ne smem pozabit še na čitalec kartic, ki zna hecat - vendar je na internetu, tudi na naši strani, precej "do it yourself" materiala.
Objavljeno: To okt 12, 2010 4:44 pm
Napisal/-a Klobasa
imam laguno l96 1.8 bencin in dela brez problemov. Je pa to še taprvi model...
Objavljeno: To okt 12, 2010 9:06 pm
Napisal/-a acx
najlepša hvala za odgovore.
Zdaj pa še dodatno vprašanje:
-ker je v igri nakup ali lagune ali volva v40, me zanima kako je kaj stroškovno glede servisov (vem, da se lahko pri vsakem kaj pokvari, predvsem me zanima cena materialov na rednih/običajnih servisih, če pa kdo ve še kaj o specifičnih stroških pa je nasvet dobrodošel)?
hvala
Objavljeno: To okt 12, 2010 9:22 pm
Napisal/-a _furby_
za laguno 1.9 dci sem dal za redni servis na pooblascenem servisu 200 eurou. par eurou gor al dol.
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 7:27 am
Napisal/-a hippo
Lagune nisem imel, tako da komentirat ne morem, vem pa, ni ravno sinonim za poceni vzdrževanje.
V40 sem imel, celih 4 mesecev in je hitro šel naprej, največ zato, ker ima poden od zicov. Tako mene in ženo je bolel hrbet po vožnji z V40. Oba sva po nekaj dnevih jamrala, da naju boli hrbet in sva ugotovila, da je problem v sedežih. Pa bil je 1.6 bencinar, po podatkih 110 KM, sicer ne vem kje so jih našli, ker avto ne potegne nikamor. Če pa že hočeš da kam gre, potem ga moraš vedno držati nad 3.500 rpm.
Pa še tovarniško napako na izpuhu je imel. Namreč vedno je med 2.900 in 3.500 obrati spodaj prišel izpuh v resonanco in je začelo fajn tulit. Na obvoznici to pomeni med 120 in 135 km/h
Po 4 mesecih je šel od hiše, sedaj pa imam doma dva VAG 1.8T. Vsaj vem zakaj plačujem registracijo. Poraba pa manjša od V40
Za ta denar raje kupi kakšen dobro ohranjen VW ali Audi (sicer bo trajal, ker je malo morje zgonjenih), ampak je vzdrževanje cenovno na enaki ravni.
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 8:12 am
Napisal/-a acx
@hippo: hvala za odgovor - torej sedeži totalka neudobni/trdi?
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 8:23 am
Napisal/-a BBS
acx je napisal/-a:@hippo: hvala za odgovor - torej sedeži totalka neudobni/trdi?
To pa skoraj ne morem verjeti. Verjetno je on imel sedeže iz blaga, ki so bili izrabljeni in posedeni, potem razumem.
Ampak Volvovi sedeži so znani po udobnosti in ergonomiji. Sam imam S40 in mi sedež zelo odgovarja. Imam usnje, ki ni tako občutljivo na to posedanje in je zelo udoben, imajo predvsem dober naklon, ne sedi se ravno, ampak je malo nagnjen nazaj in imajo predvsem dolg sedalni del, kar je pomembno.
Kar vprašaj še kakšnega lastnika Volva, boš dobil same dobre komentarje glede sedenja.
Hippo je prvi, ki vidim, da se pritožuje glede sedežev v Volvu.
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 8:44 am
Napisal/-a acx
BBS je napisal/-a:acx je napisal/-a:@hippo: hvala za odgovor - torej sedeži totalka neudobni/trdi?
To pa skoraj ne morem verjeti. Verjetno je on imel sedeže iz blaga, ki so bili izrabljeni in posedeni, potem razumem.
Ampak Volvovi sedeži so znani po udobnosti in ergonomiji. Sam imam S40 in mi sedež zelo odgovarja. Imam usnje, ki ni tako občutljivo na to posedanje in je zelo udoben, imajo predvsem dober naklon, ne sedi se ravno, ampak je malo nagnjen nazaj in imajo predvsem dolg sedalni del, kar je pomembno.
Kar vprašaj še kakšnega lastnika Volva, boš dobil same dobre komentarje glede sedenja.
Hippo je prvi, ki vidim, da se pritožuje glede sedežev v Volvu.
koliko pa stanejo redni servisi (če slučajno veš v primerjavi z renault laguno)? ker nekateri avti so znani po tem, da je avto sam poceni, servisi pa so precej dragi s čemer tovarne nadomeščajo nižjo začetno ceno avtomobilia.
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 9:22 am
Napisal/-a hippo
BBS je napisal/-a:To pa skoraj ne morem verjeti. Verjetno je on imel sedeže iz blaga, ki so bili izrabljeni in posedeni, potem razumem.
Ampak Volvovi sedeži so znani po udobnosti in ergonomiji. Sam imam S40 in mi sedež zelo odgovarja. Imam usnje, ki ni tako občutljivo na to posedanje in je zelo udoben, imajo predvsem dober naklon, ne sedi se ravno, ampak je malo nagnjen nazaj in imajo predvsem dolg sedalni del, kar je pomembno.
Kar vprašaj še kakšnega lastnika Volva, boš dobil same dobre komentarje glede sedenja.
Hippo je prvi, ki vidim, da se pritožuje glede sedežev v Volvu.
Ja, sedeži so bili iz blaga, očitno posedeni, ampak nič ni pomagal, ne pouštrček zadaj, nič. Hrbet bolel. Avto je imel samo 190kkm. Posledično avto prodal in potem je bilo spet BP. Ne vem no, al so res bili tako zanič zici, ampak še na 18 let starem passatu z 300kkm so bili zici kot novi. Pa ne pretiravam.
Jaz sem bil z V40 zelo razočaran. Sicer je bil letnik 2000, še stara serija od 1996-2000, ampak notri je bil kar utesnjen, zadaj malo placa, vzmetenje slabo, tov. napaka na izpuhu, kjer sem sem moral dreti pri 120 km/h, da me je žena kaj slišala. Sem vprašal na servisu kaj je s tem, so rekli da so delali vse živo, da bi to nekako popravili, pa ni šlo. Torej velik minus za Volvo. Sam servis ni drag, so pa lahko dragi rezervni deli (recimo ležaj amortizerja spr. pride 110 eur).
Avto sam ni slabo narejen, je kompakten, ampak da je imel nov ceno 23.000 eur, kar ga postavlja v rang A4 in Passata je pa pretirano. S40/V40 nikoli ne bo A4. Cena pa ista...
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 10:57 am
Napisal/-a BBS
Sedeži so kar problem, če niso usnjeni, se strinjam. Sem videl že na parih primerih, da so kar konkretno posedeni. Izgleda, da so jih naredili preveč ''udobne''.
Je pa sicer znano, da je prva generacija S/V 40 slabše kvalitete in da so stvari poštimali potem z faceliftom ozi. od letnika 2002 naprej.
Znani so bili problemi z menjalnikom, ki jih zdaj ni toliko. Podvozje zna škripat v starejših modelih in kot si ti imel problem, napake na izpuhu.
Cena servisov je pa tako, kot je rekel hippo. Servis kot tak ni posebno drag, kot vsak normalen avto. Znajo biti problem kakšni rezervni deli, ki so dragi.
Za Laguno pa nebi vedel primerjave.
Najboljše bi bilo, če bi dobil kakšen primerek letnik 2002 ali 2003, ampak jih ni skoraj nič na avto.net in še tistih par, ki jih je, so nad 5.000 €.
Predlagam ti, da razmisliš še o Fordu Focusu 1.6.
Nima ravno sedežev kot Volvo (

), je pa verjetno najbolj zanesljiv primer za ta denar, kot ga imaš na razpolago.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4124321&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4138851&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4155764&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4113906&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4060177&show=1
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 11:22 am
Napisal/-a hippo
Moj glas gre A4 ali Passat.
Vzameš si dva mesca časa in v tem času boš ziher našu enga lepga A4 B5 (do l. 2000) ali Passata (do l. 2005).
Bencinarji so neproblematični, najboljši so 1.8T
Najpogostejši rezervni deli niso dragi, servisi običajni.
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 11:53 am
Napisal/-a acx
hippo je napisal/-a:Moj glas gre A4 ali Passat.
Vzameš si dva mesca časa in v tem času boš ziher našu enga lepga A4 B5 (do l. 2000) ali Passata (do l. 2005).
Bencinarji so neproblematični, najboljši so 1.8T
Najpogostejši rezervni deli niso dragi, servisi običajni.
A4 premalo varen:
http://www.euroncap.com/tests/audi_a4_1997/14.aspx
1.8T - premočen motor->previsoka registracija (razred mora biti od 80-100kW)
Objavljeno: Sr okt 13, 2010 12:19 pm
Napisal/-a lizard