Stran 1 od 1
Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: Ne okt 17, 2010 1:20 pm
Napisal/-a Matjaž87
Pozdravljeni
Zanimam se za 2.2 dti frontere. Šel sem gledati že dve obe 99letnik in pri obema sem zasledil težave z armaturno ploščo. Pri obeh ni deloval obratomer v primeru če so luči ugasnjene. Kazalec hitrosti je občasno padal na nulo, primer se peleš 50kmh in števec pade na 0 kasneje pa spet nazaj. To so baje pogoste napake na fronterah.
Je imel že kdo podoben primer in koliko ga je prišlo popravilo?
Pravijo da se kvarijo tudi čipi na bosch pumpi. Drugačnih posebnih okvar nisem opazil pri ogledu le rja jih že pri takih letih napada. Na kaj bi moral biti še posebaj pozoren?
Sem za spraseval na opel forumu sedaj pa se tu, ker tam se nisem dobil potrebnih informacij.
LP Matjaž
Objavljeno: Ne okt 17, 2010 6:12 pm
Napisal/-a devilkin
Sam nisem nikakršen strokovnjak o Fronterah in nasploh o terencih.
Samo sem od malokaterega slišal ali pa prebral na netu da bi jih pretirano hvalili, od velikih pa že prebral da so kratkomalo en skret

.
Mislim da boš bolje naredil če gledaš po drugem terencu.
Objavljeno: Ne okt 17, 2010 8:07 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Mi smo imeli novo l. 99, le da je bila bencinarka. Čeprav mi je še zdaj to en lepših terencev in bi jo z veseljem še kak krog po snegu zapeljal, je to navadno sranje kar se kvalitete tiče! Od novega problemi z alarmom, raznimi opozorilnimi lučkami, ABS računalnik je šel po gobe, rja kot si že sam opazil itd., vse si je težko zapomnit. Zgodba se je končala, ko je odpovedala oljna pumpa in je zaribala mašina pri slabih 140k km. Tudi znanci z dizlom so imeli težave z elektroniko...
Need I say more?
P.S.: Te Frontere so se prodajale tudi kot Isuzuji in celo Honde, kar mi še vedno ni jasno, čeprav sem se o tem prepričal v katalogu vseh takratnih svetovnih znamk in modelov. Šlo se je pač za ne najbolj posrečeno kombinacijo različnih delov, ki je bila na neki nemški lestvici najbolj pokvarljivih avtov takrat na 3. mestu.
Objavljeno: Ne okt 17, 2010 8:25 pm
Napisal/-a jack86
Žlahtnik je imel Frontero 1998, novo, 3.2 bencinar. Prodal jo je 2001, ker je imel kup problemov na motorju, za povrh mu je pa še zadnji diferencial pri 150km/h zablokiral... Srečo je imel, da mu ni bilo hujše. Sicer avto lep, vendar sta mu pojma kvaliteta in zanesljivost španska vas.
Objavljeno: Po okt 18, 2010 9:06 pm
Napisal/-a Matjaž87
Hmm

zdej ste mi pa dali mislit. Vem da imajo tele 2.2 dizl probleme z stevci in elektroniko na bosh pumpi za druge svari pa naj ne bi bilo kaj posebnega. Dejansko neglede kašn avto kupuješ ki ima 11let nikol ne veš kaj lahko jutri odpove.
Je kdo imela 2.2 dti ?
Imel cem tastaro frontero 2.2 bencinar in bil zelo zadovoljen

zato se vračam na opel
Objavljeno: Po okt 18, 2010 9:20 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Matjaž87 je napisal/-a:Hmm

zdej ste mi pa dali mislit. Vem da imajo tele 2.2 dizl probleme z stevci in elektroniko na bosh pumpi za druge svari pa naj ne bi bilo kaj posebnega. Dejansko neglede kašn avto kupuješ ki ima 11let nikol ne veš kaj lahko jutri odpove.
Je kdo imela 2.2 dti ?
Imel cem tastaro frontero 2.2 bencinar in bil zelo zadovoljen

zato se vračam na opel
Verjemi, nove Frontere so bile (splošno znani) obup! Če nisi ravno mehanik in imaš hude veze po evropskih odpadih, se ne splača niti približno!

Recimo ko je naša bencinarka crkla, ni bilo za dobit mašine po avstrijskih, nemških, švicarskih odpadih, pa je to bil tam kar pogost avto s to mašino. Nazadnje je tisti junak, ki jo je kupil, vgradil mašino od stare frontere z nekaj modifikacijami!
P.S.:Zdaj sem se spomil še na dihtunge na glavi, ki so bile menjane, ker je pač začela kuhat, pa ni bila ravno uporabljana kot rallye avto. No še izpuh je enkrat vmes razpadel, diski so tudi nerazumno kmalu opešali... mogoče mi še kaj pade na pamet v prihodnjih dneh poleg tega, da jo je nam še toča sesula PRVI dan in je dozivela še nekaj relativno majhnih kleparskih popravil. Iz precej različnih vzrokov. Vglavnem je res prava lepotica za svoj letnik, je pravi terenec, ki se tudi na avtrocesti ne boji 180km/h in je za moje pojme prava poslastica za vožnjo, ampak po vseh doživetih in slišanih težavah, je to avto za (bogate) zbiratelje in nikakor ne racionalen nakup!
Dejansko bi jo ob morebitnem konkretnem loto dobitku takoj izsledil in kupil nazaj, ker mi je pač konkretno zlezla pod kožo, ampak težave z njo so pomoje premagale muke prenekaterega (starega) alfista...

Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: Če maj 10, 2012 7:12 pm
Napisal/-a gregy1403
oj mojstri .. na tole temo sem naletel, ker sem iskal odgovore glede pumpe in Frontere. Naletel sem na prvi fehler naše frontere
http://www.balonarstvo.com/component/content/article/45-klub/92-novo-vleno-vozilo in sicer je pod določenim gasom začela belkasto kaditi. Danes mi je mehanik rekel da je to 90% pumpa in mi je dal v nafto nek čistilec, ker bi naj baje ventil, ki ureja neko razmerje (nisem tehničar

) malo zaspal. Če ga bo čistilo razmigalo potem bo vse ok, če ne, pa menjava pumpe (cca. 1000 ojro z delom vred)
Zanima me, če je kdo odpravil tudi fehler s števci dokler ne prižgeš luči?
Sve u svemu, imamo Ffrontero pri hiši 4 leta in vsa ta 4 leta je bila brezhibna .. pa vsakj teden vidi teren z 800 kg prikolico .. zadovoljen uporabnik

Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: Če maj 10, 2012 9:07 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Izjema potrjuje pravilo!

Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: Če maj 10, 2012 9:28 pm
Napisal/-a lancia hf
@gregy1403 a si slučajno kašno 0 preveč napisal za menjavo vodne črpalke.
Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: Če maj 10, 2012 9:49 pm
Napisal/-a gregy1403
ne vodna .. grem jutri po avto pa si bom oreng zapomnil ... oljna pumpa?
Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: Če maj 10, 2012 10:08 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Zaradi oljne je naša (bencinarka) zaribala...
Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: To sep 09, 2014 7:06 am
Napisal/-a yashica
Da ne odpiram nove teme...
Včeraj sem si ogledoval primerek frontere 2.2 dti z avtomatskim menjalnikom in realnimi 210.000 prevoženimi kilometri. Lastnik je avto dobil kot neko darilo in ga trenutno uporablja za službeno vozilo. Ker nekaj razmišlja, da bi avto prodal in namesto tega kupil kaj bolj uporabnega za njegovo dejavnost (kangoo, partner, caddy...), razmišljam v smeri, da ta avto kupim.
Avto je letnik 2000 in se je pretežno vozil po primorskem tako, da rja ni problem, pravzaprav mi je ta detajl prvi padel v oči. Pločevina je kar se rje tiče, resnično ohranjena

Na motorju je bil nekaj dni nazaj opravljen servis, potrebna je pa menjava vseh štirih gum.
Pozna kdo menjalnik, ki je vgrajen v ta avto in njegovo zanesljivost

Je tak avto za kupit in vozit ali moraš bit rojen avanturist, da vsak dan šravfaš
Lp
Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: To sep 09, 2014 12:33 pm
Napisal/-a ~toMmy~
Toliko težav, kot jih je (bilo) s temi avti, si je težko sploh zamišljat, kaj šele da bi se ubadal z njimi!

Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: To sep 09, 2014 12:57 pm
Napisal/-a sonic
Koliko pa prodajalec zahteva za avto?
Jaz mislim da je za temeljito stestirat in če dela v redu, bo verjetno še nekaj časa. Morda takoj po nakupu preventivno kako stvar zamenjaš če te skrbi.
Če menjalnik dela, potem nimaš kaj komplicirat, edino da morda menjaš olje v menjalniku če ni bilo pred kratkim.
To je to, mogoče nima smisla komplicirati. Odvisno tudi od cene, zato pa sprašujem...
Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: To sep 09, 2014 2:37 pm
Napisal/-a yashica
~toMmy~ je napisal/-a:Toliko težav, kot jih je (bilo) s temi avti, si je težko sploh zamišljat, kaj šele da bi se ubadal z njimi!

Zdaj sem pomirjen

Vidim, da sem našel golfu enakovreden kos pleha
sonic je napisal/-a:Koliko pa prodajalec zahteva za avto?
Ni se še izjasnil kakšna bo cena. Če bo ta prizemljena sem resen kandidat. Kar sem ga pregledal ni bil masekriran in je videti ok, seveda se v primeru nakupa opravi temeljit pregled sklopov

Edino svinjski je od znotraj navzven. Že računam, da bo potrebno notranjost temeljito upedenat s tornadorjem z-020 in zunanjosti posvetit eno maratonsko poliranje. Če sem žleht je avto tak, da bi še Pavlič vrgel puško v koruzo
Če ga kupim mu bom nataknil še vitel

.
Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: To sep 09, 2014 6:23 pm
Napisal/-a bucko_99
yashica če ti praviš da ni rje potem je 99% verjetno ni.
Vendar to da je avto iz primorske naj te ne zavede da nima rje. Sorodnik je kupil megana 2005 letnik iz Kopra od prvega lastnika, nekaramboliranega in tudi ni zgledalo da bi bilo rjasto, pa je na koncu imel težave ravno z rjo. Šele natančen pregled lahko vidiš če je ali ni nevarnosti, vendar tvoje sokolje oko verjetno ni nič spregledalo.
Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: To sep 09, 2014 6:52 pm
Napisal/-a yashica
Ko sem napisal, da je pločevina ohranjena nisem mislil, da ni rje. Spodaj na šasiji je nekaj rje samo zanemarljivo. Glede na to, kako ta neposrečen opel rjavi, je ta primerek v odličnem stanju
Sem pa danes popoldan govoril z enim mehanikom, ki dela na oplu in mi je rekel, da, če kupim ta avto dobim po tehnični plati najslabši opel vseh časov
Mimo se je ravno takrat peljal en terrano in mi tip pribije, če bi ta voznik prešaltal iz nissana na frontero bi bilo enako kot, da bi šel iz vw-ja na zastavo

Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: To sep 09, 2014 7:13 pm
Napisal/-a garrett
Moj sosed ima Frontero 2.2 dti letnik 99. Kupil jo je od prvega lastnika z realnimi 75000 kilometri v letu 2007. Do sedaj je opravil 35000 kilometrov in imel vse okvare, ki ste jih predhodno navedli. Najprej je šel po gobe števec, zamenjal ga je z rabljenim in tudi ta je nehal delovati po dveh mesecih, kasneje je kupil novega. Zatem je ostal na cesti zaradi elektronike od bosch črpalke, zadnji diski so se nenormalno obrabili, neprestano kadi beli dim, pred enim tednom je šlo tesnilo na glavi, že eno leto sveti lučka airbagov, počil je notranji hladilnik klime v armaturki, v kabino občasno prihajajo izpušni plini; pol pa še potrošni material: počil jermen alternatorja, akumulator se prazni.... no še kaj bi se našlo... stroški popravil, ki so se do sedaj izvedla približno 5000 €.
Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: To sep 09, 2014 7:42 pm
Napisal/-a ~toMmy~
yashica je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:Toliko težav, kot jih je (bilo) s temi avti, si je težko sploh zamišljat, kaj šele da bi se ubadal z njimi!

Zdaj sem pomirjen

Vidim, da sem našel golfu enakovreden kos pleha
Verjemi, da če kupiš Frontero, boš Golfa imel za najbolj zanesljiv avto na svetu!

Lej kupili smo novo, na prvem servisu pa, če me spomin ne vara, 12 reklamacij!

Lučka za airbag verjetno še zdaj sveti, rjava je bila praktično že iz salona in dokler ni zaribala pri manj kot 140k km zaradi oljne pumpe je bilo praktično VSE narobe z njo!

Lučka za air bag (pa mislim, da ni bila osamljena), alarm se je na random vklapljal (ponavadi sred noči), diski so bili za en drek, optiko je bilo treba popravljat, ABS računalnik je šel po gobe, kuhat je začela (rihtanje glave), auspuh je razpadel, plini na tehničnem niso štimali, plastične strehe zadaj (3-vratna) se ni dalo dol dobit, barva na sredinskih pokrovih koles se je luščila od novega, akumulator je mislim da tudi hitro šel, ... sem prepričan, da sem še kup stvari pozabil! Skratka toliko težav (pa ne samo na naši), da te ni bilo "sram" samo pred lastniki začetnih letnikov Lagune 2.

P.S.: Ko je zaribala, smo resno razmišljali o tem, da bi jo zažgali!

Re: Frontera 2.2 DTI
Objavljeno: To sep 09, 2014 8:30 pm
Napisal/-a yashica
Bom raje poslušal nasvete in tole spustil iz rok pa denar raje kam drugam vložil.