Postopek nakupa/uvoza - D?
Objavljeno: To okt 19, 2010 8:37 am
Je postopek je tak če se ne motim ali kako drugače k se bom kamlu odpravil v D po avto!
Cene v D so bruto-neto, torej netto je z davkom ki ga lahko plačaš ali tam ali tu - DMV(davek na motorna vozila)
V slo je ta ta davek pri rabljenih avtih določen na podlagi prevoženih kilometrov avta in ne 19% kot pri novih oz kot vključuje nemška netto cena ker to velja za njih,nemce!
Zato se splača ta davek plačati tu ker se lahko zmeniš z trgovcem da ti piše več km cca 50.000km in ta davek pol znese za avte okrog 100.000km cca 8% kar je precej manj od 19%.
Ko v D kupiš avto ti lahko nemec da gor nihove rumene-preizkusne tablice/zavarovanje ki trajajo 1 mesec in stane cca 150€. No ko potem ta avto pride k nam ga parkiraš in na podlagi strani nemcev izdanega računa in originalnih papirjev(če so,torej priporočen nakup pri original hendlerjih in ne turčija opcij) ti lepo greš na RTI/LPP avto homologirati(cca150€) in istočasno plačaš DMW cca 8% in seveda novi co2 davek za katerega lahko komot prišteješ 1000€. Ko imaš novo homologacijo in plačane dajatve se gre na tahničnega in potem zavaruješ pa registriraš pa lepo in srečno pelješ.
Je to vsa pamet???
lp,hvala.
Cene v D so bruto-neto, torej netto je z davkom ki ga lahko plačaš ali tam ali tu - DMV(davek na motorna vozila)
V slo je ta ta davek pri rabljenih avtih določen na podlagi prevoženih kilometrov avta in ne 19% kot pri novih oz kot vključuje nemška netto cena ker to velja za njih,nemce!
Zato se splača ta davek plačati tu ker se lahko zmeniš z trgovcem da ti piše več km cca 50.000km in ta davek pol znese za avte okrog 100.000km cca 8% kar je precej manj od 19%.
Ko v D kupiš avto ti lahko nemec da gor nihove rumene-preizkusne tablice/zavarovanje ki trajajo 1 mesec in stane cca 150€. No ko potem ta avto pride k nam ga parkiraš in na podlagi strani nemcev izdanega računa in originalnih papirjev(če so,torej priporočen nakup pri original hendlerjih in ne turčija opcij) ti lepo greš na RTI/LPP avto homologirati(cca150€) in istočasno plačaš DMW cca 8% in seveda novi co2 davek za katerega lahko komot prišteješ 1000€. Ko imaš novo homologacijo in plačane dajatve se gre na tahničnega in potem zavaruješ pa registriraš pa lepo in srečno pelješ.
Je to vsa pamet???
lp,hvala.