Stran 1 od 1

BMW 525

Objavljeno: To okt 19, 2010 4:27 pm
Napisal/-a pixie
kakšni so tile motorji? gleda se letnik 2005. je dovolj močen za v ta avto? kakšno ima porabo?
hvala že vnaprej

Objavljeno: To okt 19, 2010 4:37 pm
Napisal/-a mihaing
Čisto solidna motorizacija. Poraba je okoli 7,5-8,5l

Napake so imeli na volanski letvi (ne vem točno kaj), in nekaj težav na seslanih kolektorjih.

Motor je neproblematičen. Zavedati pa se moraš da kupuješ BMW-ja in moraš imeti vedno nekaj denarja na kupčku za nepredvidene stvari ki pa znajo biti zelo drage (mene je vodna pumpa in termostat koštala 600EUR :lol: :lol: )

Objavljeno: To okt 19, 2010 6:56 pm
Napisal/-a tristan01
mihaing je napisal/-a:Čisto solidna motorizacija. Poraba je okoli 7,5-8,5l

Napake so imeli na volanski letvi (ne vem točno kaj), in nekaj težav na seslanih kolektorjih.

Motor je neproblematičen. Zavedati pa se moraš da kupuješ BMW-ja in moraš imeti vedno nekaj denarja na kupčku za nepredvidene stvari ki pa znajo biti zelo drage (mene je vodna pumpa in termostat koštala 600EUR :lol: :lol: )


mihaing, morda bi bilo na tem mestu dobro opredeliti ali govorimo o 525d ali 525i. Glede na ponudbo verjetno res govorimo o modelu z dizelskim motorjem.

Lp Tristan01

Objavljeno: To okt 19, 2010 7:24 pm
Napisal/-a pixie
ja pa sem res pozabil, govori se o dizlu oops oops
mislim pa da je bil komentar od mihaing mišlenna dizla

Objavljeno: To okt 19, 2010 8:34 pm
Napisal/-a WMB
mihaing je napisal/-a:Čisto solidna motorizacija. Poraba je okoli 7,5-8,5l

Napake so imeli na volanski letvi (ne vem točno kaj), in nekaj težav na seslanih kolektorjih.

Motor je neproblematičen. Zavedati pa se moraš da kupuješ BMW-ja in moraš imeti vedno nekaj denarja na kupčku za nepredvidene stvari ki pa znajo biti zelo drage (mene je vodna pumpa in termostat koštala 600EUR :lol: :lol: )


Samo so pa te olupl k norca.
Jaz sem preventivno menjal oba termostata, se pravi zgornjega in spodnjega in je koštalo 150€ z delom vred!!!!

Res je, da je pri BMW-ju malce...ampak res malce dražje servisiranje kot pri podobnem avtu...samo ne primerjajte Cliota 1.2 ali peđoja 307 z 1.6 motorjem, ker se tega ne da.
Primerjajte npr audi 6, mercedes E in bmw 5...pa da vidmo kolk je dražji ker servis od katrega...

Jaz sem lani naredil servis pri Podlesniku: olje (8,5l) filtri, diski original, ploščice 4 x original, senzorji za ploščice, termostat zgornji, reset + pregled z compičem itd.... plačal 800€..in a je to veliko???
Meni se zdi da ne....ker če bi enga Megana peljal na reno servis bi glih en tolk plačal...

Objavljeno: To okt 19, 2010 8:43 pm
Napisal/-a mihaing
@WMB, pumpa je 400EUR ker je pač električna, termostat 100, delo in hladilna tekočina pa še dodatnih 100. Govorimo o pooblaščnem servisu.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E91/T ... hermostat/

Objavljeno: To okt 19, 2010 8:53 pm
Napisal/-a KiNOS
mihaing je napisal/-a:Čisto solidna motorizacija. Poraba je okoli 7,5-8,5l

Napake so imeli na volanski letvi (ne vem točno kaj), in nekaj težav na seslanih kolektorjih.

Motor je neproblematičen. Zavedati pa se moraš da kupuješ BMW-ja in moraš imeti vedno nekaj denarja na kupčku za nepredvidene stvari ki pa znajo biti zelo drage (mene je vodna pumpa in termostat koštala 600EUR :lol: :lol: )


Naj dodam še napake na izpušnih kolektorjih-pokanje. Poraba ki si jo navedel velja za 525d pri relacijski voznji umirjeno, moja najmanjsa 7,7 relacija LJ-NM. Kombinacija se giblje okoli 9-10L.Dinamicno okol 10-11, tiščanje 13.

In še to kar ti je miha opisal..Kupuješ BMWja in to moraš vzeti v zakup..

Objavljeno: To okt 19, 2010 10:40 pm
Napisal/-a RENO911
WMB je napisal/-a:
mihaing je napisal/-a:Čisto solidna motorizacija. Poraba je okoli 7,5-8,5l

Napake so imeli na volanski letvi (ne vem točno kaj), in nekaj težav na seslanih kolektorjih.

Motor je neproblematičen. Zavedati pa se moraš da kupuješ BMW-ja in moraš imeti vedno nekaj denarja na kupčku za nepredvidene stvari ki pa znajo biti zelo drage (mene je vodna pumpa in termostat koštala 600EUR :lol: :lol: )


Samo so pa te olupl k norca.
Jaz sem preventivno menjal oba termostata, se pravi zgornjega in spodnjega in je koštalo 150€ z delom vred!!!!

Res je, da je pri BMW-ju malce...ampak res malce dražje servisiranje kot pri podobnem avtu...samo ne primerjajte Cliota 1.2 ali peđoja 307 z 1.6 motorjem, ker se tega ne da.
Primerjajte npr audi 6, mercedes E in bmw 5...pa da vidmo kolk je dražji ker servis od katrega...

Jaz sem lani naredil servis pri Podlesniku: olje (8,5l) filtri, diski original, ploščice 4 x original, senzorji za ploščice, termostat zgornji, reset + pregled z compičem itd.... plačal 800€..in a je to veliko???
Meni se zdi da ne....ker če bi enga Megana peljal na reno servis bi glih en tolk plačal...


Ja, samo nisi upošteval, da imajo Renaulti nenormalno drage rezervne dele, sploh proti kakšnemu Audiju. Vsaj 1x dražje, iz izkušenj. Če ima BMW iste cene kot Renault sem kar rad, da sem bolj VAG in da ga nisem nikoli imel. Enega renaulta že vozim na servis, še enega podobnega (po nepotrebnem dnar stran metat za nekaj kar dobiš za boljši avto za več kot pol manj) ne rabim.


.

Objavljeno: To okt 19, 2010 11:59 pm
Napisal/-a ALIEn3001
Napake so imeli na volanski letvi (ne vem točno kaj), in nekaj težav na seslanih kolektorjih.

Kolikor vem, je to bila popolnoma ista problematična letev, kot v Alfi 159. Torej če je proizvodni datum 2007 in naprej bi morala biti že nova pri BMW in Alfi. Obnovljena je okoli 700€+delo, če ni bilo vpoklica...

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 10:43 pm
Napisal/-a stench
Na bmw forumu si poglejte. Kolko so pisali se da v večini primerov problem rešit z nekim mazilom in je rešitev poceni. Sicer pa je pri večini rabljenih avtomobilov ta napaka verjetno že popravljena.