Stran 1 od 1
Nakup oziroma uvoz nissan primere
Objavljeno: To okt 19, 2010 10:08 pm
Napisal/-a maniaxxx
Pozdravljeni.
Mene zanima vaše mnenje o nissan primeri, sploh o 1,8 motorju, tam letnik okoli 2000.
Drugo vprašanje je pa, če lahko uvozim primero GT iz nemčije ( letnik 97, 98 ), in koliko stroškov bi imel še cca poleg same cene avtomobila.
Če pa kdo pozna koga, ki bi mi jo pripečjal za neko normalno ceno se pa priporočam.
Hvala,
Objavljeno: To okt 19, 2010 10:25 pm
Napisal/-a hnoda
Kolikor jaz vem gre za zelo zanesljive jap-made motorje, ki so jih vgrajevali že v starejši model primere. Sosed je imel starejšo primero s tem motorjem in jo prodal pri 160.000 km, pa ni imel vmes niti ene težavice.
Če pogledaš so poleg Nissana okoli leta 2000 še razne druge japonske firme vgrajevale 1.8 bencinarje, npr. Mitsubishi v Carismo, Honda v Accorda, Mazda v 626-ko in so se ti razni motorji, vključno s tem Nissanovim, precej proslavili kot nepokvarljivi, tako da je po mojem mnenju za rabljen avto to kar dobra izbira. Ne vem pa kako je s ceno razervnih delov za Primero.
LP
Objavljeno: Sr okt 20, 2010 7:04 am
Napisal/-a Symon
Jaz bi na tvojem metu uvozil Primero P11 GT (po možnosti dvobarno ker so omejena serija). Letnik 2000 P11-144 je v bistvu le facelift in z novim 1.8 motorjem ki je pa daleč od zanesljivosti in iskrivosti starega SR20DE motorja. No lahko pa kupiš 2000 letnik P11-144 z SR20DE motorjem z "le" 140 konji.
Davek je na CO2 in ne vem točno koliko bi prišlo. Mogoče bi se splačalo poklicati tja kjer bi ga uvozil in homologiral za Slovenijo.
Objavljeno: Sr okt 20, 2010 3:46 pm
Napisal/-a maniaxxx
Symon je napisal/-a:Jaz bi na tvojem metu uvozil Primero P11 GT (po možnosti dvobarno ker so omejena serija). Letnik 2000 P11-144 je v bistvu le facelift in z novim 1.8 motorjem ki je pa daleč od zanesljivosti in iskrivosti starega SR20DE motorja. No lahko pa kupiš 2000 letnik P11-144 z SR20DE motorjem z "le" 140 konji.
Davek je na CO2 in ne vem točno koliko bi prišlo. Mogoče bi se splačalo poklicati tja kjer bi ga uvozil in homologiral za Slovenijo.
Kako misliš daleč od zanesljivosti starega? Se kvari?
Jaz bi že imel GT verzijo, samo so redke kot slovenci v Velenju

, v SLO ni trenutno nobene naprodaj.

Uvoz mi pa ne diši predvsem iz finančnih razlogov, čeprav tud v DE je zelo malo teh primer na razpolago.
Med 150 konjskim in 140 konjsim 2.0 motorjem so kakšne bistvene razlike ali le pač manjša moč na račun večje ekologije?
Objavljeno: Sr okt 20, 2010 3:52 pm
Napisal/-a Patrik_A3
Objavljeno: Sr okt 20, 2010 7:19 pm
Napisal/-a M
Na novo razvit 1.8, ki naj bi bil kao eko. No, razvit je bil v času največjega varčevanja, nizka poraba ni ravno ratala, zmogljivosti so slabe.
Rezervni deli za Primero so pošastno drago, zanesljivost pa angleška. Naredi si uslugo in vzemi raje 626 ali Carismo.
Lahko pa seveda kupiš tudi Primero in se potem z grenkobo spominjaš mojih besed...
Objavljeno: Sr okt 20, 2010 7:25 pm
Napisal/-a maniaxxx
hm..626 mi je ogabna, carisme pa ni s dost močnim motorjem...kaj bi še priporočali v tem rangu nekje?
Objavljeno: Sr okt 20, 2010 7:27 pm
Napisal/-a hp6715s
speedfreak je napisal/-a: Jaz bi že imel GT verzijo, samo so redke kot slovenci v Velenju
No nekaj nas je

. Sicer pa če si velenjčan, upam da se zavedaš, da živiš v najlepšem mestu

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 7:35 pm
Napisal/-a maniaxxx
Kje so pa lepote Velenja? V trgovskih centrih?
Malo heca drugače

Objavljeno: Če okt 21, 2010 10:45 am
Napisal/-a Symon
M je napisal/-a:Rezervni deli za Primero so pošastno drago, zanesljivost pa angleška. Naredi si uslugo in vzemi raje 626 ali Carismo.
Lahko pa seveda kupiš tudi Primero in se potem z grenkobo spominjaš mojih besed...
Hmm no ja, če so tvoje izkušnje take.... Ne pozabi, da večino japonskih avtov pri nas zdaj delajo v UK, EU oziroma nekatere celo v Turčiji.

A si ti slučajno eden tistih, ki je kupil Primero z "preverjenimi 150.000km" pa je bilo celo podvozje razmajano na koncu se je izkazalo, da ima avto čez 300.000k?

Največ težav pri teh avtih je zaradi takih zadev. Ti avtomobili pri 300.000km načeloma še vedno delajo ampak ker s takimi kilometri nihče ne nabavi avta jih vrtijo nazaj. Če greš na avto.net je zanimivo, da je 10 let starih avtomobilov z več kot 200.000km relativno malo po drugi strani pa imajo 5 let stari vsi že 150.000km.

Nekje nekaj ne štima.
1.8 motor je na novo razvit in ni tako zanesljiv kot prejšnji. Pri Almerinemu motorju vem, da se raztegne ketna, pa en senzor odmične rad crkne. Stari 2.0 motor dela kot ura in je tudi najbolj uporabljen Nissanov motor. Facelift z 140 konji je še vedno preverjena zadeva samo zaradi ekologije je pač švohnejši. Načeloma bi z starimi odmičnimi in računalnikom dobil celo preko 150hp saj ima novejši boljšo glavo, starejši pa ostrejše odmične in višjo blokado. Aja 1.6 motor P11 pa baje ob pravi vožnji prije res malo (okoli 7 litrov) res pa nikamor ne gre.
Kar se podvozja tiče pa prva stvar pri nakupu (ali že pri ogledu) je to, da na aksah odstraniš une gumice saj spodaj začne aksa rjaveti in se ti nekega lepega dne pri čisto običajnem speljevanju odlomi. Rabljene se ne splača, nova je (res) draga, večina jo da popraviti in je močnejša kot nova. Druga stvar so pa une roke na vrhu, ki sčasoma dobijo luft. Drugih pogostih napak se pa jaz (pri 2.0 modelih) ne spomnim pa poznam kar nekaj voznikov teh avtov.

Objavljeno: Če okt 21, 2010 1:06 pm
Napisal/-a M
Symon je napisal/-a:A si ti slučajno eden tistih, ki je kupil Primero z "preverjenimi 150.000km" pa je bilo celo podvozje razmajano na koncu se je izkazalo, da ima avto čez 300.000k?
Niti slučajno.
Symon je napisal/-a:Če greš na avto.net je zanimivo, da je 10 let starih avtomobilov z več kot 200.000km relativno malo po drugi strani pa imajo 5 let stari vsi že 150.000km.

Nekje nekaj ne štima.
Se popolnoma strinjam. Ampak to ni nič novega. Tople vode ravno nisva odkrila.
Dejstvo je, da P11-144 ni ravno presežek inženiringa, vsekakor pa je po mojem mnenju P11 (pred FL) boljša izbira. Če že mora biti ravno Primera. Še vedno mislim, da je v tem cenovnem razredu izbire dovolj, da se lahko izbere tudi vozilo, katerega producenti niso razmišljali izključno o tem, ali bodo najprej spili par pint piva in potem pojedli fish & chips, ali obratno.
Objavljeno: Če okt 21, 2010 2:15 pm
Napisal/-a Symon
M je napisal/-a:Dejstvo je, da P11-144 ni ravno presežek inženiringa, vsekakor pa je po mojem mnenju P11 (pred FL) boljša izbira
No tudi tu se strinjava.

Objavljeno: Če okt 21, 2010 2:33 pm
Napisal/-a SašoP
Ja pr ns je u bajti Primera GT že ene 5 let, je bla pa kupljena od prve lastnice, in z autom ni nobenih stroškov razn servisov in benza. To ti pa že velik pove. Drgač pa GTjko lepo dobit je tko kokr si reku....

Iz nemčije pa nevem če se da uvozit, ker mislm da nima EURO2 motorja al se motm??
Objavljeno: Če okt 21, 2010 2:47 pm
Napisal/-a ghandaed
speedfreak je napisal/-a:hm..626 mi je ogabna, carisme pa ni s dost močnim motorjem...kaj bi še priporočali v tem rangu nekje?
Hyundai Sonata

Objavljeno: Če okt 21, 2010 3:04 pm
Napisal/-a maniaxxx
ghandaed je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:hm..626 mi je ogabna, carisme pa ni s dost močnim motorjem...kaj bi še priporočali v tem rangu nekje?
Hyundai Sonata

Sonata nekako ni primerljiva s primero, jaz iščem primero zaradi njenega podvozja, motorja ( 2. 0 ) in zaradi tega, ker si GT primero že lep čas želim, sonata je daleč od tega, kar si želim. Druga opcija je mazda 323 2,0v6, teh je pa še manj kot primer GT.
@suljo, a jo prodate?
Objavljeno: Če okt 21, 2010 4:01 pm
Napisal/-a Symon
V tem rangu je še Xedos 6 2.0 V6 ali Xedos 9 2.5 V6.
Ima Euro 2 kolikor vem.

Objavljeno: Če okt 21, 2010 4:11 pm
Napisal/-a h4ck
Objavljeno: Če okt 21, 2010 5:23 pm
Napisal/-a maniaxxx
Vem, samo mi niso všeč teli plazma števci and stuff, js bi karseda serijsko izvedbo imel.
Drugače pa ni slaba tale mazdica.
Pa xedoske tudi niso slabe, samo prevelike, jaz iščem nekaj malo manjšega, posebnega, nabritega z dobrim podvozjem, zato razni hyundaii nažalost odpadejo, čeprav sem imel 3 hyundaie.
Objavljeno: Pe okt 22, 2010 7:43 am
Napisal/-a SašoP
Prodaja se pa nažalost ne, ker bo vrjetno pr bajti dokler nebo čist razpadla

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 9:18 am
Napisal/-a Symon
Tale je že prodana.

Od kolega.