Stran 1 od 3
Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 10:04 am
Napisal/-a Rujna
Pozdravljeni, sem nova na forumu. Nimam ravno dost pojma o avtih.
Sem malo brala, pa priznam, da je preveč, da bi se lahko znašla. Prosim vas za pomoč.
Zadeva je taka: Hitro potrebujem en manjši, čim bolj varčen in čim cenejši avto za redne dnevne vožnje (služba) na relaciji Maribor-Ljubljana. Naj bi imel klimo, servo volan in ABS, drugo mi niti ni tako važno. Rada bi, da bi imel kar najmanjšo porabo, pa da je vzdržljiv (se čimmanj kvari) in poceni za vzdrževanje, čim nižji stroški registracije itd. Starost sem mislila nekje med 4-7 let (približno), cena do 3.500 EUR, če se da, raje manj (ob res dobri ponudbi do 4.000). Verjetno bi ga potrebovala za 2-3 leta, potem ne več. Čist najmanjši pa ne more biti, ker bi ga vozil tudi en dvometraš:-)
Tako, za vse odgovore vam bom hvaležna. Avto res hitro rabim (do naslednjega četrtka), tako da sama in brez pomoči znalcev bom prej obupala ali pa kupila kako kripo:-)
Hvala, hvala.
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 10:51 am
Napisal/-a BBS
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 11:18 am
Napisal/-a radar
Rujna je napisal/-a:Pozdravljeni, sem nova na forumu. Nimam ravno dost pojma o avtih.
Sem malo brala, pa priznam, da je preveč, da bi se lahko znašla. Prosim vas za pomoč.
Zadeva je taka: Hitro potrebujem en manjši, čim bolj varčen in čim cenejši avto za redne dnevne vožnje (služba) na relaciji Maribor-Ljubljana. Naj bi imel klimo, servo volan in ABS, drugo mi niti ni tako važno. Rada bi, da bi imel kar najmanjšo porabo, pa da je vzdržljiv (se čimmanj kvari) in poceni za vzdrževanje, čim nižji stroški registracije itd. Starost sem mislila nekje med 4-7 let (približno), cena do 3.500 EUR, če se da, raje manj (ob res dobri ponudbi do 4.000). Verjetno bi ga potrebovala za 2-3 leta, potem ne več. Čist najmanjši pa ne more biti, ker bi ga vozil tudi en dvometraš:-)
Tako, za vse odgovore vam bom hvaležna. Avto res hitro rabim (do naslednjega četrtka), tako da sama in brez pomoči znalcev bom prej obupala ali pa kupila kako kripo:-)
Hvala, hvala.
pozdravljena,
če te zanimo clio dci, nekaramboliran, redno servisiran na pooblaščenem servisu, shranjeni računi servisov, me kontaktiraj.
lp
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 12:25 pm
Napisal/-a Energetik81
Ker se boš očitno vozila predvsem po AC, ne išči nekih malih mlinčkov, ker niti ne bodo varčni niti udobni za vožnjo. Ne vem zakaj mali avto za tako relacijo?
Predvsem ne išči mlinčkov kot so Polo 1,2, ali kak Pežo 206 za malimi motorčki, ker boš to obžalovala pri 130km/h, ko bo motor tulil s 4000+ rpm.
Jaz bi iskal nekaj s 6. prestavo, mogoče tempomatom, čeprav to ne boš dobila za tako ceno. Sklepati boš morala ogromno kompromisov, predvsem ali hočeš novejšega ali cenejšega. 4-7let ni majhen razpon. Za 4 leta in 4000€ pa itak pride v poštev samo kakšen podcenjen Korejec, pa še to težko. Predlagam kakšnega Accenta, Elantro, Kia Rio, Mazda 323 in podobno. Z vsaj 1,5L mašino, 90KM, 140Nm, razen če ne voziš na AC povprečno <110km/h.
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 3:08 pm
Napisal/-a Rujna
Energetik81 je napisal/-a:Ker se boš očitno vozila predvsem po AC, ne išči nekih malih mlinčkov, ker niti ne bodo varčni niti udobni za vožnjo. Ne vem zakaj mali avto za tako relacijo?
Predvsem ne išči mlinčkov kot so Polo 1,2, ali kak Pežo 206 za malimi motorčki, ker boš to obžalovala pri 130km/h, ko bo motor tulil s 4000+ rpm.
Jaz bi iskal nekaj s 6. prestavo, mogoče tempomatom, čeprav to ne boš dobila za tako ceno. Sklepati boš morala ogromno kompromisov, predvsem ali hočeš novejšega ali cenejšega. 4-7let ni majhen razpon. Za 4 leta in 4000€ pa itak pride v poštev samo kakšen podcenjen Korejec, pa še to težko. Predlagam kakšnega Accenta, Elantro, Kia Rio, Mazda 323 in podobno. Z vsaj 1,5L mašino, 90KM, 140Nm, razen če ne voziš na AC povprečno <110km/h.
Heh, saj je jasno, da nimam ravno pojma o avtih. Mislila sem pač, da bo manjši avto cenejši za vzdrževanje (servisi, morebitne okvare - popravila in rezervni deli, obvezne dajatve in zavarovanja) in zlasti varčnejši. Rada bi avto, na katerega se lahko zanesem vsaj 2-3 leta in bo služil svojemu namenu s čimmanj stroški za gorivo in brez nekih dodatnih stroškov, udobje pa mi ni bilo na prvem mestu.
Ampak ko tole berem (sem še malo več prebrala po forumu), je izgleda bolj pametno, da za te namene uporabljam raje Xsaro 2,0, l. 2003, ki je že doma in smo jo nameravali drugo leto prodati oziroma zamenjati za večji družinski avto. Ampak potem bi pa morala zdaj na hitro najti tega velikega družinca

Kakšni nasveti?
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 3:13 pm
Napisal/-a Rujna
Hvala, Clioti so avti, ki se jih zaradi slabih izkušenj v širši družini malce bojim, tako da raje ne bi.
Poleg tega zdaj ne vem, če je bila ideja o nakupu takega avta sploh dobra (prosim poglej spodaj, moj odgovor Energetiku).
Hvala pa lp
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 3:40 pm
Napisal/-a xalfist
Majhen avto z malim motorjem na velike relacije ni dobra kombinacija. Prvič ker je mali avto dokaj neudoben, slabše požira luknje in grbine na cesti itd, kot drugič pa velike razdalje majhnemu motorju niso pogodi. Tako da vzami rajše večji avto-limuzino, in če disla 1.9+, ali bencinca pa 1500ccm+. Npr Ford mondeo 2003-2004 dobiš za okol 4000€, ima dost opreme, vožnja je odlična za dolge ture, motor disel je dober se ne kvari, in ima dost opreme. Tut alfa romeo 156 letnik 2003+ še cenej, ima veliko opreme, dober motor jtd, sam ima pa druge hibe, podvozje.. In pa fiat stilo disl, je tut dober dost opreme, dober motor, se ne kvari in poceni ga dobiš Samo primer. Pa še to ti predlagam kupi avto z tempomatom.
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 3:50 pm
Napisal/-a maniaxxx
Če ga bo vozil 2 metras clio in podobno odpade, ceprav bi za to relacijo popolnoma zadostoval. Išči kaj v rangu megane xsara, elantra ipd...Pa vozi 110 po AC bo poraba manjša, časovno pa ne boš veliko zgubila. Je pa res da bo po teh treh letih tak avto vreden praktično O
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 4:45 pm
Napisal/-a Dawid1
Kot so že ostali povedali, poglej za kakšnim Stilom, Mondeom, Alfa 156, Xsara, Laguna?
lp D
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 5:14 pm
Napisal/-a BBS
Rujna je napisal/-a:Ampak ko tole berem (sem še malo več prebrala po forumu), je izgleda bolj pametno, da za te namene uporabljam raje Xsaro 2,0, l. 2003, ki je že doma in smo jo nameravali drugo leto prodati oziroma zamenjati za večji družinski avto. Ampak potem bi pa morala zdaj na hitro najti tega velikega družinca
To bi bilo še najboljša izbira, seveda če dela in nima problemov.
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 5:30 pm
Napisal/-a zoltan88
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 6:55 pm
Napisal/-a Kalos
Ja dejte ji BMW 7 al pa še bolje Audi A8, da ja ne bo mali avto...
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 9:19 pm
Napisal/-a tristan01
Rujna je napisal/-a:Pozdravljeni, sem nova na forumu. Nimam ravno dost pojma o avtih.
Sem malo brala, pa priznam, da je preveč, da bi se lahko znašla. Prosim vas za pomoč.
Zadeva je taka: Hitro potrebujem en manjši, čim bolj varčen in čim cenejši avto za redne dnevne vožnje (služba) na relaciji Maribor-Ljubljana. Naj bi imel klimo, servo volan in ABS, drugo mi niti ni tako važno. Rada bi, da bi imel kar najmanjšo porabo, pa da je vzdržljiv (se čimmanj kvari) in poceni za vzdrževanje, čim nižji stroški registracije itd. Starost sem mislila nekje med 4-7 let (približno), cena do 3.500 EUR, če se da, raje manj (ob res dobri ponudbi do 4.000). Verjetno bi ga potrebovala za 2-3 leta, potem ne več. Čist najmanjši pa ne more biti, ker bi ga vozil tudi en dvometraš:-)
Tako, za vse odgovore vam bom hvaležna. Avto res hitro rabim (do naslednjega četrtka), tako da sama in brez pomoči znalcev bom prej obupala ali pa kupila kako kripo:-)
Hvala, hvala.
Pozdravljena na forumu in dobrodošla.
Tvoje ideje so malce težko izvedljive. Dobri avtomobili se ne najdejo kar tako čez noč. Poleg tega so tvoja pričakovanja malce skregana med sabo. Majhni avtomobili niso primerni za dolga potovanja. Sam sem se skoraj leto dni vozil na relaciji CE- KP, kar je sicer malce dlje kot boš vozila ti, vseeno pa se zavedaj da boš letno naredila skoraj 100.000km. Poleg poceni vožnje in zanesljivosti razmisli še o udobju. Konec koncev boš v avtomobilu naslednji dve do tri leta preživela več časa kot s svojimi bližnjimi. Zato poskrbi da bo položaj za volanom dovolj udoben in sproščen. Tako da že v štartu odmisli mestne avtomobilčke in raje poglej za kakšnim malce večjim avtomobilom v razredu golfa ali celo kaj večjega. Motor obvezno dizel, avtomobil pa naj bo preverjenega porekla, sicer bo jama brez dna.
LP Tristan01
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 10:25 pm
Napisal/-a Energetik81
Dobri predlogi. Sicer pa če imaš Picasso doma, vozi tisto 3 leta, če nima problemov. Ja, kot si ugotovila, malčki z mlinčki bojo pri 130km/h porabili enako ali več kot večji motorji. Zapomni si, da je motor najbolj ekonomičen nekje pri polovični moči, kar približno ustreza območju, ko se prične max navor. To pa pri 130km/h lahko optimalno dosežeš le z močnejšo mašino v kombinaciji z dolgo izračunanim menjalnikom.
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 11:09 pm
Napisal/-a nevermind
Kalos je napisal/-a:Ja dejte ji BMW 7 al pa še bolje Audi A8, da ja ne bo mali avto...
Opažam, da je na tem forumu za +30 kilometrov nujno potreben avto višje klase in 200 konji, ker po AC je hrupno in se mašine vrtijo v visoke vrtljaje.
Najprej se začne folk oglašat z majhnimi avti. Ok potem pridejo do ugotovitve, da so ti namenjeni le do trgovine in ob nedeljah k maši. Nato se začnejo oglašat z raznimi uvoženimi avti višjega cenovnega razreda, nato pridemo do ugotovitve, da avtorica ima na voljo 3500€.
Porko dijo nevem kako se je potem moj oče vozil 20 let po eno uro v eno smer in +50 km najprej v Yugotu in Stojadinu (pred 20 leti), potem v Petki, nato v stari Astri... pa vemo kakšna je izolacija pri teh avtih in kakšno opremo imajo. Pa nikoli ni jamral, da ga kaj boli, da je hrup na AC, ipd.
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Če nov 04, 2010 11:24 pm
Napisal/-a IcEm4n
Folk je ratu (preveč) razvajen. Isto kot nekdo, ko dobi otroka, more kuj karavana al pa enoprostorca kupit...
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Pe nov 05, 2010 8:06 am
Napisal/-a lisko
IcEm4n je napisal/-a:Folk je ratu (preveč) razvajen. Isto kot nekdo, ko dobi otroka, more kuj karavana al pa enoprostorca kupit...
Pol pa še nekdo varnost omeni.....
Sam nardim letno prek 30 tisoč km v stari petki pa mi nič ne manjka. V dveh letih pa od izrednih servisov prednji levi ležaj.
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Pe nov 05, 2010 8:44 am
Napisal/-a Kael
@Rujna: tvoja začetna domneva manjši avto = manjši stroški je pravilna ob upoštevanju predpogoja, da se zavedaš kaj kupljen avto zmore in temu primerno tudi voziš. Praviloma imajo majhni mlinčki motorje nižjih prostornin, manjša kolesa, manjše zavorne diske, itnp. in posledično temu tudi nižjo porabo (spet ob upoštevanju tiste predpostavke) in s tem tudi stroške. Primer: Peugeot 206 1.4 HDI s 68 KM porabi na avtocesti 4.3-4.5 litra / 100km (100 do 110 na uro), pnevmatike so dimenzije 175/65/R14 (Michelin energy saver) po ceni 50€, nižje zavarovanje (motor prostornine 1.4 in nizko številko KW), itnp. Drugi primer: Seat Leon 1.9 TDI s 105 KM poraba na avtocesti 5.2 do 5.7 litra / 100km (100 do 110 kmh), pnevmatike dimezije 205/55/R16 so okoli 75 € (Michelin Energy saver), večje zavarovanje (motor prostornine 1.9 in več 77 KW), servisi pa so seveda posledično dražji. Pri velikih servisih je tudi vzdrževanje istega modela avtomobila, pa če ima eden močnejši motor, dražje - npr. zavorni diski in določene komponente so večji oz. dražje.
Preden greš razmišljat o nakupu avtomobila, si moreš razjasnit, kakšno želiš imeti potovalno hitrost na avtocesti: če je to 100 na uro, je npr. Peugeotov 1.4 HDI motor z 68 KM dovolj, če pa želiš voziti 150 kmh, potem pa potrebuješ večji in zmogljivejši motor, s tem da je v praksi stroškovno gledano močenjši motor v prednosti zaradi dveh reči porabil bo manj (npr. 1.4 HDI popije pri tej hitrosti že 7 litrov, 1.9 TDI pa ostane krepko pod 7 litri) in pri mličku, ker ga tiščiš skoraj na meji zmogljivosti, bo slej kot prej kaj odpovedalo, kar pomeni stroške. Druga stvar je znamka avtomobila: pri servisu če nisi poznavalec oz. koga ne poznaš te hitro nategnejo pri kakem večjem tudi za par 100 €. Če imaš koga poznanega ki servisira določeno znamko (npr. WV grupo, Nissan REnault navezo,...) pa nisi mahjena na določeno znamko, je vredno razmisliti če ni vredno iskati avtomobila te znamke / koncerna. Pri razmišljanju kakšen avtomobil vzet mogoče še ena stvar: vožnja z mlinčkom na avtocesti, sploh če je iz koncerna, ki ima zelo mehko vzmetenje je nekoliko tvegana in zahteva ogromno pozornosti. Npr: ko enkrat padeš v kolono v prometnih konicah za kamion in želiš nazaj na prehitevalni pas je to umetnost, ker je motor čisto brez moči in če se malo nepozoren bo tistiza tabo moral konkretno zavirat ali pa ga imeš v riti, drugi problem pa je smerna stabilnost: avtomobili so praviloma manj stabilni pri izvajanju kakšnih odločnejših manevrov ter pri močnih zaviranjih. Pa še zadnja stvar: v avtomobilu boš preživela in presedela ogromno časa: razmisli, ali vredno kakšen € več za avtomobil, ki ima odlične sedeže - pazi na bolečine v hrbtenici in pravilen položaj za volanom.
Zdej če mene osebno vprašaš, bi za takšne vožnje potrebovala avto velikosti Golf (npr. Renault Megane, WV Golf, Škoda Octavia, Chevrolet Cruze, Seat Leon, ...) ter z elektronskimi dodatki kot so ABS, TCS (zdr koles), ESP (program stabilnosti) ter pnevmatike, ki so na testih dosegle ocene zelo priporočljivo in z motorjem ob vožnji po predpisih z nekje 110 KM, če pa 150 potem pa vsaj nekje 140 KM.
Upam, da te nisem s podatki peljal v smer, kakor nekateri pišejo, da rabiš 6.0 V12 motor s 500 KM za vožnjo 260 KM na dan, ampak želim le osvetliti pogled na mlinčke in boljše avtomobile - vedno se vse začne in konča pri denarju. Kot sem že enkrat napisal, je pri nama z ženo preprosta računa pokazala, da je Peugeota za dnevno vožnjo v Ljubljano in nazaj bistveno cenejša - letni prihranek znaša preko 1300 € napram Seat Leonu (upoštevane gume, servisi in poraba goriva pri 110 na uro), neupoštevajoč izgubo vrednosit zaradi stotin kilometrov. Zato tudi Leon stoji že nekaj mesecev doma.
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Pe nov 05, 2010 9:52 am
Napisal/-a tristan01
Kael je napisal/-a:@Rujna: tvoja začetna domneva manjši avto = manjši stroški je pravilna ob upoštevanju predpogoja, da se zavedaš kaj kupljen avto zmore in temu primerno tudi voziš. Praviloma imajo majhni mlinčki motorje nižjih prostornin, manjša kolesa, manjše zavorne diske, itnp. in posledično temu tudi nižjo porabo (spet ob upoštevanju tiste predpostavke) in s tem tudi stroške. Primer: Peugeot 206 1.4 HDI s 68 KM porabi na avtocesti 4.3-4.5 litra / 100km (100 do 110 na uro), pnevmatike so dimenzije 175/65/R14 (Michelin energy saver) po ceni 50€, nižje zavarovanje (motor prostornine 1.4 in nizko številko KW), itnp. Drugi primer: Seat Leon 1.9 TDI s 105 KM poraba na avtocesti 5.2 do 5.7 litra / 100km (100 do 110 kmh), pnevmatike dimezije 205/55/R16 so okoli 75 € (Michelin Energy saver), večje zavarovanje (motor prostornine 1.9 in več 77 KW), servisi pa so seveda posledično dražji. Pri velikih servisih je tudi vzdrževanje istega modela avtomobila, pa če ima eden močnejši motor, dražje - npr. zavorni diski in določene komponente so večji oz. dražje.
Preden greš razmišljat o nakupu avtomobila, si moreš razjasnit, kakšno želiš imeti potovalno hitrost na avtocesti: če je to 100 na uro, je npr. Peugeotov 1.4 HDI motor z 68 KM dovolj, če pa želiš voziti 150 kmh, potem pa potrebuješ večji in zmogljivejši motor, s tem da je v praksi stroškovno gledano močenjši motor v prednosti zaradi dveh reči porabil bo manj (npr. 1.4 HDI popije pri tej hitrosti že 7 litrov, 1.9 TDI pa ostane krepko pod 7 litri) in pri mličku, ker ga tiščiš skoraj na meji zmogljivosti, bo slej kot prej kaj odpovedalo, kar pomeni stroške. Druga stvar je znamka avtomobila: pri servisu če nisi poznavalec oz. koga ne poznaš te hitro nategnejo pri kakem večjem tudi za par 100 €. Če imaš koga poznanega ki servisira določeno znamko (npr. WV grupo, Nissan REnault navezo,...) pa nisi mahjena na določeno znamko, je vredno razmisliti če ni vredno iskati avtomobila te znamke / koncerna. Pri razmišljanju kakšen avtomobil vzet mogoče še ena stvar: vožnja z mlinčkom na avtocesti, sploh če je iz koncerna, ki ima zelo mehko vzmetenje je nekoliko tvegana in zahteva ogromno pozornosti. Npr: ko enkrat padeš v kolono v prometnih konicah za kamion in želiš nazaj na prehitevalni pas je to umetnost, ker je motor čisto brez moči in če se malo nepozoren bo tistiza tabo moral konkretno zavirat ali pa ga imeš v riti, drugi problem pa je smerna stabilnost: avtomobili so praviloma manj stabilni pri izvajanju kakšnih odločnejših manevrov ter pri močnih zaviranjih. Pa še zadnja stvar: v avtomobilu boš preživela in presedela ogromno časa: razmisli, ali vredno kakšen € več za avtomobil, ki ima odlične sedeže - pazi na bolečine v hrbtenici in pravilen položaj za volanom.
Zdej če mene osebno vprašaš, bi za takšne vožnje potrebovala avto velikosti Golf (npr. Renault Megane, WV Golf, Škoda Octavia, Chevrolet Cruze, Seat Leon, ...) ter z elektronskimi dodatki kot so ABS, TCS (zdr koles), ESP (program stabilnosti) ter pnevmatike, ki so na testih dosegle ocene zelo priporočljivo in z motorjem ob vožnji po predpisih z nekje 110 KM, če pa 150 potem pa vsaj nekje 140 KM.
Upam, da te nisem s podatki peljal v smer, kakor nekateri pišejo, da rabiš 6.0 V12 motor s 500 KM za vožnjo 260 KM na dan, ampak želim le osvetliti pogled na mlinčke in boljše avtomobile - vedno se vse začne in konča pri denarju. Kot sem že enkrat napisal, je pri nama z ženo preprosta računa pokazala, da je Peugeota za dnevno vožnjo v Ljubljano in nazaj bistveno cenejša - letni prihranek znaša preko 1300 € napram Seat Leonu (upoštevane gume, servisi in poraba goriva pri 110 na uro), neupoštevajoč izgubo vrednosit zaradi stotin kilometrov. Zato tudi Leon stoji že nekaj mesecev doma.
Kael lepa računica, vendar čisto neživljenjska. Glede na to da bo dnevno na poti LJ-MB, dodaj v tvojo matematiko še da bo zelo verjetno vozila na tej relaciji v prometni konici. Tam sanje o 110km/h na ac odpadejo. Ali padeš v zastoj ali pa voziš s kolono, kar pomeni v desnem pasu cca 90km/h med kamioni ali 140+ v levem pasu. V nasprotnem primeru tvegaš da te zapirajo kamioni ki prehitevajo kamione ali te slej kot prej poskusi s ceste zriniti kak prepotentnež ki misli da je levi pas njegov. Sedaj pa poglejva v luči teh dejstev še njeno vsakodnevno pot. Vsako jutri uro in pol do dve uri do LJ (odvisno ali padeš v prometno konico) torej na dan cca 3 in pol ure v avtomobilu. 8 do 9 ur v službi (povprečno) 7 ur spanja (upam da ni prevelika zaspanka) dodaj še 2 uri na dan za osnovne potrebe (prehrana, osebna higiena...), in od dneva ne ostane nič.
Sam sem take razmere preizkusil na lastni koži. Dobro leto dni sem se vsak dan iz CE vozil v LJ v službo s Cliom in je zelo naporno. Nekaj let kasneje sem skoraj leto dni vsak dan potoval iz CE v KP in nazaj. Ti lahko zagotovim da oseba brez družine in otrok fizično zdrži tak tempo pol leta do največ leto dni. Potem pa se zaradi preutrujenosti začnejo pojavljati težave. Od nezbranosti na cesti, do občutka preutrujenosti in ujetosti, saj je dnevna rutina samo še služba in vožnja, za počitek in sprostitev pa enostavno ni več časa. Velikokrat se zgodi da zaradi tempa zanemariš tudi vzdrževanje vozila, saj ni mogoče priti na servis ker si vedno na poti....
Glede na razmere ki jih avtorica opisuje predlagam raje da razmisli še o alternativi da preko tedna živi v kakšni najemniški sobici. Stroškovno ne bo velike razlike, no morda 50 ali 100 EUR na mesec, bo pa zato spočita in ne bo tvegala na cesti.
LP Tristan01
Re: Rabljen varčen avtek
Objavljeno: Pe nov 05, 2010 11:15 am
Napisal/-a nevermind
Kael - na AC je omejitev 130 km/h. Takšni ki vozijo 100 in 110 naj raje vrnejo vozniško. Potem se pa čudimo zakaj so zastoji in kolone.