Stran 1 od 1
Bravo ali kaj podobnega. Novo: Astra, Vectra?
Objavljeno: To dec 07, 2010 3:36 pm
Napisal/-a nevermind
Pozdravljeni,
kupoval se bo avto, na žalost je opcija dizel, ker bo vožen dolge relacije in po AC.
Osebno nekako najbolj zaupam JTD/MJTD.
Prvi kandidat je Bravo z motorjem 1.9 MJTD 88 kW 5. gang in novejši motor 1.6 MJTD 77/88 kW 6. gang.
Največja izbira je 1.9 88 kW in se jih dobi za spodoben denar, pa še dolgo je na trgu. O teh motorjih se govori najboljše.
1.6 je novejši in jih osebno ne poznam? Ima namreč 300 Nm navora in v 6. pri 130 km/h ima baje nekaj čez 2000 obratov, kar je super!
Najbolj me zanima sledeče!
- ali ima 1.9 MJTD 88 kW filter trdnih delcev (DPF/FAP)? Če ima, kateri letniki ga imajo? Pa še to - koliko obratov ima ta motor v 5. pri 90 in 130 km/h?
- ali ima novejši motor 1.6 MJTD 77/88 kW filter trdnih delcev (DPF/FAP)? Ali ga imajo vsi 1.6 motorji? Je tu opcija kot dodatna oprema?
Lastniki teh motorjev in tisti, ki ste jih vozili napišite čim več.
Nekje sem slišal, da je pri FIAT-u takšna politika, da je ta filter ''dodatna oprema'', za doplačilo.
Pa tudi prijatelj poleti kupil novega Puntota 1.3 JTD pa nima DPF-ja in je omenil, da je bila opcija za ga izbrat kot doplačilo!
Ker s temi filtri je sranje - jim ne zaupamo in itak imajo neko življensko dobo, pa zelo dragi so... čez 1500€.
Moje mnenje je... ekologija gor ali dol - ti ''filtri'' so odvečna navlaka!
Svetujete kakšen drug avto, tam do 10 000€.
Lp.
Re: Bravo ali kaj podobnega
Objavljeno: To dec 07, 2010 3:55 pm
Napisal/-a mihaing
Morda bi pogledaj za čem takim če že bora biti jtd, glede na dejstvo da bo večinoma AC
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4210772&show=1
Re: Bravo ali kaj podobnega
Objavljeno: To dec 07, 2010 4:00 pm
Napisal/-a nevermind
Nisem napisal, da je nujno biti JTD, ampak jim bolj zaupam, kot npr. DCi, katerim ne.
Je pa drugače SAAB super avto, ampak nevem kako je s kakšnimi deli in tem...
Re: Bravo ali kaj podobnega
Objavljeno: To dec 07, 2010 4:01 pm
Napisal/-a lizard
Jaz bi sigurno izbral 1.6 JTDm, je novejši, čistejši (skoraj sigurno ima DPF), predvsem pa prožnejši in z navorom bolj "obdarjen" kot 8V 1.9. V bistvu je tale 1.6 kar se navora tiče (kje ga dosega in kakšna je vednost le tega) pred vso konkurenco, in to občutno

.
Re: Bravo ali kaj podobnega
Objavljeno: To dec 07, 2010 4:05 pm
Napisal/-a nevermind
lizard je napisal/-a:Jaz bi sigurno izbral 1.6 JTDm, je novejši, čistejši (skoraj sigurno ima DPF), predvsem pa prožnejši in z navorom bolj "obdarjen" kot 8V 1.9. V bistvu je tale 1.6 kar se navora tiče (kje ga dosega in kakšna je vednost le tega) pred vso konkurenco, in to občutno ;).
To me impresionira, ampak....... DPF

...če ga ima vsak 1.6 dizel model potem na žalost odpade.
Se bo treba res pozanimat glede tega.
Upam, da si ga kdo lasti, da zvem s prve roke, ker je nov motor... itak bomo pa zaklicali AH.
Samo kaj ko njihovo znanje glede tehničnih stvari včasih peša

Re: Bravo ali kaj podobnega
Objavljeno: To dec 07, 2010 4:48 pm
Napisal/-a lizard
Kaj te pa DPF tako moti? A ni celo tako, da dizel ne more biti euro 5 brez DPF-ja?
Re: Bravo ali kaj podobnega
Objavljeno: To dec 07, 2010 5:26 pm
Napisal/-a Renault VG
OFF:ali ta DPF kaj vpliva na moč motorja
ON: kaj pa kaj takega
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4254901&show=1.Sicer je drugi lastnik je pa slovenski.Ali pa to
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4255917&show=1ne vem pa če je dovolj močan motor za ta avto.
Re: Bravo ali kaj podobnega
Objavljeno: To dec 07, 2010 5:29 pm
Napisal/-a xandrej
Moja punca je kupla bravota novega iz trgovine. V 2 mesecih je naredila 9000 kilometrov ima 1.4 motor z 90 konji... Avto res ni neki športak, Iz MB do slovenjgradca se vozi vsak dan po dravski dolini in trenutno ima avto povprečno porabo 5.4 litra.
Re: Bravo ali kaj podobnega
Objavljeno: To dec 07, 2010 6:08 pm
Napisal/-a tha_man
DPF je nova turbina :P
Re: Bravo ali kaj podobnega
Objavljeno: To dec 07, 2010 6:56 pm
Napisal/-a tristan01
nevermind je napisal/-a:lizard je napisal/-a:Jaz bi sigurno izbral 1.6 JTDm, je novejši, čistejši (skoraj sigurno ima DPF), predvsem pa prožnejši in z navorom bolj "obdarjen" kot 8V 1.9. V bistvu je tale 1.6 kar se navora tiče (kje ga dosega in kakšna je vednost le tega) pred vso konkurenco, in to občutno ;).
To me impresionira, ampak....... DPF

...če ga ima vsak 1.6 dizel model potem na žalost odpade.
Se bo treba res pozanimat glede tega.
Upam, da si ga kdo lasti, da zvem s prve roke, ker je nov motor... itak bomo pa zaklicali AH.
Samo kaj ko njihovo znanje glede tehničnih stvari včasih peša

Ne vem zakaj se toliko sekiraš glede DPF. Novejši avtomobil boš težko dobil brez DPF. Poleg tega glede na tvoj režim vožnje - dolge razdalje na AC ne bo problematičen. Ko se motor segreje na delovno temperaturo in dokaj konstantno teče je za motor najbolje. Težave z DPF, EGR in podobnimi dodatki nastajajo pri kratkih vožnjah ko motor deluje večino časa neogret in izven optimalnega režima delovanja. Pri takem izgorevanju nastajajo saje, ki so smrt za DPF, EGR, variabilne turbine in podobne pritikline.
Na relacije kot boš vozil ti, pa ne bo težav.
LP Tristan01
Re: Bravo ali kaj podobnega
Objavljeno: To dec 07, 2010 10:32 pm
Napisal/-a nevermind
Enkrat sem se opekel in nikoli več! Ko začne zajebavat in ti reče ceno 1500€

qurc in ta ekologija. Pa ko daš za olje s specifikacijo C3 čez 100€... Zato je pogoj brez DPF-ja. Če ne se ga bo pa lepo odstranilo. Enkrat sem tudi spraševal enega tunerja tukaj gor kako je z odstranitvjo DPF-ja.
Pa avto ni zame.
Najraje bi TSI (poraba kot pri dizlu) ampak so trenutno predragi za nas.
Renault VG je napisal/-a:OFF:ali ta DPF kaj vpliva na moč motorja
Malcek slabši pospeški in cca. 0,5 l višja poraba.
Re: Bravo ali kaj podobnega
Objavljeno: Pe dec 10, 2010 12:02 pm
Napisal/-a Polo78
Tako kot je @Tristan napisal, če so v igri dolge relacije in večja kilometrina, potem se tudi sam ne bi sekiral za DPF filter. Sekira se lahko tisti, ki se vozi na krajše razdalje, ki veliko prižiga in ugaša motor še preden se ta konkretno segreje. Za Fiat sicer nevem ampak pri nekaterih drugih znamkah so ti zloglasni filtri v zadnjih letih precej napredovali in ni več takih težav kot na začetku. Regeneracije so krajše ter manj pogoste, poraba goriva ni več tako na udaru, predvsem pa je tudi manj možnosti, da se filter zabaše oz. pokvari. Ta panika me malo spominja na čase, ko se je začel v avtomobilih pojavljat katalizator, ki je bil tedaj pravi mali "bav-bav", češ, kaj če se pokvari, kaj če se to, kaj če se ono,... danes je pa samo po sebi umeven del vsakega avta. Enako bo čez par let s tem DPF filtrom, ker skoraj sigurno je še prostor za nadaljne izboljšave.

Re: Bravo ali kaj podobnega
Objavljeno: Ne jan 16, 2011 3:21 pm
Napisal/-a nevermind
Spet jaz...
Opel Astra 1.9 120 konjev in Opel Vectra 1.9 120 konjev. Imajo 6. brzin in so brez DPF-ja.
Je kar nekaj izbire teh dveh, so tudi slovenske za spodoben denar.
Vectra je kar večji avto od Astre in seveda višji rang.
Ve kdo kolikšna je razlika v vzdrževanju teh dveh, pač servisi in potrošni material, ker je Vectra višji rang od Astre?
Ker za Astro približno vem kako je na stvari.
Si lasti kdo Vectro (letnik 2006-2008) pa da mi napiše koliko približno odšteje za kasko?