ribcek je napisal/-a:Žio.
Veliko berem o Mazdi 6 in glede na vprašanje forumašev o nakupu avta (novega ali rabljenega) skoraj vsak drugi predlaga za nakup mazdo 6.
Zdaj, kaj pa je na tem avtu, da ga tako priporočate, berem: zanesljiv, dokaj športen, odziven, ni veliko okvar,...kaj še.
Vem, da je veliko že napisanega tu ampak vseeno za enega povprečnega mladega voznika, če lahko:
- katera konjenica pride v poštev pri dizlu oz. bencinarju, da pridejo do izraza vsi performansi tega avta
- limuzina vs. karavan (prostor zadaj je enako velik, prednost karavana je samo za zadaj sedeče, ker višji, in nič drugega)
- priporočljiva oprema
- ali se novejši dizli vseeno lahko vozijo na krajše razdalje (beri: 5 -10km ali krajše, .ebiga se dogaja)
- kolikšna je cena, ki ste jo pripravljeni dati za mazda6 pred faceliftom 2010 (letnika 2008 in/ali 2009)
- malo avtov naprodaj te znamke na avtonetu
- velik padec cene (npr. novega)
- za nove ponujajo večkrat na leto akcije npr. 3.000 € popusta (popolnoma neresno za tako znamko)
simply je napisal/-a:Sedel, vozil in mi ne paše. Govorim za večfunkcijski prikazovalnik - mazda 6 - letnik 2005.
Nova ima modificirano - boljše narejeno. Vsekakor daleč proč od kakšnega RCD510 oziroma RNS-ja - moje mnenje seveda.
Prejšnji DPF
Sedanji DPF (2.2 dizel)
Mazda announced a new diesel particulate filter (DPF) catalyst, to be launched on the new MZR-CD 2.2 diesel engine. The new catalyst promotes the oxidation of soot in the DPF by oxygen, allowing to burn off particulate matter approximately 60% faster than current systems.
Many DPF regeneration catalysts rely to a large degree on nitrogen dioxide (NO2) chemistry to oxidize soot at low temperatures. Those catalysts that also promote oxidation by oxygen, can only utilize oxygen atoms that are in close proximity to the particulate mater.
The Mazda catalyst features a proprietary activation mechanism. The ceramic catalyst carrier material has a molecular structure that enables the easy movement of oxygen stored within it. This extra oxygen can be supplied as required to increase the rate of particulate matter combustion and the DPF regeneration speed.
Combined with more precise engine control, the catalyst doubles the interval between DPF regeneration cycles, and reduces the time to complete the regeneration process to a third of the time necessary for conventional systems, said Mazda.
The new catalyst will be launched in the newly developed MZR-CD 2.2 clean diesel engine rated at 136 kW and 400 Nm torque. The fuel economy is 5.6 l/100 km. The engine will be progressively introduced to markets around the world, beginning in Europe in 2009.
Increased interest in oxygen-based DPF regeneration is driven in part by the decreasing NOx emission levels in future diesel engines, which make NO2 based regeneration problematic. DPF systems with NO2 catalysts have been also blamed for increased nitrogen dioxide concentrations measured in some European cities, that may present a public health hazard.
JamesTheMan je napisal/-a:Sam vozim Mazdo6 Sportcombi 2.0 120KM in sem zadovoljen. Imele so sicer probleme z rjavenjem blatnikov, vendar so to kljub temu, da ni bilo več vozilo v garanciji, le-to na mazdinih servisih zastonj porihtali. Glede same lege in voznih razmer sem zelo zadovoljen. Servisi so, kot pri vseh japoncih malce dražji, vendar ko avto ni več v garanciji najdeš nekoga, ki se spozna na Mazde in ti bo servis naredil za precej nižjo ceno, kot jo imajo na pooblaščenih servisih.
Drugače ti pa svetujem da malce preglej Mazdin forum, kjer boš dobil odgovore iz prve roke.
P.S.: Glede samih popustov na nove avtomobile je pa tako kot pri vseh znamkah vozil, vsi obljubljajo nenormalno visoke popuste, ki pa na koncu, ko potegneš črto in pogledaš končno ceno le niso tako privlačni kot so sprva zgledali.
MacAudio je napisal/-a:Js mazde nebi vzel že zato, ker je drag servis. Nam so za 5ko CD143GT, za menjavo olja vzeli 274€. Kriza!!! Zj smo totalno prešaltali na VAG, kjer so servisi za pol cene Mazdinih!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 38 gostov