Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
ribcek
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne okt 12, 2008 6:08 pm

Zoom do Mazde6

Napisal/-a ribcek Po jan 10, 2011 6:41 pm

Žio.
Veliko berem o Mazdi 6 in glede na vprašanje forumašev o nakupu avta (novega ali rabljenega) skoraj vsak drugi predlaga za nakup mazdo 6.
Zdaj, kaj pa je na tem avtu, da ga tako priporočate, berem: zanesljiv, dokaj športen, odziven, ni veliko okvar,...kaj še.
Vem, da je veliko že napisanega tu ampak vseeno za enega povprečnega mladega voznika, če lahko:
- katera konjenica pride v poštev pri dizlu oz. bencinarju, da pridejo do izraza vsi performansi tega avta
- limuzina vs. karavan (prostor zadaj je enako velik, prednost karavana je samo za zadaj sedeče, ker višji, in nič drugega)
- priporočljiva oprema
- ali se novejši dizli vseeno lahko vozijo na krajše razdalje (beri: 5 -10km ali krajše, .ebiga se dogaja)
- kolikšna je cena, ki ste jo pripravljeni dati za mazda6 pred faceliftom 2010 (letnika 2008 in/ali 2009)
- malo avtov naprodaj te znamke na avtonetu
- velik padec cene (npr. novega)
- za nove ponujajo večkrat na leto akcije npr. 3.000 € popusta (popolnoma neresno za tako znamko)
Vse kar zmorem.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a čare Po jan 10, 2011 7:17 pm

Kolega jo je kupil in sem ravno zdaj nabavljal material za velik servis ki pride z 30% popustom 500€ (Vsi filtri,jermeni,olje,rolce in hidravlični šponar) sem pa prejšni teden govoril z človekom ki je svojčas delal na mazdi sicer na rezervnih delih ampak vseeno in pravi da se skoraj vsaka prodaja z istimi kilometri in sicer ali je potrebno opraviti velik servis (na pooblaščencu menda 1500€) ali pa je hin vztrajnik.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1935
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a Polo78 To jan 11, 2011 8:13 am

ribcek je napisal/-a:Žio.
Veliko berem o Mazdi 6 in glede na vprašanje forumašev o nakupu avta (novega ali rabljenega) skoraj vsak drugi predlaga za nakup mazdo 6.
Zdaj, kaj pa je na tem avtu, da ga tako priporočate, berem: zanesljiv, dokaj športen, odziven, ni veliko okvar,...kaj še.
Vem, da je veliko že napisanega tu ampak vseeno za enega povprečnega mladega voznika, če lahko:
- katera konjenica pride v poštev pri dizlu oz. bencinarju, da pridejo do izraza vsi performansi tega avta
- limuzina vs. karavan (prostor zadaj je enako velik, prednost karavana je samo za zadaj sedeče, ker višji, in nič drugega)
- priporočljiva oprema
- ali se novejši dizli vseeno lahko vozijo na krajše razdalje (beri: 5 -10km ali krajše, .ebiga se dogaja)
- kolikšna je cena, ki ste jo pripravljeni dati za mazda6 pred faceliftom 2010 (letnika 2008 in/ali 2009)
- malo avtov naprodaj te znamke na avtonetu
- velik padec cene (npr. novega)
- za nove ponujajo večkrat na leto akcije npr. 3.000 € popusta (popolnoma neresno za tako znamko)


Sam sem imel prejšen model, sicer bencinarja 1.8 in bil zelo zadovoljen. Seveda je kakor vsak avto tudi imel svoje napake oz. bolje rečeno napakice ampak nič resnega. Okvare v 3 letih lastništva ni bilo nobene (pa sem ga kupil 3 leta rabljenega z dobrih 60k km), samo redni servisi in potrošni material. Kakor vidim te zanima novejši model, zato še kratki odgovori na oporne točke:
- Konjenica? Čim več! :D Optimalen motor vsaj zame pa se mi zdi 2.2 dizel cd163, s katerim še padeš v nižji razred napram cd185 in od katerega je na drugi strani le zanemarljivo šibkejši. Osebno bi bil zadovoljen že z 2.2 cd129 - sem ga vozil in kar 340 Nm navora se dejansko pozna, ni pa seveda dirkalnik. Poleg tega je poraba zelo ugodna za velikost avta (cca. 6 litrov pri dinamični vožnji)
- Karavan ali kombilimuzina je stvar okusa in potreb.
- 2.2 dizel ima tretjo generacijo DPF filtra, ki ne potrebuje več tako pogostih regeneracij, le te pa so tudi precej krajše. Nisem še slišal za kakršnekoli probleme teh motorjev, tudi starejši 2.0 (140km) z drugo gen. DPF-ja nima nekih problemov, malo več problemov so imeli stari faceliftani modeli (2006-2007) s prvo gen. DPF filtra. Torej ne bi smelo biti problema s krajšimi vožnjami, v kolikor se vsaj 1x tedensko naredi eno daljšo turo (150km+)
- Res je malo teh avtov naprodaj. Morda je to zato, ker so lastniki max. zadovoljni in jih nočejo prodat (malo heca pa tudi precej resnice). :)
- Sploh se ne bi strinjal, da je velik padec cene. Kakor sam spremljam trg rabljenih vozil je ravno obratno - ceno držijo nadpovprečno dobro!
- Akcije imajo tudi znamke kot so VW, Ford, BMW itd., da o kakih Oplih ali francozih raje ne govorim. Nevem zakaj bi bilo to neresno od znamke?! :ue Prvo kot prvo, če se ne motim ceno določa uvoznik in kot drugo so ti popusti predvsem posledica krize, zaradi katere kot rečeno vsi spuščajo cene. In vse to lahko kot potencialen kupec ne le Mazde ampak bilokatere znamke le pozdraviš. Samo kot primer, pri Golfu dobiš trenutno precej večji popust kot pri Mazdi 3. Je zaradi tega VW ob imidž?! :|
Antiznačkar po prepričanju
 
dejanz75
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:54 am

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a dejanz75 To jan 11, 2011 9:35 am

Avto je OK, razen osnovnega motorja. Ali ti je oblikovno všeč ali ne je stvar okusa (meni je grda).
Z uporabniškega vidika je zame osebno največja hiba Mazde6 (tako stare kot nove) obupen grafični prikazovalnik, ki je na nivoju rešitev izpred 15 ali 20 let...vsi podatki so prikazani na enem mini zaslončku (enovrstični?) z rdečimi ciframi/črkami...grdo, nepregledno, neuporabno in nevarno...
Pa praviš da ti jo pol ljudi priporoča? Se vidi na cestah, vsake dva dni vidim eno... :twisted:
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1935
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a Polo78 To jan 11, 2011 9:51 am

No, pretiravat pa tudi ni treba glede sredinskega zaslona. :roll: Mogoče na fotografijah pri kakem testu zgleda majhen, v živo pri vožnji pa povsem dovolj velik, pregleden, jasen in logičen, da ga lahko vsakdo, ki nima ravno očal "pepelnikov" in ki ni funkcionalno ter umsko omejen razločno vidi in razume. :roll: Velikost fonta je npr. še vedno večja kot pri prikazovalnikih, ki se nahajajo med števci, razdalja pa niti ne tako večja. Skratka malenkost, ki postane stvar navade.

Glede tega, da jih ni dosti na cesti je pa delno kriva tudi slovenska mentaliteta, da nekaj veljaš samo če imaš kakega "švabenvagna". Accord je npr. enako odličen avto pa jih še manj na cesti. Pa a je mogoče zato slab avto?! Totalno zgrešena logika!
Antiznačkar po prepričanju
 
dejanz75
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: Ne feb 01, 2009 9:54 am

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a dejanz75 To jan 11, 2011 10:41 am

Nisem rekel da je slab avto (vem da je avto čist OK), ampak če kao pol ljudi priporoča ta avto, zakaj za vraga jih je na cesti za seme? je pa accordov precej več (govorim o novih modelih obeh).
Preglednost zaslona je mogoče stvar posameznika. Mislim pa da za nobenega ta display ne more biti jasen in pregleden...vsaj ne če pogledaš kako je to rešeno pri konkurenci. To je tako kot da bi uporabniku iphona razlagal kako uporaben in pregleden zaslon ima Nokia 5110...
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1935
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a Polo78 To jan 11, 2011 1:13 pm

Hja, jaz dnevno videvam na cesti več Mazd 6 kakor Accordov. Da pa ne bi ocenjevali samo takole "od oka", bi bilo mogoče fajn, če bi dal kdo prodajne rezultate za recimo zadnji 2 ali 3 leta odkar sta modela zunaj in če je bilo več prodanih Accordov (v kar dvomim) vzamem nazaj. Sploh pa a ni to super, da imaš avto, ki ga nima vsak drugi Francelj ali Joža, kot je to običajno pri "sajvemokaterih" znamkah?

Saj ravno zato, ker vem kako je to rešeno pri konkurenci pravim, da sredinski zaslon pri Mazdi še zdaleč ni tako slab - res je, da so tudi boljše rešitve, ampak to je že iskanje dlake v jajcu. Osebno mi je taka rešitev še vedno precej boljša kot pa neki miniaturni podatki, ki so dobesedno stlačeni med števcema hitrosti in obratov, kjer je font pisave definitivno manjši - v mislih imam npr. potovalni računalnik pri Fordih, VW ima to rešeno malo bolje pa tudi ne kaj dosti. Pač stvar navade in zaradi tega nikakor ne more biti večji minus. Sicer pa a si že sploh sedel ali se vozil v Mazdi, da s tako gotovostjo trdiš, da je zadeva nefunkcionalna?! Ker ponavadi ste ravno taki najbolj glasni, ko ocenjujete stvari samo iz fotografij...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a simply To jan 11, 2011 6:39 pm

Sedel, vozil in mi ne paše. Govorim za večfunkcijski prikazovalnik - mazda 6 - letnik 2005.

Nova ima modificirano - boljše narejeno. Vsekakor daleč proč od kakšnega RCD510 oziroma RNS-ja - moje mnenje seveda.
 
ribcek
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne okt 12, 2008 6:08 pm

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a ribcek To jan 11, 2011 7:18 pm

simply je napisal/-a:Sedel, vozil in mi ne paše. Govorim za večfunkcijski prikazovalnik - mazda 6 - letnik 2005.

Nova ima modificirano - boljše narejeno. Vsekakor daleč proč od kakšnega RCD510 oziroma RNS-ja - moje mnenje seveda.

Želel sem, da se piše o letniku 2009 oz. 2008, ker starejši me ne zanimajo.
Vse kar zmorem.
 
Grega_
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: To dec 30, 2003 12:19 pm

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a Grega_ Pe jan 14, 2011 9:06 am

Kako je pri tanovi 6tki z DPF filtrom se bo verjetno še pokazalo, pri starih modelih pa je bil problem, če so bile kratke razdalje.
Mazda ni več ali manj nikoli imela nekih drastičnih popustov, saj jih tudi ostali nimajo, oz. so papirnato, pač prvotno ceno že v štartu nabijejo, rečejo 5t eur pospusta in folk čist srečen da je dobil avto fuuulll ceneje. Na cesti jih je že kar nekaj, se mentaliteta počasi spreminja, kar je super.
Malo si poglej in povprašaj še na www.mazda-si.net

lp
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1935
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a Polo78 Pe jan 14, 2011 9:26 am

Sposojeno iz mazda foruma:

Prejšnji DPF
Slika



Sedanji DPF (2.2 dizel)
Slika

Mazda announced a new diesel particulate filter (DPF) catalyst, to be launched on the new MZR-CD 2.2 diesel engine. The new catalyst promotes the oxidation of soot in the DPF by oxygen, allowing to burn off particulate matter approximately 60% faster than current systems.

Many DPF regeneration catalysts rely to a large degree on nitrogen dioxide (NO2) chemistry to oxidize soot at low temperatures. Those catalysts that also promote oxidation by oxygen, can only utilize oxygen atoms that are in close proximity to the particulate mater.

The Mazda catalyst features a proprietary activation mechanism. The ceramic catalyst carrier material has a molecular structure that enables the easy movement of oxygen stored within it. This extra oxygen can be supplied as required to increase the rate of particulate matter combustion and the DPF regeneration speed.

Combined with more precise engine control, the catalyst doubles the interval between DPF regeneration cycles, and reduces the time to complete the regeneration process to a third of the time necessary for conventional systems, said Mazda.

The new catalyst will be launched in the newly developed MZR-CD 2.2 clean diesel engine rated at 136 kW and 400 Nm torque. The fuel economy is 5.6 l/100 km. The engine will be progressively introduced to markets around the world, beginning in Europe in 2009.

Increased interest in oxygen-based DPF regeneration is driven in part by the decreasing NOx emission levels in future diesel engines, which make NO2 based regeneration problematic. DPF systems with NO2 catalysts have been also blamed for increased nitrogen dioxide concentrations measured in some European cities, that may present a public health hazard.
Antiznačkar po prepričanju
 
ribcek
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne okt 12, 2008 6:08 pm

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a ribcek Po jan 17, 2011 5:18 pm

Koliko je resnice, da je pleh pri Mazdi6 zelo občutljiv (pa ne mislim rjavenje, ker pri novih tega ni) ampak npr, na udarce (npr. parking), rise...
Sicer pa peljal testno Mazdo 6 limo, 2,2 129KM, zame glede performansov dovolj, cena nekaj čez 22k€, sitnica :-P , ma glede popustov sem pa skeptičen, pomeni da je v osnovi cena nabita za 3.000 € potem pa kao popust na lepe oči, imamo akcijo, pa podaljšano garancijo...Se mi dopade, da je delan na Japonskem. Samo ta pleh, ne vem tak slab filing...
Vse kar zmorem.
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1935
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a Polo78 Sr jan 19, 2011 10:03 am

Pri japoncih moraš nasplošno (ne le pri Mazdi) vzeti v zakup malenkost tanjši pleh. Ampak vsak avto bo po določenem času zaradi nevestnega folka, ki buta z vratmi, potolčen. In tu neke razlike po mojih izkušnjah, če primerjam pleh med VW in Mazdo, ni. Važno je, da nimajo več problemov z rjavenjem kot pri prvih šesticah ('02-'05) in da je avto na n'capu prejel 5 zvezdic. Za manjše poškodbe pa je itak priporočljivo imeti zavarovano parkirišče in ti dol visi za pleh. :)
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
JamesTheMan
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Če jan 29, 2009 6:14 pm
Kraj: Maribor

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a JamesTheMan Sr jan 19, 2011 1:20 pm

Sam vozim Mazdo6 Sportcombi 2.0 120KM in sem zadovoljen. Imele so sicer probleme z rjavenjem blatnikov, vendar so to kljub temu, da ni bilo več vozilo v garanciji, le-to na mazdinih servisih zastonj porihtali. Glede same lege in voznih razmer sem zelo zadovoljen. Servisi so, kot pri vseh japoncih malce dražji, vendar ko avto ni več v garanciji najdeš nekoga, ki se spozna na Mazde in ti bo servis naredil za precej nižjo ceno, kot jo imajo na pooblaščenih servisih.

Drugače ti pa svetujem da malce preglej Mazdin forum, kjer boš dobil odgovore iz prve roke.


P.S.: Glede samih popustov na nove avtomobile je pa tako kot pri vseh znamkah vozil, vsi obljubljajo nenormalno visoke popuste, ki pa na koncu, ko potegneš črto in pogledaš končno ceno le niso tako privlačni kot so sprva zgledali.
 
ribcek
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Ne okt 12, 2008 6:08 pm

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a ribcek Sr jan 19, 2011 2:30 pm

JamesTheMan je napisal/-a:Sam vozim Mazdo6 Sportcombi 2.0 120KM in sem zadovoljen. Imele so sicer probleme z rjavenjem blatnikov, vendar so to kljub temu, da ni bilo več vozilo v garanciji, le-to na mazdinih servisih zastonj porihtali. Glede same lege in voznih razmer sem zelo zadovoljen. Servisi so, kot pri vseh japoncih malce dražji, vendar ko avto ni več v garanciji najdeš nekoga, ki se spozna na Mazde in ti bo servis naredil za precej nižjo ceno, kot jo imajo na pooblaščenih servisih.

Drugače ti pa svetujem da malce preglej Mazdin forum, kjer boš dobil odgovore iz prve roke.


P.S.: Glede samih popustov na nove avtomobile je pa tako kot pri vseh znamkah vozil, vsi obljubljajo nenormalno visoke popuste, ki pa na koncu, ko potegneš črto in pogledaš končno ceno le niso tako privlačni kot so sprva zgledali.

Glede mazde foruma lahko povem, da je več podatkov tukaj kot na tistem forumu.
22.700 € (vsi popusti vključeni) kolikor ponujajo za 2.2 TE oprema (dodajo senzorje zadaj) 129 KM limo je kar velik denarja, je kar nekaj avtov na trgu za dobit za tak denar. Makina pa je. Rabljenih pa od prvega skor ni dobit, kakšen 2009 letnik npr.
Vse kar zmorem.
 
nalcoq4
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Sr jul 15, 2009 6:58 pm
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a nalcoq4 Sr jan 19, 2011 3:00 pm

Tudi pri japoncih ni več "tanek" pleh kot je bilo to včasih...nasplošno so japonski avti najbolj varni.

P.S deli so res dragi za japončke ( original ) ampak se jih tok manj zamenja... ;)
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a MacAudio Sr jan 19, 2011 3:22 pm

Js mazde nebi vzel že zato, ker je drag servis. Nam so za 5ko CD143GT, za menjavo olja vzeli 274€. Kriza!!! Zj smo totalno prešaltali na VAG, kjer so servisi za pol cene Mazdinih!
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1935
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a Polo78 Sr jan 19, 2011 3:47 pm

MacAudio je napisal/-a:Js mazde nebi vzel že zato, ker je drag servis. Nam so za 5ko CD143GT, za menjavo olja vzeli 274€. Kriza!!! Zj smo totalno prešaltali na VAG, kjer so servisi za pol cene Mazdinih!


Servisi pri Mazdi so malo dražji, to je res ampak spet ne toliko kot se govori. Namreč tudi pri VAG-u in drugih znamkah redni servis dizla, ki je opremljen z DPF filtrom (kar 5ka CD143GT meddrugim tudi je) ne bo tako poceni in niti slučajno za pol cene! Draga so predvsem olja, ki ustrezajo DPF standardom in ne toliko servis kot storitev. Nesmiselne so pa primerjave, ko bo sedaj nekdo uletel in rekel, da je na njegovem Golfu ali Octavii s TSI motorjem servis pol cenejši. Jasno da je, ker je bencinar in ker nima DPF filtra. O tem smo že razpredal in ni primerljivo. Še vedno pa ni potem nihče povedal koliko da za servis pri kateremkoli drugem avtu, ki je dizel in ki ima DPF filter? Me resnično zanima.
Antiznačkar po prepričanju
 
meganer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1152
Pridružen: So nov 03, 2012 8:25 pm

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a meganer Sr apr 08, 2020 7:24 pm

Ali je Mazdin motor 2.2D res tako občutljiv na kratke relacija, in PDF, .....baje skozi paca zaradi kratkih voženj .... oziroma se neko olje/nafta dviguje ....

Ali je to res, ker da japonc naredi "tako" slab motor mi je pa malo mim .....
Recimo 2015+
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1907
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: Zoom do Mazde6

Napisal/-a nejc1 Sr apr 08, 2020 7:49 pm

Zakaj se sploh razmišlja o dizlu pri kratkih vožnjah?
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 38 gostov