avto triglav - kdaj jim bo kdo odvzel licenco?
Objavljeno: Po nov 24, 2003 4:45 pm
Pozdravljeni vsi avtomobilski entuziasti! Nad nesposobnostjo prodajalcev/serviserjev vozil smo že marsikatero prebrali. Pa vendar vam pošiljam še komunikacijo s podjetjem Avto Triglav d.o.o. Zdi se mi zanimivo branje o neposluhu do potrošnika... potem se pa pritožujejo nad slabšo prodajo?
Mnenja vam nočem vsiljevati, bi bil pa vesel, če svoje menje delite z mano.
Najprej pa dejstva, da boste lažje sledili:
1) rdeča Alfa Romeo 156 TS 1.6 l. 2000 (slike so tudi že nekje na forumu - stare pol leta, ko sem kupil avto)
2) trenutno prevoženih 74.000 km in redni servisi na avto triglav
3) je bivše vozilo podjetja Avto triglav d.o.o. - v uporabi njihovega vodje tehnične službe cca. 1 leto
4) točno to vozilo so dali kot zamenjavo nesrečnemu lastniku enake, vendar bele barve z 1.8 motorjem, alfe ker se mu v čelnem trku ni odprl niti en airbag
5) avtu je 11 dni nazaj izteklo olje, zato sem ga naložil na avtovleko in poslal na servis
...in se začne z emailom njihovi teh. službi:
Pozdravljeni,
serviserji vašega podjetja so mi poslali naslednji predračun popravila napake na avtomobilu o katerem smo si dopisovali že prejšnji teden.
Vsebina predračuna:
gred motorja
črpalka olja
aesialni ležaj
ležaji kot. glavni
ležaji glavni
ležaji mot. ojn. bravo
semering
semering kos. olj. filter
objemke 25-40/9
filter olja
masa tesnilna
olje menjalnik
olje motorno
+ delo mehanika
+ optika - test in nastavitev podvozja
Skupen znesek popravila znaša: 467.105.00 SIT ('cca.' so še pripisali) (opomba za avtomobilizem: 10% popusta so upoštevali - LOL)
Glede na zgodovino dotičnega vozila (vaše vozilo), na majhno kilometrino vozila (74.000km), na redne servise (pri vas vsakih 15.000km, servisno knjigo imate), mi sporočite kakšne so možnosti izredne garancije in popravila. Namreč po predračunu, ki ste mi ga poslali je videti, da je motor vozila dobesedno razpadel. Zagotovo je le to, da se kaj takega ne more zgoditi pri avtomobilu, ki je star tri leta in menim, da gre za slab material ali kaj podobnega.
Še citat serviserja: 'gred motorja se je preveč odmaknila in je pri semeringu začelo puščati olje'
Tudi, ko bo vozilo popravljeno ga seveda ne morem obdržati, saj ne vem kdaj bom ponovno naletel na pol miljonski strošek za popravilo napake, ki se ne zgodi niti na 10 let starem 'jugotu'. Zato mi sporočite še možnosti menjave za novo vozilo, seveda za moje doplačilo, kakopak.
Oprostite mi za ton besedila v tem emailu, vendar verjemite mi, da bom avto poslal na sedež Alfe Romeo, če bo potrebno.
V pričakovanju odgovora vas (vse tri) lepo pozdravljam.
(opomba za avtomobilizem: email sem poslal iztoku galini - prejšnji lastnik vozila in šef teh. službe, izbrisano (edit/mod) in še v vednost g. Bešireviču, ki sem ga edinega poznal iz tega podjetja - preko telefona)
-------------------------------
in ni bilo odgovora-zato moj mail naslednji dan:
-------------------------------
info@avto-triglav.si
Pozdravljeni,
na vaši spletni strani http://www.avto-triglav.si ste v rubriki 'Poprodaja - Tehnična služba' objavili naslednje zanimivo besedilo:
'Tehnična služba ima nalogo pomagati lastnikom vozil pri vseh problemih, ki se pojavijo po nakupu vozila - v garancijskem roku in izven njega. V sodelovanju s FIAT AUTO - m skrbi za urejenost servisne mreže, izobraževanja mehanikov, ter nudi podporo pri reševanju zahtevnejših tehničnih problemov.'
Če preverite spodnjo korespondenco: vaša tehnična služba mi je ob vseh težavah, na katere sem naletel z vašim vozilom, svetovala takole:
----------------------
AP: glede na to, da Alfa Romeo v bližini Jesenic nima pooblaščenega serviserja (najbližji je v Kranju), bi avto vseeno dostavil k vam, kjer je bil avto servisiran vsakih 15.000 km... Sporočite mi prosim do kdaj bi moral biti avto pri vas, da bi ga lahko še danes sprejeli v servis.
teh. služba: Prosim, da pokličete na servis, tel.št. 01/5883457, kjer se boste lahko dogovorili za termin.
AP: Pravkar sem poklical na vaš servis, kjer so mi sporočili, da ga lahko sprejmejo v torek 25.11.. Je možnost hitrejšega posredovanja?
teh. služba: Žal se boste morali to dogovoriti na samem servisu, pri tem vam ne morem pomagati. Lahko pa se obrnete na drug pooblaščen servis, v kolikor tukaj ne boste uspeli dobiti ustreznega termina.
brez neposrečenih olepšav: če vam termin ne ustreza, greste lahko tudi drugam... (termin je bil določen za čez 11(!) dni od okvare - 'urejenost servisne mreže'?!).
----------------------
AP: Vozilo je bilo redno servisirano pri Avto Triglav, nazadnje pred 3000 km. Včeraj je iz motorja vozila začelo puščati olje (v pol ure na parkirišču, pol litra).
Kot kaže gre za težjo okvaro - vozilo je bilo na dvigalu, serviser pa mi je svetoval naj ga odpeljem na pooblaščen servis ...
teh. služba: V zvezi z okvaro vašega vozila, vam svetujemo, da se obrnete na katerikoli pooblaščen servis za vozila Alfa Romeo...
komentar: toliko o pomoči 'pri reševanju zahtevnejših tehničnih problemov'.
----------------------
Očitno je, da mi je tehnična služba pomagala s tel. številko vašega servisa. Le-to bi prej kot v minuti našel tudi na vaši spletni strani, medtem ko vaša tehnična služba za odgovor potrebuje tudi več dni. Kot recimo odgovor na email, ki je nekaj vrstic nižje.
Torej od vas bi želel odgovor na spodnji email ter predvsem korektnejši in manj aroganten pristop, saj mi res ni do tega, da bi pisal še na sedež podjetja v Italijo, čeprav sem email že sestavil in skorajda že uredil prevod. Časnike tovrstni trači tako ali tako vedno zanimajo in jih rade volje objavljajo, saj očitno večina Slovencev še vedno najraje bere o nesreči soseda.
Kakorkoli že - sporočite mi kaj se dogaja: še vedno sem brez avtomobila, ki je pri vas od prejšnjega petka, vi pa niste niti toliko, da bi me poklicali ali odgovorili na email. Vse kar sem dobil od vas je predračun v pol milijonskem znesku - glede na to, da na njem piše 'cca.' predpostavljam, da še ocenjujete dejansko škodo?
Tudi jaz 'se vam zahvaljujem za razumevanje in vas lepo pozdravljam' - pozdravno sporočilo vaše tehnične službe, ki ji gre očitno najbolje od rok prelaganje dela na druge oddelke vašega podjetja, ki za rešitev težave sploh nimajo pooblastil. Od stranke obremenjene s težavo že v naprej zahtevajo razumevanje? Morda razumevanje za zapravljanje časa?
Pa še ironija za konec: bolje, da bi menjavo olja, filtrov in ostalega potrošnega materiala prepustil 'jeseniškim garažnim mojstrom' ter požrl vaš očitek 'prav vam je, zakaj pa ga niste vozili k nam' in s privarčevanim denarjem od servisov sedaj plačal popravilo v znesku 'cca.' 467.105.00 SIT.
Pričakujem, da me boste z odgovorom prepričali, da se mi ni več potrebno razburjati, in me prijetno presenetili z ustreznimi dejanji. Nisem konfliktna osebnost, vendar sem pripravljen narediti popolnoma vse, da bi ohranil zaupanje v znamko Alfa Romeo in v vodstvo vašega podjetja. Verjemite, to je zadnja pobuda k pravičnemu sodelovanju in odnosu.
p.s.: dejstvo, da ste vi, torej podjetje Avto Triglav d.o.o., z vozilom, ki je v okvari, prevozili dobršen delež trenutne kilometrine, vam je verjetno znano in kljub temu, da ste ga ves čas imeli na servisu le vi (servisi so znašali od 40.000 - 80.000SIT vsak), vam ni uspelo preprečiti škode. Žalostno.
S spoštovanjem,
Potokar Aleksander,
vodja tehnične podpore uporabnikom
Domenca d.o.o.
Tel.: +386 4 5835 444
Fax: +386 4 5831 999
http://www.domenca.si
-------------------------------
po 6ih dneh spodnji odgovor. - LOL
(medtem sem gospo že dvakrat klical - 'pristojni so bili službeno v Italiji')
-------------------------------
Zadeva: Odgovor na reklamacijo
Spoštovani!
Prejeli smo vaša dopisa z dne 18. in 19.11.2003, v katerem ste nas seznanili z okvaro vašega vozila, Alfe Romeo 156.
Natančno smo preučili omenjeno zadevo, vendar ne moremo ugoditi vaši zahtevi. Vozilo je izven garancije od 19.07.2001, torej iz tega naslova ne moremo kriti stroškov, prav tako pa je popolnoma izven parametrov, ki so določeni za obravnavo okvar po izteku garancije. Parametre določa proizvajalec, Fiat Auto, in so za nas zavezujoči, saj le tako lahko zagotovijo enaka merila za vse svoje kupce.
Za razumevanje se vam zahvaljujemo in vas lepo pozdravljamo!
izbrisano (edit/mpod)
-------------------------------
in moj odgovor:
-------------------------------
Hvala za obvestilo. Kdaj lahko pridem po avto?
LP,
Aleksander Potokar
040702999
zopet nič - dekleta na podpori avtomobilskega podjetja so očitno povsem neprimerna delovna sila... oprostite ga.
-------------------------------
in spet:
-------------------------------
ga. ,
kdaj lahko pričakujem odgovor na preprosto vprašanje? Glede na to, da je danes že 10 dan od sprejema
vozila v servis, bi pričakoval, da ga lahko pridem iskat že danes? V kolikor ne, kdaj torej? Mi boste ponudili
nadomestno vozilo? Omenil sem vam že, da vozilo potrebujem v službene namene.
V pisni obliki mi prosim čimprej pošljite še tehnični vzrok napake do katere je prišlo na mojem vozilu. Namreč v odgovoru
na reklamacijo bi morali navesti tudi zadevo, torej napako. 'Natančno ste preučili zadevo' pravite, katero zadevo torej?
Kdaj lahko pričakujem odgovor na to vprašanje?
Upam, da odgovorov ne boste predolgo iskali, tako kot odgovor glede reklamacije, ki sem ga čakal celih 6 dni - povedal pa mi ga je
že vaš serviser prvi dan, ko sem pripeljal vozilo. Kaj pa vi menite? Se sami sebi ne zdite neprofesionalni?
LP,
Aleksander Potokar
040702999
-----------------
potem pa:
-----------------
Spoštovani g. Potokar!
Vozilo ste peljali na servis Avta Triglav, d.o.o., PSC Ljubljana. Najbolj natančen termin glede prevzema vozila vam bodo lahko posredovali tam. Priporočamo vam, da se obrnete na osebo, ki je prevzela vaše vozilo ali pa na vodjo servisa, g. Javha.
Lep pozdrav,
izbrisano (edit/mod)
-----------------------
in sem klical v servis
-----------------------
avta se niso niti dotaknili, ker ni nihče potrdil predračuna. Na predračunu pa ni niti številke predračuna, kaj šele opombe o potrditvi, niti mi tega niso omenili njihovi serviserji, ko sem bil tam, niti, ko sem jih klical. 11 dni so imeli avto tam z mojo gsm številko pa nič.
in sem izvedel, da bo avto nared čez 3 tedne
skupaj torej več kot en mesec...
avtomobilisti: pa kaj je s temi nesposobneži?! ponudil sem se, da kupim novo AR 1.9JTD 16V seveda z mojim doplačilom... pa mi niti odgovorilli niso? pa se čudijo glede slabe prodaje...
kakorkoli - lepo se vozite še naprej
LPaleksander

Najprej pa dejstva, da boste lažje sledili:
1) rdeča Alfa Romeo 156 TS 1.6 l. 2000 (slike so tudi že nekje na forumu - stare pol leta, ko sem kupil avto)
2) trenutno prevoženih 74.000 km in redni servisi na avto triglav
3) je bivše vozilo podjetja Avto triglav d.o.o. - v uporabi njihovega vodje tehnične službe cca. 1 leto
4) točno to vozilo so dali kot zamenjavo nesrečnemu lastniku enake, vendar bele barve z 1.8 motorjem, alfe ker se mu v čelnem trku ni odprl niti en airbag

5) avtu je 11 dni nazaj izteklo olje, zato sem ga naložil na avtovleko in poslal na servis
...in se začne z emailom njihovi teh. službi:
Pozdravljeni,
serviserji vašega podjetja so mi poslali naslednji predračun popravila napake na avtomobilu o katerem smo si dopisovali že prejšnji teden.
Vsebina predračuna:
gred motorja
črpalka olja
aesialni ležaj
ležaji kot. glavni
ležaji glavni
ležaji mot. ojn. bravo
semering
semering kos. olj. filter
objemke 25-40/9
filter olja
masa tesnilna
olje menjalnik
olje motorno
+ delo mehanika
+ optika - test in nastavitev podvozja
Skupen znesek popravila znaša: 467.105.00 SIT ('cca.' so še pripisali) (opomba za avtomobilizem: 10% popusta so upoštevali - LOL)
Glede na zgodovino dotičnega vozila (vaše vozilo), na majhno kilometrino vozila (74.000km), na redne servise (pri vas vsakih 15.000km, servisno knjigo imate), mi sporočite kakšne so možnosti izredne garancije in popravila. Namreč po predračunu, ki ste mi ga poslali je videti, da je motor vozila dobesedno razpadel. Zagotovo je le to, da se kaj takega ne more zgoditi pri avtomobilu, ki je star tri leta in menim, da gre za slab material ali kaj podobnega.
Še citat serviserja: 'gred motorja se je preveč odmaknila in je pri semeringu začelo puščati olje'
Tudi, ko bo vozilo popravljeno ga seveda ne morem obdržati, saj ne vem kdaj bom ponovno naletel na pol miljonski strošek za popravilo napake, ki se ne zgodi niti na 10 let starem 'jugotu'. Zato mi sporočite še možnosti menjave za novo vozilo, seveda za moje doplačilo, kakopak.
Oprostite mi za ton besedila v tem emailu, vendar verjemite mi, da bom avto poslal na sedež Alfe Romeo, če bo potrebno.
V pričakovanju odgovora vas (vse tri) lepo pozdravljam.
(opomba za avtomobilizem: email sem poslal iztoku galini - prejšnji lastnik vozila in šef teh. službe, izbrisano (edit/mod) in še v vednost g. Bešireviču, ki sem ga edinega poznal iz tega podjetja - preko telefona)
-------------------------------
in ni bilo odgovora-zato moj mail naslednji dan:
-------------------------------
info@avto-triglav.si
Pozdravljeni,
na vaši spletni strani http://www.avto-triglav.si ste v rubriki 'Poprodaja - Tehnična služba' objavili naslednje zanimivo besedilo:
'Tehnična služba ima nalogo pomagati lastnikom vozil pri vseh problemih, ki se pojavijo po nakupu vozila - v garancijskem roku in izven njega. V sodelovanju s FIAT AUTO - m skrbi za urejenost servisne mreže, izobraževanja mehanikov, ter nudi podporo pri reševanju zahtevnejših tehničnih problemov.'
Če preverite spodnjo korespondenco: vaša tehnična služba mi je ob vseh težavah, na katere sem naletel z vašim vozilom, svetovala takole:
----------------------
AP: glede na to, da Alfa Romeo v bližini Jesenic nima pooblaščenega serviserja (najbližji je v Kranju), bi avto vseeno dostavil k vam, kjer je bil avto servisiran vsakih 15.000 km... Sporočite mi prosim do kdaj bi moral biti avto pri vas, da bi ga lahko še danes sprejeli v servis.
teh. služba: Prosim, da pokličete na servis, tel.št. 01/5883457, kjer se boste lahko dogovorili za termin.
AP: Pravkar sem poklical na vaš servis, kjer so mi sporočili, da ga lahko sprejmejo v torek 25.11.. Je možnost hitrejšega posredovanja?
teh. služba: Žal se boste morali to dogovoriti na samem servisu, pri tem vam ne morem pomagati. Lahko pa se obrnete na drug pooblaščen servis, v kolikor tukaj ne boste uspeli dobiti ustreznega termina.
brez neposrečenih olepšav: če vam termin ne ustreza, greste lahko tudi drugam... (termin je bil določen za čez 11(!) dni od okvare - 'urejenost servisne mreže'?!).
----------------------
AP: Vozilo je bilo redno servisirano pri Avto Triglav, nazadnje pred 3000 km. Včeraj je iz motorja vozila začelo puščati olje (v pol ure na parkirišču, pol litra).
Kot kaže gre za težjo okvaro - vozilo je bilo na dvigalu, serviser pa mi je svetoval naj ga odpeljem na pooblaščen servis ...
teh. služba: V zvezi z okvaro vašega vozila, vam svetujemo, da se obrnete na katerikoli pooblaščen servis za vozila Alfa Romeo...
komentar: toliko o pomoči 'pri reševanju zahtevnejših tehničnih problemov'.
----------------------
Očitno je, da mi je tehnična služba pomagala s tel. številko vašega servisa. Le-to bi prej kot v minuti našel tudi na vaši spletni strani, medtem ko vaša tehnična služba za odgovor potrebuje tudi več dni. Kot recimo odgovor na email, ki je nekaj vrstic nižje.
Torej od vas bi želel odgovor na spodnji email ter predvsem korektnejši in manj aroganten pristop, saj mi res ni do tega, da bi pisal še na sedež podjetja v Italijo, čeprav sem email že sestavil in skorajda že uredil prevod. Časnike tovrstni trači tako ali tako vedno zanimajo in jih rade volje objavljajo, saj očitno večina Slovencev še vedno najraje bere o nesreči soseda.
Kakorkoli že - sporočite mi kaj se dogaja: še vedno sem brez avtomobila, ki je pri vas od prejšnjega petka, vi pa niste niti toliko, da bi me poklicali ali odgovorili na email. Vse kar sem dobil od vas je predračun v pol milijonskem znesku - glede na to, da na njem piše 'cca.' predpostavljam, da še ocenjujete dejansko škodo?
Tudi jaz 'se vam zahvaljujem za razumevanje in vas lepo pozdravljam' - pozdravno sporočilo vaše tehnične službe, ki ji gre očitno najbolje od rok prelaganje dela na druge oddelke vašega podjetja, ki za rešitev težave sploh nimajo pooblastil. Od stranke obremenjene s težavo že v naprej zahtevajo razumevanje? Morda razumevanje za zapravljanje časa?
Pa še ironija za konec: bolje, da bi menjavo olja, filtrov in ostalega potrošnega materiala prepustil 'jeseniškim garažnim mojstrom' ter požrl vaš očitek 'prav vam je, zakaj pa ga niste vozili k nam' in s privarčevanim denarjem od servisov sedaj plačal popravilo v znesku 'cca.' 467.105.00 SIT.
Pričakujem, da me boste z odgovorom prepričali, da se mi ni več potrebno razburjati, in me prijetno presenetili z ustreznimi dejanji. Nisem konfliktna osebnost, vendar sem pripravljen narediti popolnoma vse, da bi ohranil zaupanje v znamko Alfa Romeo in v vodstvo vašega podjetja. Verjemite, to je zadnja pobuda k pravičnemu sodelovanju in odnosu.
p.s.: dejstvo, da ste vi, torej podjetje Avto Triglav d.o.o., z vozilom, ki je v okvari, prevozili dobršen delež trenutne kilometrine, vam je verjetno znano in kljub temu, da ste ga ves čas imeli na servisu le vi (servisi so znašali od 40.000 - 80.000SIT vsak), vam ni uspelo preprečiti škode. Žalostno.
S spoštovanjem,
Potokar Aleksander,
vodja tehnične podpore uporabnikom
Domenca d.o.o.
Tel.: +386 4 5835 444
Fax: +386 4 5831 999
http://www.domenca.si
-------------------------------
po 6ih dneh spodnji odgovor. - LOL
(medtem sem gospo že dvakrat klical - 'pristojni so bili službeno v Italiji')
-------------------------------
Zadeva: Odgovor na reklamacijo
Spoštovani!
Prejeli smo vaša dopisa z dne 18. in 19.11.2003, v katerem ste nas seznanili z okvaro vašega vozila, Alfe Romeo 156.
Natančno smo preučili omenjeno zadevo, vendar ne moremo ugoditi vaši zahtevi. Vozilo je izven garancije od 19.07.2001, torej iz tega naslova ne moremo kriti stroškov, prav tako pa je popolnoma izven parametrov, ki so določeni za obravnavo okvar po izteku garancije. Parametre določa proizvajalec, Fiat Auto, in so za nas zavezujoči, saj le tako lahko zagotovijo enaka merila za vse svoje kupce.
Za razumevanje se vam zahvaljujemo in vas lepo pozdravljamo!
izbrisano (edit/mpod)
-------------------------------
in moj odgovor:
-------------------------------
Hvala za obvestilo. Kdaj lahko pridem po avto?
LP,
Aleksander Potokar
040702999
zopet nič - dekleta na podpori avtomobilskega podjetja so očitno povsem neprimerna delovna sila... oprostite ga.

-------------------------------
in spet:
-------------------------------
ga. ,
kdaj lahko pričakujem odgovor na preprosto vprašanje? Glede na to, da je danes že 10 dan od sprejema
vozila v servis, bi pričakoval, da ga lahko pridem iskat že danes? V kolikor ne, kdaj torej? Mi boste ponudili
nadomestno vozilo? Omenil sem vam že, da vozilo potrebujem v službene namene.
V pisni obliki mi prosim čimprej pošljite še tehnični vzrok napake do katere je prišlo na mojem vozilu. Namreč v odgovoru
na reklamacijo bi morali navesti tudi zadevo, torej napako. 'Natančno ste preučili zadevo' pravite, katero zadevo torej?
Kdaj lahko pričakujem odgovor na to vprašanje?
Upam, da odgovorov ne boste predolgo iskali, tako kot odgovor glede reklamacije, ki sem ga čakal celih 6 dni - povedal pa mi ga je
že vaš serviser prvi dan, ko sem pripeljal vozilo. Kaj pa vi menite? Se sami sebi ne zdite neprofesionalni?
LP,
Aleksander Potokar
040702999
-----------------
potem pa:
-----------------
Spoštovani g. Potokar!
Vozilo ste peljali na servis Avta Triglav, d.o.o., PSC Ljubljana. Najbolj natančen termin glede prevzema vozila vam bodo lahko posredovali tam. Priporočamo vam, da se obrnete na osebo, ki je prevzela vaše vozilo ali pa na vodjo servisa, g. Javha.
Lep pozdrav,
izbrisano (edit/mod)
-----------------------
in sem klical v servis
-----------------------
avta se niso niti dotaknili, ker ni nihče potrdil predračuna. Na predračunu pa ni niti številke predračuna, kaj šele opombe o potrditvi, niti mi tega niso omenili njihovi serviserji, ko sem bil tam, niti, ko sem jih klical. 11 dni so imeli avto tam z mojo gsm številko pa nič.
in sem izvedel, da bo avto nared čez 3 tedne

avtomobilisti: pa kaj je s temi nesposobneži?! ponudil sem se, da kupim novo AR 1.9JTD 16V seveda z mojim doplačilom... pa mi niti odgovorilli niso? pa se čudijo glede slabe prodaje...
kakorkoli - lepo se vozite še naprej

LPaleksander