Stran 1 od 5

avto triglav - kdaj jim bo kdo odvzel licenco?

Objavljeno: Po nov 24, 2003 4:45 pm
Napisal/-a anixx
Pozdravljeni vsi avtomobilski entuziasti! Nad nesposobnostjo prodajalcev/serviserjev vozil smo že marsikatero prebrali. Pa vendar vam pošiljam še komunikacijo s podjetjem Avto Triglav d.o.o. Zdi se mi zanimivo branje o neposluhu do potrošnika... potem se pa pritožujejo nad slabšo prodajo? :-) Mnenja vam nočem vsiljevati, bi bil pa vesel, če svoje menje delite z mano.

Najprej pa dejstva, da boste lažje sledili:

1) rdeča Alfa Romeo 156 TS 1.6 l. 2000 (slike so tudi že nekje na forumu - stare pol leta, ko sem kupil avto)
2) trenutno prevoženih 74.000 km in redni servisi na avto triglav
3) je bivše vozilo podjetja Avto triglav d.o.o. - v uporabi njihovega vodje tehnične službe cca. 1 leto
4) točno to vozilo so dali kot zamenjavo nesrečnemu lastniku enake, vendar bele barve z 1.8 motorjem, alfe ker se mu v čelnem trku ni odprl niti en airbag :-)
5) avtu je 11 dni nazaj izteklo olje, zato sem ga naložil na avtovleko in poslal na servis

...in se začne z emailom njihovi teh. službi:

Pozdravljeni,

serviserji vašega podjetja so mi poslali naslednji predračun popravila napake na avtomobilu o katerem smo si dopisovali že prejšnji teden.

Vsebina predračuna:

gred motorja
črpalka olja
aesialni ležaj
ležaji kot. glavni
ležaji glavni
ležaji mot. ojn. bravo
semering
semering kos. olj. filter
objemke 25-40/9
filter olja
masa tesnilna
olje menjalnik
olje motorno
+ delo mehanika
+ optika - test in nastavitev podvozja

Skupen znesek popravila znaša: 467.105.00 SIT ('cca.' so še pripisali) (opomba za avtomobilizem: 10% popusta so upoštevali - LOL)

Glede na zgodovino dotičnega vozila (vaše vozilo), na majhno kilometrino vozila (74.000km), na redne servise (pri vas vsakih 15.000km, servisno knjigo imate), mi sporočite kakšne so možnosti izredne garancije in popravila. Namreč po predračunu, ki ste mi ga poslali je videti, da je motor vozila dobesedno razpadel. Zagotovo je le to, da se kaj takega ne more zgoditi pri avtomobilu, ki je star tri leta in menim, da gre za slab material ali kaj podobnega.

Še citat serviserja: 'gred motorja se je preveč odmaknila in je pri semeringu začelo puščati olje'

Tudi, ko bo vozilo popravljeno ga seveda ne morem obdržati, saj ne vem kdaj bom ponovno naletel na pol miljonski strošek za popravilo napake, ki se ne zgodi niti na 10 let starem 'jugotu'. Zato mi sporočite še možnosti menjave za novo vozilo, seveda za moje doplačilo, kakopak.

Oprostite mi za ton besedila v tem emailu, vendar verjemite mi, da bom avto poslal na sedež Alfe Romeo, če bo potrebno.

V pričakovanju odgovora vas (vse tri) lepo pozdravljam.
(opomba za avtomobilizem: email sem poslal iztoku galini - prejšnji lastnik vozila in šef teh. službe, izbrisano (edit/mod) in še v vednost g. Bešireviču, ki sem ga edinega poznal iz tega podjetja - preko telefona)

-------------------------------
in ni bilo odgovora-zato moj mail naslednji dan:
-------------------------------

info@avto-triglav.si

Pozdravljeni,

na vaši spletni strani http://www.avto-triglav.si ste v rubriki 'Poprodaja - Tehnična služba' objavili naslednje zanimivo besedilo:

'Tehnična služba ima nalogo pomagati lastnikom vozil pri vseh problemih, ki se pojavijo po nakupu vozila - v garancijskem roku in izven njega. V sodelovanju s FIAT AUTO - m skrbi za urejenost servisne mreže, izobraževanja mehanikov, ter nudi podporo pri reševanju zahtevnejših tehničnih problemov.'

Če preverite spodnjo korespondenco: vaša tehnična služba mi je ob vseh težavah, na katere sem naletel z vašim vozilom, svetovala takole:
----------------------
AP: glede na to, da Alfa Romeo v bližini Jesenic nima pooblaščenega serviserja (najbližji je v Kranju), bi avto vseeno dostavil k vam, kjer je bil avto servisiran vsakih 15.000 km... Sporočite mi prosim do kdaj bi moral biti avto pri vas, da bi ga lahko še danes sprejeli v servis.
teh. služba: Prosim, da pokličete na servis, tel.št. 01/5883457, kjer se boste lahko dogovorili za termin.
AP: Pravkar sem poklical na vaš servis, kjer so mi sporočili, da ga lahko sprejmejo v torek 25.11.. Je možnost hitrejšega posredovanja?
teh. služba: Žal se boste morali to dogovoriti na samem servisu, pri tem vam ne morem pomagati. Lahko pa se obrnete na drug pooblaščen servis, v kolikor tukaj ne boste uspeli dobiti ustreznega termina.
brez neposrečenih olepšav: če vam termin ne ustreza, greste lahko tudi drugam... (termin je bil določen za čez 11(!) dni od okvare - 'urejenost servisne mreže'?!).
----------------------
AP: Vozilo je bilo redno servisirano pri Avto Triglav, nazadnje pred 3000 km. Včeraj je iz motorja vozila začelo puščati olje (v pol ure na parkirišču, pol litra).
Kot kaže gre za težjo okvaro - vozilo je bilo na dvigalu, serviser pa mi je svetoval naj ga odpeljem na pooblaščen servis ...
teh. služba: V zvezi z okvaro vašega vozila, vam svetujemo, da se obrnete na katerikoli pooblaščen servis za vozila Alfa Romeo...
komentar: toliko o pomoči 'pri reševanju zahtevnejših tehničnih problemov'.
----------------------

Očitno je, da mi je tehnična služba pomagala s tel. številko vašega servisa. Le-to bi prej kot v minuti našel tudi na vaši spletni strani, medtem ko vaša tehnična služba za odgovor potrebuje tudi več dni. Kot recimo odgovor na email, ki je nekaj vrstic nižje.

Torej od vas bi želel odgovor na spodnji email ter predvsem korektnejši in manj aroganten pristop, saj mi res ni do tega, da bi pisal še na sedež podjetja v Italijo, čeprav sem email že sestavil in skorajda že uredil prevod. Časnike tovrstni trači tako ali tako vedno zanimajo in jih rade volje objavljajo, saj očitno večina Slovencev še vedno najraje bere o nesreči soseda.
Kakorkoli že - sporočite mi kaj se dogaja: še vedno sem brez avtomobila, ki je pri vas od prejšnjega petka, vi pa niste niti toliko, da bi me poklicali ali odgovorili na email. Vse kar sem dobil od vas je predračun v pol milijonskem znesku - glede na to, da na njem piše 'cca.' predpostavljam, da še ocenjujete dejansko škodo?

Tudi jaz 'se vam zahvaljujem za razumevanje in vas lepo pozdravljam' - pozdravno sporočilo vaše tehnične službe, ki ji gre očitno najbolje od rok prelaganje dela na druge oddelke vašega podjetja, ki za rešitev težave sploh nimajo pooblastil. Od stranke obremenjene s težavo že v naprej zahtevajo razumevanje? Morda razumevanje za zapravljanje časa?

Pa še ironija za konec: bolje, da bi menjavo olja, filtrov in ostalega potrošnega materiala prepustil 'jeseniškim garažnim mojstrom' ter požrl vaš očitek 'prav vam je, zakaj pa ga niste vozili k nam' in s privarčevanim denarjem od servisov sedaj plačal popravilo v znesku 'cca.' 467.105.00 SIT.

Pričakujem, da me boste z odgovorom prepričali, da se mi ni več potrebno razburjati, in me prijetno presenetili z ustreznimi dejanji. Nisem konfliktna osebnost, vendar sem pripravljen narediti popolnoma vse, da bi ohranil zaupanje v znamko Alfa Romeo in v vodstvo vašega podjetja. Verjemite, to je zadnja pobuda k pravičnemu sodelovanju in odnosu.

p.s.: dejstvo, da ste vi, torej podjetje Avto Triglav d.o.o., z vozilom, ki je v okvari, prevozili dobršen delež trenutne kilometrine, vam je verjetno znano in kljub temu, da ste ga ves čas imeli na servisu le vi (servisi so znašali od 40.000 - 80.000SIT vsak), vam ni uspelo preprečiti škode. Žalostno.

S spoštovanjem,

Potokar Aleksander,
vodja tehnične podpore uporabnikom

Domenca d.o.o.

Tel.: +386 4 5835 444
Fax: +386 4 5831 999
http://www.domenca.si

-------------------------------
po 6ih dneh spodnji odgovor. - LOL
(medtem sem gospo že dvakrat klical - 'pristojni so bili službeno v Italiji')
-------------------------------

Zadeva: Odgovor na reklamacijo



Spoštovani!

Prejeli smo vaša dopisa z dne 18. in 19.11.2003, v katerem ste nas seznanili z okvaro vašega vozila, Alfe Romeo 156.
Natančno smo preučili omenjeno zadevo, vendar ne moremo ugoditi vaši zahtevi. Vozilo je izven garancije od 19.07.2001, torej iz tega naslova ne moremo kriti stroškov, prav tako pa je popolnoma izven parametrov, ki so določeni za obravnavo okvar po izteku garancije. Parametre določa proizvajalec, Fiat Auto, in so za nas zavezujoči, saj le tako lahko zagotovijo enaka merila za vse svoje kupce.


Za razumevanje se vam zahvaljujemo in vas lepo pozdravljamo!


izbrisano (edit/mpod)

-------------------------------
in moj odgovor:
-------------------------------

Hvala za obvestilo. Kdaj lahko pridem po avto?


LP,

Aleksander Potokar

040702999


zopet nič - dekleta na podpori avtomobilskega podjetja so očitno povsem neprimerna delovna sila... oprostite ga. ;)

-------------------------------
in spet:
-------------------------------

ga. ,

kdaj lahko pričakujem odgovor na preprosto vprašanje? Glede na to, da je danes že 10 dan od sprejema
vozila v servis, bi pričakoval, da ga lahko pridem iskat že danes? V kolikor ne, kdaj torej? Mi boste ponudili
nadomestno vozilo? Omenil sem vam že, da vozilo potrebujem v službene namene.

V pisni obliki mi prosim čimprej pošljite še tehnični vzrok napake do katere je prišlo na mojem vozilu. Namreč v odgovoru
na reklamacijo bi morali navesti tudi zadevo, torej napako. 'Natančno ste preučili zadevo' pravite, katero zadevo torej?
Kdaj lahko pričakujem odgovor na to vprašanje?

Upam, da odgovorov ne boste predolgo iskali, tako kot odgovor glede reklamacije, ki sem ga čakal celih 6 dni - povedal pa mi ga je
že vaš serviser prvi dan, ko sem pripeljal vozilo. Kaj pa vi menite? Se sami sebi ne zdite neprofesionalni?


LP,

Aleksander Potokar
040702999

-----------------
potem pa:
-----------------

Spoštovani g. Potokar!



Vozilo ste peljali na servis Avta Triglav, d.o.o., PSC Ljubljana. Najbolj natančen termin glede prevzema vozila vam bodo lahko posredovali tam. Priporočamo vam, da se obrnete na osebo, ki je prevzela vaše vozilo ali pa na vodjo servisa, g. Javha.



Lep pozdrav,

izbrisano (edit/mod)

-----------------------
in sem klical v servis
-----------------------

avta se niso niti dotaknili, ker ni nihče potrdil predračuna. Na predračunu pa ni niti številke predračuna, kaj šele opombe o potrditvi, niti mi tega niso omenili njihovi serviserji, ko sem bil tam, niti, ko sem jih klical. 11 dni so imeli avto tam z mojo gsm številko pa nič.

in sem izvedel, da bo avto nared čez 3 tedne :-) skupaj torej več kot en mesec...

avtomobilisti: pa kaj je s temi nesposobneži?! ponudil sem se, da kupim novo AR 1.9JTD 16V seveda z mojim doplačilom... pa mi niti odgovorilli niso? pa se čudijo glede slabe prodaje...

kakorkoli - lepo se vozite še naprej :)

LPaleksander

Objavljeno: Po nov 24, 2003 6:00 pm
Napisal/-a darwin
Tako lepi avti, kot je Alfa, pa tako slabi trgovci in serviserji, kot je Avto Triglav.

Svetujem ti, da odpošlješ pismo v Italijo.

Lp

Objavljeno: Po nov 24, 2003 6:08 pm
Napisal/-a HUGO_BOSS
JA avtotriglav je res... ne vem... ne najdem besede,
kolega je kupil tri puntote pri njih (avtošola),
in so se neprestano kvarili :evil:
ne da se mi pisati na veliko in široko, ampak skratka
vsakič ko je dobil avto iz servisa, se je ista napaka
ponovila čez teden dni, pa še kaka se je spotoma pojavila :D

tko da... avto triglav -10 točk

Objavljeno: Po nov 24, 2003 6:09 pm
Napisal/-a maky
mislim sami nesposobneži!kolegu na alfi spider niso našli vzroka zakaj se mu električna streha 99x dvigne in spusti,100-ič pa se noče in je treba odklopiti varovalko in potem jo potem priključiti nazaj... za to so rabili 3 tedne in še vedno ne dela tako kot bi moralo!

če mene vprašaš(svoje mnenje sem si ustvaril da doživetij kolegov,ki vozijo ali fiate ali alfe) čim dlje od avto-triglava :!: :!: :!: :!:

Objavljeno: Po nov 24, 2003 6:54 pm
Napisal/-a Skull23
Ma meni se zdi da bi use to blo prow super za na oddajo preverjeno. Napiši mail na pop tv. Take ljudi in stvari je treba kaznovat! :evil: Kamenjat!!! :twisted:

Objavljeno: Po nov 24, 2003 7:26 pm
Napisal/-a klemen
Glede na to, da je v spisku menjanih delov tudi glavna gred bi bilo dobro preveriti če niso poškodbe motorja večje kot je predračun.
Znesek za tako popravilo se mi ne zdi velik, je pa res da bi pri današnjih avtomobilih pri 300kkm bil presenečen ob taki okvari, četudi ob težki nogi (ampak ne pri hladni mašini).

Definitivno bi pričakoval vsaj konkreten popust pri taki okvari pri teh kilometrih če ni bil nivo olja prenizek (resda je bil avto na servisu 3kkm pred okvaro, koliko pa ponavadi pokuri olja v tem obdobju ?).

Če ti ni odveč izpostavljanje je definitivno pametno napisati kak email našin medijem (pop TV kot najbolj primeren).

Upam samo, da ne bo en avto z "zbrušeno" glavno gredjo popravljeno pod kozolcev več na trgu rabljenih. In to bi zastopnik tudi moral preprečiti ne pa da se kvari ime znamke na ta način.

LP,
Klemen

Objavljeno: Po nov 24, 2003 7:36 pm
Napisal/-a Punto_GT
Če je tako, je najblolje da pišeše direktno, na prodajni oddelak na Alfa Romeo in poveš tvoj problem in slabo izkušnjo z Avto Triglav, pole jih bojo že oni primli in napizdli bodi gvišen, ker ne bojo pustili da taki nesposobneži prodajajo njihove avte.

Objavljeno: Po nov 24, 2003 8:07 pm
Napisal/-a MGsax
najboje je da se tukaj podpišejo tisti ki so imeli podobne težave z tem servisom, in nato greste k medijem in naredijo eno reportažo.

Objavljeno: To nov 25, 2003 10:44 am
Napisal/-a LaserJaMM
Za popizdit....
Jaz bi jih dal v cajtnge! Kdaj si kupil avto?

Menjava roke pri AR 156 ( prednja desna) Avto Triglav : 64.000 sit
Menjava roke pri AR 156 (obedve spredaj) Drugi serviserji: 20.000sit

Objavljeno: To nov 25, 2003 10:58 am
Napisal/-a ice
Prava tema za oddajo tipa "Preverjeno". Anixx hvala za enega najbolj izčrpnih postov :)

Objavljeno: To nov 25, 2003 11:27 am
Napisal/-a G-4S
Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.

Objavljeno: To nov 25, 2003 12:24 pm
Napisal/-a AR-146
jst bi kr zakuru avto triglav to se je isto kolegu zgodil na audi servisu so ga neki jebal skos potem je pa polal v nemčijo na sedeš audi v 3 dneh je dobil nov avto (prejšni je bil star pol leta) očitno so jim jebal materrrrrrrrrr


jst bi na tvojem mestu če se ne da na triglavu rešt pošlji v italijo na alfa romeo pa naj tm okrepajo k se zagre..




lp

Objavljeno: To nov 25, 2003 2:13 pm
Napisal/-a anixx
Res hvala vsem za informacije in mnenja. Danes se je zgodba še nadaljevala, ko sem šel osebno po njihovo uradno izjavo o napaki na vozilu, in se glasi:

----------------
Zadeva: Pregled vozila AR156

Dne 14.11. 2003 smo odprli naš delovni nalog številka 936559 zaradi pregleda vzroka izteka motornega olja iz motorja. Ugotovili smo, da je vzrok puščanja olja aksialna zračnost glavne gredi pri čemer je poškodovalo tesnilni obroč glavne gredi. Vzrok aksialne zračnosti glavne gredi je težko določiti saj je lahko posledica večih dejavnikov kot so: slabše mazanje motorja, obraba aksialnega ležaja ali prepogoste uporabe sklopke (stisnjen pedal sklopke) pred križiščem.
---------------

Mislm - LOL - če ma tukej sklopka kej veze, ta avto ne bi bil za v mesto, ki ima več kot 7 semaforjev, kot jih mamo na Jesenicah?!

Nekdo od vas, mislim da Klemen, je omenil, da verjetno ni cel znesek na ponudbi. Seveda ne - pozabili so še sklopko in delo, kar skupen znesek poveča iz cca. 470.000 na cca. 700.000 - 800.000 SIT... mislm, za pop..&%(/$(!! ;-)

Še nekdo od vas me je vprašal, če so odgovorili na mojo pobudo za nakup novega vozila... Seveda so me totalno zignorirali... vse kar sem dobil od njih je info, da je garancija potekla enkrat julija 2001!? WTF - a rabm bit rocket scientist, da zračunam 2000 + 1 leto?

Email, ki sem ga poslal direktno v Italijo se glasi takole:

--------------------------------

Dear Sir or Madam,

I am referring to you in hope of getting the level of customer support which I deserve as an Alfa Romeo owner. This obviously wasn't the case with your authorized dealer for Slovenia - Avto Triglav d.o.o., Ljubljana.

I was a satisfied owner of an Alfa Romeo 156 1.6TS, model year 2000 - currently with 74.000 kilometres covered. In accordance with your instructions this car was regularly serviced at Avto Triglav d.o.o. (since the last up-keep service, I covered only 4.000km).

On November 13th I discovered an engine oil leak and in the morning of the next day my car was already accepted into service.

Official explanation of the problem is:

-----------------------------------------------------------------------
'On 14th of November 2003 we opened our working order 936559, to examine a leak of engine oil. We found out that the cause of this oil leak is axial airiness of main shaft because of which washer (seal) of main shaft was damaged. The cause of axial airiness of main shaft is hard to determine because they can occur as multiple factors - such as: bad greasing of an engine, outwearing of axial bearing or too frequent use of clutch (squeezed clutch pedal) at road crossing.'

Chief of service
Javh Anton
-----------------------------------------------------------------------

Estimated amount of this repair is cca. 3.500 EUR (current value of a working 3-year-old AR 156 is arround 8.500 EUR).
The car hasn't been repaired yet because I would first like to get to the bottom of this situation.

Also, yesterday I recieved an information of their technical department that the car's warranty expired on 19th of July 2001 - for this information I had to wait full 10 days - although I have learned it the first day when I brought the car in - it was told to me by their office clerk in service department.

I simply can't accept the fact that with proper usage of your product in accordance with your instructions, with regular up-keep service made at your authorized car dealer & service provider, and at 74.000 km covered, I get a repair estimate which is more than 40% of car's current value altogether.

Please let me know whether this failure is normal for this particular product, if the failure could be prevented at 70.000km service of my car at Avto Triglav and If I can expect the same failure if I decide to buy a new Alfa Romeo - I'm interested in model 1.9JTD 16V.

If this is the case I would feel obligated to inform my fellow citizens of my mishap and ask them for their opinion.

Sadly I'm the one that has to break this information to you: you don't have a proper service provider nor dealer in Slovenia and it is sad to see such a great and beautiful car's reputation suffer because of an improper work provided by your representatives here in Slovenia.

I'm kindly asking for an answer as soon as possible, because Avto Triglav d.o.o. will start charging me 5 EUR per day because my Alfa is taking-up space on their parking lot.


Sincerely,
Aleksander Potokar
gsm: +386 40 702 999
fax: +386 4 5831 999
-----------------------------------------

Še enkrat hvala vsem - se še kej beremo v naslednjih dneh...

lp.anixx

Objavljeno: To nov 25, 2003 7:53 pm
Napisal/-a klemen
@anixx : In s čim se sedaj prevažaš, so ti vsaj dali kak nadomestni avto ?

Si pa "pozabil" omeniti kakšen je bil nivo olja pred "katastrofo" ? Si preveril nivo olja, ko je avto prišel iz servisa, je na armaturi kaka luč za prenizek nivo olja zasvetila, ...

LP,
Klemen

Objavljeno: To nov 25, 2003 7:54 pm
Napisal/-a klemen
@anixx : In s čim se sedaj prevažaš, so ti vsaj dali kak nadomestni avto ?

Si pa "pozabil" omeniti kakšen je bil nivo olja pred "katastrofo" ? Si preveril nivo olja, ko je avto prišel iz servisa, je na armaturi kaka luč za prenizek nivo olja zasvetila, ...

LP,
Klemen

Objavljeno: To nov 25, 2003 7:57 pm
Napisal/-a anixx
hej klemen: o nadomestnem ne duha ne sluha.. sicer pa: olja je bilo zagotovo dovolj - v predpisani količini - sem preverjal :-) sicer je pa steklo v pol ure pred pisarno kjer delam - cca. 1 l olja - avtoservis je bil pa 500m stran, zato sem se peljal tja, da so ga dal na dvigalo, če je slučajno odvit oljni filter guess what - ni bil :-) tipo je reku, da so eni ostružki tm in da bo dal nazaj spodnji pokrov motorja in naj ga pošljem na pooblaščen servis...

aja - ko sem avto pripeljal k jeseniškem mehaniku je blo notr še 3+ l olja... :-)

in še to: olje je med vožnjo dobesedno brizgalo iz motorja - saj se je za mano vlekla 10cm široka sled ;-)

aja - z meganom se vozim - sej je ql - me pelje - sam ni moja alfica vsa huda pa spuščena pa rdeča pa zračn filter pa 17" od selespeed feltne :-)

preden sm jo spustu za slabih 4cm:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=2834

in točno tu spodaj je bilo olje, ki bi moralo biti V motorju ne POD motorjem :-)

Objavljeno: Sr nov 26, 2003 8:50 am
Napisal/-a dgrejtest
Jaz ti svetujem, da dvignes avto nepopravljen in ga odpeljes kam drugam. Mislim, da so za Alfe kar solidni pri Nord-u. Vsekakor roke stran od avtotriglava.

pero

Objavljeno: Sr nov 26, 2003 9:19 am
Napisal/-a AR-146
boš vidu kva bojo ogrepal italjani upajmo da jim bojo uzel licenco če ne pa bo še kdo drug mogu tja poslat teh pritožb je zihr veliko samo zelo redki pošljejo na alfa romeo (italia) drugač pa nord je kul..


mamo pa svoj alfa romeo klub in forum prid kej pogledat


www.alfaromeo-si.com

Objavljeno: Sr nov 26, 2003 9:59 am
Napisal/-a zazo
ena ironična...

kako lahko parkiraš na prostoru za invalide? :D


drgac pa zanimivo branje...

Objavljeno: Sr nov 26, 2003 10:27 am
Napisal/-a anixx
ah... enkrat prej sem že mel smolo z rdečim avtom:

Slika


lucky