Stran 1 od 2
VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Po mar 14, 2011 8:24 am
Napisal/-a VidB
Pozdravljeni
Kot strokovnjake vas naprošam za pomoč.
Oziroma za mnenje; kupujem golfa VI, pa pri pregledih ugotovim, da novi (letnik 2011) sploh ni več 110KM ampak pri 2.0 samo 140KM.
Ali mi lahko pomagate z vašim znanjem in informacijami, ali so te mašin "problematične", se niso obnesle....
Veliko je tudi 1.6 z 90KM, ....
Hvala
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Po mar 14, 2011 8:44 am
Napisal/-a ~toMmy~
Te mašine so bile začasna rešitev po odhodu 1.9 TDI in pred prihodom 1.6 TDI. Ti novi 1.6 so baje dokaj leni v primerjavi z 1.9. 2.0 110KM je zelo vredu mašina, zaradi dolgih prestav in zvezno razporejene krivulje navora/moči sicer po občutku ne "rukne" kot stari 1.9 TDI, ampak vseeno zelo lepo potegne. Največja prednost je, da je podobna kot 140KM verzija in je ni problem čipat tudi na 150KM oz. 177KM.
Porabo sem brez posebnega truda spravil na 5.3l/100km, tako da bi morala it tudi pod 5l komot. Prestave so zelo dolge, tako da po 6. dejansko ni potrebe. Po lokalnih cestah 5. praktično ne rabiš, tretja se pa lepo zvrti tudi do cca. 140 km/h, če ga pritisneš v obrate.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Po mar 14, 2011 10:38 am
Napisal/-a Blinder
2.0 110 porabi kaj več kot 1.6 105. par deci razlike.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Po mar 14, 2011 10:47 am
Napisal/-a VidB
~toMmy~ HVALA
če prav razumem potem mašine niso nič problematične....
ja tiste par deci bom pa že reskiru, sej konje je treba hranit

Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Po mar 14, 2011 10:50 am
Napisal/-a aklan86
VidB je napisal/-a:~toMmy~ HVALA
če prav razumem potem mašine niso nič problematične....
ja tiste par deci bom pa že reskiru, sej konje je treba hranit

Pomojem je 2.0 TDI 110KM kar soliden nakup. Sploh tunig potencial je baje velik. Škoda za teh 81kw, pa bi še pri zavarovanju prišparal.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Po mar 14, 2011 12:08 pm
Napisal/-a čikev
2.0 TDI 110 KM gre občutno bolje kot 1.6 TDI s pet konji manj. Je pa res, da za 2.0 plačaš več pri registraciji... Zaradi enega samega KW. Močnejši porabi tudi precej nafte, pri moji dokaj dinamični vožnji je po precej kilometrih bilo povprečje 6,7 l / 100 km, medtem ko pri 1.6 slab liter manj (6,0 l / 100 km). Moja izbira bi vsekakor bil 2.0, je pa res da ga več ne prodajajo in ne pride v poštev, če kupuješ novo vozilo.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Po mar 14, 2011 7:50 pm
Napisal/-a maniaxxx
sam sem imel golfa s tem motorjem za nadomestno vozilo, ko je bil moj polo na servisu pa lahko samo recem da je avto pravi sparovcek, pa ce to js recem, pol bo ze drzalo

. pa prestava je tak dolga da res ne rabi 6 ste....kar se same vzdrzljivosti tiče pa mislim, da tud ne bi smel bit nekih tezav, ker je to že preverjen motor.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: To mar 15, 2011 8:22 am
Napisal/-a Polo78
Čeprav pravite, da je 5 prestav zaradi dolge zadnje prestave povsem dovolj pa bi si sam pri takem motorju vseeno želel imeti 6 prestav, s tem da bi bile vse preračunane bolj na kratko in bi bila 6. nekje tako dolga kot je peta. Bi se teh 81kw zdelo precej bolj živahnih, enako pa velja tudi za 1.6 tdi pri Golfu, Polu in podobno velikih avtih iz koncerna. Pri VAG-u točno vejo, da je to tako, zato je npr. v Touranu in Passatu 6-st. menjalnik pri motorju 1.6 tdi. Škoda, da le ta ni vsaj opcija pri Golfu, kot je bila nekoč pri 1.9 tdi.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: To mar 15, 2011 10:34 am
Napisal/-a ABOARD
malo off:
Ne vem če ma kak smisel kupovat 6, če pride zdaj čisto nova 7 na novi osnovi. Pač razmišljam no...
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: To mar 15, 2011 10:40 am
Napisal/-a ban
ABOARD je napisal/-a:malo off:
Ne vem če ma kak smisel kupovat 6, če pride zdaj čisto nova 7 na novi osnovi. Pač razmišljam no...
A ne pride 2013? Sicer pa je VI zelo dober avto.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Po okt 03, 2016 6:22 am
Napisal/-a Vitek_
Malce obujam staro temo. Sedaj imate najbrž kaj več izkušenj z motorjem 2.0 TDI 81 kW/110 KM ?
Gledam za tem motorjem v Škodi Octavia letnik 2012.
Prosim za vse + in -
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Po okt 03, 2016 11:49 am
Napisal/-a uros11
140 kkm, crknil senzor tlaka, drugo bp. Super, varčen motor.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Po okt 03, 2016 2:21 pm
Napisal/-a RedBaron
Imam (oz ima žena) yeti 4×4 s tem motorjem. Poraba je nizka, je zelo prožen (pod 2000 rpm precej bolj, kot 1.6 in 2.0 140 KM), za "normalno" vožnjo je super zadeva, res pa je, da ga malo zmanjka pri prehitevanju.
V 4 letih in 130 kkm ni bilo težav, samo redni servisi in nafta.
Je pa tako, da ta motor ima 110 KM, 250 Nm in 5 prestav, izjema pa je yeti 4×4, kjer pa ima 110KM, 280Nm, 6 prestav in je še vedno dobavljiv pri novem vozilu!
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Po okt 03, 2016 2:33 pm
Napisal/-a Vitek
Pri Škodi Octavia ima ta motor tudi 6 prestav.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Če okt 06, 2016 7:30 am
Napisal/-a ~toMmy~
Odličen motor, naj bi bilo vse razen menjalnika in sklopke isto kot pri 140KM verziji, s 6 prestavami v Octavii niti v nizkih obratih ni problem prožnost, poraba je pa smešna.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Če okt 06, 2016 9:57 am
Napisal/-a vipe5s
Če bi bila ta mašina v Golf 7 (ne mislim 150Km, katerega cena je zasoljena), bi bil že resen kandidat za menjavo 1.9 TDI.
Čip potencial je zelo velik.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Sr jun 10, 2020 10:43 pm
Napisal/-a Amko_mk6
Imam eno vprašanje. Moj Vw golf 6 z tem motorjem 2.0 TDI 110 KM ima več vibracij in se malce drugače sliši ko je mrzel motor. Ko se ogreje na normalno temperaturo vibracij ni in zvok se umiri. Ni ropotanje motorja ali kakšni ležaji motorja ampak ubistvu več je vibracij ampak nic strašnega pač v prostem teku se malce trese avto, ko pa se segreje na delovno temperaturo pa vinracij ni in motor je malce tišji. Je to normalno za ta dizelski motor? Vem da starejši dizli ponavadi se drugace obnašajo ko so mrzli...
Skener pa ni pokazal nobene napake razenza 4. grelno svečko. Zdej so topla vremena prisotna in situacija je ista. Motor pa vžge takoj tudi v zimskem času brez problema...
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Če jun 11, 2020 5:25 am
Napisal/-a soso
Ce je tester pokazal napako na grelni sveci potem je lahko to razlog za vibracije. Drugo kar bi lahko bilo so pa vbrizgalne šobe. Takrat tudi avto hladen trese.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Če jun 11, 2020 5:35 am
Napisal/-a Firediver
Če se ne motim, pri sodobnih motorjih zaradi emisij grelne svečke pri delovanju motorja sodelujejo dlje časa in niso samo za mrzel zagon.
Re: VW Golf 2.0 TDI 81 kW / 110 KM
Objavljeno: Če jun 11, 2020 5:51 am
Napisal/-a pskoda
Zamenjaj grelno svečko.
Motor jo uporablja ne samo pri zagonu, ampak tudi ko deluje.
Zdaj ali menjat samo 1 ali vse je odvisno od tebe. Pravilno je, da se zamenja vse 4, ker imajo vse približno isto delovnih ur