Blinder je napisal/-a:Pa sej tut tej športni avti ne požrejo neki full. Po teh klancih kjer jaz vozim bi clio 1.2 verjetno več žrl kot kak močnejši clio. Naslednji avto pa si kupi neki kar ti je všeč.
Pa saj ni vse v porabi. Poglej na zadevo v celoti. Fant je mlad voznik, torej ga ob registraciji čaka "bonus" za mlade voznike. Bonifikacije na zavarovalnici verjetno nima nobene. Vse skupaj znese pri 135 konjskem stroju kar lepo zavarovalno premijo.
Ob tem si je treba priznat, da je avtomobil iz razreda malih dirkalnikov in je bil temu primerno vožen. Torej lahko k ceni prištejemo še vsaj en set gum in kakšno manjše popravilo iztrošenih delov, kamor pri takih vozilih spadajo končniki, diski, zavorne ploščice in pošten servis avtomobila. Vse skupaj znese poleg nabavne vrednosti avtomobila še cca 2.000 EUR.
Če je avtomobil zgonjen, morda celo v preteklosti karamboliran in slabo popravljen.... so stroški lahko astronomski in je cena namesto slabih 3.000 EUR hitro med 6 in 7.000 EUR. Pod pogojem da želi voziti zanesljiv avtomobil.
Za tak denar pa iskreno povedano lahko dobiš tudi dosti mlajši avtomobil podobnih lastnosti, vendar manj atraktivnega izdleda.
Kar sem napisal seveda ne pomeni, da zagovarjam stališče, da morajo vsi mladi vozniki začeti z najšibkejšimi avtomobili tipa Clio ali Punto z osnovnim motorjem. Se je pa potrebno zavedati posledic nakupa starih športnih vozil, da na koncu ne bo avtomobil več v delavnici kot na cesti in postal jama brez dna v katero je bilo vloženo x-krat več kot je nakupna vrednost.
Lp Tristan01