klemen_ je napisal/-a:Mogoče malo off, ker ti ne bom nič pomagal, al pa tud.. Nevem v kakšen sorodstvu s high klaso je Thesis.

Si videl Thesisa kdaj od blizu, sedel v njem? Thesis je namreč edini predstavnik (iz tistega obdobja (2001-)) razreda E, ki ima F-standard interier (F razred je MB S, BMW 7,...), take so namreč bile zahteve ko so avto razvijali, in ko se v njega vsedeš to takoj opaziš. Res pa, da avto niti ni tako velik kot avti F razreda, tudi nov ni toliko stal, ampak je bil cenovno nekje na ravni MB E-klase v tistem času (torej od 43.000 € naprej, pa vse do 70.000 € za 3.2 s "full optonal" - napisane cene so za nemški trg nekje iz l. 06-07).
Drži torej, da ni v višjem razredu, ampak v višjem srednjem (A6, MB E, BMW 5), ampak je od vseh (v tistem času) avtov višjega srednejga razreda še najbolj v
sorodstvu z najvišjim razredom. Verjamem da slika pove več kot 1000 besed (Poltrona Frau usnje, naraven mahagonijev les, poliran magnezij in nekaj sto majhnih luknjic s kje piha klima, tako da pihanje le te sploh ne občutiš...) -
http://www.shrani.si/f/3g/ya/323Mjj6l/1/th.jpg@ciciban: Za 12.000 € boš težko prišel skozi z nakupom, sploh ko je govora o avtu iz tujine, kjer (zaradi večjih motorjev in posledično višjega CO2 izpusta) pride zraven kar konkreten DMV. Ker Thesise kolko tolko poznam lahko samo rečen, da vse kar ni 3.0 ali 3.2 ni dovolj za tak avto, čeprav je 2.4 dizel zelo varčen, za moje pojme ni dovolj močan za dobre 1,8 tone težek avto, čeprav navor napram 3.2 V6 vseeno naredi svoje. Če bi bil ti bi raje zbral S-klaso ali BMW-ja, saj je ponudba neprimerno večja, ljudje ki hočejo Thesisa, hočejo Thesisa in nič drugo. Res pa je tudi, da Thesisu od vseh verjetno še najbolj pada cena, in ga boš dobil z najmanj km in najnovejšega letnika. Pa še en namig, glej letnike 2004 in naprej, nujno (namreč takrat so rešili težave z elektroniko)! Če obvladaš nemško imaš tu še eno lepo stran, ki precej razloži -
http://www.thesis-treffen.de/index.php? ... &Itemid=20Drugače pa glede uvoza italjanskih avtov - na Alfa forumu se s tem bavi uporabnik Žival, tako da ima tudi veze po celotni Evropi. Pri nas pa je, kot si že ugotovil ponudba v podnu.
Ostala dva avto ne vem kako ne poznam - gre pa v vseh primerih za vrhunske limuzine, koliko vem je BMW 7-ica (ki ima podobno elektronsko drobovje kot Thesis) imela tudi neke težave z elektroniko (začetni letniki), a konec koncev dandanes slednje težave niso ravno redkost pri teh avtih (Thesis iam recimo 75 procesorjev, kar je v tistem času (leta 2001) predstavljajo sam vrh), sploh ko so že malce starejši.